Перейти до змісту

Автомобільний акумулятом


scorp

Рекомендовані повідомлення

Хто вкурсі?

І що тепер буде?

:)

Через морози зняв акум з авто, заніс в хату, поставив біля батареї...

А потім щось так взяв, покрутив, перевернув випадково. В середині забулькало.

Кажуть, їх неможна перевертати? (я це вже потім дізнався)

Хочу почути думку експертів. Або "експертів".

уточню: акум майже новий - 3 міс від дати купівлі.

Шкода накривати "женским половим органом"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Намекну: при повороте на трассе на аккумулятор действуют примерно такие же силы, как если бы он перевернулся на бок. А еще его на кочках совсем не трясет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я тож про це думав, вкурсі про нашу специфіку дорожної обстановки))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одне можу сказати точно - час покаже.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:_02:

И пользоваться ими тож низя. Чей то они от пользования имеют свойство разряжаться, сцуко.

А якщо посуті, то банки там у тебе з електролітом не повністю залиті - от і забулькало. Там сепаратор лише в електроліті.

Зніми верхню кришку (там пробки побачиш) Якщо навколо них сухо, то все пучком.

Можеш для цікавості пробки відкрутити і глянути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ви блін даєте, нічого страшного з вашим акумулятором не станеться. Чекайте потепління і їздіть на здоров'я.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

всім дякую за допомогу!!! :)

они от пользования имеют свойство разряжаться, сцуко.
таки ж там генератор є, який їх в процесі роботи і заряджає потихеньку, інша справа, щоби генератор був нормальний, і дава нормальний вольтаж.... от і виходить, що час їх "убиває".
А якщо посуті, то банки там у тебе з електролітом не повністю залиті

я не вкурсі був, чи в тих банках однаковий єлектроліт/кислота/...

Зніми верхню кришку (там пробки побачиш) Якщо навколо них сухо, то все пучком.
то український акум, там немає верхньої кришки, пробки сухі, знач все добре)))
Ну ви блін даєте, нічого страшного з вашим акумулятором не станеться. Чекайте потепління і їздіть на здоров'я.

Дякую! Всім по плюсіку і "підтримати".

а свому консультанту скажу, що він мудак дуже слабо обізнаний з електро-хімічними властивостями приладів у побуті

:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а свому консультанту скажу, що він мудак дуже слабо обізнаний з електро-хімічними властивостями приладів у побуті
Акум не можна перевертати лише із міркувань того щоб якщо пробки не герметичні (погано закручені, тощо) то може просочуватись електроліт, а вдома випари сірчаної кислоти шкідливі для здоров'я. Ну і в авто під капотом вплив кислоти на металічні частини корпусу не дуже бажаний.

Таку багу недолік можуть мати більше обслуговувані акумулятори.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З акумулятором від перевертання нічого не буде і булькання - це перетікання електроліту до кришки (а оскільки він новий, то від негараздів рятує гарантія).

А превертати не можна бо електроліт може витекти на руки.землю - і все

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Акум не можна перевертати лише із міркувань того щоб якщо пробки не герметичні (погано закручені, тощо) то може просочуватись електроліт, а вдома випари сірчаної кислоти шкідливі для здоров'я.

так там трошки і витікло. небагато - грамів 20 рідини. попало на руку, капнуло на підлогу. я думав буде пекти - типу хімічний опік... нічого подібного не було. чомусь навіть самому дивно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чомусь навіть самому дивно
Нічого дивного, там не велика концентрація кислоти, але краще взагалі цим не дихати навіть.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SysR, пробки есть везде, даже в необслуживаемых, просто их прячут под крышку, чтоб Кулибины не лезли мерить плотность или доливать электролит. насчет гелевых акку не уверен, правда..

scorp, вытекло скорее всего через клапан, который предназначен для стравливания давления в случае перегрева или закипания электролита. кстати, серная кислота - коварная штука. например, при попадании на одежду, дырка может быть только при стирке. ну и на руки не стоит ее лить, конечно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рідину, що витікла, водою не змивай, а то в підлозі (чи де воно там розлилось) дірка буде! Акумулятор дома зберігати у вентильованій кімнаті, а то не дай Бог надихаєшся випарами.

Перевір, чи в банках достатньо електроліту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пробки есть везде, даже в необслуживаемых, просто их прячут под крышку, чтоб Кулибины не лезли мерить плотность или доливать электролит. насчет гелевых акку не уверен, правда..
В необслуговуваних ареометр вбудований, і пробки там відкриваються лише на початку його служби і в самому кінці і можливо 1 раз всередині циклу щоб долити води.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Від зберігання біля гарячої батареї буде більше шкоди,ніж від перевертання,оскільки із збільшенням т-ри електроліту збільшується саморозряд АКБ.Ідеальний режим зберігання-прохолодне приміщення з т-рою близько нуля.У твоєму випадку для впевненості треба перевірити рівень в кожній "банці",і відкоректувати при необхідності(якщо є пробки).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Від зберігання біля гарячої батареї буде більше шкоди,ніж від перевертання,оскільки із збільшенням т-ри електроліту збільшується саморозряд АКБ.Ідеальний режим зберігання-прохолодне приміщення з т-рою близько нуля.У твоєму випадку для впевненості треба перевірити рівень в кожній "банці",і відкоректувати при необхідності(якщо є пробки).

