TFA Опубліковано 28 Березня, 2017 в 19:38 #1601 Опубліковано 28 Березня, 2017 в 19:38 У ЛУЦЬКУ ЗАТВЕРДИЛИ НОВИЙ ТРОЛЕЙБУСНИЙ МАРШРУТ Маршрут 4-б сполучить Вересневе та залізничний вокзал: новий перелік тролейбусних маршрутів у Луцьку затвердили члени виконкому.Про це йшлося під час засідання виконавчого комітету Луцької міськради 28 березня.Начальник управління транспорту та зв’язку міськради Анатолій Миронюк зазначив, що до переліку маршрутів просять внести маршрут №6, що відтепер сполучатиме Вересневе та Київський майдан та новий маршрут № 4б, що сполучатиме залізничний вокзал та Вересневе.Так, за маршрутом № 6 «АС-2 – Київський майдан» тролейбуси рухатимуться у прямому напрямку: вул. Цукрова, вул. Корольова, вул. Полонківська, вул. Львівська, вул. Червоного Хреста, вул. Ковельська, вул. Глушець, вул. Паркова, пр. Волі, Київський майдан, вул. Дубнівська. У зворотному напрямку: вул. Дубнівська, вул. Авторемонтна, вул. Рівненська, Київський майдан, пр. Волі, вул. Словацького, вул. Богдана Хмельницького, вул. Ковельська, вул. Червоного Хреста, вул. Львівська, вул. Полонківська, вул. Корольова, вул. Цукрова.За маршрутом № 4-б «Залізничний вокзал – Вересневе» - прямому напрямку: пр. Президента Грушевського, вул. Винниченка, вул. Словацького, вул. Богдана Хмельницького, вул. Ковельська, вул. Червоного Хреста, вул. Львівська, вул. Полонківська, вул. Корольова, вул. Цукрова. У зворотному напрямку: вул. Цукрова, вул. Корольова, вул. Полонківська, вул. Львівська, вул. Червоного Хреста, вул. Ковельська, вул. Глушець, вул. Паркова, пр. Волі, вул. Винниченка, пр. Президента Грушевського.Члени виконкому підтримали проект рішення. https://www.volynnews.com/news/society/u-lutsku-zatverdyly-novyy-troleybusnyy-marshrut
Ivanna Опубліковано 29 Березня, 2017 в 16:46 #1602 Опубліковано 29 Березня, 2017 в 16:46 Їхала сьогодні тролейбусом (маршрут №1) з роботи. Обслуговувала мене кондуктор - вже з валідатором (!). З квиточка довідалася, що о 16:26 я була 272-ю пасажиркою за день (звісно, з тих пасажирів, які оплачують проїзд). На мої слова, що платить третина пасажирів (тобто станом на цю годину перевезено 800), кондуктор зауважила, що платить тільки чверть. Це до питання про пасажиропотік і рентабельність (вірніше, її абсолютну відсутність). 2
SunSeth Опубліковано 29 Березня, 2017 в 17:12 #1603 Опубліковано 29 Березня, 2017 в 17:12 @Ivanna а звичайний квиток теж видали?
Ivanna Опубліковано 29 Березня, 2017 в 17:24 #1604 Опубліковано 29 Березня, 2017 в 17:24 В 29.03.2017 в 17:12, SunSeth сказав: @Ivanna а звичайний квиток теж видали? Показати Тільки з валідатора, манюсінький.
Zheny@ Опубліковано 29 Березня, 2017 в 17:26 #1605 Опубліковано 29 Березня, 2017 в 17:26 В 29.03.2017 в 17:24, Ivanna сказав: Тільки з валідатора, манюсінький. Показати не правильно. Мав бути і звичайний. Якби був контроль - це було б порушення. Поки все в режимі тестування. І звичайні квитки не відміняв ніхто.
Ivanna Опубліковано 29 Березня, 2017 в 17:28 #1606 Опубліковано 29 Березня, 2017 в 17:28 В 29.03.2017 в 17:26, Zheny@ сказав: не правильно. Мав бути і звичайний. Якби був контроль - це було б порушення. Поки все в режимі тестування. І звичайні квитки не відміняв ніхто. Показати Та у неї в руках і не було звичайних квитків...
