Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
8 minutes ago, Zheny@ said:

це ти мені говориш?

Я гуглом чудово користуюся. навідміну від..

ну то не задавай дурних питать тоді. форум тільки засмічуєш.

  • -1 4
Опубліковано
6 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Це в столиці тієї країни, яка на 50 Км дороги до Ялти потратила коштів більше, ніж Америка на запуск якогось там марсохода?

 

можуть собі дозволити

Опубліковано
Щойно, alexvvv сказано:

можуть собі дозволити

понятно. але нафіга приводити недолугий приклад москалів, які витратили 7,5 млрд баксів на 50 км дороги, якою уже ніхто не їздить, і не купити 10-20 електробусів варітстю 500 000 доларів кожен.

Опубліковано
11 minutes ago, alexvvv said:

можуть собі дозволити

ну мабуть таки ні, якщо збирались пустити просто автобуси.

 

1)Вместо экологичных и чистых троллейбусов по центру хотят пустить вонючие и шумные автобусы. 2) Сегодня в мире не существует серийного производства электробусов, которые могли бы работать в московском климате.  

 

Опубліковано
2 хвилин тому, itax сказано:

збирались пустити просто автобуси.

 

по документам підуть електробуси (щонайменше Тесла (ги-ги)) а на фіналі будуть недоГазелі .

Прямо як у Києві із рожевими каштанами (ROFL)

 

Опубліковано
6 хвилин тому, Zheny@ сказано:

по документам підуть електробуси (щонайменше Тесла (ги-ги)) а на фіналі будуть недоГазелі .

Прямо як у Києві із рожевими каштанами (ROFL)

 

причому безпілотні :)

Опубліковано

Я повторюся, питання купівлі електробусів розглядалося. Але тут цілий ряд каменів. навіть не підводних, а явно видних на поверхні.

1) Акумулятори. Їхній цикл ДО 8000 заряджань. . Одного заряджання - на добу вистачає.

Тому 8000/24/ = один рік. Чи заробить він за рік  на той акумулятор???

2) Обслуговування. Немає достатньо кваліфікованих кадрів для обслуговування електроніки.

3) Запчастини. Все "пєчально". В очікуванні запчастин будуть простої. А кому це нада?

 

це із видимого. А ще скільки полізе потім?

Опубліковано
1 хвилина тому, biathlonfan сказано:

День, 8000/365=22 роки.

точно! не те ділю .Я години, як в вінтах :)

сміливо можна  5000 чесних перезарядок і ділити. 13 років

 

Опубліковано
14 минуты назад, Bliksss сказал:

хіба вистачить однієї зарядки на цілий день? 

Електрон заявляє, що на одній зарядці може проїхати більше 200км. А скільки в день проїжджає один луцький тролейбус хз.

Опубліковано
25 minutes ago, Bliksss said:

хіба вистачить однієї зарядки на цілий день? 

Якщо відкинути обмеженість циклів перезарядки, то стояння по пару хвилин навіть на кінцевих (а ще ж обідні перерви є) нормально підзарядить ту батарею. Але я правильно розумію проблему, то так акуми швидше із ладу вийдуть.

 

Наразі тролейбуси із певним автономним ходом (типу Т701) могли б суттєво розширити покриття вулиць Луцька тролейбусними маршрутами.

Опубліковано
2 хвилин тому, itax сказано:

Наразі тролейбуси із певним автономним ходом (типу Т701) могли б суттєво розширити покриття вулиць Луцька тролейбусними маршрутами.

Було би добре аби там де є покриття, їздили тролейбуси, а не маршрутки.

Опубліковано

Сьогодні на зборах директор озвучив бажання розділити (щоб не пересікалися) маршрути тролейбусів і маршруток.

пожуємо побачимо.

Опубліковано
8 minutes ago, Zheny@ said:

Сьогодні на зборах директор озвучив бажання розділити (щоб не пересікалися) маршрути тролейбусів і маршруток.

пожуємо побачимо.

Буде цікаво бачити, хто і де це буде розглядати і хто готуватиме пропозиції.

Опубліковано
37 хвилин тому, itax сказано:

Буде цікаво бачити, хто і де це буде розглядати

На сесіях міської ради. Можете сходити.

37 хвилин тому, itax сказано:

і хто готуватиме пропозиції.

КП "ЛПЕ"

Опубліковано

однозначно в такому випадку буде підніматись питання інтервалу руху (ну наприклад з Волі підуть маршрутки, з якою частотою можна буде уїхати в напрямку, наприклад, СКФ чи АС-2?) - а це автоматом збільшення потреби в кількості тролейбусів.

Опубліковано
Щойно, itax сказано:

а це автоматом збільшення потреби в кількості тролейбусів.

10 з Гдині протягом кількох місяців. 27-30 нових від Євробанку до кінця року.

Опубліковано
3 часа назад, Zheny@ сказал:

10 з Гдині протягом кількох місяців. 27-30 нових від Євробанку до кінця року.

 

Не забувайте про проблеми контактної мережі і тягових підстанцій. Якщо до майже 50 додати 40, вийде 90. В ційситуації не факт, що нинішній стан мережі потягне навіть 60. Тут із 47 в центрі були часті проблеми, коли багато збереться машин. І другий фактор - кількість водіїв. Зразу стільки навряд чи вдасться випустити. Можна обдзвонювати тих, хто на заробітках в Києві/Москві чи ще десь, але не факт, що всі зразу повернуться.

Опубліковано

на ремонт мережі  окремо гроші.

Крім того,ніхто не каже випускати всі наявні.

Залізний капут явно "спишуть".

Тому кількість збільшиться не суттєво.

 

 

Опубліковано
11 минуту назад, Zheny@ сказал: того,ніхто не каже випускати всі наявні.

Залізний капут явно "спишуть"

 

 

Його ніби планували на капіталку ставити, вже передумали?)

Опубліковано
58 хвилин тому, TFA сказано:

Його ніби планували на капіталку ставити, вже передумали?)

хз. не цікавився.

та чи є доцільність.

Опубліковано

частково вирішити проблему мереж можна чітким графіком і диспетчеризацією. щоб не було так що один за одним їде 4-5 штук. а всі рівномірно розподілені

це моє імхо

  • +1 1
Опубліковано
27 хвилин тому, laser сказано:

частково вирішити проблему мереж можна чітким графіком і диспетчеризацією. щоб не було так що один за одним їде 4-5 штук. а всі рівномірно розподілені

ЖПС-и частково вирішать.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...