Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Можна було б зробити трохи далі під мостом тунель (типу підземний наземний перехід :) ), раз вже так сильно там пече...

Це треба було стільки дискутувати. що б повернутися до тієї пропозиції яку я вносив кілька сторінок назад :) ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь

Можна було б зробити трохи далі під мостом тунель (типу підземний наземний перехід :) ), раз вже так сильно там пече...

Це треба було стільки дискутувати. що б повернутися до тієї пропозиції яку я вносив кілька сторінок назад :) ...

якби ми так само будували, як тут сторінки строчимо, вже б давно в Луцьку ніяких проблем не було б ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а береженого Бог береже.
З огню у полумя.

Не зібють на наземному переході заріжуть вночі у підземному переході. Тільки зверху в тебе є шанси відскочити, а підземлею ти вже нікуди не подінешся. Гарна альтернатива.

Якщо буде альтернатива йти в підземний перехід чи по зебрі - я виберу перше. А зарізати / застрелити тебе можуть навіть у супермаркеті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особливо небезпечна дорога тільки тоді коли якийсь недодєлок думає що безсмертний і летить натиснувши на всю гашетку, нікого не бачучи.

І скажу вам так, наприклад я деколи радію коли погана дорога, бо ушльопкі, яких зараз багато на дорозі хоть трохи притормажують.

А ще тих ушльопків, які ставлять свої автівки на дитячі площадки чи тротуари, взагалі так деколи хочеться написати на капоті погане слово.

Хоча тут двояка штука, якщо забрати перехід, до знову ж такі знайдуться ушльопкі які будуть гнати сильно, а так хоть трошки буде їх стимулювати до зупинки.

А так зупинку залишити а перехід забрати, це думаю правильно, а умніки що кажуть що зупинку ту забрати (маршрутну) так подумайте пробабульку якій важко ходити, чи людей які на вокзал ідуть тим путьом з сумками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... чи людей які на вокзал ідуть тим путьом з сумками.

я щось не розумію, що ви туди вокзал приплітаєте. На вокзал що, транспорт ніякий більше не ходить?!

Навіть якщо й з пересадкою! Багато маршрутів ще є в Луцьку, де без пересадки не обійтись!

А пенсіонерам що одним тролейбусом, що двома - безкоштовно.

І навіть якщо й звідти йти на вокзал, то що з цієї непотрібної, що з старої зупинки проти школи - 150 м різниці. І при тому, що до вокзалу ще пиляти пів-кілометра, ті 150 м великого значення не грають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особливо небезпечна дорога тільки тоді коли якийсь недодєлок думає що безсмертний і летить натиснувши на всю гашетку, нікого не бачучи.

І скажу вам так, наприклад я деколи радію коли погана дорога, бо ушльопкі, яких зараз багато на дорозі хоть трохи притормажують.

...

Хоча тут двояка штука, якщо забрати перехід, до знову ж такі знайдуться ушльопкі які будуть гнати сильно, а так хоть трошки буде їх стимулювати до зупинки.

по-перше, таких ушльопків нічого не стримує, ні зупинки, ні "зебри".

По-друге, в цій темі мова не про придурків, які вибиваються з будь-яких правил здорового глузду, а про те, що даний пішохідний перехід НЕБЕЗПЕЧНИЙ! Якщо ти ніколи не сидів за кермом, то ти й не зрозумієш. Не потрібно летіти 100 км/год, щоб когось збити! Рухаючись з мосту в дощ (я вже не кажу В ОЖЕЛЕДИЦЮ!!!), важко різко зупинити машину НАВІТЬ ПРИ 40 км/год!!!

А якщо ще й сутінки, зустрічні фари, маршрутки, збоку стоячі авто порушників, то це взагалі з розряду фільмів-жахів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Cotja, я щось заплутався. В одному з повідомлень ти написала, що той перехід на твою думку таки не потрібен, і взагалі не зручний, і разом з тим постиш купу інформації про те, що місто таки для людей, а не машин, і що треба купу пішохідних переходів і ще й з світлофорами, щоб панянкам з калясками і бабусям з дідусями було сухо і комфортно.