Zheny@ Опубліковано 29 Березня, 2017 в 17:29 #1607 Опубліковано 29 Березня, 2017 в 17:29 В 29.03.2017 в 17:28, Ivanna сказав: Та у неї в руках і не було звичайних квитків... Показати який маршрут? бачу. поняв.
Ivanna Опубліковано 29 Березня, 2017 в 17:30 #1608 Опубліковано 29 Березня, 2017 в 17:30 В 29.03.2017 в 17:29, Zheny@ сказав: який маршрут? Показати Перший.
Wrath Опубліковано 29 Березня, 2017 в 18:39 #1609 Опубліковано 29 Березня, 2017 в 18:39 В 29.03.2017 в 16:46, Ivanna сказав: Їхала сьогодні тролейбусом (маршрут №1) з роботи. Обслуговувала мене кондуктор - вже з валідатором (!). З квиточка довідалася, що о 16:26 я була 272-ю пасажиркою за день (звісно, з тих пасажирів, які оплачують проїзд). На мої слова, що платить третина пасажирів (тобто станом на цю годину перевезено 800), кондуктор зауважила, що платить тільки чверть. Це до питання про пасажиропотік і рентабельність (вірніше, її абсолютну відсутність). Показати Можливо, це кількість пасажирів за зміну(хотілося б у це вірити, принаймні)... Я також сьогодні на 1-му маршруті звичайного квитка не отримав. 1
rrid Опубліковано 30 Березня, 2017 в 10:01 #1610 Опубліковано 30 Березня, 2017 в 10:01 В 29.03.2017 в 16:46, Ivanna сказав: Це до питання про пасажиропотік і рентабельність (вірніше, її абсолютну відсутність) Показати в пост-радянських реаліях на комунальних підприємствах обсяг виробництва й рентабельність мають надто мало спільного. керівництво не зацікавлене в прозорості обліку. як і маршрутчики, ЛПЕ малює "зі стелі" пасажиропотік - виходячи з міркувань поточного моменту. 1
Zheny@ Опубліковано 30 Березня, 2017 в 10:25 #1611 Опубліковано 30 Березня, 2017 в 10:25 В 30.03.2017 в 10:01, rrid сказав: ЛПЕ малює "зі стелі" пасажиропотік - виходячи з міркувань поточного моменту Показати Не городи *уйні, якщо не знаєш про що йде мова. В тролейбусах видаються квитки, згідно яких і рахується платний пасажир. (А це і є частина пасажиропотоку). + регулярно люди ходять рахувати той самий потік, із відомостями по маршрутах. Декілька разів на рік точно. Щоб чітко мати уяву про те, який відсоток пасажиру платить. згідно цього і розраховують рентабельність, вартість проїзду і т.д. 1 1
rrid Опубліковано 30 Березня, 2017 в 10:39 #1612 Опубліковано 30 Березня, 2017 в 10:39 @Zheny@ інколи буває дуже корисно дивитись у люстерко особливо коли пишеш отаке: В 30.03.2017 в 10:25, Zheny@ сказав: Не городи *уйні Показати бо В 30.03.2017 в 10:25, Zheny@ сказав: В тролейбусах видаються квитки, згідно який і рахується платний пасажир. Показати це або слова КО, або якоїсь дитини молодшого шкільного віку. а ти, пропрацювавши вже трохи в ЛПЕ, так і не зрозумів поки, що "клондайк" - це необліковані пільговики, для дотації з бюджету. і якщо б був трохи спостережливішим, то помітив би, що кількість перевезених пенсіонерів зростає з року в рік (і зменшення чи збільшення кількості машин на маршрутах не корелює з цим)
Zheny@ Опубліковано 30 Березня, 2017 в 10:49 #1613 Опубліковано 30 Березня, 2017 в 10:49 В 30.03.2017 в 10:39, rrid сказав: що кількість перевезених пенсіонерів зростає з року в рік Показати А все тому, що держава збільшила людей кількість людей, які підпадають під пільгові категорії. Кількість категорій зменшилася. але чомусь кількість халявщиків збільшилася. І все тому, що "халявщикі" тему просікли, і катаються. бо безкоштовно. Бо держава так дозволила. В 30.03.2017 в 10:39, rrid сказав: а ти, пропрацювавши вже трохи в ЛПЕ, так і не зрозумів поки, що "клондайк" - це необліковані пільговики, для дотації з бюджету Показати що ти називаєш "клондайком" ? Ті кошти. які держава зобов'язана перераховувати підприємству за перевезених пільговиків? Повір, якби так просто було "зі стелі" взяти кількість перевезених пільговиків (Це тобі не маршрутка 2-ка, де Голєва заявила 160 тисяч, а насправді 330 тисяч.) То місто було б нам винне уже, мабуть, мільярди....
