Перейти до змісту

Як ремонтували телефон в "Робим Гуд"


paksivatova

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Нема в Україні жодного сервісного центру яким би були задоволені абсолютно всі, його просто не існує,завжди хтось візьме і обісре і то по кілька разів. Ви прочитайте відгуки про лідера гарантійного та гарантійного обслуговування СЦ Крок,(http://servicecenter.com.ua/kroktcc/),хоча він є одним з лідерів гарантійного та після гарантійного обслуговування і є досить хорошим сервісним центром, Як кажуть, Всім не вгодиш. Зазвичай на форумах вдячні клієнти не залишають відгуків, а просто при наступній необхідності звернутись до сервісного центру йдуть туди ж куди звертались. В Луцьку є привід прокритикувати кожен, абсолютно кожен сервісний центр, немає нікого ідеального.

Ідеальних людей і речей не буває. Але ніхто не скасовував правду ,порядність і чесність.

Достатньо сказати ,ми не хочемо,не можемо ,не будемо ремонтувати . А не морочити голову людям обіцянками-цяцянками

  • Відповідей 110
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

власне на днях мав справу з цією фірмою (проблема була з ноутом Asus) - скажу лише що зазначений "очікуваний термін ремонту" в три дні був виконаний, ноут полагоджено, все вері гуд.

Опубліковано

власне на днях мав справу з цією фірмою (проблема була з ноутом Asus) - скажу лише що зазначений "очікуваний термін ремонту" в три дні був виконаний, ноут полагоджено, все вері гуд.

Щасливчик! :0031:

Опубліковано

Я здавав нокію в Робим гуд, щоб гніздо для зарядки і навушників поміняли. Взяли 70 грн (дорого чи ні??? хто шарить?). Сказали що зроблять за 1 день. Робили 3 дні, і то їм 2 рази в день дзвонив, питав чи готовий. дали гарантію на 3 міс.

Опубліковано

Теж мав негативний досвід з "Робими Гуд"ом . Здавав ноут на ремонт (почали рипіти динаміки після заміни корпусу у них же)- сказали потрібно замінити матер. плату. Трохи дорого.Дав знайомому-зробив (попередні майстри криво скрутили).Працює досі. Не раджу цей сервісний центр своїм друзям. Також не раджу друзям купувати Нокію.

Опубліковано

Також не раджу друзям купувати Нокію.

В мене недавно на Мерседесі колесо спустило, так що не раджу друзям купувати Мерседеси.

Опубліковано

Теж мав негативний досвід з "Робими Гуд"ом . Здавав ноут на ремонт (почали рипіти динаміки після заміни корпусу у них же)- сказали потрібно замінити матер. плату. Трохи дорого.Дав знайомому-зробив (попередні майстри криво скрутили).Працює досі. Не раджу цей сервісний центр своїм друзям. Також не раджу друзям купувати Нокію.

Також не раджу друзям купувати Нокію.

В мене недавно на Мерседесі колесо спустило, так що не раджу друзям купувати Мерседеси.

Я пам'ятаю першу свою Nokia N73 ME ,і падала 1001 раз,і в воді бувала, але завжди надійна ,працювала відмінно!

Та за стільки років набридла,ось і поміняла на Е 72,якої і на рік не вистачило!

А в батька була Nokia E51 - вже й не пам'ятаю що,але ніби з динаміком була проблема.

Він його і на гарантію не здавав,просто купив новий Samsung .

Тому перед покупкою наступного телефону навряд оберу Nokia :0068:

Опубліковано

Я не захищаю нокію, сам мав Е51 і дуже добре знаю всі слабкі місця цього телефона, але повірте, в Самсунгах динаміки і мікрофони теж з ладу виходять. Як не дивно. )

Опубліковано

Якщо вибирати сенсорний, то я б нокію не радив. Юзав 4 роки нокію, тепер взяв самсунг 5830s сенсорний андроїд. Юзаю пів року, використовую всі ф-ії, задоволений. 5+.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Ремонтував телефон Nokia в у вищесказаній фірмі.

