Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, BigDick сказано:

І де їх буде видно?

поки ніде. Згодом буде інфа.

GPS встановлюється для контролю за графіком руху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

про тролі сподобалося :)

Це коли татусь комусь про синів розповідає :)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 17.02.2017 at 11:14 AM, AID said:

Вхід і вихід у луцьких тролейбусах буде лише через передні двері

 

це ж буде повний П...ь творитися. в нас же 90% пасажирів то "я скоро виходжу!" і хрен відійдуть в задню частину від тих дверей...

а як їздити з санками, колясками, сумками й чемоданами?

правду говорите, не можна допускати навіть думати про таке. Он в Москві зробили автобуси із валідатором - мусили випускати більше автобусів і замість їхати і везти пасажирів, більше часу траспорт став стояти на зупинці.

 

Це доречі теж неабияка проблема - те що транспорт "чекає" на зупинках "ну хоч би ще парочку".

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні їхав у тролейбусі №212, вже висів монітор у салоні, на якому крутився ролик про "розумну зупинку".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 22.02.2017 at 12:39, TFA сказал:

Борт №197

 

Схоже, від'їздив (принаймні, на якийсь час).

 

cb-unnamed_1.jpg

 

cb-11.jpg

[\spoiler]

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Продовження серії розповідей про луцькі тролейбуси:

«199» ТРОЛЕЙБУС У ЛУЦЬКУ: ІСТОРІЯ ЛУЦЬКОЇ «ЛАСТІВКИ»

Єдиний у Луцьку тролейбус моделі ЛАЗ-52522 встиг пропрацювати лише 18 років і став найновішим списаним тролейбусом.

Наступною моделлю у Луцьку після тролейбусів-«кучмовозів» ЮМЗ-Т2 став тролейбус ЛАЗ-52522 виробництва Львівського автобусного заводу. Це був самий малочисельний представник у луцькому тролейбусному господарстві, оскільки лише одна машина цієї моделі в 1997 році поступила в Луцьк та отримала номер 199.

ЧИТАТИ ЩЕ: 20 РОКІВ СЛУЖБИ: ІСТОРІЯ ЛУЦЬКИХ ТРОЛЕЙБУСІВ-«ГАРМОШОК»

В 1992 році через нестачу нового рухомого складу в тролейбусних господарствах України «Львівський автобусний завод» вирішив підключитися до випуску тролейбусів, які тоді виготовлялися лише у Києві та готувалися в Дніпропетровську. Оскільки це підприємство розпочинало випуск автобусів нової моделі ЛАЗ-5252, було вирішено на їхній базі виготовляти нову модель тролейбуса ЛАЗ-52522.

Тяговим двигуном на нього вирішили встановити ДК-213 потужністю 110 кВт. Все електрообладнання поставлялось з Києва.

Перша машина була виготовлена весною 1993 року, тролейбус мав троє подвійних ширмових дверей, довжину понад 11 м та був розрахований на 118 пасажирів, маючи 22 місця для сидіння.

Після обкатки у Львові перший ЛАЗ-52522 був відправлений в Луцьк на автовиставку.

Через кілька місяців на заводі було виготовлено ще одного дослідного тролейбуса, якому встановили вже звичні планетарні двері. Перші серійні тролейбуси почали працювати у Львові восени 1994 року. Окрім Львова, тролейбуси ЛАЗ-52522 поставлялися до Чернівців, Білої Церкви, Тернополя, Миколаєва, Антрацита, Стаханова, Луцька, Донецька, а також Москви та Ашхабада. Всього було випущено 85 тролейбусів, останній зійшов з конвеєра в 2006 році. Після цього «ЛАЗ» продовжив випускати сучасні тролейбуси моделі Е183 та Е301.

Новенький 199 брав участь в урочистому відкритті тролейбусної лінії на Гаразджу 23 серпня 1997 р.

1.jpg

Відкриття тролейбусного маршруту №11, 23 серпня 1997р., газета «Волинь»

 

Після цього зазвичай трудився на маршрутах №1 та 2. Пасажирам подобався зручний та комфортабельний тролейбус, а водії люблячи називали його «ластівкою».

2.jpg

199 в заводському фарбуванні, 28.06.1998р., автор Ааре Оландер

 

 

Останні роки свого життя луцький ЛАЗ працював на 6-му маршруті до Вересневого.

5.jpg
199 на заміському 6-му маршруті, 01.07.2013
 
Вичерпавши свій ресурс, 199 тролейбус почав часто ламатися, а в жовтні 2015 року, через небажання відновлювати унікальну модель, прийняли рішення його списати. Таким чином ЛАЗ-52522 встиг пропрацювати лише 18 років і став найновішим списаним тролейбусом, хоча містом продовжують курсувати тридцятирічні «ЗиУ».
3.jpg
В першому рекламному фарбуванні, 29.04.2008
4.jpg
 
Перефарбований ЛАЗ розвертається на службовому кільці біля меморіалу, 09.05.2011
 

6.jpg

 

Списаний та розібраний тролейбус очікує на утилізацію, 22.11.2015

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 27.02.2017 at 8:05 PM, TFA said:

«199» ТРОЛЕЙБУС У ЛУЦЬКУ: ІСТОРІЯ ЛУЦЬКОЇ «ЛАСТІВКИ»

 

Після цього зазвичай трудився на маршрутах №1 та 2. Пасажирам подобався зручний та комфортабельний тролейбус, а водії люблячи називали його «ластівкою».

А ні в кого часом не збереглось фото салону: які саме сидіння стояли і розташування? Просто цікаво, я не пам'ятаю, щоб мені довелось у ньому покататись...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 минут назад, itax сказал:

А ні в кого часом не збереглось фото салону: які саме сидіння стояли і розташування?

116389.jpg

116390.jpg

 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@TFA  це вже ДЕПО-всі сидіння перешиті. Зі шкіри молодого дермантина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В курсі. Заводського вигляду салона немає. Фото датоване січнем 2008 року.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тепер бачите наскільки громіздка, дорога, не зрозуміла для більшості і до кінця не продумана фігня з цими валідаторами. Львів передає привіт Житомиру.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, SunSeth сказано:

Тепер бачите наскільки громіздка, дорога, не зрозуміла для більшості і до кінця не продумана фігня з цими валідаторами.

А що саме не зрозуміло? В чому "громіздкість" полягає?

І де питання про ціну?  Постермінал фактично.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не дуже в тему, але тема й так вже ввібрала в себе багато іншого.

Я так розумію, почався процес переводу відносно недавно створених зупинок в зупинки "на вимогу"? Школа №1, зупинка на Б.Хмельницького біля кінотеатру, на пл.Злуки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тролейбуси - по 3, маршрутки - по 4. Чого чекати лучанам

Разовий проїзд в тролейбусі Луцька з наступного місяця може зрости з 2 до 3 гривень. Про це йдеться у проекті рішення, опублікованому на офіційному сайті Луцької міської ради.

Зокрема, для Луцького підприємства електротранспорту пропонується встановити з 1-ого квітня такі тарифи:

- Тариф на разовий проїзд одного пасажира в міському електротранспорті (тролейбусі) – 3,00 грн.

- Вартість разового квитка на проїзд в міському електричному транспорті (тролейбусі) для учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації – 1,00 грн.

- Вартість місячного проїзного квитка в міському електротранспорті (тролейбусі): для підприємств, установ, організацій – 180,00грн; для населення –160,00 грн; для учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів І-IY рівнів акредитації – 50,00 грн.

Що стосується вартості проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах, іншим проектом рішення пропонується встановити тариф 4 гривні. Для дітей шкільного віку від 6 до 14 років встановити вартість проїзду у автобусах на міських маршрутах загального користування у розмірі 2,00 грн. за одну поїздку одного пасажира.

 

http://www.volynnews.com/news/all/na-skilky-khochut-pidniaty-vartist-proyizdu-v-troleybusakh-lutska/

 

П.С. Вибачте, але 3 грн, то забагато, враховуючи, які лахи клигають містом. Поїздка на тролейбусах №103, 145, 153, 159, 168, 197 (надіюсь що в такому вигляді не виїде), 198, 200 не коштує стільки. І це неповний перелік, а найгірші екземпляри. Максимум 2,50.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

46 хвилин тому, TFA сказано:

П.С. Вибачте, але 3 грн, то забагато, враховуючи, які лахи клигають містом.

вибачаємо, але де взяти гроші на ремонт лахів і на оплату електроенергії, яку ЛПЕ купляє БЕЗ знижок і пільг?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З кожним дорожчанням проїзду швидкість проведення капітальних ремонтів не збільшувалася, думаю, тут теж цього не станеться. Як відпрацьовували ремонтники до 17:00 в темпі "польки", так і будуть гуму тягнути...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, TFA сказано:

З кожним дорожчанням проїзду швидкість проведення капітальних ремонтів не збільшувалася, думаю, тут теж цього не станеться.