rrid Опубліковано 30 Березня, 2017 в 13:12 #1614 Опубліковано 30 Березня, 2017 в 13:12 В 30.03.2017 в 10:49, Zheny@ сказав: якби так просто було "зі стелі" взяти кількість перевезених пільговиків Показати то не соромся - розкажи, як важко створити комісію з працівників ЛПЕ, із залученням нотаріуса, представників громадськості та міжнародних аудиторських компаній В 30.03.2017 в 10:49, Zheny@ сказав: все тому, що держава збільшила людей кількість людей, які підпадають під пільгові категорії. Кількість категорій зменшилася. але чомусь кількість халявщиків збільшилася Показати от мені не таланить - бачу в тролейбусах в основному все тих же пенсіонерів по віку, інколи - СБУшників та рідко УБД, а, виявляється, є ще якісь міфічні "пільгові категорії"... хоча від Старого ринку до ЦУМа в обід 8 з 10 пасажирів є саме пенсіонерами... а держава нічого не зобов'язана ЛПЕ. це ЛПЕ зобов'язане надати безкоштовний проїзд громадянам, яких держава наділила правом безкоштовного проїзду. відчуй різницю 1
Zheny@ Опубліковано 30 Березня, 2017 в 13:49 #1615 Опубліковано 30 Березня, 2017 в 13:49 В 30.03.2017 в 13:12, rrid сказав: а держава нічого не зобов'язана ЛПЕ. це ЛПЕ зобов'язане надати безкоштовний проїзд громадянам, яких держава наділила правом безкоштовного проїзду. відчуй різницю Показати Не вгадав. Держава повинна компенсувати. Зобов'язана практично. А говорячи твоїми словами, то ЛПЕ зобов'язане перевезти рівно стільки безкоштовних людей, за скільки держава розрахувалася. Розрахується. В 30.03.2017 в 13:12, rrid сказав: то не соромся - розкажи, як важко створити комісію з працівників ЛПЕ, із залученням нотаріуса, представників громадськості та міжнародних аудиторських компаній Показати А це тут до чого? Яким боком міжнародні аудиторські компанії? Тебе хтось не пустив на територію ЛПЕ? Чи ти не пробував? То прийди і скажи, "Я Д'артан'ян, представник громади, а ви Під.......приємство комунальне, і я вимагаю прозорості, покажіть мені розрахунки, звідки, що як!" Слабо ? Чи ти диванний воїн? З рештою, я не маю ніяких повноважень відчитуватися за дії ЛПЕ і його керівництва, тому або ти особисто йдеш або, я тупо буду ігнорити твої закиди і розцінювати їх як тролінг! 1 1
rrid Опубліковано 30 Березня, 2017 в 15:10 #1616 Опубліковано 30 Березня, 2017 в 15:10 В 30.03.2017 в 13:49, Zheny@ сказав: Не вгадав. Держава повинна компенсувати. Зобов'язана практично. А говорячи твоїми словами, то ЛПЕ зобов'язане перевезти рівно стільки безкоштовних людей, за скільки держава розрахувалася. Показати ба-ла-бол. тут немає чого "гадати". немає такого закону. на відміну від обов'язку перевозити пільговиків безкоштовно. подобається це особисто тобі, чи ні. В 30.03.2017 в 13:49, Zheny@ сказав: А це тут до чого? Яким боком міжнародні аудиторські компанії? Тебе хтось не пустив на територію ЛПЕ? Чи ти не пробував? То прийди і скажи, "Я Д'артан'ян, представник громади, а ви Під.......