Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

<p>

Як вважаєш, людині легше "перебігти" дорогу, де всі сигналять і можуть збити, чи безпечно  спуститися і піднятися 10-15 сходинок. Або ж пройтися по пандусу, для візочків ?

У мене батьки віком за 70 років. Кожна (!) сходинка, як і бордюр - це велике зусилля, яке робить старша людина. Спуститися і піднятися - набагато важче, аніж пройтися рівною поверхнею. Спитайтеся у своїх мам/тат/бабусь/дідусів.

І кожен вхід/вихід до/з тролейбуса - так само зусилля і стриманий стогін чи зойк.

Водії, подумайте не тільки про себе, коханих...

Соррі за оффтоп.

Хороший аргумент для ситуации полной замены переходных переходов подземкой.А когда  в городе не больше десятка подземок ваш аргумент не аргумент ибо остаются переходы до и после подземки.

1. Прибрати всі маршрутки нафіг, це розгрузить взагалі дорогу і нормалізує екологічний клімат.
Даже если в одночасье убрать 146% бензиновых и дизельных агрегатов в мире, то экологическая ситуация исправится еще не скоро, так как парниковые газы не исчезают и в открытый космос не улетают.
2. Пустити замість них електротранспорт, наприклад тролейбуси, які б точно ходили за графіком вони точно не будуть гасати на перегонки, хто перший вхопить дві гривні.
Очень было бы неплохо иметь отличный троллейбусный парк с твердым графиком. Но увы, беря во внимания некоторые национальные экономические традиции, троллейбусное дело вымирает.
4. Забирати права у тих, хто не поважає велосипедистів, на світлофорі грає у гру "який перший дурень рвоне на світлофорі", і так далі.
Интересно поглазеть на реализацию данной инициативы. Нынче трудно уважать велосипедистов, и не из-за них как таких, а из-за отсутствия инфраструктуры для них. Пока нету инфраструктуры, не появится соответствующая культура в отношениях водитель-велосипедист. Да и как определять и ловить таких дурней?
Зробити розмітку для велотранспорта, можна виділити там де це можна...
Для определения разметки на дорожном покрытии в реалиях постсоветской инраструктуры необходимо расширять дороги, а куда их расширять на проспектах на которых расстояние от дороги к домам и так крайне низко.
6. Водії які не вміють паркуватись, або паркуються на тротуарі, штрафувати, якщо нема грошей, то просто гвоздем писати на капоті, так щоб здерти фарбу до заліза "УЙ".
Вот где поле не вспаханное. Вот где кормежка для гаишников. С таких удодов такие сливки можно снимать. А вот за гвоздь по капоту можно получить как по сусалам так и по кошельку.
7. Накреслити зебру, там де часто переходять люди дорогу, але там її нема, і штрафувати тих, хто переходить дорогу там де не положено, або перебігає. І зебра має бути не за кілометр одна від одної. Штрафувати теж жостко, це привчить людей до дисципліни.
Штраф перебежчиков не испугает, да и как это организовать-бегать за ними?Стрелять усыпляющими дротиками?А переходы у нас и так нарисованы через каждые 15 метров, лепить уже некуда.
  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

4. Забирати права у тих, хто не поважає велосипедистів, на світлофорі грає у гру "який перший дурень рвоне на світлофорі", і так далі.

хех =) у мене більшість знайомих велосипедистів на червоне світло на світлофорі не стають. а це є грубим порушенням ПДР і неповагою до інших учасників.

Опубліковано

4. Забирати права у тих, хто не поважає велосипедистів, на світлофорі грає у гру "який перший дурень рвоне на світлофорі", і так далі.

хех =) у мене більшість знайомих велосипедистів на червоне світло на світлофорі не стають. а це є грубим порушенням ПДР і неповагою до інших учасників.

нє, ну а чьо - автомобілісту, щоб рушити, тре підальку відпустити, а велосипедисту нажати. Кому важче рушити після зупинки? *троллфейс*
Опубліковано

Тих, хто не паркується так як треба можна приструнити швидко, попортити авто, щоб попав на пару тисяч грн власник, тоді буде стрьомно бо на другий раз просто спалять авто і все.

І шукай вітра в полі, хто зробив ніхто не взнає, бо люди не скажуть, бо їм це надоїло.