Суть справи така коли поламався дружини телефон гарантії лишалось 7 днів, при зверненні до продавця отримав купу відмов що такого ПП не існує але при більш адекватному поясненні (Управління прав споживачів) все таки отимав відповідь про умови гарантії і де можна тел відремонтувати....

Коли приїхав а Робім Гуд відповідно пройшло трохи часу гарантія пролетіла, зате при проханні тел прийняли на гарантійний ремон (здається просто прошили деталі не памятаю), Сашку (до речі він теж user board.lutsk.ua) сервісному інженеру респект і уважуха... і пиво на бородовці :0079:

Опубліковано

Теж мав негативний досвід з "Робими Гуд"ом . Здавав ноут на ремонт (почали рипіти динаміки після заміни корпусу у них же)- сказали потрібно замінити матер. плату. Трохи дорого.Дав знайомому-зробив (попередні майстри криво скрутили).Працює досі. Не раджу цей сервісний центр своїм друзям. Також не раджу друзям купувати Нокію.

Також не раджу друзям купувати Нокію.

В мене недавно на Мерседесі колесо спустило, так що не раджу друзям купувати Мерседеси.

Добре відомо, що Нокія зараз випускає апарати, які по якості такого ж рівня, як дешевий китай... І не треба бути сервісником, щоб це розуміти. Варто зайти на кілька сайтів, присвяченим моб.апаратам, щоб раз і назавжди позбавитися любові до цього бренда. Це не та фірма, яка випускала телефони ще 6 років тому. Дешевий скрипучий пластик, глючна прошивка, блютуз, який працює через раз...вже не кажу про якість камери! Відмова від Симбіан взагалі окрема тема. Коротше, Нокія - здохла! Взагалі не дивно, що вони кожного року закінчують із мільйонними убитками. Так що не виключається, що скоро цей"бренд" піде із ринку, так само, як пішов Сіменс, а за ним Моторола.
Опубліковано

Добре відомо, що Нокія зараз випускає апарати, які по якості такого ж рівня, як дешевий китай... І не треба бути сервісником, щоб це розуміти. Варто зайти на кілька сайтів, присвяченим моб.апаратам, щоб раз і назавжди позбавитися любові до цього бренда. Це не та фірма, яка випускала телефони ще 6 років тому. Дешевий скрипучий пластик, глючна прошивка, блютуз, який працює через раз...вже не кажу про якість камери! Відмова від Симбіан взагалі окрема тема. Коротше, Нокія - здохла!

В тебе точно Nokia, а не Nokla? Бо є сумніви...

Опубліковано

Добре відомо, що Нокія зараз випускає апарати, які по якості такого ж рівня, як дешевий китай... І не треба бути сервісником, щоб це розуміти. Варто зайти на кілька сайтів, присвяченим моб.апаратам, щоб раз і назавжди позбавитися любові до цього бренда. Це не та фірма, яка випускала телефони ще 6 років тому. Дешевий скрипучий пластик, глючна прошивка, блютуз, який працює через раз...вже не кажу про якість камери! Відмова від Симбіан взагалі окрема тема. Коротше, Нокія - здохла!

В тебе точно Nokia, а не Nokla? Бо є сумніви...

які тут можуть бути сумніви? ти нокію 5230 в руках тримав? Так от ото про неї і було написано і про інші телефони цього бренду починаючи з 2010 року!

Android як завоює світ повністю, то нокіа вже остаточно загнеться

Опубліковано

які тут можуть бути сумніви? ти нокію 5230 в руках тримав? Так от ото про неї і було написано і про інші телефони цього бренду починаючи з 2010 року!

Отак прямо всі телефони Нокіа гімно, вироблені після 2010? :) Ще раз перепитаю, в тебе точно Нокіа? ;)

Android як завоює світ повністю, то нокіа вже остаточно загнеться

Андроід - це окрема розмова. Керівники Нокії помилилися, коли зробили ставку не на нього, але нікому не вигідно топити такий бренд. Крапку на ньому ще ой як рано ставити.