приємство комунальне, і я вимагаю прозорості, покажіть мені розрахунки, звідки, що як!" Слабо ? Чи ти диванний воїн? Показати уважно прочитай цитату, до якої відноситься процитований тобою фрагмент. цитату з твого посту. а мені особисто зі стелі взяті дані - не потрібні. ні на дивані, ні в колонному залі ЛПЕ. В 30.03.2017 в 13:49, Zheny@ сказав: я не маю ніяких повноважень відчитуватися за дії ЛПЕ і його керівництва Показати то якого милого ти тут розпинаєшся про те, про що навіть не здогадуєшся, а тим більше не маєш повноважень тут віддуватись за ЛПЕ? це риторичне запитання, відповідати на нього не треба. якщо ти не розумієш, що комісія ЛПЕ, створена на ЛПЕ, яка рахує пасажиропотік ЛПЕ - має всі можливості намалювати саме ті цифри, які потрібні ЛПЕ, і які не обов'язково відповідають реальності - то так, я тебе потролив. і немає принципової різниці, чи ці цифри пасажиропотоку взяті зі стелі й записані на папері, чи "проведені" через валідатори. кардинально питання пільговиків може вирішити тільки повне скасування пільг (з компенсацією, чи без). (останнє речення також можна розцінювати як тролінг...) 1 1
Zheny@ Опубліковано 30 Березня, 2017 в 15:14 #1617 Опубліковано 30 Березня, 2017 в 15:14 В 30.03.2017 в 15:10, rrid сказав: ба-ла-бол. Показати Приємно познайомитися. В 30.03.2017 в 15:10, rrid сказав: якщо ти не розумієш, що комісія ЛПЕ, створена на ЛПЕ, яка рахує пасажиропотік ЛПЕ - має всі можливості намалювати саме ті цифри, які потрібні ЛПЕ, і які не обов'язково відповідають реальності - то так, я тебе потролив. Показати має але не робить, бо самі зацікавлені у реальних цифрах. Все решта твої здогадки і додумки. В 30.03.2017 в 15:10, rrid сказав: питання пільговиків може вирішити тільки повне скасування пільг Показати яке виключно в компетенції держави. Яка повинна компенсувати перевізнику перевезення пільговиків.
Ivanna Опубліковано 30 Березня, 2017 в 20:12 #1618 Опубліковано 30 Березня, 2017 в 20:12 В 30.03.2017 в 10:25, Zheny@ сказав: Щоб чітко мати уяву про те, який відсоток пасажиру платить. Показати Не знаю, як хто контролює тих обілечених, але я особисто знаю двох людей, які не є пенсіонерами (один з них молодий пияк, другий просто пияк), які ніколи не платять за проїзд. Ні-ко-ли. Той молодий - знайомий з кількома кондукторами-чоловіками. А другий, хоч і виглядає, як пенсіонер, а насправді йому ще років 2-3 до пенсії. Це, виходить, і є той відсоток, називаємий "зайці". 25% у нас не пільговики і платять. 8% у нас не пільговики і не платять. 67% (грубо) - офіційні пільговики, згідно офіційної статистики за 2016 рік.