Бо як в дворі одному спалили будівельний вагончик, там мали будувати заправку, і чомусь в день ніхто не бачив а рядом стоїть 4 багатоповерхівки.

Опубліковано

MACCEN,якісь в тебе занадто радикальні методи. Для того щоб навести дисципліну по обі сторони достатньо просто щоб ДАЇшники підняли свою женю і працювати почали. Поповнили б бюджет і культурі навчили б як водіїв/велосипедистів так і пішоходів.

Опубліковано

Тих, хто не паркується так як треба можна приструнити швидко, попортити авто, щоб попав на пару тисяч грн власник, тоді буде стрьомно бо на другий раз просто спалять авто і все.

І шукай вітра в полі, хто зробив ніхто не взнає, бо люди не скажуть...

ти впевнений, що прям ні одного не знайдеться? ;)

Ну, тоді вперед, Чьорний Плащ :)

Опубліковано

Для того щоб навести дисципліну по обі сторони достатньо просто щоб ДАЇшники підняли свою женю і працювати почали. Поповнили б бюджет і культурі навчили б як водіїв/велосипедистів так і пішоходів.

Щоб культурі навчити, треба її, як мінімум, самому знати. Ви певні того, що працівники ДАІ знають? Я - ні. :0157:

Опубліковано

Трохи офтоп але:

У Луцькій міській раді вирішували питання зміни організації дорожньо-пішохідного руху в центрі міста. 10 жовтня відбулося позачергове засідання виконавчого комітету.

Як йшлося під час засідання виконкому, у Луцьку назріла необхідність зміни організації руху в центрі міста. Адже, як говорив начальник управління містобудування та архітектури Юрій Казмірук, закінчується реконструкція ЦУМу, а також об’єкту на Винниченка, буде створений підземний пішохідний перехід. Це призведе до збільшення транспортного потоку.

Це де ж той перехід?

Опубліковано

Напевно, слід вже прийти до якогось спільного рішення в цьому питанні, досить "розводити флуд". Оскільки, з майже двохсот форумчан які проголосували, 67% вважають, що пішохідний перехід в кінці мосту Соборності-Перемоги НЕ Потрібний, то так і має бути. Можна звернутися до когось з депутатів Луцької міської ради через фейсбук й сказати, що є така проблема і її потрібно вирішити. Якщо стільки людей звернули увагу на цю проблему, значить вона досить важлива. Які будуть думки з цього приводу? (бажано конструктивні)

Опубліковано

Дибілів вистачає як серед пішоходів, так і серед водіїв, і, нажаль, їх все більшає

Для МЕДКОТа: я, в більшості, водій, але часто і пішохід, часто з дитячою коляскою, і теж ненавиджу уродів, що паркують на піших доріжках\газонах.

От вже тиждень як перекопали Кравчука, і є куча п.дарів, яки не зважаючи ні на що пруть на своїх "тачилах" через бордюри по тротуарі по газону, в який я вклав кучу часу,сил і коштів, і зробили з газончика болотяний майданчик. Ну на одного накричав, другому морду "почистив", але зрозумів, що "наш" народ не переробити, коли побачив, що до бордюра під'їхав чистенький новенький S-клас (прайс близько 120 тис дол), вийшов франт в недешовому костюмчику (прайс близько 400 дол), пересунув заборчик, який я поставив як перепону руху, заскочив на 2 бордюра, чотирма колесами газанув по болотогазону, зіскочив ще з двох бордюрів, і був таков. Хоча об'їхати діло 5-8 хв. :ohmy:

Опубліковано

заборчик то таке. тре накласти декілька цеглин купкою, або дощечок з ржавими цвяшками. хоча останнє може бути небезпечне для людей.

Опубліковано

заборчик то таке. тре накласти декілька цеглин купкою, або дощечок з ржавими цвяшками. хоча останнє може бути небезпечне для людей.

Я людина не мстива, в думках таке літало, але до діла не дійшло і навряд дійде

Опубліковано

#4610(08 октября, 2012 14:00)

В России единственный запрещающий знак - бетонный блок поперек дороги. Остальные предупреждающие.

Опубліковано

#4610(08 октября, 2012 14:00)

В России единственный запрещающий знак - бетонный блок поперек дороги. Остальные предупреждающие.

В России двойная сплошная должна быть не менее полметра в высоту.

