Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
9 годин тому, TFA сказано:

Бо на Гаразджі знаходиться міське кладовище, як мінімум. Плюс лучани там мають дачі.

Щоденної потреби їздити  на кладовище чи дачу у людей немає 

  • +1 2
  • -1 1
Опубліковано (змінено)
1 година тому, case_l сказано:

Щоденної потреби їздити  на кладовище чи дачу у людей немає 

У самій Струмівці та на дачах живе величезна купа людей які працюють у Луцьку, так що потреба в маршруті є і досить велика...

Змінено користувачем Vikvik Mawr
Опубліковано
27 хвилин тому, Vikvik Mawr сказано:

У самій Струмівці та на дачах живе величезна купа людей які працюють у Луцьку, так що потреба в маршруті є і досить велика...

в умовні рованці тролейбуси також не їдуть

  • Ха-ха 1
Опубліковано
1 hour ago, Vikvik Mawr said:

У самій Струмівці та на дачах живе величезна купа людей

блін, знову та сама пісня... До чого тут Струмівка? Забезпечення транспортом жителів Підгайцівської ОТГ - не входить до компетенції Луцької МР. Коли казали - прєднуйтесь до Луцька, сказали - нафіг нада...

  • +1 2
Опубліковано
1 час назад, Bliksss сказал:

Забезпечення транспортом жителів Підгайцівської ОТГ - не входить до компетенції Луцької МР.

Не буде транспорту - поїдуть на авто. Поїдуть на авто - будуть корки. Кому від гірше буде?

Тут треба шукати компроміс.

  • +1 1
Опубліковано
4 hours ago, volks said:

Не буде транспорту - поїдуть на авто.

було б авто - вже б поїхали, а не розраховували на міський транспорт, повторюсь - міський транспорт не повинен вирішувати транспортні проблеми громад, які не захотіли приєднатись до Луцька. На Дубнівську, також не завадило б збільшити кількість тролейбусів, і маршрутки які їдуть з села - переповнені...

Опубліковано
1 час назад, Bliksss сказал:

міський транспорт не повинен вирішувати транспортні проблеми громад

Затори - це проблема міста, а не громади.

Опубліковано (змінено)
6 minutes ago, volks said:

Затори - це проблема міста, а не громади.

хочеш продовжувати дискусію, я - не проти. В багатьох містах Європи (і не тільки) в місто не заїдеш без перепустки - далі від об'їздної дороги, як варіант, транзитом - за певний період часу можна проїхати. Паркування безкоштовне - якщо ти там "прописаний", для інших - такі ціни, що 100 разів подумаєш - перш ніж їхати власним автомобілем, відповідно - корки трапляються, але дуже рідко.

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано (змінено)
36 минут назад, Bliksss сказал:

Паркування безкоштовне - якщо ти там "прописаний", для інших - такі ціни, що 100 разів подумаєш - перш ніж їхати власним автомобілем, відповідно - корки трапляються, але дуже рідко.

В містах на 200 тисяч населення?

 

36 минут назад, Bliksss сказал:

Паркування безкоштовне - якщо ти там "прописаний", для інших - такі ціни, що 100 разів подумаєш - перш ніж їхати власним автомобілем, відповідно - корки трапляються, але дуже рідко.

Єдиноправильне рішення. Але там таки розвинений громадський транспорт. Інакше будуть всеодно на авто їхати.

 

І взагалі. Чому так до тих громад причепилися? Ну не хочуть приєднуватись, то хай не приєднуються. В чому проблема місту залишатися в нинішніх межах?

Змінено користувачем volks
Опубліковано (змінено)
21 minutes ago, volks said:

В містах на 200 тисяч населення?

це для України 200 тисяч населення - "хутір", для країн де населення 10 млн. - 200К вже "мегаполіс" )) 

 

21 minutes ago, volks said:

Єдиноправильне рішення. Але там таки розвинений громадський транспорт. Інакше будуть всеодно на авто їхати.

а я про що? Приміський транспорт з навколишніх комун (ОТГ) - приїзджає на автостанцію на околиці міста, пасажири пересідають на міський транспорт і їдуть куди їм потрібно. В такому випадку - приміський транспорт - не створює заторів на міських дорогах, не псує - тіж самі дороги, за утримання який - платить місто, а не ОТГ.

21 minutes ago, volks said:

І взагалі. Чому так до тих громад причепилися?

"громади" - хочуть користуватись міськими комунікаціями, а натомість - не хочуть іти місту на поступки, це якщо коротко...

Змінено користувачем Bliksss
  • +1 1
Опубліковано
6 хвилин тому, Bliksss сказано:

"громади" - хочуть користуватись міськими комунікаціями, а натомість - не хочуть іти місту на поступки, це якщо коротко...

І рибку з'їсти і ..., і нахаляву. :)

  • Дякую! 1
Опубліковано
12 часов назад, Bliksss сказал:

цілком вистачає одного тролейбусного маршрута. 

Не вистачає. Тим більше там лише 1 випуск з інтервалом 2 години. На Гаразджу має бути ще один маршрут з найбільшого спального району, бо маршрутки в дачний сезон не справляються з паспотоком.

  • +1 3
Опубліковано
10 часов назад, case_l сказал:

в умовні рованці тролейбуси також не їдуть

В умовних Рованцях немає контактної мережі і міського кладовища.

  • +1 2
Опубліковано (змінено)
22 minutes ago, TFA said:

В умовних Рованцях немає контактної мережі

тут - таки да, але про Рованці було сказано трохи в іншому контексті...

22 minutes ago, TFA said:

міського кладовища.

тут - таки ні, з юридичної точки зору - нема, насправді - багато лучан там спочиває.

25 minutes ago, TFA said:

На Гаразджу має бути ще один маршрут з найбільшого спального району, бо маршрутки в дачний сезон не справляються з паспотоком.

мабуть, я все-таки не чітко висловлюю свою думку... До чого комунальний транспорт - до дачного сезону???

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано
8 хвилин тому, TFA сказано:

В умовних Рованцях немає контактної мережі і міського кладовища.

Ну з першим можна в майбутньому справитися.

Власне, як і з другим. Тобто вже скоро. НЕ масштаб Гаразджі, але все ж.

Опубліковано
21 час назад, TFA сказал:

Для депо тепер пофіг, скільки пасажирів перевезено, і яких, бо з вересня місяця вони отримують гроші від ЛМР за виконаний кілометраж. Тобто вони можуть хоч повітря возити, а гроші отримуватимуть за єдиним вичисленим тарифом.

А можна детальніше?

Опубліковано
23 годин тому, TFA сказано:

Для депо тепер пофіг, скільки пасажирів перевезено, і яких, бо з вересня місяця вони отримують гроші від ЛМР за виконаний кілометраж. Тобто вони можуть хоч повітря возити, а гроші отримуватимуть за єдиним вичисленим тарифом

Збулася мрія Домбіка / Грицюка  ?

:)

 

Опубліковано
5 часов назад, Bliksss сказал:

До чого комунальний транспорт - до дачного сезону???

Ну блін, лінія на Гаразджу функціонує з 1997 року, вже 23 роки, вам Америку тільки тепер відкрили?

 

4 часа назад, Ghost_manka сказал:

А можна детальніше?

Платять фіксовану суму за виконані рейси. Обчислюється загальний кілометраж і множиться на тариф за 1 км, здається. Там вичислили середній показник, враховуючи кількість пасажирів, витрати на електроенергію і т.д. Тобто таким чином для ЛПЕ вигідно виконувати всі рейси і не плакати, що ввечері мало пасажирів. Ще б для маршруток так зробили б...

  • Дякую! 1
Опубліковано
7 hours ago, TFA said:

Ну блін, лінія на Гаразджу функціонує з 1997 року, вже 23 роки, вам Америку тільки тепер відкрили?

та знаю я з якого року вона функціонує, я в дитинстві ще Рафіками на цвинтар та на дачу їздив. 

Просто - наївно думати, що лінію провели заради дачників... Про генплан не забули?

Ось навколишнім селам обіцяли "вигоди" від приєднання до міста, а містянам вливали у вуха - що тролейбус заради їхньої зручності, 

типу - щоб зручніше було доїхати на дачу, або цвинтар. 

Опубліковано (змінено)
3 годин тому, Bliksss сказано:

та знаю я з якого року вона функціонує, я в дитинстві ще Рафіками на цвинтар та на дачу їздив. 

Просто - наївно думати, що лінію провели заради дачників... Про генплан не забули?

Ось навколишнім селам обіцяли "вигоди" від приєднання до міста, а містянам вливали у вуха - що тролейбус заради їхньої зручності, 

типу - щоб зручніше було доїхати на дачу, або цвинтар. 

Ви самі себе заперечуєте...

 

16 годин тому, Bliksss сказано:

тут - таки ні, з юридичної точки зору - нема, насправді - багато лучан там спочиває.

мабуть, я все-таки не чітко висловлюю свою думку... До чого комунальний транспорт - до дачного сезону???

 

Змінено користувачем Vikvik Mawr
Опубліковано
18 minutes ago, Vikvik Mawr said:

Вм самі себе заперечуєте...

це - якщо читати між рядків....

Я мав на увазі, що тролейбусна лінія на Гаразджу, робилась не стільки для зручності дачників скільки для "задобрювання"

мешканців навколишніх сіл. І все йшло за планом, Луцьк - мав би поглинути Липіни, Струмівку...

І тролейбус на Гаразджу - був би повноцінним міським маршрутом, з нормальним інтервалом руху.

 

Опубліковано (змінено)
15 часов назад, Bliksss сказал:

тролейбусна лінія на Гаразджу, робилась не стільки для зручності дачників скільки для "задобрювання"

мешканців навколишніх сіл.

Робилася, бо в Гаразджі знаходиться міський цвинтар, в першу чергу.

Змінено користувачем TFA
  • +1 1
Опубліковано

@TFA ти можеш там в депо сказати, що номер треба підсвічувати білим кольором. Бо з їхнім красівіньким кольоровим я навіть зі своїм дуже хорошим зором нічого не можу розібрати, поки не під'їде впритул.

Опубліковано

Пссс, а хтось застав робочі USB-роз'єми в нових тролейбусах? Їхав сьогодні та хотів підзарядити телефон. В передній частині жоден роз'єм не працював...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...