Ivanna Опубліковано 30 Березня, 2017 в 20:37 #1619 Опубліковано 30 Березня, 2017 в 20:37 В 30.03.2017 в 15:10, rrid сказав: і немає принципової різниці, чи ці цифри пасажиропотоку взяті зі стелі й записані на папері, чи "проведені" через валідатори. кардинально питання пільговиків може вирішити тільки повне скасування пільг (з компенсацією, чи без). Показати Ще нині покійний мер Антон Кривицький для обліку пільговиків, які пільгою реально КОРИСТУЮТЬСЯ у Луцьку, хотів ввести для них п'ятикопійчаний квиток. Таким чином абсолютно ненапряжно можна було підрахувати і ПОВНИЙ пасажиропотік, і необхідну реально субвенцію від держави на їх перевезення. Щоб ні ЛПЕ не намахало державу, ні держава не намахала ЛПЕ. В недалекому майбутньому нульові квитки має видавати валідатор, зчитуючи/списуючи поїздку зі спеціальної картки пільговика (кількість поїздок на місяць обмежена). От мені цікаво: навіщо деякі міста, не чекаючи прийняття того закону про е-квитки, ВЖЕ повводили електронну систему обліку пасажирів комунального транспорту, якщо на місцях "вигідно" оперувати віртуальними цифрами? В Києві на картці киянина є гроші і на пільговий проїзд, і на пільгові ліки для киян, і багато іншогоhttps://www.kyivcard.com.ua/https://www.kyivcard.com.ua/faq/http://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/Kiev+Card/ 1
Zheny@ Опубліковано 31 Березня, 2017 в 04:35 #1620 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 04:35 В 30.03.2017 в 20:37, Ivanna сказав: В недалекому майбутньому нульові квитки має видавати валідатор, зчитуючи/списуючи поїздку зі спеціальної картки пільговика (кількість поїздок на місяць обмежена). Показати обмежені поїздки поки що в повітрі. Потрібен досконалий механізм поповнення. В 30.03.2017 в 20:37, Ivanna сказав: От мені цікаво: навіщо деякі міста, не чекаючи прийняття того закону про е-квитки, ВЖЕ повводили електронну систему обліку пасажирів комунального транспорту, якщо на місцях "вигідно" оперувати віртуальними цифрами? Показати Відповідь очевидна: щоб намахувати державу і доїти субвенції! Цифри ж там будуть з потолка / з пальця / іншого органа (потрібне підкреслити). До роботи на ЛПЕ мені також було цікаво "а як воно робиться". Тепер я бачу це з середини. Як працівники із табелями ходять рахувати пасажиропотік, беруть участь у рейдових контролях. Як заповнюється купа паперу перед виїздом тролейбусу, бо купа суворої звітності і відповідальності. БО депо не приватне підприємство, де можна шохачю-товарачю. (Деякі) Правила,і норми і документи, не мінялися із часів СРСР (з відкриття підприємства).
Zheny@ Опубліковано 31 Березня, 2017 в 04:44 #1621 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 04:44 В 30.03.2017 в 20:12, Ivanna сказав: Це, виходить, і є той відсоток, називаємий "зайці". 25% у нас не пільговики і платять. 8% у нас не пільговики і не платять. 67% (грубо) - офіційні пільговики, згідно офіційної статистики за 2016 рік. Показати Не буду викладати табель із яким ходять рахувати пасажиропотік, але скажу одну цифру. (2016 рік) 111 чоловік зайшло з 8 по 9 годину. З них 33 чоловіка заплатили по 2 грн і 9 чоловік по 1 грн. Відповідь очевидна і без запитань. В інші години ситуація майже незмінна (у відсотковому співвідношенні).
valentin1989 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 06:49 #1622 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 06:49 Сьогодні вранці їхав в тролейбусі кондуктор видавала квитки з валідатора вибірково. Казала що це не вигідно
Zheny@ Опубліковано 31 Березня, 2017 в 07:08 #1623 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 07:08 В 31.03.2017 в 06:49, valentin1989 сказав: Казала що це не вигідно Показати Що за маршрут? о котрій і куди ? Це їй не вигідно.
valentin1989 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 07:10 #1624 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 07:10 номер один . борт 235. 8,30 ранку
valentin1989 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 07:16 #1625 Опубліковано 31 Березня, 2017 в 07:16 якось до цього з насмішкою відносилась. Мов дарма гроші викинули
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти