Перейти до змісту

Рух маршруток у Луцьку


Рекомендовані повідомлення

з 1 червня 2.50 грн((((( :_03: в луцькому замку опубліковано за 20.03.

Опубліковано як рішення готове? Чи просто як стаття де є пропозиція і тд...

просто повідомлення що хочуть більше пдіняти з"явились вже після 20.03

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з 1 червня 2.50 грн((((( :_03: в луцькому замку опубліковано за 20.03.

Опубліковано як рішення готове? Чи просто як стаття де є пропозиція і тд...

просто повідомлення що хочуть більше пдіняти з"явились вже після 20.03

Є вже рішення: http://www.lutskrada.gov.ua/prescription/pro-vartist-proyizdu-v-avtobusah-shcho-pracyuyut-na-miskyh-marshrutah-u-rezhymi

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Той додаток в якому не можна було поставити фільтр на певний маршрут, а тільки карта зі всіма маршрутками була?

А то немає вже 3 місяця смарта, так не зручно...

Та нормально там відфільтровувались маршрути, хоча я той функціонал теж не одразу побачив...

І хто мені пояснить де там натиснути кнопочку на смарті, щоб можна було поставити фільтр на маршрут? А то ніфіга не виходить(((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проїзд в луцьких маршрутках подорожчав

Лучани платитимуть за проїзд в маршрутних таксі більше. Про це стало відомо сьогодні, 28 квітня, під час засідання постійної комісії для забезпечення здійснення у виконавчих органах Луцької міськради державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.
Так, заступник міського голови Тарас Яковлев повідомив, що комісія вирішила змінити вартість проїзду в маршрутних таксі. Він нагадав, що вже був проведений круглий стіл, численні наради за участі перевізників та представників громадськості.

За словами Тараса Яковлева, проект передбачав підвищення вартості до 2.50 гривень, однак в процесі обговорення стався стрімкий ріст цін на енергоносії і було вирішено збільшити вартість проїзду до 3 гривень. Також перевізники неодноразово скаржились на те, що зросла вартість паливо-мастильних матеріалів та комплектуючих деталей.

Заступник міського голови зазначив, що перевізники надали розрахунки, які обґрунтовують необхідність підвищення вартості проїзду. Таким чином, було вирішено підняти вартість проїзду до 3 гривень за такими маршрутами: 9а, 12,18,22,24. Вартість проїзду за маршрутами 15,15а становитиме 2 гривні, за всіма іншими маршрутами – 2,50 гривень

За словами Тараса Яковлева, вартість проїзду дітей від 6 до 14 років становитиме 1 гривню.Він також зазначив, що перевізники пропонували підвищити вартість проїзду до 3,50 гривень, проте, не довели необхідність такого рішення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Кілька днів як повернувся з Любліна.

Рівень організації громадського транспорту - просто фантастика.

Отже,

1. Власники.

Весь транспорт муніципальний.

2. Формат транспорту.

Великі (по класифікації, здається, 12м) тролейбуси та автобуси, є спарені ("гармошки"), є двохосні (як наші довгі "Богдани").

3. Марки.

Переважно місцеві Аутосан, Соляріс. Є також наші новеньки тролейбуси "Богдан" (як приємно, мав нагоду в них проїхатись!), є також кілька Мерседесів, Сканій, Манів.

4. Вартість.

30-хв. проїзд в транспорті коштує 2.8 злотих (майде 12 грн.). Якщо не вкладаєшся в проїзд на 30-хв. - варто брати дорожчий квиток. Проїзд для студентів - дешевший. Є можливість придбати проїзні. На компостері відбиває дату та час компосування.

5. Продаж квитків.

Практично на кожній зупинці є кіоски, які торгують практично всім (преса, цигарки, вода ...) та квитками. Є також в найновіших тролейбусах та автобусах всередині автомати по продажу квитків. Меню - на 4-х мовах, в т.ч. і російською.