Тут ти правий, будь який АКБ при плюсовій температурі має більший струм саморозрядження і біля батареї його можна тільки розморозити, в разі якщо в ньому сівшому замерз електроліт, а заряджений і нормально функціональний АКБ можна зберігати і вдома, і нічого з ним не буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

від батареї забрав.

Ідеальний режим зберігання-прохолодне приміщення з т-рою близько нуля.
щодо цього нюансу - ну вибачайте в холодильник, де постійно +4 я його не поставлю, а інших підходящих варіантів зараз просто не бачу))

Цікава вийшла тема. Не тільки я дізнався багато нового та корисного, всім дякуєм ;))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, задам таке питання. Скільки приблизно діб може простояти повністю заряджений непоганий імпортний аккумулятор, якому 4 роки, щоб не втратити сил для крутіння стартера?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, задам таке питання. Скільки приблизно діб може простояти повністю заряджений непоганий імпортний аккумулятор, якому 4 роки, щоб не втратити сил для крутіння стартера?
Імпортний чи не імпортний різниці немає, кожен акумулятор має так званий "ток утечки" від нього залежить за скільки часу він втратить свою ємність від 100% поточної. Взагалому це індивідуальна змінна і залежить ще від багатьох факторів експлуатації акумулятора.
Ток утечки

Присутствует в аккумуляторе любого типа и бывает внутренним и внешним.

Внешний ток утечки определяется прежде всего качеством цепей, подключенных к батарее (отсутствием паразитных потребителей в этих цепях) и чистотой поверхности батареи.

Внутренний ток утечки невелик и для современной батареи 60Ач составляет около 0,5 мА (примерно эквивалентно потери 1% емкости в месяц) Его величина определяется чистотой электролита, особенно степенью загрязненности его солями металлов.

Внешние токи утечки через бортовую сеть автомобиля, существенно выше внутренних для исправного АКБ.

©

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Імпортний чи не імпортний різниці немає, кожен акумулятор має так званий "ток утечки" від нього залежить за скільки часу він втратить свою ємність від 100% поточної. Взагалому це індивідуальна змінна і залежить ще від багатьох факторів експлуатації акумулятора.

— Вертер, это очень, очень интересно!.. © Микола Герасимов

Мене цікавить середньостатистична іномарка, в якій працює сигналка — скільки часу вона може пробути на морозі, щоб стартер заводився без проблем? Наприклад, чи нормально, що через три доби перебування на морозі (автомобіль з сигналкою) стартер ледь-ледь крутить двигун, і заводиться машина з 2-3 разу? Чи три доби - це мало?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, задам таке питання. Скільки приблизно діб може простояти повністю заряджений непоганий імпортний аккумулятор, якому 4 роки, щоб не втратити сил для крутіння стартера?

З досвіду можу сказати,що новий,заряджений акумулятор при зберіганні без роботи в теплу пору року(весна-літо-осінь) на протязі шести місяців втрачає приблизно 50% ємності.В холодну пору року ємність практично не знижується через припинення процесу саморозряду.Якщо автомобіль заводиться без проблем,цього зниження ви і не помітите,але це негативно впливає на стан акумулятора.Якщо за станом батареї постійно слідкувати,строк експлуатації збільшується в 1,5-2 рази.А "сил для крутіння стартера" не вистачає вже тоді,коли АКБ фактично повністю розряджена

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напевне то нормальна ситуація. По перше, при низьких температурах акумулятор не може видати стільки струму, як при +20, а щоб прокрутити холодний двигун, його треба навпаки значно більше.

По друге, середньостатистична іномарка в умовах міста гробить акумулятор за пару років дуже успішно. Всім відомо, що акумулятори себе комфортно почувають і нормально працюють, коли їх розряджають і заряджають циклічно. Так от, щоб акум в машині повністю зарядився, то треба фігачити без зупинки з Луцька десь так в Сімферополь чи Берлін. А коли з напівдохлим акумом на морозі ледь завівся, заїхав на роботу за 10 - 20 хв, то він майже не зарядився, ну десь так, на ще три рази стартер крутнути.

І при такій експлуатації, на зиму особливо, єдиний вихід це теплий гараж, ну і обслуговувати акумулятор трохи треба, тобто підключати до нормального зарядного пристрою хоча б раз на місяць і робити йому пару циклів розряд-заряд, а зимою то і частіше не помішає. Тоді акумулятор і прослужить довше. імхо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щоб акум в машині повністю зарядився, то треба фігачити без зупинки з Луцька десь так в Сімферополь

Повністю АКБ заряджається тільки постійним струмом від зарядного пристрою,а на автомобілі при постійній напрузі тільки підзаряджається,хоча і досить швидко

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Ayrton. Я не великий знавець бортових електросистем сучасних іномарок, але майже впевнений, що процес зарядки акумулятора в автомобілі якоюсь електронікою таки контролюється.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мене цікавить середньостатистична іномарка, в якій працює сигналка — скільки часу вона може пробути на морозі, щоб стартер заводився без проблем? Наприклад, чи нормально, що через три доби перебування на морозі (автомобіль з сигналкою) стартер ледь-ледь крутить двигун, і заводиться машина з 2-3 разу? Чи три доби - це мало?

Думаю,сигналка не повинна споживати стільки струму,щоб за три доби посадити справний акумулятор.Скоріше за все він у вас розряджений за недоглядом,або через спрацювання активної маси пластин.А в мороз,коли електрохімічні процеси всередині АКБ сповільнюються і резервна ємність падає,це особливо помітно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...