Чим саме він такий незручний і непотрібний саме для пішоходів (про те що там "літають" і часто бувають аварійні ситуації мова не йде, адже ти вважаєш, що комфорт пішоходів - основне, значить можна на мості і обмеження швидкості в 20 км на годину зробити, а не перехід прибирати), враховуючи, що багато для кого з перелічених в цитованих текстах категорій населення, лишні 50 метрів це подвиг?

з.і. я теж вважаю що той перехід там нафік не треба, але троха з інших мотивів, як ото комфорт пішоходів, але щось не можу вловити хід твоїх думок :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так їдь 10 км в час з моста і не парся, якщо дощ, чи більш важкі умови для водіння.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так їдь 10 км в час з моста і не парся, якщо дощ, чи більш важкі умови для водіння.

ти рахуєш це нормальна відповідь? Може мені взагалі не їздити?

Ти підтверджуєш те, що ніколи не керував машиною.

Крім того, я не "парюсь", я за кермом. Паритись повинен ти (не особисто ти, пішохід), перед тим, як перебігти переді мною тим переходом. Тобі пояснюють ВОДІЇ чому цей перехід небезпечний ВАМ, ПІШОХОДАМ!

А ви робіть висновки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

vampirich, тут достатньо обгрунтувань і без мене ;)

А про комфорт пішоходів писалось до піднятої теми наземних та підземних переходів, перечитай топік уважніше, будь ласка.

І ще, якщо глянути про розвиток Копенгагена, то можна побачити на порівняльному фото центральної площі (передостаннє та останнє), що зправа таки забрали один перехід. Чогось теж виявився непотрібним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я ж писав вище, що перехід забрати, а зупинку залишити, чи ви такий самий не уважний і за кермом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Серега, перелогинься, я не верю, что это Натаха пишет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люди просят регулируемые пешеходные переходы, а не подземные переходы и не просто зебры. И также чтобы машины по дорогам ездили медленнее

Так для людей і пропонується користуватися відповідним чином обладнаним пішохідним переходом, який розташований на виїзді з вул. Клима Савури. Так ні, впадло пройти сто метрів. Вперлися рогом в той перехід біля мосту.

Для себе я рішення прийняв. Пару разів переходив тим переходом. Вважаю його небезпечним, тому зараз ним не користуюся. В залежності від маршруту руху перехожу або під мостом, або на регульованому переході.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Крім того, я не "парюсь", поки я за кермом.

Хай-но ти вийдеш з машини, поговоримо по-іншому ;)

Саня, а мені він здається цілком безпечним, правда при моїй манері переходження цього переходу ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як вважаєш, людині легше "перебігти" дорогу, де всі сигналять і можуть збити, чи безпечно спуститися і піднятися 10-15 сходинок. Або ж пройтися по пандусу, для візочків ?

У мене батьки віком за 70 років. Кожна (!) сходинка, як і бордюр - це велике зусилля, яке робить старша людина. Спуститися і піднятися - набагато важче, аніж пройтися рівною поверхнею. Спитайтеся у своїх мам/тат/бабусь/дідусів.

І кожен вхід/вихід до/з тролейбуса - так само зусилля і стриманий стогін чи зойк.

Водії, подумайте не тільки про себе, коханих...

Соррі за оффтоп.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене батьки віком за 70 років. Кожна (!) сходинка, як і бордюр - це велике зусилля, яке робить старша людина. Спуститися і піднятися - набагато важче, аніж пройтися рівною поверхнею. Спитайтеся у своїх мам/тат/бабусь/дідусів.

І кожен вхід/вихід до/з тролейбуса - так само зусилля і стриманий стогін чи зойк.

Водії, подумайте не тільки про себе, коханих...

Соррі за оффтоп.

