nicolay Опубліковано 22 Лютого, 2016 в 13:03 #151 Опубліковано 22 Лютого, 2016 в 13:03 3 годин тому, lanima сказано: Микола, прийдеться відповісти й мені. Я не завод виробник. Це раз. Ми з вами не домовлялися, що кузов вашого авто буде ВЕСЬ розбиратися, зачищатися до металу від тих відер шпаклівки які на ньому вже були, піскоструїтися , покриватися всіма грунтами і тд. Якщо ви купили старе іржаве корито, бите і зварене з двох частин до речі, привезли його до мене щоб дешево поверху перекрасити на ринок, які можуть бути претензії до мене? з нового року я взагалі не даю НІЯКИХ гарантій, при покрасці бв деталей на рахунок подальшого ржавіння. Тому що вже декілька разів складалася однотипна ситуація. Приїзджає авто, зачищаю іржу, обробляю, фарбую. Авто їде. Через місяць два три дзвонить власник і каже, що знову полізла іржа. Переробляю. При переробці виявляється, що іржа вилізла не там само а поруч, бо деталька попросту іржава, але не скрізь це зовні ще видно. Я не авторентген, метал наскрізь не бачу, щоб визначити де потрібно зачистити, де ні. тим не менше кожного разу стараюся іти назустріч, переробляю за свій рахунок. проте відтепер гарантія на фарбування ТІЛЬКИ НА НОВІ ДЕТАЛІ. прошу поставитися до цього з розумінням ви фарбуєте і маєте на це дивитись де є поруч чорні підозрілі місця, я виложив фото саме тих місць що вами шпаклювались тільки вам було впадло перед тим зачистити метал до блиску, наклали шпаклю на іржу і нехай собі їде бо в мене черга стоїть, І з чого ви взяли що у мене машина з 2 частин зварена ? - на експертизу їздили? чи визначили на глаз? і як ви визначаєте на глаз якщо небачете іржу перед носом. Я памятаю той день коли ви хотіли вже красити машину не затираючи пройомів, а що тут такого краска і на блиск ляже (невідомо як на довго).
nicolay Опубліковано 22 Лютого, 2016 в 13:04 #152 Опубліковано 22 Лютого, 2016 в 13:04 3 годин тому, lanima сказано: Микола, прийдеться відповісти й мені. Я не завод виробник. Це раз. Ми з вами не домовлялися, що кузов вашого авто буде ВЕСЬ розбиратися, зачищатися до металу від тих відер шпаклівки які на ньому вже були, піскоструїтися , покриватися всіма грунтами і тд. Якщо ви купили старе іржаве корито, бите і зварене з двох частин до речі, привезли його до мене щоб дешево поверху перекрасити на ринок, які можуть бути претензії до мене? з нового року я взагалі не даю НІЯКИХ гарантій, при покрасці бв деталей на рахунок подальшого ржавіння. Тому що вже декілька разів складалася однотипна ситуація. Приїзджає авто, зачищаю іржу, обробляю, фарбую. Авто їде. Через місяць два три дзвонить власник і каже, що знову полізла іржа. Переробляю. При переробці виявляється, що іржа вилізла не там само а поруч, бо деталька попросту іржава, але не скрізь це зовні ще видно. Я не авторентген, метал наскрізь не бачу, щоб визначити де потрібно зачистити, де ні. тим не менше кожного разу стараюся іти назустріч, переробляю за свій рахунок. проте відтепер гарантія на фарбування ТІЛЬКИ НА НОВІ ДЕТАЛІ. прошу поставитися до цього з розумінням ви фарбуєте і маєте на це дивитись де є поруч чорні підозрілі місця, я виложив фото саме тих місць що вами шпаклювались тільки вам було впадло перед тим зачистити метал до блиску, наклали шпаклю на іржу і нехай собі їде бо в мене черга стоїть, І з чого ви взяли що у мене машина з 2 частин зварена ? - на експертизу їздили? чи визначили на глаз? і як ви визначаєте на глаз якщо небачете іржу перед носом. Я памятаю той день коли ви хотіли вже красити машину не затираючи пройомів, а що тут такого краска і на блиск ляже (невідомо як на довго). 