6. Контроль.

Водій, ймовірно, знає, на якій зупинці будуть контролери, тому перед зупинкою відключає компостери. Контролери входять відразу у всі двері.

7. Графік руху.

Можна звіряти годинник. На кожній зупинці є розклад руху маршруту по робочих та вихідних днях, інтервал між зупинками, загальна тривалість маршруту.

Словом, є до чого прагнути в організації міського руху.

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Хай ще наша чудова міська влада і не менш чудове керівництво ЛПЕ пояснить якого .... милого з пр. Перемоги можна добратися на будь-який кінець міста на вибір, і за місто (ДПЗ, Львівська, Ковельська, Забороль, Несвіч, Ківерці.....), а на Волі та Київський майдан - 1-ка, набита як шпроти, така ж 18-ка в зворотню сторону (через тмутаракань з купою поворотів) і все... 15, 15-а особисто я за минулий тижденьта 3 дні цього бачив 2-3 рази і то після обіду. Нерентабельно???? Не **** хвилює! Мені з/п ніхто не піднімав, на відміну від вартості проїзду, так я вважаю, що за свої гроші маю повне право вийти з дому за 30 хв до початку робочого дня і потрапити на роботу вчасно і З КОМФОРТОМ, а не стояти на одній нозі в забитій вщент маршрутці, а то й в 2-х, з пересадкою (18, 32), і один фіг спізнитися. Мер!!!! Агов!!!!! Пни ЛПЕ (або його директора) трішки, не можуть - хай приватнику продадуть того маршрута - толку буде точно більше.

GPS, потринділка з оголошенням зупинок - то все до, даруйте, ср*ки, коли того транспорту просто НЕМА невідомо скільки, а коли приїхав - за можливість втиснутись ледве не воювати треба, тут вже не до оголошень, думка одна - як би себе і речі цілими довезти. Та й GPS той - хоч раз за нагле відключення і сход з маршруту кого оштрафували? А за невидачу квитків? Яка організація, так і їдем.

Змінено користувачем AgentSmith13
  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

хто підскаже якою маршруткою добратися у вишків на вулицю ціолковського.?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто підскаже якою маршруткою добратися у вишків на вулицю ціолковського.?

26, 26а, 104, 108. зупинка є посередині між вулицями Ціолковського і Заньковецької.

Далі пішки

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Маршрут №18 взагалі їздить холи їм вигідно. Половина маршруток не виходять на маршрут. Цікаво чому їх не штрафують за невиконання зобов’язань?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

добратись на Ківерцівську взагалі проблема, маршрутки ходять пару раз на дню

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жахливо ходять маршрутки у дубнівському напрямку , за кільце . Частіше всього приходиться їхати з пересадкою , бо до Варшавки прямої немає , хіба 150-ка , яку я вже не пам'ятаю коли бачила . Здавалося б передмістя Луцька , а стоїш часом на зупинці таке відчуття , як на хуторі( Рейсовими зручно , та не завжди вони є коли потрібно , та і буває , стають неохоче . Залишається 30-ка , яка чомусь , таке враження повзе , а не їде -набита людьми .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так не тільки Дубнівська - на Волі з Перемоги і 33-го по людськи добратися зранку - нереально! Пустили "заміну 15-ки" у вигляді рогатих - фіг то заміна - їздить, як мокре горить, розклад писав, даруйте, імбіцил (чи може його взагалі нема?), забита як бочка з оселедцями, і ще й не стає кругом де 15-ка. Їздить ще 1-ка, також забита вщент і рідко, 18 і 32 - не вихід, заколупали ті пересадки. На 33-му додається 23 - теж забита.

По вулиці йдуть 1, 3, 10, 19, 22, 24, 27, 29, 103,107, Лаврови, Коршови, Нововолинськи і Ковелі всякі... Куди хочеш можна дістатися, а на ЦЕНТРАЛЬНУ вулицю міста - на одній нозі в переповненій душогубці за мінімум 20 хв (добре як не 30-40). Так такий проїзд не те що 2,50 не вартий, тут і гривні забагато.

