volks Опубліковано 11 Січня, 2018 в 10:56 #301 Опубліковано 11 Січня, 2018 в 10:56 16 минут назад, jack74 сказал: прибрати з міста? І що далі? Пішки ходити? На лісапєди всіх посадити? Я теж не проти, щоб луцьком хздили великі гарні тролейбуси, але то так не робиться "прибрати". Спочатку потрібно щось дати, а тоді прибирати. Та й вони самі тоді приберуться. Але й тролейбусами все не перекриєш, маршрутки мусять бути. А тому проблему все ж треба вирішувати, а не "с плєча" Це само собою. Тролейбуси можуть перекрити ВСЕ місто, за виключенням Чернишевського, Вишкова, Теремно і можливо ще якогось району. Бо це ненормально, що 10 хв тому я нарахував 10 міських маршруток і 1 приміську на зупинці біля старого ринку одночасну. І міг би стояти ли ше один тролейбус. Ну максимум два. І вони не вирулюють один перед одним в тебе перед носом.
Dima4s Опубліковано 11 Січня, 2018 в 11:36 #302 Опубліковано 11 Січня, 2018 в 11:36 1 година тому, jack74 сказано: за яким ми їй дозволим це зробити. Будем пасивні - власники маршруток пролобіюють, а будем активні, будемо вникати, контролювати, давати ініціативи обраним нами депутатам - тоді їм не вдасться тихенько це пропихнути. Хоча вартість палива дійсно виросла. Але тут потрібно мати реальні дані про пасажиропотік, а для цього потрібно якось обліковувати. Можливо змусити так само впроваджувати валідатори. Мені щось таке на пам'яті крутиться, що якось вже мали організовувати моніторинг від міськради, типу відповідні люди на зупинках мали рахувати, але де ті результати...? чи було взагалі це зроблено...? то ж писали що на деяких маршрутах після обрахунків пасажиропотоку - ціна обґрунтована була біля 3 гривень.
LenKa Опубліковано 11 Січня, 2018 в 12:37 #303 Опубліковано 11 Січня, 2018 в 12:37 1 година тому, halcogen сказано: Хочуть 5 грн, нехай ставлять електронну систему оплату (картками), як напр. в Тернополі. Нє-нє! Хай спочатку впровадять електронну систему, обгрунтують вимоги підвищення ціни за проїзд після того, як електронна система попрацює декілька місяців і покаже реальну картину. Ось тоді хай щось вимагають. 4
volks Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:49 #304 Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:49 1 час назад, LenKa сказал: Нє-нє! Хай спочатку впровадять електронну систему, обгрунтують вимоги підвищення ціни за проїзд після того, як електронна система попрацює декілька місяців і покаже реальну картину. Ось тоді хай щось вимагають. Так вони ще й вартість валідаторів в ціну допишуть.
Deemon Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:57 #305 Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:57 2 годин тому, halcogen сказано: Хочуть 5 грн, нехай ставлять електронну систему оплату (картками), як напр. в Тернополі. тернопільським маршрутчикам горить дупа від такого, вже кілька днів бастують проти ліквідації кормушки з чорним налом 1
Ivanna Опубліковано 15 Січня, 2018 в 23:09 #306 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 23:09 В 11.01.2018 в 11:58, jack74 сказал: за яким ми їй дозволим це зробити. Будем пасивні - власники маршруток пролобіюють, а будем активні, будемо вникати, контролювати, давати ініціативи обраним нами депутатам - тоді їм не вдасться тихенько це пропихнути. Хоча вартість палива дійсно виросла. Але тут потрібно мати реальні дані про пасажиропотік, а для цього потрібно якось обліковувати. Можливо змусити так само впроваджувати валідатори. Мені щось таке на пам'яті крутиться, що якось вже мали організовувати моніторинг від міськради, типу відповідні люди на зупинках мали рахувати, але де ті результати...? чи було взагалі це зроблено...? Не треба ніякого моніторингу пасажиропотоку. За кордоном водій не заробляє на пасажирах. Його завдання – їхати згідно з розкладом і намотувати кілометри. Місто оплачує перевізнику за кілометраж. Місто замовляє у перевізника визначений кілометраж і платить йому за це, незалежно від того, скількох пасажирів він перевіз. Ціна квитка не повинна цікавити перевізника! Як наслідок, автобуси перестануть ганятися один за одним. Водієві стане байдуже: їхати повним