3 годин тому, lanima сказано: Микола, прийдеться відповісти й мені. Я не завод виробник. Це раз. Ми з вами не домовлялися, що кузов вашого авто буде ВЕСЬ розбиратися, зачищатися до металу від тих відер шпаклівки які на ньому вже були, піскоструїтися , покриватися всіма грунтами і тд. Якщо ви купили старе іржаве корито, бите і зварене з двох частин до речі, привезли його до мене щоб дешево поверху перекрасити на ринок, які можуть бути претензії до мене? з нового року я взагалі не даю НІЯКИХ гарантій, при покрасці бв деталей на рахунок подальшого ржавіння. Тому що вже декілька разів складалася однотипна ситуація. Приїзджає авто, зачищаю іржу, обробляю, фарбую. Авто їде. Через місяць два три дзвонить власник і каже, що знову полізла іржа. Переробляю. При переробці виявляється, що іржа вилізла не там само а поруч, бо деталька попросту іржава, але не скрізь це зовні ще видно. Я не авторентген, метал наскрізь не бачу, щоб визначити де потрібно зачистити, де ні. тим не менше кожного разу стараюся іти назустріч, переробляю за свій рахунок. проте відтепер гарантія на фарбування ТІЛЬКИ НА НОВІ ДЕТАЛІ. прошу поставитися до цього з розумінням ви фарбуєте і маєте на це дивитись де є поруч чорні підозрілі місця, я виложив фото саме тих місць що вами шпаклювались тільки вам було впадло перед тим зачистити метал до блиску, наклали шпаклю на іржу і нехай собі їде бо в мене черга стоїть, І з чого ви взяли що у мене машина з 2 частин зварена ? - на експертизу їздили? чи визначили на глаз? і як ви визначаєте на глаз якщо небачете іржу перед носом. Я памятаю той день коли ви хотіли вже красити машину не затираючи пройомів, а що тут такого краска і на блиск ляже (невідомо як на довго).
lanima Опубліковано 22 Лютого, 2016 в 13:42 Автор #154 Опубліковано 22 Лютого, 2016 в 13:42 В мене немає такого поняття, як "впадло" , не судіть по собі. мої теми не вчора створені і є купа фоток, як я зачищаю іржу. Для того, щоб виставляти мені якісь претензії, потрібно було робити своє авто, як показано в пості вище. По зсилках можна зайти і глянути, скільки часу тому ця вісімка робилася. і фото ії на сьогоднішній сьогоднішній день. Я ставлюся до всіх ремонтів однаково сумлінно. щодо битого і вареного, людям які роками займаються машинами, не потрібна експертиза, щоб це визначити. Ваша машина була обшпакльована повністю. Навіть всередині пройомів від верху до низу. При зачищанні верх пройомів і криша під шпаклівкою були одного кольору, деталі переда іншого, багажник ще іншого.якщо деталі іншого кольору, ясно, що не рідні. Отже як мінімум була добре стукнута з заду і перевернута на кришу. про те саме свідчили й зазори, з усіх сторін різні. Мабуть варто також нагадати поняття ціна-вартість. Якщо ви хотіли суперякісного ремонту, то чому поїхали в гаражну майстерню?. Треба було їхати на офіційний крутий автосервіс типу тойоти. За півтори-дві тисячі доларів там би виконали всі ваші побажання. А возмущатися що за ціною однієї деталі вам машину не зробили як з завода, це нонсенс
nicolay Опубліковано 23 Лютого, 2016 в 17:18 #155 Опубліковано 23 Лютого, 2016 в 17:18 Афігений у вас підхід до роботи, якщо у клієнта машина варена і шпакльована то її можна як небуть робити. Клієнти майбутні знайте зразу якщо у вас машина була бита то вона вже немає права бути нормально підготовленою , іі вам зроблять як небуть, бо що ж машина переверталась, вся в шпаклівці нащо її робити гарною нехай іржа повилазить через місяць.
lanima Опубліковано 2 Липня, 2016 в 10:12 Автор #156 Опубліковано 2 Липня, 2016 в 10:12 Працюємо. Попередній запис за чотири тижні. Наші роботи можна подивитися Тут
lanima Опубліковано 28 Липня, 2016 в 19:06 Автор #158 Опубліковано 28 Липня, 2016 в 19:06 Працюємо. В звязку з великою чергою, можу зараз брати в ремонт лише авто з незначними ушкодженнями, де потрібно фарбувати1-3 деталі.