Опубліковано

Напевно, слід вже прийти до якогось спільного рішення в цьому питанні, досить "розводити флуд". Оскільки, з майже двохсот форумчан які проголосували, 67% вважають, що пішохідний перехід в кінці мосту Соборності-Перемоги НЕ Потрібний, то так і має бути. Можна звернутися до когось з депутатів Луцької міської ради через фейсбук й сказати, що є така проблема і її потрібно вирішити. Якщо стільки людей звернули увагу на цю проблему, значить вона досить важлива. Які будуть думки з цього приводу? (бажано конструктивні)

Вже звернулись і вже мер дав розпорядження дослідити доцільність цього переходу.Чекаємо на результат дослідження(мабуть результат буде залежати чи водій буде досліджувати чи пішохід :D ))).

Опубліковано

І ще я не висловлювався :)

Як пішохід - завжди було страшно з боку мосту - там машини летять так...

Як водій - завжди приторможую і крадусь дивлячись чи не переходить хто. Дуже часто перед пішоходом стоїть на узбіччі якийсь бус, через який нічого не видно чи хто їде чи ні. А ще вночі то взагалі майже не видно чи там хтось іде.

На рахунок шумахерів - то лежачи поліцейські саме те, але не такі пластикові, що на цвяхах, а бетонні.

Але моє ІМХО - його взагалі там не треба.

Опубліковано

Передайте панам Романюку і Кубіцькому, що ми тут вчергове порадились і я вирішив прийшли до висновку, що дорожня інфраструктура Луцька (переходи, зупинки, неіснуючі велодоріжки) вимагає повного перегляду та переосмислення. :)

Опубліковано
хех =) у мене більшість знайомих велосипедистів на червоне світло на світлофорі не стають. а це є грубим порушенням ПДР і неповагою до інших учасників.

Сегодня дядьку пятидесятилетнего на "дорожнике" воспитывал. Он вломился в перпендикулярный поток транспорта на красный с Черновола на Соборности, потом повалил на красный мимо Т-Т-ского перехода в сторону моста. Машины проезжали (реально) в 5 см от него. Отстояв оба светофора, догнал его на подъёме и поинтересовался, почему ему трудно кататься, соблюдая ПДР хотя бы отчасти, и почему ему так похер на собственную жизнь. Он был в таком непонимающем ахуе, что мне стало ясно - эту страну не перевоспитаешь.

Опубліковано
хех =) у мене більшість знайомих велосипедистів на червоне світло на світлофорі не стають. а це є грубим порушенням ПДР і неповагою до інших учасників.

Сегодня дядьку пятидесятилетнего на "дорожнике" воспитывал. Он вломился в перпендикулярный поток транспорта на красный с Черновола на Соборности, потом повалил на красный мимо Т-Т-ского перехода в сторону моста. Машины проезжали (реально) в 5 см от него. Отстояв оба светофора, догнал его на подъёме и поинтересовался, почему ему трудно кататься, соблюдая ПДР хотя бы отчасти, и почему ему так похер на собственную жизнь. Он был в таком непонимающем ахуе, что мне стало ясно - эту страну не перевоспитаешь.

А скільки таких на джипах по зустрічних їздять, коли стоїш в пробці...

Опубліковано

В мене співробітник велосипедист. Обганяє всі машини, і мен в тому ж числі. Ну на світлофорах не зупиняється. Хоча велосипедистів у нас в місті відносно не багато.

А взагалі, якщо той світлофорний пішохід, що трохи далі за мостом, через який щоранку автомобільна пробка тянеться з середини мосту, переобладнати на підземний - пробка розсмокчеться. І на роботу можна буде вставати пізніше)))

Люююююдииииии! В усіх розвинених країнах хмарочоси будують, не те що підземні переходи...

Опубліковано

для противників підземних переходів.

знаю, що старшим людям важче ходити вверх чи вниз, але ж це профілатика здоров"я. так, з дитячими візочками буде теж напряжно, але у нас в Караван, Тигрес, ЦУМ, ЮВАНТ - хіба легше?

це все лишні відмазки, а от користь від переходів буде велика. хоча з їхньою реалізацією будуть проблеми бо у нас дуже багато кабелів, в тому числі секретних, про котрі навіть у держустрої не все знають. особлво їх багато в районі променя та центру

Опубліковано
але ж це профілатика здоров"я.
Це профілактика у років 30. У 60+ як правило вже немає чому робити профілактику кеп.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...