Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ну в кращі часи ж мережі якось витримували і більшу кількість тролейбусів. А запроектовані були з певним запасом міцності.

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 21:58, Vadimm сказав:

Ну в кращі часи ж мережі якось витримували і більшу кількість тролейбусів

Показати  

 

А зараз підстанції потребують ремонту. Навіть йде мова про те, щоб добудувати кілька в центральному районі міста.

Опубліковано

Ще все таки добавлю оду дуже важливу складову. Мені навіть здається, що це трошки важливіше навіть кількості рухомого скаду. Тут вже неодноразово писали, що через старі "стрілки" чи як вони там правильно називаються, швидкість тролеїв повільна. І це правда. Це дуже відчутно, особливо на певних ділянках, де тролейбус часом просто повзе (якось їхали маршруткою за таким траліком, то навіть на 2й передачі водій не міг тримати - вниз мусив переключатись).

 

Враховуючи всі переваги тролейбуса особисто мені зараз користуватись ним просто ніяк саме через затрати в часі - виграш/програш в чверть години часом дуже відчутний. Навіть якшо кількість тролейбусів збільшиться в рази, але вони так само повзтимуть, багато людей, які рахують свій час так і не будуть ним користуватись. А ЛПЕ ж треба все таки думати про споживача і те, як пасажиропотік на себе перетягувати.

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 18:10, TFA сказав:

 

Не забувайте про проблеми контактної мережі і тягових підстанцій. Якщо до майже 50 додати 40, вийде 90. В ційситуації не факт, що нинішній стан мережі потягне навіть 60. Тут із 47 в центрі були часті проблеми, коли багато збереться машин. І другий фактор - кількість водіїв. Зразу стільки навряд чи вдасться випустити. Можна обдзвонювати тих, хто на заробітках в Києві/Москві чи ще десь, але не факт, що всі зразу повернуться.

Показати  

Десь читав, що Богдан споживає на 40% менше, ніж старі троли. Чи я вже щось плутаю.

Опубліковано
  В 01.02.2017 в 08:53, itax сказав:

багато людей, які рахують свій час так і не будуть ним користуватись.

Показати  

хибна думка. В корені.

Якщо я спішу - беру таксі. да дорого, да швидко, да під саму будівлю. І я не йду ще від зупинки.

Якщо тролейбус буде ходити ЧІТКО по графіку, з допуском 2-3 хв. А не як маршутка (як завгодно).

То людина яка цінує свій час, не буде чекати маршрутку.

Я  зранку їду на роботу сідаю на зупинці в тролейбус, бо я знаю чітко, що він має бути не раніше 7,25 і не пізніш 7,31

такий "зазор" я для себе вибрав. І встигаю.

Вкрай рідко буває запізнення (якщо поломки) і тим паче, ніколи не буває раніше, що апріорі не правильно.

Маршрутчики (придурки) вимикають GPS - втрачаючи, тим самим, цільового клієнта.  Дофіга народу користується візоровським МАК-ом.

А якщо на зупинках, де є  магазинчики, вмонтувати в стіну монітор із показником "де транспорт?"  - ситуація покращиться в рази.

І я знатиму, чекати мені тролейбуса, чи сідати в маршрутку. ЧИ навпаки, сісти в тролейбус і зекономити, не сідаючи в маршрутку.

 

 

 

  • +1 2
Опубліковано
  В 01.02.2017 в 09:18, Zheny@ сказав:

хибна думка. В корені.

Показати  

От любиш ти людей повчати. Хибна, бо не така як твоя

 

  В 01.02.2017 в 09:18, Zheny@ сказав:

Якщо я спішу - беру таксі.

Показати  

Мімо каси. Говоримо про громадскьий транспорт.

 

  В 01.02.2017 в 09:18, Zheny@ сказав:

Якщо тролейбус буде ходити ЧІТКО по графіку, з допуском 2-3 хв. А не як маршутка (як завгодно).

То людина яка цінує свій час, не буде чекати маршрутку.

Показати  

А от і дійсно хибна думка. Експериментальним шляхом доведено, що якщо відпустити тролейбус і дочекатись маршрутки (навіть 10 хв зайвих), то приїдеш все одно на 5-10 хвилин раніше. І пофіг, по графіку тролебус прийшов чи ні - швикість його пересування від цього не залежить. Само собою мова не йде про зупинки в центрі, де за 10 хв можна 2-3 зупинки пішки пройтись і там будь-який транспорт, що прийшов першим першим тебе і довезе.