lanima Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 12:19 Автор #159 Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 12:19 Пропоную вашій увазі нову послугу. Покриття авто рідким склом. З наукової точки зору, воно являє собою лужний розчин натрію або калію на водній основі. Він утворюється за рахунок сплавлення кварцового піску з содою. Головна мета покриття - кристалізуватися після нанесення на кузов автомобіля. Вся обробка займає близько двох годин. Після завершення процедури на автомобілі утворюється твердий захисний шар. З плином часу він перетвориться в захисну плівку, яка тривалий період зберігає свіжий вигляд і запобігає утворенню подряпин. Серед основних переваг рідкого скла користувачі виділяють: • Сильний блиск, якого не добитися навіть поліролью; • Захисне покриття, яке тримається від 6 місяців; • Якісна водовідштовхувальна здатність; • Захист кузова від механічних пошкоджень через товстого і міцного шару покриття. Вартість покриття: Стандарт 3 роки твердість 6Н - 500-550$. 18 місяців гарантійне обслуговування Maxi 3 роки твердість 8Н 700-750$. 24 місяці гарантійне обслуговування Гарантійне обслуговування раз в пів року 10% від вартості послуги. Також поліровка фар з подальшим покриттям рідким склом-750грн. В вартість входить очищення авто від бруду, бітуму, залишків миючих засобів, поліровка і власне нанесення рідкого скла.
MANJAK11 Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 14:19 #160 Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 14:19 нда круто за 13000 - 20 000грн Був би один нолік лишній, тоді да , а при теперішніх курсах то закруто імхо :(, навіть для не дешевих машин. Я розумію, що така ціна формуєтся не виключно від вашого бажання, але маємо те що маємо
lanima Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 15:16 Автор #161 Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 15:16 1 година тому, MANJAK11 сказано: нда круто за 13000 - 20 000грн Був би один нолік лишній, тоді да , а при теперішніх курсах то закруто імхо :(, навіть для не дешевих машин. Я розумію, що така ціна формуєтся не виключно від вашого бажання, але маємо те що маємо Це не я роблю))). Це робить людина в якої я вчуся цьому. Чула лише схвальні відгуки людей, які робили свої машини в нього три роки тому. Тому зі спокійною совістю пропоную. Зрозуміло, що покриття не для рядового бюджетного авто. Проте: візьмемо дорожче покриття. 750 доларів- майже 19000грн плюс гарантійне обслуговування раз в пів року протягом двох років 7500грн. Припустимо людина купила бмв х5...їх по луцьку багато шастає зараз.. імідж наше все))) Тому миємо кожного тижня.маємо суму 2600 в рік. Раз на пів року поліруємо - в середньому одна поліровка 3000 грн .6000 в рік. Плюс за три роки обов'язково на дорозі стане якась гілка чи стовпчик і буде пару глибоких царапин, які потрібно підкрашувати. А ще купа сколів, бо на нових, навіть дорогих, авто якість і товщина лкп нижче плінтуса. Тобто за три роки вигляд буде добряче підгулявший . Повернення пристойного вигляду обійдеться в тисяч вісім мінімум. За три роки набігає за догляд за авто сума в 33800грн.( Знаю людей які в два рази більше віддають) Плюс на виході маємо підкрашене з усіх сторін авто. При покритті рідким склом з твердістю 8-9 ніяких царапин, ніяких сколів. Машина має вигляд наче щойно з салону. При продажі можуть кругом неї хоч танцювати з товщиноміром. Миття відбувається в 2-3 рази рідше. Візьмемо в два. За три роки набіжить 3900. З рідким склом загальна сума становитиме 30400грн. Тобто майже один на один. При цьому клопотів по догляду набагато менше.
lanima Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 15:18 Автор #162 Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 15:18 Щодо лишнього нолика))) Комплект найдешевшого і нормального при цьому рідкого скла фірми вілсон коштує 3200грн.
