Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

@Zheny@ , можна твій пост відкоментує сам Грищев?

Я серйозно. Я його знаю як людину, яка займається снайперами в АТО з початку війни, відправляв йому специфічні приблуди. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, difoto сказано:

сам Грищев?

Грищєв чи Сініцин?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Грищев, до чого тут Сініцин?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, difoto сказано:

Грищев, до чого тут Сініцин?

Знаю, що саме Сініцин - волонтер.  І займався усілякою технікою для АТО. Як і ти.

 

А Грищєв депутат у Дніпрі. Займається як у нас Мирка проблемою транспорту.

Ну нехай коментує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Zheny@ сказано:

Ніхто не запропонував всього. Окрім "Системного зв'язку".

 

ЧИ ти вважаєш, що потрібно було  купити в одного ЖПС-и, в іншого валідатори, в третього систему сповіщення, а четвертий, мав би цей весь вінегрет скласти вкупу і заставити працювати? 

можливо, для початку варто було б на 15-ті тролі, переставити існуюче обладнання з автобусів, заставити працювати відносно невеликими зусиллями, а тоді масштабувати на всі тролі???

та ні... то витрати невеликі, тому й відкати будуть мізерні (або й не будуть зовсім), зовсім не те, що можна очікувати від "комплексного рішення"

то ж не важливо зовсім, що валідатори - цілком собі автономна система для оплати проїзду й обліку пасажирів, а GPS - система моніторингу місцезнаходження, а разом ці системи незалежні одне від одної що по часу реалізації, що по функціоналу.

поляки в Любліні зовсім не ставили GPS на свої тролі, наскільки мені відомо. зате на кожному тролейбусі є апарати, які приймають готівку й проїзні, друкують квитки, а на сайті - графік руху тролейбусів по кожній зупинці, розписаний до хвилини.

та ні ж, Луцьку не підходить досвід Любліна, де поляки задовго до Тернополя ставили "валідатори" й розробляли графіки руху й методики дотримання цього графіку, системи оплати і т.д. - нє, Луцьку потрібне "комплексне рішення" і свій, особливий шлях.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, rrid сказано:

можливо, для початку варто було б на 15-ті тролі, переставити існуюче обладнання з автобусів, заставити працювати відносно невеликими зусиллями, а тоді масштабувати на всі тролі???

про що ти говориш?  Про які автобуси і яке обладнання?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ото приблизно отак вскриваються "схеми".

А щодо твого посилання по "рейдерству" в Дніпрі - Діма сказав, що журналісти вже вибачились за недостовірну інфу.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

58 хвилин тому, Zheny@ сказано:

про що ти говориш?  Про які автобуси і яке обладнання?

 

@Zheny@ ти в долі по відкатах, чи просто провали в пам'яті?

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це зламки з автобусів.

З рештою, їх ніхто не списав, лежать на складі .Може десь і заюзаються.

 

Крім того, їх 10 штук. На тролейбуси не вистачить.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Zheny@ ну прокоментуй вже. Я тобі доказ про "інтеграцію повну" вже надав. Можу про цю тернопільську контору налити гівна (з міжнародними судовими засіданнями, Карл!!!)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 хвилин тому, difoto сказано:

ну прокоментуй вже

Хтось образився, що вибрали не його і починається пошук "зради" ?  не буду коментувати.

 

 

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

від однієї назви закупівлі очі на лоб вилазять. ІМХО Женя тут не вплине на ситуацію і правда десь посеред Женіних з Дімою доводів.

Зробіть для людей і по тому. Не варто цих срачів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, vetalforever сказано:

Зробіть для людей і по тому. Не варто цих срачів

ось-ось. головне - щоб для людей. а за скільки, і скільки при цьому піде на неправомірну вигоду - то не варте воно тих срачів... як і прозорі тендери, як і боротьба з корупцією в структурах влади... головне - щоб для людей. список людей додається закритим додатком...

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Zheny@ сказано:

Хтось образився, що вибрали не його і починається пошук "зради" ?  не буду коментувати.

 

 

Та ну нафіг! Контора, з якою Гугл судиться і контора, яка РОБИТЬ ТЕ Ж САМЕ, ПРОФЕСІЙНО, але від невідомого майданівця? Женя, попустись або опустись на землю! Кого ти вигорожуєш??? Кого ти рівняєш??? Хуїв, які професійно складають техумови навіть для Прозорро(під себе) і чуваків, які своїми ручками то всьо роблять? ВСЕ !!! РОБЛЯТЬ!!!! І впроваджено в купі міст! 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ой люди, що ви тут срач розвели. Тендери - то така штука, де завжди можна нагріти руки. Тому чергові воплі "ай дивіться, вони там забагато заплатять" сенсації не зроблять. Крали, крадуть і будуть красти. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 хвилин тому, TFA сказано:

Крали, крадуть і будуть красти. 

А ми будем з цим боротися чи підтримувати?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже боремося -надцять років, толку поки що нуль.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажіть є офіційні відповіді від керівництва про електронний квиток від нового року і як воно все буде?

Треба ж підготуватися, закупити нові проїзні і все таке. Просвітіть, хто в курсі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, vetalforever сказано:

Треба ж підготуватися, закупити нові проїзні і все таке. Просвітіть, хто в курсі

проїзні на грудень вже є. Можна купувати .

Навітьякщо квиток і введуть, то не все одним днем буде!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Oli сказано:

А без Вк немає фоток?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що це за агрегат?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на території Модерна?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@vetalforever   це  електробус виготовлений у Мінську на заводі «Белкамунмаш»  БКМ-43303А «Vitovt MAX Duo»  

дизель-генератор + провода.

02-ElectroFuture.jpg

 

@Zheny@ ну да, там митниця же в двох метрах...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...