чи лише з одним пасажиром. Водій вже не зможе стояти на кінцевих чи інших людних зупинках і набирати пасажирів, аж поки не заповнить автобус. Зрозуміло, що перевізник не лише має проїхати увесь маршрут, а й проїхати його, вкладаючись у графік. Існуватиме інструмент, аби це відслідковувати. Ще один плюс – маршрутки виконуватимуть вечірні рейси, адже кожен захоче зробити більший кілометраж і, відповідно, більше заробити. Але за цей комфорт пасажирам доведеться платити. Очікують, що електронний квиток виведе з тіні 15-40% виручки. Держава визначила категорії пільговиків, але компенсація перевізникам за їх транспортування лягає на плечі міста. Проблема частково вирішиться, коли ми перейдемо на електронний квиток. Принаймні, вже не буде конфлікту між водіями і пільговиками. Вважаю, не настільки важливим є питання форми власності, як питання договірних відносин і цивілізованої організації перевезень. Допоки ми не заберемо у водія готівку, громадський транспорт Луцька не покращиться. Важливо, що змінюється структура руху коштів. Зараз у нас є три гравці: місто, перевізники і пасажири. Нині кошти рухаються між пасажиром і перевізником, а місто лише спостерігає за цим. Запровадження електронного квитка змінить систему оплати: пасажир платитиме місту, а місто платитиме найнятому перевізнику. Останній не отримуватиме кошти у повному обсязі, якщо не виконуватиме свою роботу якісно. 5
Ivanna Опубліковано 15 Січня, 2018 в 23:20 #307 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 23:20 В 11.01.2018 в 11:36, Lunokhod сказал: У Луцьку просять підняти вартість проїзду в маршрутках Обгрунтовують своє прохання зростанням вартості пального. «При піднятті ціни на дизпаливо більше ніж на 10 % договір передбачає, що треба переглядати ціни. Попередньо було «забито», що ціна палива буда на рівні 19 чи 22 гривні, зараз вона становить більше 25 гривень», - додав посадовець. Частка вартості пального в собівартості пасажирських перевезень в Україні становить 60%, решта залишається на зарплатню, ремонт, технічне обслуговування, оновлення парку та інші витрати. За наукою, якщо вартість пального становить більше третини собівартості, підприємство рухається до банкрутства. Отже як знизити частку пального в собівартості? Заклавши в собівартість більше коштів на оновлення парку, зарплатню, ремонт. А щоб ці кошти пішли справді на оновлення парку, а не на вілли-яхти, треба запроваджувати електронний квиток (кошти будуть рухатися в місто, а не перевізнику) і оплачувати вже тоді перевізнику за кілометраж і дотримання графіку. Лише тоді тарадайки будуть замінені на нові автобуси...
Ivanna Опубліковано 15 Січня, 2018 в 23:25 #308 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 23:25 Щоб окупити найдешевший великий автобус, за існуючої ціни проїзду потрібно чотирнадцять років! Це за умови, що впродовж цих років гривня не знеціниться. Для порівняння, в Іспанії проїзд коштує в десять разів більше – півтора євро, і автобус вартістю 150 тисяч євро окуповується за півтора року. А потім п’ять років працює на обігові кошти, за які можна буде придбати новий транспорт.
Amor Опубліковано 16 Січня, 2018 в 07:01 #309 Опубліковано 16 Січня, 2018 в 07:01 7 часов назад, Ivanna сказал: Щоб окупити найдешевший великий автобус, за існуючої ціни проїзду потрібно чотирнадцять років! Це за умови, що впродовж цих років гривня не знеціниться. Для порівняння, в Іспанії проїзд коштує в десять разів більше – півтора євро, і автобус вартістю 150 тисяч євро окуповується за півтора року. А потім п’ять років працює на обігові кошти, за які можна буде придбати новий транспорт. Якщо ви порівнюєте з цінами в Іспанії, то відповідно вважаєте що в нас зарплати однакові? Нехай спочатку помножать зарплати, а тоді можна й множити витрати. А не як завжди, навпаки
volks Опубліковано 16 Січня, 2018 в 08:18 #310 Опубліковано 16 Січня, 2018 в 08:18 1 час назад, Amor сказал: Якщо ви порівнюєте з цінами в Іспанії, то відповідно вважаєте що в нас зарплати однакові? То тільки зарплати в нас в стільки разів менші. А вартість пального і нового автобуса не настільки.
difoto Опубліковано 16 Січня, 2018 в 08:34 #311 Опубліковано 16 Січня, 2018 в 08:34 9 годин тому, Ivanna сказано: За наукою, якщо вартість пального становить більше третини собівартості, підприємство рухається до банкрутства. Погана у вас наука.
Ivanna Опубліковано 16 Січня, 2018 в 14:58 #312 Опубліковано 16 Січня, 2018 в 14:58 7 часов назад, Amor сказал: Якщо ви порівнюєте з цінами в Іспанії, то відповідно вважаєте що в нас зарплати однакові? Нехай спочатку помножать зарплати, а тоді можна й множити витрати. А не як завжди, навпаки Зарплати тут яким боком? Нафтогаз питає нас про зарплати? Портсіті питає? Підрахувавши, отримуємо: в Іспанії, щоб окупився автобус, треба перевезти 100 тисяч пасажирів, при чому платити в цей час водію (і не тільки) зарплату в євро. У нас при вартості автобуса 1,5 мільйони гривень і проїзді по 4 гривні треба перевезти 375 тисяч пасажирів, щоб відбити гроші за автобус, і в цей час платити водію (і не тільки) зарплату в гривнях!
volks Опубліковано 16 Січня, 2018 в 15:50 #313 Опубліковано 16 Січня, 2018 в 15:50 50 минут назад, Ivanna сказал: У нас при вартості автобуса 1,5 мільйони гривень А 4-5млн не хочете, якщо мова про великі автобуси.
Amor Опубліковано 16 Січня, 2018 в 18:41 #314 Опубліковано 16 Січня, 2018 в 18:41 3 часа назад, Ivanna сказал: У нас при вартості автобуса 1,5 мільйони гривень і проїзді по 4 гривні треба перевезти 375 тисяч пасажирів, щоб відбити гроші за автобус, і в цей час платити водію (і не тільки) зарплату в гривнях! якщо підняти вартість проїзду як ви кажете в 10 раз то той автобус ніколи не окупиться, бо не буде за що їздити
solovei Опубліковано 16 Січня, 2018 в 20:29 #315 Опубліковано 16 Січня, 2018 в 20:29 On 02.12.2011 at 22:28, mykola сказано: Точно їде №11, №9 і №9А. 32
Ivanna Опубліковано 16 Січня, 2018 в 22:49 #316 Опубліковано 16 Січня, 2018 в 22:49 (змінено) 7 часов назад, volks сказал: А 4-5млн не хочете, якщо мова про великі автобуси. Не сперечаюсь. Але тоді і термін окупності треба підправити. 4 часа назад, Amor сказал: якщо підняти вартість проїзду як ви кажете в 10 раз то той автобус ніколи не окупиться, бо не буде за що їздити Якась частина пасажирів пересяде на тролейбус, ровер, таксі, хтось піде пішки, але половина людей маршрутці не зрадить. Прогнозую, що наповненість салону луцької маршрутки буде не меншою, ніж іспанської. Он підняли, і істотно, вартість проїзду міжміських маршруток - і нічо, їздять люди. Змінено 16 Січня, 2018 в 22:52 користувачем Ivanna
S30 Опубліковано 17 Січня, 2018 в 06:24 #317 Опубліковано 17 Січня, 2018 в 06:24 А можна наївне питання? А у людей, що мусять користуватися міжміськими маршрутами, вибір був великий? А то прозвучало у Вас : От підняли істотно - і нічо, терплять. Та і порівняння міських і міжміських не зовсім доречне.