Опубліковано

Нема в Україні жодного сервісного центру яким би були задоволені абсолютно всі, його просто не існує,завжди хтось візьме і обісре і то по кілька разів. Ви прочитайте відгуки про лідера гарантійного та гарантійного обслуговування СЦ Крок,(http://servicecenter.com.ua/kroktcc/),хоча він є одним з лідерів гарантійного та після гарантійного обслуговування і є досить хорошим сервісним центром, Як кажуть, Всім не вгодиш. Зазвичай на форумах вдячні клієнти не залишають відгуків, а просто при наступній необхідності звернутись до сервісного центру йдуть туди ж куди звертались. В Луцьку є привід прокритикувати кожен, абсолютно кожен сервісний центр, немає нікого ідеального.

Цей крок - уроди, здав нову 5230, якій було 3 дні, проблема була - передатчик садив батарею в нуль за півгодини. Протримали 2 місяці телефон, плат на заміну у них не було (чомусь постійно у них немає запчастин, хоча телефонів продається по Україні чимало), повернули з ремонта в ушатаному подертому корпусі, поміняли потім ще корпус на вимогу. Телефон почав виключатись, виявилось контакти батареї відходили. Взагалі Нокія дуже поганий сервіс, відсутність запчастин постійно, та й ціни на телефони в них заоблачні зараз, а функціоналу маловато. Скоро ця компанія з лідерів перейде в аутсайдери або продасть свій бізнес комусь.

Опубліковано

Сегмент смартфонів Nokia - поїзд що їде під укіс, з кожним днем все більше поступається лідерам ринку - Samsung, Apple, HTC.

Марка ще тримається наплаву в першу чергу за рахунок простої S40 серії та завдяки бюджетним звонілкам.

Опубліковано

Добре відомо, що Нокія зараз випускає апарати, які по якості такого ж рівня, як дешевий китай... І не треба бути сервісником, щоб це розуміти. Варто зайти на кілька сайтів, присвяченим моб.апаратам, щоб раз і назавжди позбавитися любові до цього бренда. Це не та фірма, яка випускала телефони ще 6 років тому. Дешевий скрипучий пластик, глючна прошивка, блютуз, який працює через раз...вже не кажу про якість камери! Відмова від Симбіан взагалі окрема тема. Коротше, Нокія - здохла!

В тебе точно Nokia, а не Nokla? Бо є сумніви...

У мене 6233. Чув про такий колись? Телефон 2005 року. Жодного разу не ремонтувався. У моїх двох друзів такі ж, і теж без проблем.

Сорі за оф-топ.

Опубліковано

За РобимГуд можу сказати таке: 2 рази Нокії ремонтували швидко та якісно (1 по гарантії), а от з Самсунгом та Сонькою відправили подалі, що мене теж обурило. Взагалі сервісний центр повинен на свій сегмент мати всю документацію та приспособи. Немає повністю вбитих телефонів, як і любої іншої техніки - існує вартість відновлення. Все можна перепаяти та перепрошити, замінити корпус і т.п. А от що немає бажання, то це факт!

Вся сучасна техніка набагато гіршої якості за стару, хоча і має більшу функціональність.

Опубліковано

Взагалі сервісний центр повинен на свій сегмент мати всю документацію та приспособи

Даний сервісний центр не має авторизації на Sony Eriicsson, тому вважаю цілком нормальним те, що вам відмовили в обслуговуванні телефону даного виробника. Звісно відремонтувати можна все, але чи Вас влаштують терміни і вартість такого ремонту?

