Перейти до змісту

маршрутки и ГПС


Zevs_Isver

Рекомендовані повідомлення

Не думаю що це за державні гроші... Скоріше це перевізники платять. Все іде до того, щоб контролювати витрати палива, графік руху і дохід водіїв...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 86
  • Створено
  • Остання відповідь

Навіщо ТЗ ЖПС? Дуже просто: щоб хітрожопі водії не зливали пальне, а все інше то опція.

Робиться це дуже просто: надається водію ЖПС трекер, ну або встановлюється стаціонарний на ТЗ. Після кожної зміни з трекера зливаються дані і проставляється кілометраж, або цей же кілометрах зливається з якоїсь он-лайн трекінгової системи. А далі справа техніки: недоїхав -- не отримав пального. І тут вже водії не розкаже що він цілий день їздив нічого не заробив, а пальне спалив, а на справді відкатав 2 рейси в ранковий час-пік і 2 у вечірній, а цілий день спав.

Аналогічно можуть контролювати приватних перевізників на те, як вони виконують умови договору по забезпеченню транспортного сполучення, наприклад після 22ї години вечора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не в курсі СКІЛЬКИ штук в нас маршрутівок, але, думаю, дуууже багато.

Тобто цих ГПСів треба дофігіща... і, відповідно, наших грошенят)

Не дуже вмію пояснювати, але хто бачив - сподіваюсь, зрозуміє.

На заході для оплати проїзду по трасі купується вінєтка.

Її наявність на лобовому склі машини контролюють камери.

Чому не можна на кожну маршрутку приліпити картку з кодом,

поставити в кількох контрольних пунктах ці зчитуючі пристрої

(н-д: ЦУМ, ЗАГС...) - нехай навіть 20??? Це ж буде значно дешевше.

Не треба писати, що я тут умнічаю.

Якщо неправа - просто пояснити чому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не треба писати, що я тут умнічаю. Якщо неправа - просто пояснити чому.
Навіщо винаходити велосипед, якщо його вже винайшли.
доступ к данным о местонахождении маршрутки
цими картами не забезпечиш
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не треба писати, що я тут умнічаю. Якщо неправа - просто пояснити чому.
Навіщо винаходити велосипед, якщо його вже винайшли.

Тепер не треба писати, що я тут туплю. Конкретніше про велосипед можна???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цими картами не забезпечиш

Як і не забезпечиш контроль "вчасності" проїзду певної точки, лише сам факт проїзду. І я так розумію що вінєтка дає можливість проїхати повз "зчитувач" вінєток лише 1 раз. Тобто треба переробляти і зчитувач, і вінєтку - ось і велосипед. (це якщо я правильно зрозумів принцип дії). Нафіга переробляти це, якщо для такого контролю придумали ГПС-трекери?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І я так розумію що вінєтка дає можливість проїхати повз "зчитувач" вінєток лише 1 раз. Тобто треба переробляти і зчитувач, і вінєтку - ось і велосипед. Нафіга переробляти це, якщо для такого контролю придумали ГПС-трекери?

Це не є одноразовий пристрій - 1.

2. - не я ж це придумала)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тепер не треба писати, що я тут туплю. Конкретніше про велосипед можна???
У всьому світі ТЗ контролюють через супутникову систему. Для чого потрібно лише абонентське обладнання (приймач + логгер) ну і софтінка яка б малювала/рахувала кілометраж по трекам. В самій дешевй інтерпретації 1 ЖПС логер коштує приблизно 1500грн із памятю на 2 тижні треків. ;) Трішки подумавши до цього можна прикрутити ще купу всіляких примочок, таких як оголошення зупинок, миттєве положення ТЗ..... і т. д. Плюси автономної/он-лайн (2 в 1) системи описувати думаю зайве, тут і так все зрозуміло ;).

В твоєму централізованому варіанті: необхідно ставити камери (не самі дешеві, а так щоб розгледіти штрихкод з достатньої відстані і у темноті), заставити маршрутчиків виїжджати із зупинки строго по черзі і за графіком (що є абсолютно не реальним при теперішньому стану речей ігнорування ПДР водіями))))) ), замовляти спеціалізований софт котрий би розпізнавав би штрихкоди на картинці.... взагалому недоліків більше як переваг... це ще ми не говорим про ціну 1 точки із обладнанням для віддаленого звязку із ЦДП і охороною для неї від вандалів.

Ну звісно якщо треба створити додаткові робочі місця, відмити гроші..... тут вже на технічне рішення мало уваги звертають, головне бюджет ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кстаті... вот що ще нарив http://www.mak.lutsk.ua/guest -

Я так розумію, це показує рух маршруток на данний момент (на тих де вже стоять ГПС)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не в курсі СКІЛЬКИ штук в нас маршрутівок, але, думаю, дуууже багато. Тобто цих ГПСів треба дофігіща... і, відповідно, наших грошенят)

Зустрічне запитання: я так поняв , шо "пивних запасів" у нас деж дофіга, то чому не зробити одну централізовану точку, де можна брать пиво з 20% знижкою, чому ми маєм платить свої гроші за вашу логістику?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я так поняв , шо "пивних запасів" у нас деж дофіга

Якщо 2 для тебе дофіга, то так)

Я зрозуміла, що мені не можна на Борді писати, а лише читати, щоб не дратувати шановних модераторів і іже с німі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да не спорьте вы ! Раз КомПАРТИЯ сказала НАДО, значит так оно и надо!...... Вдумайтесь! Ведь одни плюсы...

1. Закупка трекеров - даст возможность не умереть с голоду продавцам.

2. Разработка ПО (ну если хотите подгонка или настройка) - для конкретного или группы(города, машин или парка) - даст возможность ещё кому то не голодать.

3. Обучение слежению 1 особу или группу особ - тоже кого-то осчастливит.

4. Также будут счастливы и особи - это дополнительная работа, а значит заработок.

5. Мы все теперь будем везде успевать, т.к. маршрутки будут ходить очень пунктуально.

6. Водители перестанут воровать солярку - это позволит сэкономить, А СЭКОНОМЛЕННЫЕ деньги пустить на благоустройство маршруток, дорог, ну и зарплату особям.

7. Обслуживание всей этой ШНЯГИ - тоже будет делать кто то, и ему тоже повезло.

Вы посмотрите один позитив :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да не спорьте вы ! Раз КомПАРТИЯ сказала НАДО, значит так оно и надо!...... Вдумайтесь! Ведь одни плюсы...

1. Закупка трекеров - даст возможность не умереть с голоду продавцам.

2. Разработка ПО (ну если хотите подгонка или настройка) - для конкретного или группы(города, машин или парка) - даст возможность ещё кому то не голодать.

3. Обучение слежению 1 особу или группу особ - тоже кого-то осчастливит.

4. Также будут счастливы и особи - это дополнительная работа, а значит заработок.

5. Мы все теперь будем везде успевать, т.к. маршрутки будут ходить очень пунктуально.

6. Водители перестанут воровать солярку - это позволит сэкономить, А СЭКОНОМЛЕННЫЕ деньги пустить на благоустройство маршруток, дорог, ну и зарплату особям.

7. Обслуживание всей этой ШНЯГИ - тоже будет делать кто то, и ему тоже повезло.

Вы посмотрите один позитив :)

Та ну нафіг такі плюси якщо вони проїзд піднімуть і скинуть ті всі плюси на наші шиї.. по наших карманах...

Якщо ж не піднімуть тарифи в чому я дуже сильно сумніваюся тоді це дійсно буде плюс... але це все не про наш менталітет.... ІМХО :blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я зрозуміла, що мені не можна на Борді писати, а лише читати, щоб не дратувати шановних модераторів і іже с німі.

цiхо цiхо, брек. Спакойствiе, главное только спакойствiе (с)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знайомий з ЛПЕ розказав, що ці ГПС - придумка їхнього директора. Мета - зменшити кражі солярки водіями, все інше - побічний ефект. Така проблема дійсно є в ЛПЕ, але причина її в затримці зарплат, люди мусять на щось жити. Але крадуть солярку не тільки водії, певна к-сть солярки йде наліво навіть не попадаючи в бак маршруток. Друга проблема ЛПЕ, яку ці трекери не вирішують - кража виручки водіями/кондукторами. З цього вже можна зробити висновок, що проблеми ЛПЕ ці трекери не вирішать. І другий непрямий висновок - трекери будуть тільки на маршрутках і тролейбусах ЛПЕ, в приватних таких проблем немає. Хоча, якщо будуть задіяні відкати, то можуть і приватників зобов'язати, але нам (пасажирам) це нічого не дасть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можуть і приватників зобов'язати
Таксистів таксометри заставили встановити, заставлять і маршрутчиків ЖПС трекери встановити і оплачувати ліцензію на білінгову систему, якщо це комусь буде потрібно.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я так поняв , шо "пивних запасів" у нас деж дофіга

Якщо 2 для тебе дофіга, то так)

Я зрозуміла, що мені не можна на Борді писати, а лише читати, щоб не дратувати шановних модераторів і іже с німі.

Ксюха, зара забаню! Можу я хоть на борді постібатись?

Ну і по суті - що ти, що Даркмонк, як справжні дєті СЕСЕСЕР до цих пір не можете відійти від совкової та постперебудовної логіки.

1. НАШІ з вами гроші до ЖПС в маршрутках не мають ніякого відношення - маршрутки ДАВНО(!!!) приватні. Якщо в ТАМ-ТАМі роблять ремонт або на ринку кладуть бруківку, ніхто ж не заперечує, не скиглить про відкати? Яка нам різниця? В там-тамі апельсини подорожчають? Та х%№ там!

2. Крім ЛПЕ солярку ніде не крадуть, схема описувалась вище і це проблема ЛПЕ - в приватника на одну маршрутку два водія і півслюсаря, він сам - директор, а жінка - бухгалтер, якщо в ЛПЕ на один ТЗ приходиться 7 (СІМ!) людей - це виключно їх біда.

3. Скільки буде коштувати той логер? 2000? 3000? Хай навіть 5000 грн??? Знаєте що таке 5000 грн в розрізі витрат на обслуговування одного автобуса на рік? Це висмоктана з пальця проблема. Як чоловік, що приніс додому чек: секс-послуги - 1000 грн, пляшка горілки 20 грн,а жінка його пиляє: опять с%ка бухав?

4. придумайте самі, мені вже в лом.

ЗІ а про таксистів не путайте: їх "заставили" встановити "касові апарати" - для захисту прав споживачів та запобіганню ухилення від податків. (та й доречі, кожна друга таксо без нього)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну мне нравится Ди, что ты такой позитивный. При чём тут совок? Половина принимаемых решений нахер ни кому из народа не надо. Предпринимателю надо? Вот пусть себе купит и следит со своей женой бухгалтером. У меня кум себе купил на бус, поставил и не жужжит. Директору парка надо? Пусть купит за свои и следит. Всё практически решается двумя - тремя человеками, остальные ставятся перед фактом :) Остались бабки в конце года, МАТЬ МОЯ - надо слить иначе налоги и всё такое. Блин да столько глупостей делается, сначала принимают , обязывают, продают - потом через пол года отменяют, ломается, выбрасывают. Не трекеры ставить надо, за деньги ЛПЕ (которых я так понимаю у них и так нет), а директора менять.

ЗЫ. Трекер хоть и не космический корабль, но купить его за 100долл - это пол дела. Это как собака стоит 100гривень - а уход за ней нужен 17лет (со всеми вытикающими расходами), и за эти расходы придётся платить пассажирам.

PPS. Моё мнение таково: Затраты на это рукоблудство не принесут ни чего хорошего, кроме расходов и чьего-то обогащения. Ну и подведя итог, поднимут стоимость проезда :) меня это сильно не ущемит тебя (Ди) думаю тоже, но вот как быть с 1/3 населения. Поговорим про улучшения через пол года после установки ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Идея конечно хорошая что б маршрутки ездили по расписанию и не пропадали раньше времени с маршрута. И глянуть в инете когда подъедет маршрутка перед тем как выходить чтоб не торчать на остановке 20 мин ожидая тоже не плохо. И мне все равно сколько ЛПЕ или другие владельцы маршрута за это заплатят.

Вот только есть одно но..

Все вы в курсе что такое Визор. Все знаю так работает у них инет. И кто не поленился залезть на чердак и глянь как он подключён и видел открытие ящики засраные голубями голые плати. И белые провода что лежат по улице которые «внешние» за что большинство из вас и оплатило.

Этот МАК на 15 уже пару лет назад ставился и досих пор я вижу отключение мониторы.

Сайтик хорош, только посмотрите на него в нерабочее время в часов 8 или после 21. Как работает их мониторинг. Хотя конечно тут вопрос еще, если маршрутки нет на карте это не значит что она не ездит есть большая возможность что просто оборудование не работает.

Красивые слоганы это круто, правда надо чтоб они еще могли подтвердится на деле а не только на словах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

что-то с 1го числа не стало больше маршруток на карте

01.02.12.

)

непонял,

тонкий намёк что чегодня 2е число?

или на то что система должна заработать с 2го месяца 12го года?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...