Схожа ситуація з 201 маршрутом (на дачний масив Промінь). 4-ку зняли, спочатку для окозамилювання пустили 4 автобуси, тепер їздить 2, і крапка, по барабану що битком. Скаржились люди - нуль реакції. Власник маршруту кажуть син якоїсь "шишки" з міської ради.... Яка нерентабельністі нафіг? ЗАБИТІ йдуть, але менше з міркувань - менше автобусів (тролейбусів) - менше пального (електрики) піде! Може досить ставитися до людей виключно в якості джерела "бабла" (Принеси, подай, пошел на .... , не мешай.....). Добре було б ще штрафанути пару розумників за забитий вщент салон - ризикують життям і здоров'ям пасажирів, та й взагалі порушують правила перевезення. Забули перевізники, що в них, як і в пасажирів є не тільки права, а й обов'язки. А то, не дай Боже, звичайно, але після травми когось в таких умовах перевезення чи понищеного майна (мені колись водій повнісінької 17-ки телефон в кишені куртки дверима роздавив, на прохання компенсувати наслідки свого дебілізму - заходити бистро треба в мене графік.... В дзеркало дивитися треба, с....., а не потелефону калякати) може і камінюка/коктейль прилетіти.

P.S. Ну і є ще такі "шедеври" як 17, 28, 18, 47, 31 і т.д. - після 8 вечора - просто не їздять - а нафіга, вечір же, сиди вдома (базар кінчився / небазарний день - 17, 28). Особисто колись з риболовлі з автостанції з човном, палаткоб і купою всього ішов в 19-50 ЛІТОМ пішки - півгодини чи більше жодної маршрутки не було, двійка не рахується - не підходить. От чого за те, що зходять з маршруту до 23-00, не штрафують? Назвався грибом - лізь у кошик (вози людей і не хникай!)

Змінено користувачем AgentSmith13
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

є живий додаток на андроїд,типу m@k?

тримай https://play.google.com/store/apps/details?id=tuba.utils.freetraffic&hl=ru ;)

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прикольно, тільки що установив, усе показує, місце знаходження, швидкість,правда не знаю чи співпадає. Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Часто необхідно доїхати з Гнідави на Рівненську ввечері між 21 і 22 год. Підходить один маршрут це № 10. Проте кожного разу вистоюю по 30 - 40 хв і дуже злий так не дочекавшись маршрутки сідаю на будь-яку до центру і там пересідаю. Питання, десятка взагалі ходить після 21:15? Наскільки знаю інтервал руху в будь-якому разі не повинен бути більшим за 20 - 30 хв.. Чи вони тупо економлять бензин чи може в них якась перерва - просвітіть хто в курсі!?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

А взагалі, чи існує десь графік руху маршруток, щоб можна було побачити час відправлення, наприклад, найпершої чи останньої? Просвітіть, як хто знає. Цікавлять маршрутки на Гаразджу, наприклад, 230 чи 230а

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Менi здається, що бiльш вигiднiше їздити в тралейбусi. Все одно дешевше та напрямки рiзноманiтнi!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обурена тим, що № 18 скоротила собі маршрут. Тепер їде лише до старого ринку, а не до АС на Львівській

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обурена тим, що № 18 скоротила собі маршрут.

Не тільки 18! Наприклад 19, на 40кв, щоб доїхати до автобазару розверталась зразу біля адреналін сіті. Чекав якось більше години!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А взагалі, чи існує десь графік руху маршруток, щоб можна було побачити час відправлення, наприклад, найпершої чи останньої? Просвітіть, як хто знає. Цікавлять маршрутки на Гаразджу, наприклад, 230 чи 230а

існує. у водія час всіх відправлень контрольних точок і прибуттів на маршруті по кожному з графіків

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...