difoto Опубліковано 7 Травня, 2012 в 07:07 #51 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 07:07 кстати, нас почему-то нет в списке городов-участников.. Письмо организаторам я отослал, сегодня разместят. Кстати, этот топик будет основным местом обсуждения Велодня, так что флуд потихоньку буду удалять.PS и да, огромное всем спасибо за участие!!!
Atarax Опубліковано 7 Травня, 2012 в 07:29 #52 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 07:29 Думаю, дуже ефективно буде орендувати пару сіті лайтів в центрі або бордів(один хоча б) і розмістити там велику рекламу Велодня. Бо афіші А4 формату - це провал для зовнішньої реклами. Перевірено власним досвідом.
odna Опубліковано 7 Травня, 2012 в 07:41 #53 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 07:41 кстати, нас почему-то нет в списке городов-участников.. Зато в "шапке" МSV на первом плане во всей красе Я там своего Ромку даже разглядела. Похоже это 2008, если не ошиблась со слепу Atarax, к кому идти договариваться за Ситилайты? И сколько это стоит? Можешь узнать? В прошлом году по радио веселый ролик был. Можно б было повторить.
Atarax Опубліковано 7 Травня, 2012 в 08:16 #54 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 08:16 По біг бордам є інфа приблизна. Питання в баблі, дві тонни за борд.Або, ще варіант, якщо вдасться домовитись зі своїм шефом, то борд нам обійдеться в друк і поклейку (полтіннік), без оренди. Борд на Рівненській.
Lexx_Giant Опубліковано 7 Травня, 2012 в 08:57 Автор #55 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 08:57 Такс.... приєднуюсь.Взагалі.. чи збиралися активісти і як збиралися то що вирішили?Якщо не збиралися.. то пропоную зібратися на найближчій кулінарці і поговорити.Гонка буде?Ді.. загальне керування велоднем.Друїд.. міськрада.. порішав? треба допомога?Я керуватиму колоною. Призначатиму регулювальників сам.Танюша.. треаб ГОНКо.. хоч не хоч, а треба.. )) в допомогу .. тупо призначити активістів і піндєц.Листівки роздавати треба, відповідно потрібні активісти в районах.. як того року було, аналогічно радіо і телебачення.Такс.. по спонсорах і їхніх логтитипах на символіці велодня.На велодень потрібне бабло. Якщо інформаційних спосорів (газети, радіо і телебачення.. за умови надання ефірного простору безкоштовно, або за символічну плату)... то з ВСІМ іншим треба просто предявимти рахунки для оплати. Ми не хіло піднімаємо популярність велосипеду.. і всі хто від цього мають плюс.. ЗОБОВЯЗАНІ підтримати нас.
Spyke Опубліковано 7 Травня, 2012 в 09:02 #56 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 09:02 Листівки роздавати треба, відповідно потрібні активісти в районах.. як того року було, аналогічно радіо і телебачення. Можу узяти район 21-ї та 25-ї школи.
odna Опубліковано 7 Травня, 2012 в 09:41 #57 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 09:41 Лекс, я на этот Велодень работаю, так как, отгуляю свое на мультигонке. Приоритеты, пардон Могу только предложить провести Драг перед "главным" корпусом. В подготовке помогу (хотя, не знаю, чем тут помочь можно). Вот, ролик прошлогодний. Готовый. Только переписать последнюю фразу. Саня, Climber, сделаешь?
Spyke Опубліковано 7 Травня, 2012 в 10:04 #58 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 10:04 Лекс, я на этот Велодень работаю, так как, отгуляю свое на мультигонке. Приоритеты, пардон А если мы все дружно у Людмилы Батьковны попросим?
odna Опубліковано 7 Травня, 2012 в 10:28 #59 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 10:28 Я и сама могу. Проблема не в этом. Много работы. Пока я гуляю, кто-то за меня вкалывает. Тем более, есть люди, которые еще ни разу не были на Велодне и очень хотят попасть. Я за них поработаю в этот раз. Без одного члэна как-то управитесь
Zevs_Isver Опубліковано 7 Травня, 2012 в 10:35 #60 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 10:35 Лекс, я на этот Велодень работаю, так как, отгуляю свое на мультигонке. Приоритеты, пардон А если мы все дружно у Людмилы Батьковны попросим? и все купим что-то... если сделают выездной лоток..... о, а это идея, будет куча народу и могут мелочёвку попокупать (маячки, защиты и т. д.)
odna Опубліковано 7 Травня, 2012 в 10:53 #61 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 10:53 Это огромный гимор. Целое дело - сделать выездной лоток. Велозона - не лоток, там учет, переучет, хрень всякая, тысячи наименований.Но предложить можно.На Велофорум 2009, была выставка-продажа. Мороки много - эфекта мало, как я поняла.
difoto Опубліковано 7 Травня, 2012 в 11:01 #62 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 11:01 тратата, кому значкооооов, недоооооорого!
odna Опубліковано 7 Травня, 2012 в 11:20 #63 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 11:20 Отсыпь ка мне дюжину. Буду дарить клиентам под обещание(расписку), что обязательно приедут на Велодень. По чем?