  В 01.02.2017 в 09:18, Zheny@ сказав:

А якщо на зупинках, де є  магазинчики, вмонтувати в стіну монітор із показником "де транспорт?"  - ситуація покращиться в рази. І я знатиму, чекати мені тролейбуса, чи сідати в маршрутку. ЧИ навпаки, сісти в тролейбус і зекономити, не сідаючи в маршрутку.

Показати  

От і ні. Бо як я вже писав вище, якщо певний відрізок маршрутка проходить за 30 хв, а тролейбус за 48 хв, то навіть не стоїть вибір ЧЕКАТИ тролейбуса. Тим більше при економії зараз в цілу 1 (!) гривню.

 

Я би залюбки платив би і в траліку 3 гривні, якби швидкість була та сама і був би чіткий розклад, якого б вони притримувались. Ну і аби комфорт у всіх був би хоча б як в довгих Hyndai чи Jelcz.

 

Наразі при всіх мінусах маршрутки майже безальтернативні на більшості маршрутів саме у віддалені частини міста. Нажаль.

Опубліковано
  В 01.02.2017 в 09:30, itax сказав:

Експериментальним шляхом доведено,

Показати  

А можна деталі експерименту? 

Хто? Коли? Які тролейбуси і маршрутки брали участь?

Який відрізок? Пора доби?  Пора року?

Чи це просто кілька власних спостережень прийнято називати модним словом "експеримент" ?

  В 01.02.2017 в 09:30, itax сказав:

якщо відпустити тролейбус і дочекатись маршрутки (навіть 10 хв зайвих), то приїдеш все одно на 5-10 хвилин раніше. І пофіг, по графіку тролебус прийшов чи ні

Показати  

власні спостереження показують протилежне.

Працював в центрі міста 2,5 роки з 2011 по 2014. Їздив з 33-го. так от, спеціально кілька разів спостерігав (Чи не програв я у часі) скільки маршруток обжене тролейбус за час мого руху. Так от: 5-6 разів ЖОДНА маршрутка не обігнала тролейбус. Навіть на зупинках.

 

Є кілька нерозумних водіїв 10-го маршруту. Літають наче навіжені. Як в анекдотах. Пофіг пасажири, головне швидкість!

  В 01.02.2017 в 09:30, itax сказав:

Тим більше при економії зараз в цілу 1 (!) гривню.

Показати  

ця ціла гривня, становить більше, ніж 30% вартості. А це, таки економія, якщо людині потрібно пересуватися по місту (час маловажливий) доволі часто,  4 рази в день, по 1 грн, помножити на 24 робочих дні = майже 100 грн. а це - 12 буханок хліба. Фактично - місячна норма на сім'ю. Або 2 Кг м'яса.

Або 2 світлодіодних лампочки. або.. або..

Опубліковано
  В 01.02.2017 в 09:48, Zheny@ сказав:

А можна деталі експерименту?

Показати  

готель Україна - ДПЗ - до 2х маршруток може обігнати одного і того самого номеру (зазвичай 1 точно). Зайвих - до 10 хв, якщо порівнювати із маршруткою, що відправляється в ту саму хвилину.

ДПЗ - Відродження (міська лікарня, якщо через київську). До 3х маршруток може обігнати. Програш по часу - 15-20 хв (слідкував по МАКу за маршруткою, їдучі в траліку).

готель Україна - АС-2 затримка 5-10 хвилин. Ну тобто якшо час є

 

І так, це не експеримент, це спостереження. Власні. Більше трьох років. Думаю багато хто має власні напрацювання, просто не особливо ділиться. Ну або більшість їздить або виключно тролейбусами (мають проїздні), або виключно маршрутками (розуміють що так швидше і може ближче іти від зупинки).

 

Якщо треба, можу почати слідкувати похвилинно, але зараз експериментувати у траліках із дверями, з яких дме, шось не дуже хочеться.

 

  В 01.02.2017 в 09:48, Zheny@ сказав:

А це, таки економія, якщо людині потрібно пересуватися по місту (час маловажливий) доволі часто,  4 рази в день, по 1 грн, помножити на 24 робочих дні = майже 100 грн. а це - 12 буханок хліба. Фактично - місячна норма на сім'ю. Або 2 Кг м'яса.

Або 2 світлодіодних лампочки. або.. або..

Показати  

Якщо 4 рази на день економити по 15 хв, зекономимо цілу годину. І хоча в центрі звичайно чистий виграш по часу може бути меншим, але вступає в дію невідомість - а коли ж той тралік буде. Буде табло - звичайно покращиться ситуація.

Опубліковано
  В 01.02.2017 в 10:14, itax сказав:

Якщо 4 рази на день економити по 15 хв, зекономимо цілу годину.

Показати  

я писав про гроші.

якщо людина постійно поспішає, то значить не вміє правильно розподіляти свій час. але то лірика. 

 

  В 01.02.2017 в 10:14, itax сказав:

але вступає в дію невідомість - а коли ж той тралік буде

Показати  

На більшості зупинок є графіки руху.

І вони оновлюються, якщо відбулися зміни.  Допуск 2-3 хв. 

Опубліковано
  В 01.02.2017 в 10:48, Zheny@ сказав:

я писав про гроші.

якщо людина постійно поспішає, то значить не вміє правильно розподіляти свій час. але то лірика.

Показати  

Викидати годину часу на день для економії 4грн - у кого які пріоритети.

 

  В 01.02.2017 в 10:48, Zheny@ сказав:

На більшості зупинок є графіки руху.

І вони оновлюються, якщо відбулися зміни.  Допуск 2-3 хв. 

Показати  

Спробую знайти в центрі. Бачив реальні тільки на вокзалі, але там траліки ТУПО НЕ ПРИЇДЖДАЛИ в зазначений час. І роби шо хоч.  (особливо останні рейси). Правда в Струмівці одного разу був, там також знайшов розклад і 3ка (якшо не помиляюсь) прийшла вчасно. Був приємно вражений.

Опубліковано
  В 01.02.2017 в 14:14, d.u.a.l сказав:

GPS на тролейбусах має бути візорівський, чи якийсь інший?

Показати  

Інший. Якщо я правильно знаю, то всіма ненависний і обсмоктаний в усіх форумах "Системний зв'язок".

Опубліковано
  В 06.02.2017 в 21:51, TFA сказав:

Ось такий "красивий" нині бренд з бортовим №164:

Показати  

Вони всі, які брендувалися, мали б бути фарбовані порошком. але.........

бабло взяли - технології не дотрималися

Хто фарбував, і кому належить фірма - також змовчу.

Опубліковано

Вони перед грунтовкою зняли всі шари фарби. А погрунтували, видно, неякісно. Тепер це все повилазило...

Опубліковано

питання доцільності брендування ржавого корита?

хоча судячи що з цього вийшло, то дійсно краще що "перефарбували" старе корито, а не щось новіше і цінніше.

 

користуючись нагодою підкину цікавого чтива, є у нас хороший відносно свіжий портал з цікавими статтями, в т.ч. і про тралі http://uprom.info/?s=тролейбуси

 

ось кусок цікавої свіжої зради тижневої давності:

  Цитувати

 

Вдень 29 січня в тролейбусне депо №2 Києва доставили два тролейбуси моделі “Богдан-Т701.17” з замовленої за укладеним в жовтні 2016 року договору партії в 40 одиниць. Правда, через особливості бюджетного фінансування і неможливості заводу “Богдан” в Луцьку виготовити всі 40 машин до кінця 2016 року, Київ отримує не 40 “рогатих”, а всього п’ять. ...

Тролейбуси моделі “Богдан-Т701.17” для Києва – стандартні повністю низькою підлогою машини з 34 сидячими місцями в салоні, асинхронним тяговим двигуном і транзисторної системою управління російського виробництва “Чергос”.

 

Показати  

 що це в нас за завод такий що серійно не в стані випускати? за 4 місяці 2 тролейбуси? :D

та ще й підтримує російського виробника?

питання риторичні, відповідей не чекаю.

 

але загалом тенденція така що зараз по всій Україні масово закупляють і оновлюють електротранспорт. де новий де старий. хто як і чим може.

хочеться вірити що це реальний виток розвитку сьогодні, а не просто те що я почав читати більше про закупки тролейбусів.

хочеться вірити що раніше таких закупок не було.

хочеться бути оптимістом :)

  • +1 1
Опубліковано
  В 07.02.2017 в 07:21, laser сказав:

 що це в нас за завод такий що серійно не в стані випускати? за 4 місяці 2 тролейбуси? :D

Показати  

там із керівництвом срака повна.

Як керують так і роблять. З персоналом також було все "пєчально".

  В 07.02.2017 в 07:21, laser сказав:

та ще й підтримує російського виробника?

Показати  

Закуплено було, підозрюю, ще за яника. Та й закордонні аналоги були б явно дорожчими. Суттєво.

 

Опубліковано
  В 07.02.2017 в 09:00, TFA сказав:

Я думаю, ні для кого не секрет, що цим займалася фірма "Перспектива".

Показати  

Власниця якої жіночка із маловідомим прізвищем Романюк.

Опубліковано
  В 07.02.2017 в 09:01, Zheny@ сказав:

Власниця якої жіночка із маловідомим прізвищем Романюк.

Показати  

До речі, вони мені особисто стверджували, що вони ніякого відношення до покійного мера не мали. 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...