нехай і так, а як бути із електрикою?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1) Позабирати непотрібні зупинки, яких через 20 метрів.

2) Переобладнати старі тролейбуси з мотор-генераторів на статичні перетворювачі.

3) Інші заходи з оптимізації електроспоживання.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, TFA сказано:

1) Позабирати непотрібні зупинки, яких через 20 метрів.

А через день бабульки заштормлять міськраду скаргами, що їм далєко хадіть к астанофке

1 година тому, TFA сказано:

2) Переобладнати старі тролейбуси з мотор-генераторів на статичні перетворювачі.

та мабуть знають це і без Борди :)  от тільки хз чому не роблять

1 година тому, TFA сказано:

3) Інші заходи з оптимізації електроспоживання.

Конкретний приклад який?

Мерзнути взимку, бо немає центрального опалення?

Не працювати вдень, бо ПК жруть електроенергію?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 минут назад, Zheny@ сказал:

А через день бабульки заштормлять міськраду скаргами, що їм далєко хадіть к астанофке

Раніше, як їх не було, ніхто нікого не штормив.

 

20 минут назад, Zheny@ сказал:

Конкретний приклад який?

Я не електрик, знаючі люди мають підказати. Ще один варіант, для прикладу, перехід з лампочок Ілліча на світлодіодні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, TFA сказано:

Ще один варіант, для прикладу, перехід з лампочок Ілліча на світлодіодні.

 

4 хвилин тому, TFA сказано:

ніхто нікого не штормив.

да? то звідки їх як гівна взялося?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я про додаткові зупинки. Їх не було і ніхто нікого не штурмував. От скажіть, нащо зараз зупинка навпроти Храму Всіх Святих Землі Волинської перед світлофором, якщо за світлофором зупинка "Там-Там"? Так само зупинка "Княжий двір" за пару метрів перед Аверсом, там практично ніхто не заходить, тільки зайвий раз стає, а потім додатково споживає електроенергію, коли рушає з місця. Зупинка "Тотем" на Відродження взагалі непотрібна. Зупинка "Писаревського" через якісь пару метрів від міської лікарні...

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, TFA сказано:

От скажіть, нащо зараз зупинка навпроти Храму Всіх Святих Землі Волинської перед світлофором, якщо за світлофором зупинка "Там-Там"?

Зупинку там-Там перенесли пізніше . на вимогу  з'явилася раніше. Для тих, хто в Церкву і поліклініку.

6 хвилин тому, TFA сказано:

Так само зупинка "Княжий двір" за пару метрів перед Аверсом,

Ця створилася сама собою. І дуже давно! Маршрутки там дууууже часто стають.

Тролейбуси рідше. в смислі пасажирів менше. Але є.

7 хвилин тому, TFA сказано:

Зупинка "Тотем" на Відродження взагалі непотрібна.

це де?

7 хвилин тому, TFA сказано:

Зупинка "Писаревського" через якісь пару метрів від міської лікарні...

згоден

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Zheny@ сказал:

Зупинку там-Там перенесли пізніше . на вимогу  з'явилася раніше. Для тих, хто в Церкву і поліклініку.

Ну от, зараз саме час її звідти прибрати.

 

3 минуты назад, Zheny@ сказал:

Ця створилася сама собою. І дуже давно! Маршрутки там дууууже часто стають.

Там в основному виходять, тролейбусам невигідно там ставати. Водії тролейбусів теж на неї плюються. І взагалі, десь зустрічав, що по нормі відстані між тролейбусними зупинками має бути не менше 200 метрів, то явно не про Луцьк.

 

4 минуты назад, Zheny@ сказал:

це де?

Перед Сапалаївкою, як по Тр1/8/15а їхати.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 hours ago, Zheny@ said:

вибачаємо, але де взяти гроші на ремонт лахів і на оплату електроенергії, яку ЛПЕ купляє БЕЗ знижок і пільг?

 

Міськрада має виділяти. Вже багато разів тут відписували люди і я з ними згоден, що розвиток і функціонування такого екологічного і потрібного транспорту - це не тільки проблема ЛПЕ має бути, бо приносить користь всім лучанам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...