Ivanna Опубліковано 17 Січня, 2018 в 17:02 #318 Опубліковано 17 Січня, 2018 в 17:02 10 часов назад, S30 сказал: А у людей, що мусять користуватися міжміськими маршрутами, вибір був великий? А то прозвучало у Вас : От підняли істотно - і нічо, терплять. Та і порівняння міських і міжміських не зовсім доречне. Погоджуюсь, некоректне порівняння. Тоді приклад Портсіті, Там-Таму і Сільпо. Є дешевий базар, однак Портсіті, Там-Там і Сільпо не порожні стоять. Навпаки, з появою цих мегацентрів базари постять.
case_l Опубліковано 17 Січня, 2018 в 17:33 #319 Опубліковано 17 Січня, 2018 в 17:33 29 хвилин тому, Ivanna сказано: Тоді приклад Портсіті, Там-Таму і Сільпо. Є дешевий базар, однак Портсіті, Там-Там і Сільпо не порожні стоять. Навпаки, з появою цих мегацентрів базари постять. Так не всі хочуть по тому срачі ходити, щоб купити дешевше. 1
Ivanna Опубліковано 17 Січня, 2018 в 18:26 #320 Опубліковано 17 Січня, 2018 в 18:26 48 минут назад, case_l сказал: Так не всі хочуть по тому срачі ходити, щоб купити дешевше. Так не всі хочуть тролейбуса півгодини чекати, щоб було дешевше, хтось готовий платити за швидкість і відсутність пересадок... 1
solovei Опубліковано 20 Січня, 2018 в 17:12 #321 Опубліковано 20 Січня, 2018 в 17:12 (змінено) порівняемо автобуси закордоного виробницва і наші.мерси шо були на маршутках до богданів до цих пір катаються.наші богдани вже і гнилі і знищені.некомфортні і шумні.шкода шо колись заборонили мерси маршутки.вони мені набагато кращі ніж наш жовтий автопром. в інших містах до цих пір катаються газелі.івеко.мерси. ...на міських маршутах.чого в нас не перейти на більш комфортний транспорт Змінено 20 Січня, 2018 в 17:15 користувачем solovei 1
volks Опубліковано 20 Січня, 2018 в 18:28 #322 Опубліковано 20 Січня, 2018 в 18:28 1 час назад, solovei сказал: в інших містах до цих пір катаються газелі.івеко.мерси. ...на міських маршутах.чого в нас не перейти на більш комфортний транспорт
Ivanna Опубліковано 9 Лютого, 2018 в 18:01 #323 Опубліковано 9 Лютого, 2018 в 18:01 На відсутність автобуса № 14 нарікають лучани. Маршрутка, яка мала б сполучати мікрорайони ЛПЗ та вулицю Львівську із 3-ю поліклінікою, не їздить за графіком. Про це йдеться у сюжеті “Волинського телебачення”. Детальніше тут: https://volynua.com/2018/02/09/news/luchani-narikayut-na-vidsutnist-14-ї-marshrutki-ne-їzdit-za-grafikom/ © volynua.com Маршрут - збитковий. Що означає, що перевізникові має платити міськрада за кілометраж, а не водій приймати готівку з рук пасажирів. Перевізник поїздить тиждень і вже хоче мати постійну клієнтуру, а так не буває. Тим більше, без реклами. Рік тому поїздила двісті тридцять якась маршрутка з райлікарні по Потебні на Львівську і Гірку Полонку. Недовго поїздила. Графіків на зупинках не було - тєма здулась швидко. Єдиний графік я бачила на кінцевій - Гірка Полонка... Як жителі Гіркої Полонки, Оздова, Баєва добираються до райлікарні - ХЗ.
Coding Опубліковано 9 Лютого, 2018 в 19:31 #324 Опубліковано 9 Лютого, 2018 в 19:31 1 година тому, Ivanna сказано: Як жителі Гіркої Полонки, Оздова, Баєва добираються до райлікарні - ХЗ. мінімум 2 маршрутками... Оздів - то взагалі окрема тема...
Гість rl72 Опубліковано 21 Лютого, 2018 в 20:02 #325 Опубліковано 21 Лютого, 2018 в 20:02 не памятаю в якій темі, але памятаю @d.u.a.l запитував. сьогодні бачив на ДПЗ маршрутку №4 на табло був маршрут Порт-Сіті - Гостинець - Слон (АС-1). Їхала від "Калини"
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти