Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

21 хвилин тому, TFA сказано:

з модернізацією салона і оснащенням безшумним статиком.

про це явно мова не йшла! :)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну хай роблять хоча би як 180, тільки клеєні вікна робити отак. Ми про це говорили з головним інженером, коли була екскурсія в депо, надіюсь, вони виправляться. Бо нова резина на скло дорожче виходить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 хвилин тому, TFA сказано:

тільки клеєні вікна робити

по типу, як переробляють кузова авто з груза на пасажир?

Клеять на герметик?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цих нюансів не знаю, але те, як зроблено на 180 виглядає дуже неакуратно і кустарно.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, TFA сказано:

те, як зроблено на 180 виглядає дуже неакуратно і кустарно.

і це не лише 180.

У більшості кап.ремонтованих тролейбусів - жесть...

На перила насунули термоусадку. Без термо :)

Просто нада було феном дмухнути і вона б прилягла. Міцно і класно. вле ж... як блін.. . не знаю - немає епітетів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
В 17.07.2017 at 15:05, Dim@ сказал:

Нашому депо в плані якості капремонтів далеко навіть до інших міст України. Я вже мовчу про Європу.

І не кажіть. Не наче у кам'яному віці жевемо. З Радянських часів нічого не змінилися. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

У Луцьку через несправний тролейбус постраждала дитина

Сьогодні 15:47
0
 
 
 
 
IMG_1889w.JPG
Перед пішохідним переходом поблизу «Променя» зламався тролейбус. Водію довелося різко загальмувати. Внаслідок цього постраждала семирічна дитина.

На місце події прибуло відразу дві швидкі допомоги.

«Спочатку нам повідомили, що це ДТП з потерпілими. Але коли сюди прибули, то з’ясувалося, що ніякого ДТП не було. Технічна несправність тролейбуса. Водію довелося різко загальмувати. Постраждали дві дитини. Хлопчику сім років, іншому малюку – одинадцять місяців. Старша дитина забила руку. Менша просто злякалася», – повідомили у патрульній поліції.
 
З.І. Третій день підряд ламається, невже не можна нормально зробити зразу??
 
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читав тилькишо новини на маршруті 15а вмерла людина від жари.

Тему хочу підняти про  погодні умови літо-зима.

Літом ніяких умов для проїзду в тролейбусах жарко.вікна наші дорогі пенсіонери закривають.

Зимою бувае що в салоні холодніше ніж на вулиці.

Чі неможливо наши тролейбуси оснастити якимсь обладнанням літо-зима.на мою думку більше б людей сілоб проїхатися зараз в свіжому салоні ніж в консервній банці маршрутці хоть на паро мінут довше в тролейбусі зато ч комфортом.шо скажете панове ваша думка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 хвилин тому, продавець111 сказано:

Чі неможливо наши тролейбуси оснастити якимсь обладнанням літо-зима.на мою думку більше б людей сілоб проїхатися зараз в свіжому салоні ніж в консервній банці маршрутці хоть на паро мінут довше в тролейбусі зато ч комфортом.шо скажете панове ваша думка

можливо,

але ціна буде не така як зараз а + (3-5) грн

і мало поставити кондиціонер, треба ще зберегти це тепло(холод) -

замінити просте скло на "склопакети", і щоб двері на зупинках відкривалися тільки при потребі, та й щілини позакривати було б добре

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Dim@ сказал:

Просто треба хоча б нові з кондиціонерами закуповувати.

А можна детальніше про це?

Можна.печка не робить вікна замерзлі по салону сквознячок.не за всі кажу.за старі наші тролейбуси.на поляку на маршруті їхав було добре тепло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При Пуцові випуск тролейбусів на маршрути помітно скоротився. Причому зникають з лінії тролейбуси перед перервою.
Придбала в якості експерименту проїзний, щоб підтримати ЛПЕ, графіки вивчені. Одного й того ж тролейбуса перед перервою не було на зупинці по графіку (або хоча б із запізненням) два тижні поспіль. Центр міста (зупинка "Хрестовоздвиженська церква"), час повернення з ринку маси людей - 15-30. Після того тролейбусів у напрямку ДПЗ немає до 16-00.
Новий директор допускає дурість. Значне скорочення випуску тролейбусів на маршрути порівняно з травнем - червнем суттєво впливає за збір виручки.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, Ivanna сказал:

При Пуцові випуск тролейбусів на маршрути помітно скоротився

На 2 одиниці. Вибув Мерседес №235, ремонтувати якого не знають як, бо немає схем (от вам і мінус закупки б/ушної техніки: купити то купили, а як ремонтувати - ХЗ). Також вибув "крокодил". На 1-ці і 2-ці по одному недовипуску. Крім того, ніхто не відміняв ТО-1, яке потрібно проводити раз в тиждень, для Єльчів і Богданів зробили раз в 2 тижні. А проводять його в міжпік, тому можлива відсутність однієї машини, про це вказано у примітці на деповсьому сайті.

