Перейти до змісту

fenmix

Power users
  • Постів

    6 182
  • Зареєстровано

  • Переможець днів

    1

fenmix став переможцем дня 5 вересня 2014

fenmix мав найпопулярніший контент!

Репутація

658 Професор

3 Підписка

Відвідувачі профілю

26 862 перегляду профілю
  1. Проходив, штука must-have для тих, хто хоче бути освіченим в плані ІТ в наш час) Cybersecurity теж планую пройти, як повністю зарелізять курс
  2. Старий добрий "Інтер"
  3. На готівку завжди буде попит: Живя в безналичном мире, молитесь, чтобы вам не отключили электричество
  4. Мені іноді здається, що криптовалюти це добре роздутий і технологічний піар-хід від Nvidia або якоїсь іншої компанії (чи ймовірніше, синдикату). Бо такого профіту у них навіть від виробників ігор і консолей не було, як від майнерів (нехай й не біткоїну, але інших криптовалют). Ну, а ціна намайненого повітря - то не дивина, усе у нас уявне і надумане. Для мене особисто то нічим не відрізняється від "легендарних ножів" Counter Strike Global Offensive, які вартують по 5000-4000 доларів на ігрових онлайн-ринках. Звичайно, заперечувати теперішню ціну і попит на криптовалюти немає сенсу, оскільки ажіотаж навколо них реальний. Але я не думає, що він протриває більше 5 років. Сам блокчейн класна технологія в плані верифікації операцій і актуальності БД, але про вершину абсурду можна почитати тут наприклад - Производитель холодного чая поменял название на “Long Blockchain” и получил трехратный рост акций
  5. Кацапи просто добряче трясуть гаманцями усіляким opinion-колумністам. То в washington times, то в the new york times іноді, як було з ракетами в КНДР. Ось тепер і до блумберга дійшли) Ось теж "чесний" льоня відпрацьовує отримані бабкі. Просто в обгортці категорії "opinion", та ще й на такому сайті - це прям як лайно в кленовому сиропі.
  6. Перепрошую, вже є. Роутер глюканув видно.
  7. Ні в кого інтернет на конякіна не пропав?
  8. Позавчора залишив заявку на відключення послуг інтернету на сайті волі (є така кнопка). Два рази дзвонили невчасно, сьогодні взяв слухавку десь в десятій годині. 10 хвилин виносили мозок, чому хочу відключитись від волі, чому не дзвонив техпідтримці, давайте якось порішаємо. Знаю, що є така робота, але в кінець задрали. Вніманіє: все, що вони вам скажуть в кінці, так це тільки "ну жаль, тоді приїжджайте до нас в офіс і розривайте договір з паспортом і т.д". На що поступила моя відповідь, що це ще одна причина відключення - не можна було це одразу написати мені на сайті. Питання: якого біса у вас ця кнопка про відключення послуг на сайті? Просто щоб забрати час клієнта, не зважаючи на те, що я їм ще на початку розмови вказав, що вже оформив договір з іншим провайдером і залишатись не збираюсь. Я розумію, що така політика компанії, що це така стратегія по утриманню клієнтів, але реально таке відношення до клієнта - це тупо понти, самовпевненість в своїй монополії та ущербності інших конкурентів. Тому порада: одразу йдіть розривати договір на офіс, якщо збираєтесь відключатись і не жмакайте цю кнопку. І такі да, в київстара навіть привязки по MAC немає, що не може не радувати.
×
×
  • Створити...