За 5 років я знаю лише один випадок гарантійного ремонту, коли людина була готова чекати стільки, скільки треба, але телефон так і не був відремонтований. Чоловік по акції купив Nokia 2650 за дуже невелику суму. Ремонт був не можливий у зв'язку з відсутністю запчастин, оскільки вже на той час модель була давно знята з виробництва. Обмін телефону на такий самий новий також був не можливий. Просто на складах вже не лишилося таких телефонів. Від грошової компенсації клієнт відмовився і в підсумку отримав новеньку Nokia 7070 (якщо не помиляюся), відповідно ще й річною гарантією.

Ситуація з Samsung трохи дивна. Яка саме модель телефону і з якою несправністю ви здавали його в ремонт?

Опубліковано

А моё мнение , что ремонт требует определённых знаний и навыков , которые приобретаются минимум в течении от 5 лет обучения и практической работы по данному направлению. Вопрос : сколько лет мастерам из данного сервиса ? Интересно , где они могли учиться , ну допустим, по ремонту телефонов Nokia хотя бы год ? Есть ли у них оффициальная практика ? Или просто директор купил корочку "Авторизации" и набрал всех желающих покрутить чужие телефоны и при большой текучке кадров ищут молодые таланты ? У нас в городе хватает фирм , которые имеют годами созданный рабочий коллектив и работают. А есть сервисы , которые набирают аппаратуру , а потом бегут искать мастеров или дают ремонтировать кому попало , где и платы меняют и просто вместо ремонта просто гробят тела , а отдавая ,"лапшу " на уши клиентам вешают в стиле - "не поддаётся ремонту" .

Случай - сдавали ноут на прошивку биоса . И началось - выпаивая микросхему биоса , вырвали дорожки ; впаивая панельку , замкнули питание на сигналы , сгорели мульт и преобразователи втор. питаний и т.д. Вот как раз случай попадания на ломастера-любителя , тренеруешегося на клиентских аппаратах. Это как в больнице идти к интернам за советом по операциям.

Сроки ремонта конечно всегда зависят от сложности поломки. Есть поломки , которые возникают при неправильном пользовании , но есть и поломки\ошибки самого производителя, которые он иногда сам признаёт. И в случае "плавающего эффекта" сложно разу точно определить точную деталь или узел. Надо менять на рабочее и смотреть на работу аппарата. А вот за качество отвечает опыт и знание предмета - вот это важное !

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Як на мене там сидять майстри із бурси родом із далекого всіма забутоо села. Приніс комунікатор. Кажу не робить підключення до ПК через тип підключення юсб а через серіал юсб все робить + не можу підключитись до іншого тела по блютуз шоб тянути інет з нього, те саме з компом. То вони попросили мій юсб кабель, вирішили шо причина в ньому, коли я прийшов сказали що все робить. Вони такі розумашкі підключали комунікатор до ПК через самсунг мобайл. Про які там налаштування до самсунг мобайл можна говорити коли їх не треба. Кажу підключення через актив сінк не робить - вони на мене дивляться як блоха на солдата. І як захисний механім у них спрацював давай мене питати "А як ви мол кпк до тела підключеєте щоб інет тянути." Да яка тобі дівонько різниця - але відповів чемно все як воно є, ще й кажу ссиль дати можу. Попросили залишити ще тел. Надіюсь моє перше враження було помилковим і його нормально зроблять.

Забув додати. Що як на мене там злетіли ком порти а майстри про таке мабуть і не знають.

Опубліковано

Інтернет могуща штука, убіждаюсь в тому не перший раз. Після написання посту через кілька годин подзвонили шо все через актів сінк працює. Сказали що за такі пости їм влітає, що мол треба розібратись потім писати. Можливо моє прше враження було помилковим. Із телом як потім вияснилось було все добре. Можливо після софт ресету все стало нормально працювати, але проблема в тому що ніякого нового софту я не закидав. Можливо така поломка для комунів залишиться загадкою, уже другий раз за майже 3 роки + ще на тоші джі 900 аналогічна проблема існує.

Висновок: прийміть мої вибачення за висловлення першого враження) Я ніяких претензій до даного сервісу не маю.

З.І. Краще б тели на ремонт приймали самі майстри, краще би вияснялась проблема.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...