Перейти до змісту

Рух маршруток у Луцьку


Alisa

Рекомендовані повідомлення

шо за примітівні дитячі фантазії??? мстя якась... Пруф можна?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, jack74 сказано:

шо за примітівні дитячі фантазії??? мстя якась... Пруф можна?

було-було

 

ще й дітей з навколишніх сіл планують не брати в луцькі школи

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ДЕ хоч один коментар перевізника для ЗМІ, що вони цьому дебілізму раді? Там ще доречі, і про 19-ку задумуються... а навіщо вона взагалі така обрубана треба тоді? А дубнівська та Володимирська - то в нас і так давно окрема республіка - ні туди, ні особливо звідти після 21 години неможливо дістатися, а тепер і 30-ка їздити буде до 21-30 максимум, далі - таксі,  ТО НОРМАЛЬНО?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

19 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

було-було

ще й дітей з навколишніх сіл планують не брати в луцькі школи

ШО було? ДЕ було? на підставі?!?! В Україні людина має право віддати свою дитину в БУДЬ-ЯКУ школу! Без пояснення причин, без прив'язки до місця проживання, приписки і такого подібного!

Давайте зав'язувати оте переповідання пліток.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в Підгайцях на Луцьк зранку і ввечері маршрутки всі забиті їздять, так що перевізникам це не вигідно

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Orfey сказано:

в Підгайцях на Луцьк зранку і ввечері маршрутки всі забиті їздять, так що перевізникам це не вигідно

Не вигідно заробляти?:blink:

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 хвилин тому, jack74 сказано:

шо за примітівні дитячі фантазії??? мстя якась... Пруф можна?

https://ar.volyn.ua/20160909-zhodna-dytyna-z-navkolyshnih-sil-ne-pide-u-lutski-sadochky-‒-zastupnyk-mera/

садочки а не школи 

"Жодна дитина з навколишніх сіл не піде у луцькі садочки, ‒ заступник мера"

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З "Рішення виконкому Луцької міськради":

Цитувати

Керуючись законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  “Про автомобільний транспорт”, постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176, враховуючи протокол наради від 10.03.2016 “Про перевезення пасажирів по міських і приміських маршрутах загального користування по території м.Луцька та за його межами”, лист голови Волинської обласної державної адміністрації від 31.03.2016 № 1950/44/2-16,  за  погодження перевізників, які обслуговують автобусні маршрути №№ 25, 30, 32,  виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:

...

 

і далі в "новині":

Цитувати

«Проблема насправді полягає в тому, що міські маршрутки створювали серйозну конкуренцію приміським. Ми неодноразово зверталися до перевізника: «Возиш в Мілуші, вези і в наступне село». І, згідно із Законом, усі маршрути, що рухаються поза містом, мають забезпечуватися обласною владою. А раніше люди просто тиснули на владу міста. Як було? Був оголошений тендер на маршрут у наступне село за Милушами. І ніхто не хотів його з перевізників, бо було 22-йка», - розповів директор департаменту інфраструктури і розвитку ОДА Іван Мирка.

 

Тобто, це банальна конкурентна (можливо й брудна) боротьба ПЕ-РЕ-ВІЗ-НИ-КІВ! Вони і лобіюють свої інтереси в міськраді. 

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

35 хвилин тому, Coding сказано:

Не вигідно заробляти?:blink:

не вигідно зменшення маршруту

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, jack74 сказано:

 

ШО було? ДЕ було? на підставі?!?! В Україні людина має право віддати свою дитину в БУДЬ-ЯКУ школу! Без пояснення причин, без прив'язки до місця проживання, приписки і такого подібного!

Давайте зав'язувати оте переповідання пліток.

хехе, які підстави, не сміши - роблять що хочуть

 

навіть по Аверсу було,

може садочки а не школи, як мене вже виправили

 

але мстя за неприєднання точно є :(

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я відповідав про школи, а про садочки не знаю, як там в законодавстві, чи в компетенції місцевих рад робити такі заборони... До речі, крім отого інтерв'ю є десь офіційний наказ чи рішення чи розпорядження отої дискримінації?

...хоча це вже офтоп... зав'язуєм

 

ПиСи: по цій темі запрошую сюди "Розширення меж міста Луцька"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а на рахунок не випускати міські маршрутки за місто, я це давно підтримував (@AgentSmith13 ми ж це пам'ятаємо, правда? ;) )

І я розумію тих перевізників, які ганяють маршрутки по дальніх селах, маючи мізерний прибуток і, як наслідок, не маючи можливості оновити свій автопарк чи хоч якось покращити якісь послуг, бо левову частку пасажирів з приміських сіл загрібають міські маршрутки.