Гість Опубліковано 7 Травня, 2012 в 11:24 #64 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 11:24 жаль, нет информационной поддержки на постере. простой строки, типа "подробности смотрите на сайте veloday.2012.com".. а пока, как-то так Дальше по тексту: "Цього року не виключенням буде і Луцьк.." - в Луцке Велодень проводят с 2007 года, а по смыслу получается, что Луцк присоединился только в этом году. Вариант: "Луцьк, традиційно, не буде виключенням..." "..екологічного, економічного та здорового велосипеда..." - лучше написать: "корисного для здоров'я велосипеда." "Крім Луцька Велодень вже традиційно пройде..." - по той же причине, что в первом отрывке "вже" надо бы убрать. И там еще пробела не хватает в первом абзаце. Спасибо. Отличная работа. Здається так - Завжди будь ласка На А3 бы хорошо смотрелась! А можно еще лого СидФм поставить? Если что готов помочь с расклейкой и жертвованием грн 50 на А3 Зв'яжіться зі мною , спробуємо підігнати під той формат .. Лого СидФм , звісно можна , але якщо це буде А3 , тоді потрібно буде зробити окремий блок "Партнери" , щось типо того і вже туди вносити таке ...
difoto Опубліковано 7 Травня, 2012 в 11:43 #65 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 11:43 Отсыпь ка мне дюжину. Буду дарить клиентам под обещание(расписку), что обязательно приедут на Велодень. По чем? дык я к уам завтра так и планировал заехать с ними ежели бы как-то придумать, шоб значки хоть за 2 грн впендюрить как-то. Я б их раздавал канешна нахаляву, но мне сейчас на 100 значков - минус просто 200 грн. - плохо. А еще шарики надо и ленты.
odna Опубліковано 7 Травня, 2012 в 11:51 #66 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 11:51 Я и предлагаю откупить у тебя и раздавать. Мож, кто еще захочет так спонсорнуть. Много я не осилю, но штук 25 заберу.
akamuza Опубліковано 7 Травня, 2012 в 11:54 #67 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 11:54 -25 Тане, остальное я спонсарну.75 значков = с меня 150 грн.Распорядись ими на своё усмотрение. Деньги при встрече отдам либо через Таню, либо любым другим удобным способом.
difoto Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:07 #68 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:07 окау! сейчас делаем флажки, чтобы не больше 2 грн стоили, вроде получается.
ursa Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:18 #69 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:18 Письмо организаторам я отослал, сегодня разместят. Они отписались про это? На мой запрос недельной давности с кучей координат был игнор А футболки тематические печатаются/заказываются?
odna Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:31 #70 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:31 Мне нужны флаеры, не больше А5. Чтобы я клиентам вручала, по ходу. Хороше б цветные. По проекту XaFeX-а. А4 для этого не очень удобны. Может кто распечатать такие?Я вообще так вижу: для раздачи нужны маленькие флаеры, а для развешивания на столбах АЗ. А4 годятся для досок об"явлений у под"ездов, к примеру.
Гість Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:34 #71 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:34 Мне нужны флаеры, не больше А5. Чтобы я клиентам вручала, по ходу. Флаєри зроблю , точніше сам проект під малий формат , але це вже ,напевно, буде ввечері
Lexx_Giant Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:39 Автор #72 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:39 Дайте но мені файлик флаєра.... бо западло шукати.Такс.. за рекламу мене всі зрозуміли?Реклама ТІЛЬКИ в обмін на реальну грошову допомогу.
odna Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:45 #73 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:45 Дайте но мені файлик флаєра.... бо западло шукати. 9 постов вверх
Lexx_Giant Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:51 Автор #74 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 12:51 Що організовує Велозона?Зараз спробую друканути.
Lexx_Giant Опубліковано 7 Травня, 2012 в 13:03 Автор #75 Опубліковано 7 Травня, 2012 в 13:03 На А5 (друканув 2 шт на А4) дивиться друбнувато.. чесно кажучи.. фоток взагалі не видно.. а текст ледь читається.Також треба розмістити перелік заходів які будуть відбуватися на Велодень і де саме вони будуть відбуватися.Пропоную.9.30.. - збір, відкриття10 -пробіг вулицями,11-11:15 фотографування12 - гонка. туристична стрічка... (хз як називається...)13.30-14:00 закриття ..Веном... вспомню.. вздрогну.))))))))))))))))))
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.