MANJAK11 Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 20:11 #163 Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 20:11 4 часа назад, lanima сказал: Знаю людей які в два рази більше віддають та я все розумію, просто таких людей все меньше стає 4 часа назад, lanima сказал: Комплект найдешевшого і нормального при цьому рідкого скла фірми вілсон коштує 3200грн. за роботу зазвичай беруть 50% від вартості , ну хай 100% то 4800 чи 6400 це далеко не 20 000 (а не майже 19 000, бо курс 26,55 на 26,70, тобто в середньому 26.60 де 750*26.60 = 19950) (й от так легенько за два тижні набігла *лишня* 1000 гривень просто так, можна сказати). Ну то таке, просто розумію корисність такої процедури, але наразі ТАКОЇ суми викладати за це морально (принаймні) не готовий, тим більше за тимчасовий ефект, бо скажімо ставиш газову установку, то ти розумієш, що це назавжди (теоретично) й маєш з цього практичний зиск, а тут більше схоже на КАСКО, тобто більш для морального заспокоєння, адже станется не станется пригода, а гроші *винь да полож*, так само й тут, крепко вже багато факторів впливає на суму обслуговування авто за рік, починаючи від погодніх умов (коли часто йде дощ то й мити частіше) закінчуючи тим, де ночує авто й як часто їздить власник. Я нічого не маю проти, ні проти ціни (і на таку ціну будуть клієнти), ні проти корисності такої процедури (бо з рідким склом мабуть таки краще ніж без нього), то просто мої думки вслух
lanima Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 20:48 Автор #164 Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 20:48 Відносно ціни, на жаль, я з вами повністю згідна. Задоволення не для пересічного автовласника. А от вілсоновське рідке скло я таки спробую на свому унику. Бо не переношу брудних машин і мию його через день. Машинка маленька, вистачить найменшого об'єму. А це приблизно 2000грн. За пару місяців можу наекономити собі))
Юріч Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 21:05 #165 Опубліковано 7 Вересня, 2016 в 21:05 Ще я подумаю вголос... Сама дешева обробка вартує 500 баксів = 13300 грн. 5 часов назад, lanima сказал: Комплект найдешевшого і нормального при цьому рідкого скла фірми вілсон коштує 3200грн 5 часов назад, lanima сказал: в середньому одна поліровка 3000 грн 3200+3000 = 6200 грн. Нехай 8 часов назад, lanima сказал: очищення авто від бруду, бітуму, залишків миючих засобів коштує ще 500 грн. 6200+500=6700 грн. Отже саме нанесення рідкого скла вартує 13300-6700=6600грн. Не стошнить від 6600 грн за дві години роботи???
lanima Опубліковано 8 Вересня, 2016 в 07:27 Автор #166 Опубліковано 8 Вересня, 2016 в 07:27 10 годин тому, Юріч сказано: Ще я подумаю вголос... Сама дешева обробка вартує 500 баксів = 13300 грн. 3200+3000 = 6200 грн. Нехай коштує ще 500 грн. 6200+500=6700 грн. Отже саме нанесення рідкого скла вартує 13300-6700=6600грн. Не стошнить від 6600 грн за дві години роботи??? Якщо людина може і вміє продати таку послугу, то чому б і ні Але в нього не те скло використовується. Значно дорожчої серії. Цього, що я писала, вистачає на рік обробки. А в нього на три. З тієї серії братиму собі для захисту фар. Так зовсім манюсінька пляшечка коштує 90 доларів.вистачить приблизно на 20 машин на фари. 120грн цілком прийнятна ціна для захисту на рік півтора. .на авто комплект обійдеться в 200-250 доларів. Це те що дешевше. Так що заробіток буде поменше) Маю знайомого білоруса, в нього теж власний сервіс. Вони використовують якесь німецьке покриття. Комплект коштує 600-800 доларів. Навіть не стала розпитувати детально))) знаю тільки, що після нього навіть цвяхом продерти нереально.
lanima Опубліковано 22 Грудня, 2016 в 15:49 Автор #167 Опубліковано 22 Грудня, 2016 в 15:49 апну темку. працюємо. черга зменшилася до десяти днів приблизно. кому треба, звертайтеся. поліровка авто від 1500 до 2500 грн. опель комбо приїхав весь матовий. спробували на дверці- красота)), відполіровується на капоті дуже добре видно яке було, яке стало і результат поліровки- машина як новенька ще трохи фото з поліровки лендровера. капот до збоку глибока довга царапина після поліровки ніяких царапин) капот набрав блиску а колір глибини лендровер на дворі з 25 грудня по 25 січня діє святкова знижка для бордівчан в 20 відсотків.
MANJAK11 Опубліковано 22 Грудня, 2016 в 16:56 #168 Опубліковано 22 Грудня, 2016 в 16:56 жаль плюсика нема куди вліпити
lanima Опубліковано 22 Грудня, 2016 в 19:04 Автор #169 Опубліковано 22 Грудня, 2016 в 19:04 2 годин тому, MANJAK11 сказано: жаль плюсика нема куди вліпити для плюсиків окрема тема є
lvlave1 Опубліковано 23 Грудня, 2016 в 07:45 #170 Опубліковано 23 Грудня, 2016 в 07:45 Яка вартість пофарбувати дві задні дверки Фіат Скудо 2006 р.в. білий колір без вікон
lanima Опубліковано 23 Грудня, 2016 в 09:43 Автор #171 Опубліковано 23 Грудня, 2016 в 09:43 1 година тому, lvlave1 сказано: Яка вартість пофарбувати дві задні дверки Фіат Скудо 2006 р.в. білий колір без вікон відповіла в приват.
Quatttro Опубліковано 25 Січня, 2017 в 22:00 #172 Опубліковано 25 Січня, 2017 в 22:00 Повне фарбування Audi 100 c4 цыну будь-ласка
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.