Звичайно, для літньої людини кожна подолана сходинка, це як сходження на вершину Евересту, але як би і скільки би водії не думали про когось іншого, той перехід як був небезпечний, так і буде, бо там таке місце.

Є місця, де безпечно переходити, а є місця, де небезпечно. І нічого водії з тим не пороблять, нічим водії тут допомогти не можуть. Бо там такі умови, такі закони фізики. Неможливо зупинити повністю транспорт, щоб всі пішоходи могли безпечно ходити, де їм заманеться.

Для безпеки пішоходів, наприклад, важливіше, щоб місто забезпечило ХОРОШЕ освітлення КОЖНОГО пішоходного переходу, поновлювало "зебру" РЕГУЛЯРНО, встановлювало знаки НА ВИДНОТІ. От чим потрібно більше було б перейматись і про що здіймати "ГВАЛТ"...

Крім того, я не "парюсь", поки я за кермом.

Хай-но ти вийдеш з машини, поговоримо по-іншому ;)

...

НАЗИВАЙ МІСЦЕ І ЧАС! :duel::boks2:

;)

ти думаєш, я не хожу пішки по наших переходах? :) Хожу, і теж розумію все з позиції пішохода, але про даний перехід сабжа в мене іншої думки все-одно не виникає.

... а мені він здається цілком безпечним, правдапри моїй манері переходження цього переходу ;)

мєлкімі пєрєбєжкамі? ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

НАЗИВАЙ МІСЦЕ І ЧАС!

Я тебе сам знайду!!!1111Адінадінадін

мєлкімі пєрєбєжкамі?

Пару сторінок флуду назад описував.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для безпеки пішоходів, наприклад, важливіше, щоб місто забезпечило ХОРОШЕ освітлення КОЖНОГО пішоходного переходу, поновлювало "зебру" РЕГУЛЯРНО, встановлювало знаки НА ВИДНОТІ. От чим потрібно більше було б перейматись і про що здіймати "ГВАЛТ"...
...а не закривати замість цього переходи. ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+ треба поставити знак зупинку заборонено перед тим переходом - паркуються перед ним, а потім прямо по середині дороги люди звідкись беруться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+ треба поставити знак зупинку заборонено перед тим переходом - паркуються перед ним, а потім прямо по середині дороги люди звідкись беруться.

по місту тих зупинок заборонених тьма - я колись давно, певно, в Дорожній обстановці тільки по кільцю 15тки нарахував заборон зупинки біля 50% усієї довжини маршруту. У нас заборона працює лише тоді коли гаішник біля знаку стоїть. І то - не всюди!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бо від безглуздих заборон толку не буде.

Запропонуйте альтернативу де ставати, тоді карайте. Про двори прилеглих будинків і їхнє заповнення автомобілями вдень вже писалося.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+ треба поставити знак зупинку заборонено перед тим переходом - паркуються перед ним, а потім прямо по середині дороги люди звідкись беруться.

по місту тих зупинок заборонених тьма - я колись давно, певно, в Дорожній обстановці тільки по кільцю 15тки нарахував заборон зупинки біля 50% усієї довжини маршруту. У нас заборона працює лише тоді коли гаішник біля знаку стоїть. І то - не всюди!

Це поки ДАЙці не почали вчити. Як тільки займуться навчанням - за тиждень-другий буде краса і порядок :)

Так, як колись навчили пішоходів пропускати на переходах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну не знаю. Мені здаєтсья що знак "зупинка заборонена" біля прокуратури - вони поставили для себе щоб пасти, та для працівників МВС і прокуратури - І ЗОВСІМ не для забезпечення функціональності даного знака за правилам ДР на даній території.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інфа для роздумів:

При швидкості 60км/год у водія є лише 1,5сек,щоб зреагувати на раптово вибігаючого пішохода.Це при ідеальних умовах(ясний день тощо)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все залежиться на скільки далеко від авто він вибігає. А якщо він вибігає під заднє колесо? )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...