 

5 годин тому, AgentSmith13 сказано:

...Там ще доречі, і про 19-ку задумуються... а навіщо вона взагалі така обрубана треба тоді?...

Взагалі-то я пам'ятаю, коли маршрутка від свого "народження" їздила лише до межі Луцька, і нічого, потрібна була, можеш в це повірити?

 

6 годин тому, AgentSmith13 сказано:

А з другого боку - а пасажири люблять пересадки? 

І не треба сюди (до переїзду з передмістя в місто) ліпити "народу незручно пересідати". Он з ДПЗ на Львівську теж без пересадки не доїдеш. З МКБ на Львівську чи на те ж ДПЗ, і т.д. Багато кому незручно і неможливо всім вгодити "безпересадкою".

Крім того, давай вже по-чесному - ти живеш в селі попід Луцьком, економиш на квартплаті, на земельному податку, дихаєш чистим повітрям, як тут колись писали :) - повинен же ти і якісь незручності за те мати ;)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

або купити вєлік:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Живу в Луцьку :-). "Подихати свіжим повітрям" (рибалка і т.д.) якраз їжджу під Луцьк (накладно трохи при таких цінах їздити кудись далеко весь час). І якщо туди добиратися доведеться в напханій напівдохлій колимазі - не дуже добре буде, чи не так?  Протилежна ситуація - с. Тростянець, с. Озеро - зупинка з СИНІМ вказівником, в ІНШОМУ районі, а міжміські типу Любешова, навіть порожні не стають - стій, мерзни, мокни годину, "бо тут ківерцівська ходить, і з нами вони сваряться". Чи така х..... то теж норма? А може мені якраз на автостанцію  треба, а не на Соборності? Маразм...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це звичайна політика маршрутчиків...  Або ж просто лобіють інтереси якогось перевізника, що зацікавлений даними населеними пунктами.... Відсіяти конкурентів і возити собі людей не за 3 грн а за 5 вот і по всьому... тільки маршрут буде коротчий... не через все місто а наприклад до старого базару і назад. Чим не вигідно людей зранку і ввечері запхав багато, грошей заробив тай по всьому. А в обідню перерву через місяць-другий скаже збитковий маршртут і добирайтесь, як хочете (безпосередньо не в години пік). І маршрут буде ранкові і вечірні рейси і можливо там 1-2 обідніх.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сісти гуртом, зібравши чоловік 30, і сказати - вези, сцуко, в Підгайці/Милуші/Забороль! "Рішення" виконкому не визнаємо, роби, що хочеш! Тоді як заспіває? І ЖУРНАЛІСТІВ не забути запросити на перфоманс, бажано з 1+1 якого... Щоб вся країна про самоуправство мера наперекір громаді і здоровому глузду взнала! Тоді зачухається! ЗЕМЛІ хочеш? Як на рахунок горщика з квіточкою від кожного села, з підписом на стрічечці "більше землі не дамо, с. ...........", і виставити на сходах в міськраду йому? То ЦІЛУ вулицю за 8 лям ремонтує, а точніше, паскудить косокриво, відмиваючи бабки на відкатах, а на прибудинкову територію, що НЕ ремонтується з часів совка, грошей "НЕМА", то маршрутками грається, ніби в "СімСіті" на компі бавиться (з тою різницею, що тут ЖИВІ люди страждають від його гри в Бога), може ХВАТИТЬ терпіти таке? ПЕРЕД виборами він такого НЕ казав, от хай і не чудить, або ВІДСТАВКА і СУД!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

створюємо петицію http://e-dem.in.ua/rt/Account/Login?ReturnUrl=%2Flutsk%2FPetition%2FCreateSearch про відміну цих рішень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

петиція Кінцева зупинка маршрутному таксі №18

Кінцеву зупинку маршруту №18 зробити на Дубнівському-Підгаєцькому кільці, бо в напрямку вулиць Відродження, Молоді, Соборності з вулиці Дубнівської не їздить жодна маршрутка. Сьогодні маршрутне таксі №18 зупиняється біля дачного масиву, а частина людей, які проживають біля Підгаєцького кільця змоги їздити даним маршрутом не мають.

 

http://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/602

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

петиція Кінцева зупинка маршрутному таксі №18

Кінцеву зупинку маршруту №18 зробити на Дубнівському-Підгаєцькому кільці, бо в напрямку вулиць Відродження, Молоді, Соборності з вулиці Дубнівської не їздить жодна маршрутка. Сьогодні маршрутне таксі №18 зупиняється біля дачного масиву, а частина людей, які проживають біля Підгаєцького кільця змоги їздити даним маршрутом не мають.