Крім того, зараз взялися за проведення ТО-2, яке в ідеалі має постійно проводитися, ставлять по черзі машини, як-не-як, до зими потрохи готуватися треба, та і по проходженню певного пробігу воно повинно відбуватися для всіх машин. Останні роки його проводили як виходило, техніка екслуатувалася на убой.

А щодо кількості машин - питання до міської ради, хай виділяють кошти на капремонти/б/ушну техніку/закупівлю нових. Але зараз у нас господаря немає, тому навіть і спитати немає з кого. Будемо сподіватися, що вони не профукають кредит на 30 нових машин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, TFA сказано:

власники маршруток, думаю, задоволені таким становищем

  • Подобається 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЛПЕ повільно настає велика чорна і глибока срака....

  • Подобається 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, TFA сказано:

Ні, чекаю на позитивні результати цього:

http://visnyk.lutsk.ua/news/ukraine/regions/volyn/30360/

 

Бо думаю, що нікому не тра пояснювати те, про що я вже говорив кілька сторінок назад: підприємство апріорі збиткове і рівень його збитковості залежить від прихильності ЛМР. 

Чув через п"яті вуха, що попередній зайняв ніби нейтральну політичку позицію (намагався), то й поплатився посадою. А на його місце поставили  "слухняного смотрящого". 

Тому поки реальні "гопники" біля "керма"  у ЛМР то хай  собі поки "шукають".

 :) 

  • Подобається 2
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Що за бардак?! В кіоску ЛПЕ на зупинці не продаються проїзні квитки, в 16-00 проїзний вже неможливо купити у кондуктора - "продала"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 02.08.2017 в 22:33, продавець111 сказал:

Читав тилькишо новини на маршруті 15а вмерла людина від жари.

Тему хочу підняти про  погодні умови літо-зима.

Літом ніяких умов для проїзду в тролейбусах жарко.вікна наші дорогі пенсіонери закривають.

Зимою бувае що в салоні холодніше ніж на вулиці.

Чі неможливо наши тролейбуси оснастити якимсь обладнанням літо-зима.на мою думку більше б людей сілоб проїхатися зараз в свіжому салоні ніж в консервній банці маршрутці хоть на паро мінут довше в тролейбусі зато ч комфортом.шо скажете панове ваша думка

"Закривунам" в будь-якому громадському транспорті в літню спеку тихо та ввічливо пропоную а) пересісти в таксі; б) вдягнути шубу; в) як крайній варіант - йти на... Поки не розуміючих пропозиції не бачив. Особливо вбивають "розумні", що сідають спецом ззаду, щоб не передавати за проїзд, в ПУСТУ маршрутку, а тоді верещать "закрий вікно, дуууує", такі зразу невідкладно йдуть в піше еротичне з вказанням вільних місць ПЕРЕД відкритим вікном. Виняток - мала дитина (не в останньому випадку). Якось так.

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 01.09.2017 at 21:30, Ivanna сказано:

Що за бардак?!

можна приїхати в ЛПЕ безпосередньо - і придбати. Яка проблема.

Зараз вирішується доля "лаоьків" і доля проїзних, хто і де їх має продавати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, Zheny@ сказал:

можна приїхати в ЛПЕ безпосередньо - і придбати. Яка проблема.

Зараз вирішується доля "лаоьків" і доля проїзних, хто і де їх має продавати.

Де в салоні тролейбуса оголошення, що проїзні можна придбати безпосередньо в ЛПЕ? Де саме в ЛПЕ? Чому кондуктор тролейбуса забезпечена першого числа місяця (!) проїзними тільки на пів-дня роботи? Проїзні у кондуктора тепер розхватують, як гарячі пиріжки? Чому кондуктор не повідомила, що проїзні можна придбати безпосередньо в ЛПЕ? Зате потім спитала, чи маю я квиток (звідки він у мене, адже я щойно увійшла в двері тролейбуса і тут же попросила проїзний, гроші на проїзний приготувала завчасно ще на зупинці), і продала мені звичайний квиток на проїзд.
Доїхавши до зупинки "ЛПЕ", я пішла до кіоску з продажу проїзних квитків, хоча я вже кілька днів бачила, що він закритий. На вікні кіоску теж не було оголошення, з якого числа він запрацює і що проїзні можна придбати безпосередньо в ЛПЕ!
Бардак і ще раз бардак!

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 хвилин тому, Ivanna сказано:

Де в салоні тролейбуса оголошення, що проїзні можна придбати безпосередньо в ЛПЕ

а мало би бути?

Чомусь  десяток фірм державних їздять постійно за проїзними. Щороку.

25 хвилин тому, Ivanna сказано:

Де саме в ЛПЕ?

На прохідній скажуть - заведуть.

25 хвилин тому, Ivanna сказано:

Чому кондуктор тролейбуса забезпечена першого числа місяця (!) проїзними тільки на пів-дня роботи?

Вони їх і так не хочуть брати.  Заставили, беруть.

 

26 хвилин тому, Ivanna сказано:

Бардак і ще раз бардак!

Претензії по роботі ЛПЕ, кондукторів, і всього іншого бардаку - приймаються у письмовій формі, електронною поштою, а також телефоном.

Те, що ви наробили галасу на Борді - ситуації не змінить.  в.о. директора Борду не читає. Для нього ПК - елемент меблів та інтер'єру.

Хочете щось сказати - приходьте, Вас вислухають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інформування - це взагалі, болюча тема (певно вже зранку втомлені відкривати рота).

Можливо, комусь стане в нагоді інформація, що 9:40 до 10:15 - у водіїв обід і тому кінцева зупинка тролейбусів #1 та #2 - на Бенделіані. Найвеселіше те, що диспетчер по телефону вважає абсолютно нормальним факт, що пасажир, сідаючи в тролейбус, не знає, чи доїде до тієї зупинки, яка вказана на тролейбусі.

 

 

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 хвилин тому, IronSun сказано:

Можливо, комусь стане в нагоді інформація, що 9:40 до 10:15 - у водіїв обід і тому кінцева зупинка тролейбусів #1 та #2 - на Бенделіані. Найвеселіше те, що диспетчер по телефону вважає абсолютно нормальним факт, що пасажир, сідаючи в тролейбус, не знає, чи доїде до тієї зупинки, яка вказана на тролейбусі.

так і є :(

і про обід і про диспетчерів :(

 

пережитки совьєтської системи "общєпіта" на які всім пофіг :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Zheny@ сказал:

а мало би бути?

Чомусь  десяток фірм державних їздять постійно за проїзними. Щороку.

На прохідній скажуть - заведуть.

Вони їх і так не хочуть брати.  Заставили, беруть.

 

Претензії по роботі ЛПЕ, кондукторів, і всього іншого бардаку - приймаються у письмовій формі, електронною поштою, а також телефоном.

Те, що ви наробили галасу на Борді - ситуації не змінить.  в.о. директора Борду не читає. Для нього ПК - елемент меблів та інтер'єру.

Хочете щось сказати - приходьте, Вас вислухають.

Ну, я не фірма і поняття не маю про те, що державні фірми таряться проїзними. У мене подружка працювала методистом у дитсадку, то їй доводилося у міськвно їздити і в робочий час, і в позаробочий - власним коштом.
Я не вважаю нормальним, що місця продажу проїзних засекречені.
Може, кондуктори й разових квитків не хочуть брати? Що було б, якби о 16-00 в кондуктора закінчилися разові квитки?
Я не "наробила галасу" на Борді, а поділилася думками стосовно "планування і здійснення всебічної діяльності, пов'язаної з товаром, з метою здійснення оптимального впливу на споживача для забезпечення максимального споживання за оптимальної ціни та одержання в результаті цього довгострокового прибутку":rolleyes:, тобто маркетингу на ЛПЕ.  І означила цей маркетинг ємким словом "бардак".
Ми тут шукаємо резерви, як вивести ЛПЕ з кризи, нє?
Обов'язково буду надалі скаржитися керівництву ЛПЕ, вже навіть телефончик їхній занотувала в записничок, який завжди  зі мною.:)
Електронною поштою смисл скаржитись? У в.о. ПК для інтер'єру.:)
Прийти до в.о.- чудова ідея. Живу біля самісінького депо, можливо, буду частенько заглядати.:) Може, ще й на роботу влаштуюсь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...