Перейти до змісту

Велодень-2012


Рекомендовані повідомлення

В афишу нажно добавить в организаторы СидФм и нам будет реклама, теперь по поводу распечатки афиш...Оффсетная печать А3 минимум 500 шт 1.7 за одну, лазерная 4.5 за одну. Если кто знает где подешевле пишите!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Радио СидФм готово к сотрудничеству за размещение их на афише и размещения баннера на велодне возле драм театра!

Такс.... приєднуюсь.

Взагалі.. чи збиралися активісти і як збиралися то що вирішили?

Якщо не збиралися.. то пропоную зібратися на найближчій кулінарці і поговорити.

Гонка буде?

Ді.. загальне керування велоднем.

Друїд.. міськрада.. порішав? треба допомога?

Я керуватиму колоною. Призначатиму регулювальників сам.

Танюша.. треаб ГОНКо.. хоч не хоч, а треба.. )) в допомогу .. тупо призначити активістів і піндєц.

Листівки роздавати треба, відповідно потрібні активісти в районах.. як того року було, аналогічно радіо і телебачення.

Такс.. по спонсорах і їхніх логтитипах на символіці велодня.

На велодень потрібне бабло. Якщо інформаційних спосорів (газети, радіо і телебачення.. за умови надання ефірного простору безкоштовно, або за символічну плату)... то з ВСІМ іншим треба просто предявимти рахунки для оплати. Ми не хіло піднімаємо популярність велосипеду.. і всі хто від цього мають плюс.. ЗОБОВЯЗАНІ підтримати нас.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не путайте гонку и велопробег. На гонки без шлема не пустят. На массовый велопробег, кто ж проконтролирует. Конечно, очень желательно. Дело воспитания:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такс.

1. ОРГАНІЗАТОРМ Велодня є АВЛ.. за підтримки спонсорів (веломагазини, радіо... туристичні магазини). Хай ставлять що хочуть і скільки хочуть.. АЛЕ.. взамін нам від них.. треба певні послуги (кульки, значкии, флаєри.... і т.д.)

Відповідно прибрати логотип ВЗ з організаторів і додати "Спонсори" або "За підтримки" і перелічити їх.

2. Всі поважаючі себе велосипедисти на велодень просто ЗОБОВЯЗАНІ приїхати у велоформі і касці.

3. Гонка .. в будь-якій формі.... ПОЛЮБЕ. Готовий підтримати і допомогти з організацією, розміткою і т.д..

4. XaFeX відредагуй пліз текст так, щоб туди вліз ще перелік заходів і щоб не було вул. в одній строці.. а Перемоги в другій наприклад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гонку, покачто, на себя никто не взял. Она под большим вопросом. Потому предлагаю в программе одним пунктом указать с 12.30 до 15.00 - развлекательно-показательная велопрограмма. И уже печатать и распространять, в конце концов. Будет гонка, или нет, но что-то, в любом случае будет. Велозона обязательно подключится. Возможно, "экстремальщики" чего-нибудь подготовить захотят.

Там по тексту еще б лишних запятых убрать, пробелы, где не надо, забрать, где надо - поставить :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такс.

1. ОРГАНІЗАТОРМ Велодня є АВЛ.. за підтримки спонсорів (веломагазини, радіо... туристичні магазини). Хай ставлять що хочуть і скільки хочуть.. АЛЕ.. взамін нам від них.. треба певні послуги (кульки, значкии, флаєри.... і т.д.)

Відповідно прибрати логотип ВЗ з організаторів і додати "Спонсори" або "За підтримки" і перелічити їх.

2. Всі поважаючі себе велосипедисти на велодень просто ЗОБОВЯЗАНІ приїхати у велоформі і касці.

По пункту 1. Чи можете ,Ви , надати мені повний список та логотипи ,так званих "Спонсорів" ? Потрібно ж мати приблизне уявлення скільки під це виділяти місця

По пункту 2. Можна зазначити це і у оголошенні , чи не потрібно ?

На А5 (друканув 2 шт на А4) дивиться друбнувато.. чесно кажучи.. фоток взагалі не видно.. а текст ледь читається.

Також треба розмістити перелік заходів які будуть відбуватися на Велодень і де саме вони будуть відбуватися.

Пропоную.

9.30.. - збір, відкриття

10 -пробіг вулицями,

11-11:15 фотографування

12 - гонка. туристична стрічка... (хз як називається...)

13.30-14:00 закриття ..

Веном... вспомню.. вздрогну.))))))))))))))))))

Роздільна здатність оголошення спеціально встановлювалася під відповідний формат А4, для інших форматів, я вважаю, його потрібно грунтовно змінювати, чим я потім і займуся ;)

Якщо комусь не складе труднощів, оформіть ,будь ласка, список заходів для публікації

Там по тексту еще б лишних запятых убрать, пробелы, где не надо, забрать, где надо - поставить :)

26 травня у Києві та ще у близько тридцяти містах України відбудуться велопаради, що зберуть десятки тисяч велосипедистів.Центральні вулиці міст повністю або частково будуть перекриті для автотранспорту.

Луцьк, традиційно, не буде виключенням. Вулиці міста заповнять сотні велосипедистів, які об’єднаються разом у велопробізі, організованому велоспільнотою Луцька. Щорічний велопарад збирає прихильників двоколісного транспорту з метою пропаганди здорового та активного способу життя та екологічної альтернативи міському авто, створення цивілізованих умов для велосипедистів у містах України.

З кожним роком до акції долучається все більше учасників, все більше жителів великих міст України розуміють потребу в альтернативі традиційному транспорту на користь здоров'ю велосипеда. Крім Луцька Велодень ,традиційно, пройде у Києві, Вінниці, Донецьку, Житомирі, Запоріжжі, Івано-Франківську, Одесі, Харкові, Чернігові та в інших містах. Учасники Велодня виступають за безпеку та взаємоповагу на дорогах, створення велодоріжок та велопарковок у громадських місцях.

Святкування Велодня 26 травня стане святом для всіх любителів активного способу життя незалежно від віку, статі, велосипеду та стилю катання.

Велодень 2012 розпочнеться загальним збором велосипедистів 26 травня о 09:30 на Театральному майдані.

О 10:00 колона велосипедистів рушить за маршрутом: Театральний майдан – вул. Винниченка – пр. Перемоги – пр. Соборності – пр. Молоді – пр. Відродження – вул. Рівненська – пр. Волі – Театральний майдан.

_______________________________

Бажано , щоб ,Ви, остаточно затвердили те , що має знаходитися на оголошенні , тоді вже можна буде щось робити , а так то ,як я казав, по цеглині в день - це буде довга і нудна пісня.. Да і вже ,доречі, по місту розміщено декілька копій оголошення (не мною) і саме кумедне в тому , що всі вони різні... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давайте уже утвердим и распечатаем постер. Без спонсоров. Спонсоры пойдут на афиши и ситилайты. А пока, как есть: организатор АВЛ и, конечно же, автор и исполнитель проекта постера, могут себя обозначить в спонсорах уже :) Остальные присоединятся по ходу на следующие проекты. А то затянули мы с этим делом.

Флаеры и постеры сделаем сокращенными. А афиши будут подробней и солидней.

Давайте уже раздавать? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кх... кх....

1. Щодо афішки, мені здається, що надто багато тексту. Захід - масовий. Мета реклами - залучення простого велосипедиста. Спосіб інформування має бути простим і чітким. Не варто розписувати усі дрібні деталі. Люди будуть читати весь текст тільки в ліфтах і в маршрутках. Логотип, слово - ВЕЛОДЕНЬ, дата, час і місце - достатній масив інформації для запамятовування події і передачі її іншим.

2. Колір афішки - мав би мати 2-а варіанти - зелений (для козирних місць - офіси, установи, центр, кавярні ...) і чорно-білий (електроопори, дошки оголошень, тумби і т.д.) Розмір - А4 і А5.

3. На афішці зовсім не видно фоток людей... афішка не робиться для того, щоб хтось когось упізнавав... взагалі будь-які дрібні деталі на ній - лишнє засмічування уваги людей.

4. В наданому зразку є граматичні помилки (розділові знаки, невірі звороти, русизми). Перед масовим друком слід показати коректорам-редакторам-мовникам.

5. Спосіб розмноження має бути доступним для кожного - елементарний лазерний прінтер і ксерокс. Тоді можна забезпечити масовість.

6. Час розміщення - варто запустити 2-і хвилі. За 2 тижні до події і повторити за кілька днів до велодня.

7. Преса виходить щочетверга. Для розміщення в пресі на 24 травня, слід визначений текст з логотипом і оголошенням подати у понеділок в переддень події, тобто не пізніше 21 травня, бо далі йде верстка-друк...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Щодо афішки, мені здається, що надто багато тексту. Захід - масовий. Мета реклами - залучення простого велосипедиста. Спосіб інформування має бути простим і чітким. Не варто розписувати усі дрібні деталі. Люди будуть читати весь текст тільки в ліфтах і в маршрутках. Логотип, слово - ВЕЛОДЕНЬ, дата, час і місце - достатній масив інформації для запамятовування події і передачі її іншим.

В "Шапці" афіши зазначено , що Велодень проходитиме такого то такого і там то там то, все- основна інформація подана, хочеш ознайомитися з дійством детально - читай далі, ні ,йдеш собі далі, імхо ...

Якщо ж цей варіант не підходить, вислухаю всі Ваші позиції та ідеї щодо нової афіши...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наданий текст годиться для статті як наприклад минулорічний:

http://www.volynnews.com/messages/1246/

Шрифт афіші повинен бути один а не кілька. Букви - великі і "читабельні".Шрифт і логотип ВЕЛОДНЯ повинен бути таким як кругом по всій Україні.

Загалом написано гарно, логічно і правильно.

Варто почитати минулорічну гілку борди з приводу велодня. Все повторяється:http://board.lutsk.ua/topic/82356-veloden-2011/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Діфото, лист мені. Ми спонсорнуть хочем!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У нас тут редколегия, а уже 8-е мая!

Делаем побыреньку флаеры и об"явления с минимумом текста, максимумом информации, любого цвета. А дальше, неспешно себе, афишу обсуждаем.

Стыдно сказать, у меня на магазине еще ничего не висит:(...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У нас тут редколегия, а уже 8-е мая!

Делаем побыреньку флаеры и об"явления с минимумом текста, максимумом информации, любого цвета. А дальше, неспешно себе, афишу обсуждаем.

Стыдно сказать, у меня на магазине еще ничего не висит :(...

Проблема в тому, що не має людини яка б точно по пунктах взяла б і розписала - потрібно те то і те на афіші, як саме і де саме

Зробити - не проблема , але коли аудиторія розділяється (одні кажуть добре\другим щось не вистачає\третім взагалі не подобається), складно дійти до уму-розуму ..

В темі вже близько 4-х варіантів афіш , який брати за основу і доробляти, сказати теж ніхто не береться

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я про афиши не переживаю. Нужно уже поскорей раздавать людям информацию, что Велодень, что 26-го, что в 9.30, что театральный майдан. Остальное не так важно.

Короче, сегодня уже точно распечатаю себе, дам детям, чтоб в школе повесили. Черно-белый.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вибачте, що перебиваю…

а можна якось на велодні підняти питання про велодоріжки? може які транспаранти виготовити, чи стенд поставити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вопрос по велодорожкам давно поднят и стоит. И на каждом Велодне непоследняя тема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я про афиши не переживаю. Нужно уже поскорей раздавать людям информацию, что Велодень, что 26-го, что в 9.30, что театральный майдан. Остальное не так важно.

Короче, сегодня уже точно распечатаю себе, дам детям, чтоб в школе повесили. Черно-белый.

Будь ласка...

post-8269-0-54235100-1336467055_thumb.jppost-8269-0-00024200-1336467057_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО, зе бест оф

7566417dd660.jpg

Тільки збільшити дату, місце і час. І все. Абсолютно інформативно і читабельно. Як для афіші, так і для флаєра.

Все інше що тут бачив - колонки в газету, а не зовнішня реклама. ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО, зе бест оф

Тільки збільшити дату, місце і час. І все. Абсолютно інформативно і читабельно. Як для афіші, так і для флаєра.

Все інше що тут бачив - колонки в газету, а не зовнішня реклама. ІМХО

По мне - шрифт дурацкий. Поменяйте надпись Велодень на человеческую. Как была

XaFeX, спасибо.

Лекс, распечатаешь?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

×
×
  • Створити...