Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

4 годин тому, Ukrainec сказано:

Тобто ти ніц не вбачаєш поганого, що на одну одиницю транспорту зайнято близько 10 людей?

Ти мене читаєш десь не всі слова?

 

Я ж писав. що 400 чоловік це 350 чоловік зайнятих на всіх ділянках.

"Адміністрація" налічує раптом 10% від усього колективу. 400-10% = 350 чол.

- 100 кондукторів = 250 чол. Відняти 60 водіїв = 190 чол. ще 25-30-35 чол каса, диспетчери, контролери, склад, екіпіровка, мийка, медики, прибиральниці (робота позмінна і добова!).

160 лишається. З них ще якась кількість задіяна на підстанціях (а їх 5) (цілодобово). ще нехай 30 чол. 130 чол. Це механіки, електрики, столяри, іт.д

І того 130 / 45 - скільки лишається людей?

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Zheny@ сказано:

Ти мене читаєш десь не всі слова?

 

Я ж писав. що 400 чоловік це 350 чоловік зайнятих на всіх ділянках.

"Адміністрація" налічує раптом 10% від усього колективу. 400-10% = 350 чол.

- 100 кондукторів = 250 чол. Відняти 60 водіїв = 190 чол. ще 25-30-35 чол каса, диспетчери, контролери, склад, екіпіровка, мийка, медики, прибиральниці (робота позмінна і добова!).

160 лишається. З них ще якась кількість задіяна на підстанціях (а їх 5) (цілодобово). ще нехай 30 чол. 130 чол. Це механіки, електрики, столяри, іт.д

І того 130 / 45 - скільки лишається людей?

 

 

Тобто ти десь не розумієш, всі крім водіїв не створюють доданої вартості і їх кількість завжди можна оптимізувати в різні способи.

Чим більше народу: 

Цитувати

кондукторів, чол каса, диспетчери, контролери, склад, екіпіровка, мийка, медики, прибиральниці

тим більше діра! 

Запитай себе: якщо би підприємство не було збитковим і ти був його власником ти знаючи ситуацію з середини дозволив собі тримати стільки народу?

Підприємець дозволить собі таке?

 

Ось пп "Санрайз"  майже з такою ж кількісттю рухомого складу

загальна чисельність 146 працюючих, з них 120 водії, 4 механіка і 4 диспечера. 

є ще якесь пп Київське атп. там приблизно те ж саме!

 

Ти зрозумій, ти працюєш системним адміном для 47 тролів, а не для:

Цитувати

адміністрації, 25-30-35 чол каса, диспетчери, контролери, склад, екіпіровка, мийка, медики, прибиральниць

  

Решта крім перевезень для підприємства яке займається перевезеннями не має значення.

В теперішній ситуації це слугує чиновникам лиш для брудних схем відмивання грошей! 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Ось пп "Санрайз"  майже з такою ж кількісттю рухомого складу

загальна чисельність 146 працюючих, з них 120 водії, 4 механіка і 4 диспечера. 

є ще якесь пп Київське атп. там приблизно те ж саме!

тепер ясно чому я чую звук гальм ще за 1000м до зупинки.....

Оптимізація.

17 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Ти зрозумій, ти працюєш системним адміном для 47 тролів, а не для:

Цитувати

адміністрації, 25-30-35 чол каса, диспетчери, контролери, склад, екіпіровка, мийка, медики, прибиральниць

це таки тонкий гумор?

ок.

17 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Решта крім перевезень для підприємства яке займається перевезеннями не має значення.

Ти мислиш, як наш директор.  Треба всіх скоротити і оптимізувати. А потім робити кому? А немає. Бо оптимізували людину.

окрім перевозок, є ще купа задач.

ще хтось повинен рахувати, нараховувати, судитися із кимось. Ремонтувати і обслуговувати.

 

Але ж вам, недотичним до цього краще знати!

 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно вчитався, відразу не дійшло!

Бл@дь! 40-50 чол адміністрації! І це на 45 тролей!?!?!?!??!?!?!??!?!?!? 

Кожному тролейбусу по директору?

 

Там щось явно не те :ohmy:

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раз директор так мислить значить у вас є шанс!

5 хвилин тому, Zheny@ сказано:

 

Але ж вам, недотичним до цього краще знати!

 

Чувак! Якраз мій гавнодиплом - ваш профіль, сер ;) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 minutes ago, Ukrainec said:

Тобто ти десь не розумієш, всі крім водіїв не створюють доданої вартості і їх кількість завжди можна оптимізувати в різні способи.

 

 

Можливо слюсарі (чи як це правильно українською) і не створюють додаткової вартості, але якщо вони не будуть займатися ремонтом техніки то тоді точно нікому вже буде ту додаткову вартість створювати :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Miro сказал:

Різні неприємні особистості тобі не хамлять, забираючи твої гроші, не принижують

А ви не провокуйте їх. Я щось за майже 30 років свого життя (ну добре, не будемо рахувати дитинство), не пригадую, щоб мені хтось з кондукторів нахамив чи образив. Користуюся тролейбусами постійно все життя. Чи можливо просто я не з тих, хто любить конфліктувати...

 

 

5 минут назад, Zheny@ сказал:

тепер ясно чому я чую звук гальм ще за 1000м до зупинки.....

 

ЕТАПЯТЬ, люто плюсую.

 

3 часа назад, Ukrainec сказал:

На зіу -зась!

Багато ЗіУ відремонтованих, тому можна ризикувати їхати. Принаймні на тих, що в бренді. Самі-самі вже відсторонені. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, phantom сказано:

 

Можливо слюсарі (чи як це правильно українською) і не створюють додаткової вартості, але якщо вони не будуть займатися ремонтом техніки то тоді точно нікому вже буде ту додаткову вартість створювати :)

Ти не повіриш, скільки можна зекономити довіривши цю справу професіоналам, навіть якщо їх послуги на перший погляд і виглядають дорогими ;) 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, Ukrainec said:

Ти не повіриш, скільки можна зекономити довіривши цю справу професіоналам, навіть якщо їх послуги на перший погляд і виглядають дорогими ;) 

 

 

Ну так я ж не проти того що б довіряти справу професіоналам :) Я тільки - за!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, phantom сказано:

 

Ну так я ж не проти того що б довіряти справу професіоналам :) Я тільки - за!

Є ймовірність, що поки КП не стане ПП цього може не стися :)  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Ти не повіриш, скільки можна зекономити довіривши цю справу професіоналам, навіть якщо їх послуги на перший погляд і виглядають дорогими

хтось казав там що справа не в грошах так?  ну-ну!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 minutes ago, Ukrainec said:


З високою ймовірністтю поки КП не стане ПП є значний ризик, що цього може не статися :) 

 

В українських реаліях - бабка надвоє сказала. Якщо КП стане ПП яке належить іноземному інвестору, але не якійсь кіпрській фірмі, а справжньому Джону чи Білу, то у такого ПП є шанс стати процвітаючим підприємством. Але якщо його "кінцевим бенефіціарним власником" стане Іван іванович чи пані Голєва - то дихати йому на ладан до самої смерті ...

 

Додам ще, що як тільки мова зайде про приватизацію ЛПЕ, власники деяких маршруток зроблять все можливе що б воно перейшло під їх контроль.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Ukrainec  ти ж ніби не дурний хлопець. Але тебе почитати, то все просто. Варто тільки звільнити "зайвих" людей. Оптимізувати персонал - і все. Все буде ЗБС!

От лише хто піде працювати за 2500-3000 грн ? Професіонал?

Хто буде в неопалюваній ремзоні крутити гайки, коли на робу і рукавиці немає грошей,і руки примерзають до ключів?  Професіонал?

Не сміши мене. Збоку все так виглядає.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

29 хвилин тому, TFA сказано:

А ви не провокуйте їх. Я щось за майже 30 років свого життя (ну добре, не будемо рахувати дитинство), не пригадую, щоб мені хтось з кондукторів нахамив чи образив. Користуюся тролейбусами постійно все життя. Чи можливо просто я не з тих, хто любить конфліктувати...

Заздрю, напевно таким людям в лотерею хоч щастить! 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, phantom сказано:

Додам ще, що як тільки мова зайде про приватизацію ЛПЕ, власники деяких маршруток зроблять все можливе що б воно перейшло під їх контроль.

+1

А тоді можна його збанкрутувати і продати на запчастини.  І лишиться ніфігова територія для пересувних гробів на колесах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Zheny@ сказано:

@Ukrainec  ти ж ніби не дурний хлопець. Але тебе почитати, то все просто. Варто тільки звільнити "зайвих" людей. Оптимізувати персонал - і все. Все буде ЗБС!

От лише хто піде працювати за 2500-3000 грн ? Професіонал?

Хто буде в неопалюваній ремзоні крутити гайки, коли на робу і рукавиці немає грошей,і руки примерзають до ключів?  Професіонал?

Не сміши мене. Збоку все так виглядає.

 

 

Ти пишеш про совок, а сам мислиш тими ж реаліями... 

 

Я думав там хоч дві людини знають що робити, а виявляється помилився.

Сумно :(

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще раз і ще раз вдумайтесь:

!!!40-50 чоловік адміністрації на 45-47 тролейбусів!  :0091::0118:

+ один сисадмін! :_25:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 4/17/2017 at 7:25 PM, Zheny@ said:

Завтра передам відповідальним людям.

 

До речі, чим закінчилася ця історія?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Ukrainec сказал:

!!!40-50 чоловік адміністрації

Адміністрація роздута, це не для кого не секрет. Ще за Домбіка скільки про це говорилося.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 хвилин тому, Ukrainec сказано:

!!!40-50 чоловік адміністрації на 45-47 тролейбусів!

*ля.. ДЕПО - це не лише тролейбуси. Скільки про це говорити.

Самі тролейбуси не їздять. І самі не ремонтуються (між іншим, ТО кожні два тижні). Білети самі в кишеню не кладуться. І гроші в касу не летять.

Зарплата сама не рахується, як і рахунки самі не платяться.

Наряди не складаються.

А ще люди працюють без вихідних і обідів. на лікарняний не ходять. І відпустку не беруть!

нічого не ламається, і тролейбуси нові і лінії.

 

 

Оптимізація - це складний і болючий процес. Дуже складний. І Дуже  болючий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 хвилин тому, phantom сказано:

До речі, чим закінчилася ця історія?

яка ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

45 тролейбусів  - 40-50 чол адміністрації

21 хвилин тому, TFA сказано:

Адміністрація роздута, це не для кого не секрет. Ще за Домбіка скільки про це говорилося.

а 

Цитувати

 130 чол. Це механіки, електрики, столяри, іт.д

там тролейбуси виробляють чи таки ремонтують? Бо коли колеса відпадають так і не скажеш про:

Цитувати

ТО кожні два тижні

:) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Zheny@ сказано:

*ля.. ДЕПО - це не лише тролейбуси. Скільки про це говорити.

Самі тролейбуси не їздять. І самі не ремонтуються (між іншим, ТО кожні два тижні). Білети самі в кишеню не кладуться. І гроші в касу не летять.

Зарплата сама не рахується, як і рахунки самі не платяться.

Наряди не складаються.

А ще люди працюють без вихідних і обідів. на лікарняний не ходять. І відпустку не беруть!

нічого не ламається, і тролейбуси нові і лінії.

Оптимізація - це складний і болючий процес. Дуже складний. І Дуже  болючий.

*ля! 

Скільки нікому не потрібної роботи робиться щоб аби дати хоч копійчану, але таки зарплату! 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Ukrainec сказано:

ам тролейбуси виробляють чи ремонтують?

і те і інше.

Бо є тролейбуси на крпремонті. Можна сказати, що його виготовляють. Розбирають до гвинтика і складають до купи.

То - це більшість простих задач. Двері. гальма, лампочки, електрика і електроніка і т.д.

А те, що лопнула балка, ну то це ще і стан доріг треба врахувати.

Так - прикро. Але що поробиш. На нові грошей немає.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Ukrainec сказано:

Скільки нікому не потрібної роботи робиться щоб аби дати хоч копійчану, але таки зарплату! 

назви!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...