 

http://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/602

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Руслик,
ну давайте рахувати. в маршрутку влазить 40 людей . при 3 грн за проїзд це 120 грн. з підгаєць до старого ринку приблизно 10 кілометрів, при цьому автобус іде з підгаєць битюрою забитий до ринку а з ринку іде порожній - це зранку і ввечері, і навпаки порожній з підгаєць і більш менш повний з ринку . тобто в кращому випадку за коло везе 40 людей (ну приблизно). за коло заробиться 120 грн а на 20 км пробігу потратиться 3 літри солярки (сферичний кінь у вакуумі), або 60 грн., тобто заробку 60 грн. за день зазвичай 7 - 9 кіл, це 540 гривень заробку ( якщо 9 кіл). податок на водія - 50 грн в день, зарплата водію - 250 грн в день мінімум, послуги лікаря, механіка, стоянки - мінімум 60грн в день. власнику на запчастини амортизацію автобуса і прожиття лишається 180 гривень в день.

Т.О 2 автобуса - раз в пів року приблизно 10 000 грн
Заміна мастила і фільтрів - раз в місяць 1500 грн
Заміна коліс - раз в півтора роки 22 000 грн

Це мінімальні затрати, якщо перевізник попадає на капітальний ремонт тоді порядок цифр зовсім інший:
Ремонт коробки передач - від 10 000 грн до 28 000 за іншу коробку
Капітальний ремонт мотора - від 40 000 і до 140 000 грн. за інший мотор
Заміна насоса гідропідсилювача керма 15 000 грн.
Заміна зчеплення 11 000 грн.

Отже ................. перш ніж писати, візміть в руки калькулятор.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

повторюсь, хтось вже неоднократно писавпро те, що якщо було б не вигідно, не їздили б.

  • +1 6
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 годин тому, vitOK сказано:

за коло заробиться 120 грн а на 20 км пробігу потратиться 3 літри солярки (сферичний кінь у вакуумі), або 60 грн., тобто заробку 60 грн. за день зазвичай 7 - 9 кіл, це 540 гривень заробку ( якщо 9 кіл). податок на водія - 50 грн в день, зарплата водію - 250 грн в день мінімум, послуги лікаря, механіка, стоянки - мінімум 60грн в день. власнику на запчастини амортизацію автобуса і прожиття лишається 180 гривень в день.

єрєсь.

21 годин тому, vitOK сказано:

Це мінімальні затрати, якщо перевізник попадає на капітальний ремонт тоді порядок цифр зовсім інший:
Ремонт коробки передач - від 10 000 грн до 28 000 за іншу коробку
Капітальний ремонт мотора - від 40 000 і до 140 000 грн. за інший мотор
Заміна насоса гідропідсилювача керма 15 000 грн.
Заміна зчеплення 11 000 грн.

Отже ................. перш ніж писати, візміть в руки калькулятор.

типова писанина власника маршрутки ,який я бідний...

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я свої автобуси продав. мабуть не просто так? набридло виймати з прибуткової справи і вкладати в збиткову (більше час ніж гроші). Багато хто з маршрутчиків просто не уявляють чим зайнятись крім перевезень, тому їздять далі і сподіваються що стане краще. та й продати автобус за 8000 баксів який два роки назад коштував 22000 жаба давить.
Всі хороші маршрути давно у крупних перевізників і приватників туда не пускають навіть у суборенду.
На середньому маршруті власник заробляє за виключенням всіх сплат 3000 грн. в місяць, а ризик - кримінальна справа, якщо водій-довбойоб вирішить проскочити на жовтий, його згрібе трафік і в пасажирів будуть тяжкі травми (див. дтп біля глобуса маршрутки 31). як на мене то краще продати два автобуса і піти на роботу за 6000 зарплати на кромберг, наприклад.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, vitOK сказано:

На середньому маршруті власник заробляє за виключенням всіх сплат 3000 грн. в місяць,

даладно?

6 годин тому, vitOK сказано:

, а ризик - кримінальна справа, якщо водій-довбойоб вирішить проскочити на жовтий,

а перевізник яким боком? Вина водія.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це ти в прокуратурі будеш питати яким ти боком, винен же ж водій і взагалі ти здаєш автобус в оренду перевізнику (див Депо, Санрайз, Таксопарк) разом з водійом (як раба).
Люди які у мене придбали один з автобусів уже 2 роки мають справу у суді, на той час вони потратили 60 000 грн. і справа досі не закрита, в їх спринтер в"їхав мерчендес, в спринтері один труп, водія мерчендеса суд визнав винним, а криміналка у власника буса.
В луцьку автобус збив людину насмерть, людина перебігала дорогу в темній одежі, в неосвітлюваному місці метрів зо 30 від переходу, автобус їхав кілометрів зо 40 за годину. Ніби за всіма статтями ні водій ні власник не винні, але кримінальна справа була, і просто так закриватись ну зовсім не хотіла.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...