Перейти до змісту

Невдала замiна вiнта по гарантii


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Купив нового вінта 1000gb Verbatim 2.5, usb3.0, external Black 53018, зовнішнього приблизно за 1000 грн.

Кілька днів копірував на нього важливу інфу і на 9 день, коли вінт майже повністю був заповненим, виключив і пішов спати. На наступний день зранку він не визначився біосом, пробував на кількох компах - результат нульовий. Поніс здавати по гарантії і його відправили до постачальника на ремонт. Через 2 тижні прийшов назад з бумажкою, що в гнізді, де всовується кабель, відігнутий один вусик, пошкодження механічне, гарантія анулюється.

Розібрали карман, вийняли вінт, підключили напряму - вінт всерівно не визначається біосом.

Я на 100% впевнений, що вусик відігнули в постачальника, щоб не робити гарантійну заміну, оскільки вінт був справний ввечері на 9-й день, а зранку на 10-й вже не визначався, а кабель не виймався кілька днів, тому той вусик просто не міг загнутися...

Короче тепер незнаю що робить: ні інфи, ні грошей, ні товару. Хто що порадить?

Опубліковано

Зверніться у службу захисту справ споживачів - вони повинні допомогти вирішити дане питання.

Опубліковано

а де купував? ну, шоб ми тут знали, з ким не зв'язуватися

купував в хорошій конторі, до якої ніяких претензій немає, вони чим могли тим помогли і сваритися з ними не хочу навіть за 1000 грн, а от їхній постачальник "редіска"

Опубліковано

Прошу звернути увагу, що в правилах розділу "Залізо" є наступний пункт:

3.1. При створенні теми обов'язково детально описувати її зміст в назві або описі теми. Забороняється створювати теми на зразок "Допоможіть", "Крута залізяка" і т.д. З назви теми повинно бути зрозуміло про що в ній йдеться.

Поки -- усне попередження, але ВСІМ авторам топіків дуже раджу перечитати правила, бо безлад в розділі (в першу чергу -- з назвами топіків) вже дістав, почну тупо вбивати топіки і банити авторів.

Опубліковано

а де купував? ну, шоб ми тут знали, з ким не зв'язуватися

купував в хорошій конторі, до якої ніяких претензій немає, вони чим могли тим помогли і сваритися з ними не хочу навіть за 1000 грн, а от їхній постачальник "редіска"

цiкава постановка питання, гарантiю виписуе контора, приймае для вiдправки по гарантii теж контора, а *редiска* постачальник. Якщо контора прийняла й вiдправила на замiну, то тим самим вона пiдтвердила, що зовнiшнiх механiчних пошкоджень немае, бо твоя вiдповiдальнiсть за предмет з того моменту, коли ти взяв його в руки й заплатив грошi й до того моменту, коли в тебе його з рук забрали на ремонт (замiну). До того моменту як вiддати тобi в руки й пiсля того як забрали, вiдповiдае контора. I коли контора прийняла на ремонт, то це ii проблеми, що з тим вiнтом робити й куди посилати. Ще раз повторюсь, е пошкодження то нiхно на гарантiйну замiну в тебе не вiзьме, або вiзьме, але попередить про можливiсть повернення. А ти кажеш контора нормальна

змiнив назву теми

Опубліковано

при здачі на ремонт проводився візуальний огляд на фізичні пошкодження, підписував що фізичних пошкоджень нема?

Опубліковано

І справді, дуже цікаво як фірма відправила по гарантії навіть не перевіривши його? якщо перевірила то невже не замітили чогось погнутого??

Опубліковано

Ага, давайте розставлю точки. Прочитав тему і шото згадав що дето таке чув. Перепитав в сервісника і справді, то ситуація з нами.

Дякую ТС за нерозголошення, але впринципі вважаю, що так як ми за гарантію напевно ніхто інший не впрягається, хоча випадки звичайно бувають. Вінт куплений в "Системзі" а нами в Медіа Трейдингу і думаю тут ніхто не скаже що постачальник "редиска", ну з тих хто співпрацює з ними. Значиться все ж шото там було. Як варіант - вінт здох все ж в клієнта, а ніжку загнули вже при перевірці на сервісі в нас чи в МТ, бо злий умисел виключаю впринципі і в нас і в МТ. Хєрово що вінта відкрили, бо тепер навіть мені важко буде щось вирішити. Но завтра попитаюся все ж.

Хто-то там писав про те що пошкодження не було помічене при огляді в СЦ - щира правда і цим потрібно користуватися не залежно від того у яких відносинах з компанією, адже це ваші гроші і про*об сервісника. Зписали б на сервіс бо їх косяк. А тепер млін даж не знаю чьо робити.

Опубліковано

цiкава постановка питання, гарантiю виписуе контора, приймае для вiдправки по гарантii теж контора, а *редiска* постачальник. Якщо контора прийняла й вiдправила на замiну, то тим самим вона пiдтвердила, що зовнiшнiх механiчних пошкоджень немае, бо твоя вiдповiдальнiсть за предмет з того моменту, коли ти взяв його в руки й заплатив грошi й до того моменту, коли в тебе його з рук забрали на ремонт (замiну). До того моменту як вiддати тобi в руки й пiсля того як забрали, вiдповiдае контора. I коли контора прийняла на ремонт, то це ii проблеми, що з тим вiнтом робити й куди посилати. Ще раз повторюсь, е пошкодження то нiхно на гарантiйну замiну в тебе не вiзьме, або вiзьме, але попередить про можливiсть повернення. А ти кажеш контора нормальна

змiнив назву теми

Перше: Відмовити в гарантійному ремонті може тільки СЦ, тому навіть якщо є механічні пошкодження, а людина звернулася не в СЦ, а безпосередньо до продавця, то продавець все-рівно зобов'язаний прийняти товар на ремонт. Друге: продавець не сервісник, він не зобов'язаний знати як має бути загнутий вусик і чи має він бути загнутим взагалі. Можуть бути явні мех. пошкодження, їх необхідно вказати, при прийманні товару на ремонт, щоб не залишитися крайнім, але неявне мех.пошкодження може виявити тільки СЦ. Пошкоджений кабель живлення, внаслідок багаторазового перегинання в одному місці - також механічне пошкодження, але воно приховане під ізоляцією, тому продавець в даному випадку не буде крайньою стороною, а лише посередником між клієнтом і СЦ.

Опубліковано

nickel, ти прям як роздрібному клієнту розповідаєш що до тебе звернувся :) старі звички ? :)

тут ніби більшість людей товаришують, тому треба казати все ж правду :)

насправді в законі про права споживача не розділяється поняття СЦ і продаця. Це може бути вказано в гарантійному талоні на якому стоїть підпис покупця що він ознайомлений. Як ти знаєш (бо працював в СЦ) у нас в Луцьку немає АСЦ Verbatim і гарантійок в цього бренда теж немає. Тому і гарантійка від продавця і відповідати перед клієнтом теж продавцю. І в даному випадку косяк лише сервісника, який приймав на гарантію, адже це не прихований дефект, ніжку міг загнути і клієнт коли 5 раз тицяв кабеля пробуючи зрозуміти що там не паше. При прийомі треба було вказати що є пошкодження і попросити клієнта підписатися під цим. І вже лише тоді АСЦ дав би акт і клієнт відстав би. А тут нашого сервісника пронесло бо клієнт чомусь не став наполягати на тому що поломали дето після прийому (що звичайно не факт). Млін, реально перший випадок за більш ніж десяток років шо тим займаюсь, коли клієнт змирився з таким результатом.

P.S.: Я тут вже голову зломив. Реально, клієнт міг відмовитись від розборок якщо не впевнений що це не він загнув. Але тоді навіщо цей пост.... ні панятна. Людина все ж серйозна судячи зі ставлення. Якщо впевнений що не він загнув - тоді чому не дотис сервіс.... хйз. Мо я погано в людях розбираюсь. Дружба дружбою, але якщо питання доходить до майна то по-моєму прощення - не варіант.

Опубліковано

...

Тому і гарантійка від продавця і відповідати перед клієнтом теж продавцю. І в даному випадку косяк лише сервісника, який приймав на гарантію

...

Якщо взяти твій випадок, то все вірно написав, і проблема тепер в клієнта і продавця, а не в клієнта і СЦ, а взагалі закон розрізняє продавця і СЦ. В мене дівки приймали техніку на ремонт, в якій нічого не розуміли. Приймали, тому що продавали, але таких випадків не було, хоча вони від них були не застраховані. Везло мабуть.

Опубліковано

так, сваримось далі не тут. В цьому топіку Соромітник намагається допомогти Pr0ektant'у і вони разом відписують про результат, а в випадку позитивного рішення всі дружно йдемо на бокал чаю :)

Опубліковано

В мене на днях родилася донечка. Вінт - це дрібниця, порівнюючи з цією подією. Не хочу ні сваритися, ні розбиратися хто і що, нехочу портити відносин і тратити часу, якого й так не вистачає. Вини сервісника також не бачу, оскільки сумніваюсь, що під час огляду був загнутий той вусик, але й не відкидаю версію, що і я міг його випадково загнути після поломки, пробуючи підключити на різних компах. Просто на це не звернули увагу, оскільки навіть найменшої здогадки не було, що така фігня може бути. Я й досі сумніваюсь що він загнутий кабелем, принамні вінт накрився коли кабель був всунутим і не виймався. А карман розібрали, з надією, що причина дійсно в тому вусику і вінт все-таки робочий і буде доступ до інфи на ньому.

Тему створив під впливом вчорашнього розчарування з назвою "що і така фігня може бути" для висвітлення ситуації, яка може скластися з будь-ким і з надією, що хтось запропонує хорошого майстра. Обідно, що важлива інфа залишилася на тому вінті.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

можна тему перейменувати на "вдала заміна". Вінта поміняли. Asmix, майже тиждень інфу тянув з того дохлого, але все ж витягнув. За що йому окремо пасіба (ну і гроші ТС) :)

Опубліковано

в "Системз" замінили вінта на новісінького з новою гарантією на 2 роки. Також відновили 590 гб важливої інформації. :_42:

Ще раз переконався, що хороша фірма, яка йде на зустріч кожному клієнту. Всім рекомендую, і безмежно задоволений таким результатом. :_08:

Народження доньки святкуємо 16 квітня в "Українських стравах", народження вінта по-ходу також :)

Всім дякую за підтримку, поради і участь в даній темі!!!

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки


×
×
  • Створити...