Перейти до змісту

Велосипедисти в нових ПДР


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Витягнув із сусідньої авто-теми зміни в ПДР, які стосуються велосипедистів.

Читаєм, обговорюєм, ділимось враженнями і масово закупляєм отаке

post-2316-0-96870300-1318844559_thumb.jp

“6. ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам, які досягли 14-річного віку.

6.2. Велосипедист має право керувати велосипедом, який обладнаний звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду — білого кольору, по боках — оранжевого, позаду — червоного. Для руху в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості на велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар (фара).

6.3. Велосипедисти, рухаючись групами, повинні їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією руху між групами 80—100 м.

6.4. Велосипедист може перевозити лише такі вантажі, які не заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим учасникам дорожнього руху.

6.5. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, велосипедисти зобов’язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

6.6. Велосипедисту забороняється:

а) керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим сигналом, а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості — з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;

б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну доріжку;

в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;

ґ) їздити, не тримаючись за руль, та знімати ноги з педалей (підніжок);

д) перевозити пасажирів на велосипеді (за винятком дітей до 7 років, які перевозяться на додатковому сидінні, обладнаному надійно закріпленими підніжками);

е) буксирувати велосипеди;

є) буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з велосипедом.

6.7. Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього розділу.”.

  • Відповідей 103
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
6.5. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, велосипедисти зобов’язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

При своєму досвіді водіння велосипеда, мотоцикла і авто неможу зрозуміти цього пункту.

Розжуйте, плз, хто може.

Опубліковано

samui_air_zound.jpg

Это не велосигнал. Это 120 децибелл страшного рева, которым вы можете смести с пути КРАЗ, груженый песком.

Опубліковано

При своєму досвіді водіння велосипеда, мотоцикла і авто неможу зрозуміти цього пункту.

Умовно кажучи, це є перетин другорядної дороги з головною, при чому другорядна - велодоріжка. :)

Опубліковано

Я б навіть зобов'язав би продавців велосипедів видавати покупцям примірник ПДР під розписку "Ознайомився з вимогами до велосипедистів".

Прошу цю репліку вбросом не рахувати. :)

Опубліковано
6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам, які досягли 14-річного віку.

6.6. Велосипедисту забороняється:

в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

Опубліковано
6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам, які досягли 14-річного віку.

6.6. Велосипедисту забороняється:

в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

Так от і я про те що по дорозі ще не можна, по тротуару вже не можна, де ж тоді кататись то?

Опубліковано
Так от і я про те що по дорозі ще не можна, по тротуару вже не можна, де ж тоді кататись то?
В дворі свого будинку ;)
Опубліковано

По велосипедних доріжках та спеціально обладнаних місцях.

Тільки що толку з цих ПДР, коли в нас 99% велосипедистів валять на червоне світло, навіть не пригальмовуючи.

Опубліковано
Тільки що толку з цих ПДР, коли в нас 99% велосипедистів валять на червоне світло, навіть не пригальмовуючи.
Тільки толку що 99% пішоходів і автомобілістів не вважають велосипедистів учасниками руху.
Опубліковано
Тільки що толку з цих ПДР, коли в нас 99% велосипедистів валять на червоне світло, навіть не пригальмовуючи.
Тільки толку що 99% пішоходів і автомобілістів не вважають велосипедистів учасниками руху.

Хочеш щось змінити - почни з себе.

Як можна вимагати поваги від автомобілістів, коли дійсно переважна більшість велосипедистів як телята на дорозі? Переходи, світлофори, перехрестя геть хто як хоче так і проїжджає.

Хоч це по більшій частині стосується "україноводів" і "мінськовєдів", але серед учасників Велопаті також є такі, що нехтують правилами (Динамовці - прівєт!)

Якщо почнуть хоч якось ганяти за порушення правил велосипедистів - то, відповідно, ті стануть їздити акуратніше, тоді і повага автомобілістів буде. якось так

Опубліковано

По велосипедних доріжках та спеціально обладнаних місцях.

Тільки що толку з цих ПДР, коли в нас 99% велосипедистів валять на червоне світло, навіть не пригальмовуючи.

І мене (автомобіліста)жаба давить...коли стоїш на червоне світло, спішиш...., а тебе обганяє двоколісний друХ :lol: От про що я в цей момент думаю, так про його безпеку насамперед :0123:

Опубліковано
Так от і я про те що по дорозі ще не можна, по тротуару вже не можна, де ж тоді кататись то?
В дворі свого будинку ;)

...в парку, на шкільному майданчику...

Опубліковано
Тільки що толку з цих ПДР, коли в нас 99% велосипедистів валять на червоне світло, навіть не пригальмовуючи.
Тільки толку що 99% пішоходів і автомобілістів не вважають велосипедистів учасниками руху.

Підтримую Nokian'a. Я велосипедист, катаюсь практично кожен день по місту, при чому з 40-го до ГПЗ, тобто не в одному районі. І завжди зупиняюсь на світлофорах. Нічого в цьому важкого немає, 30-60 сек - це не такий великий час, щоб боятись почекати.

Самого бісять велосипедисти, які бездумно валять на червоний сигнал світлофору. Ясно, що інколи це не створює проблем, є світлофори на яких ввечері ніхто не переходить і взагалі рух зовсім не інтенсивний. Тоді, якщо немає ніяких загроз і сам їх не створюєш можна проїхати. Але все ж, постояти 30 секунд не важко.

І чесно кажучи, автомобілісти останнім часом досить ввічливі. Часто дякують, якщо їх пропустити; тримають дистанцію, не підрізають сильно.

Років 3-4 назад було зовсім не так. Мабуть Велодні та інші велозаходи роблять своє :rolleyes: .

Хоча буває всяке, пішоходи думають, що гальмівний шлях велосипеда на швидкості 30км/год складає 1 метр. А водіям завжди здається, що велосипедисти лише по другорядним і їздять.

Відношення водіїв цілком зрозуміле. Сам часто бачу як велосипедист об"їжджає машини на світлофорі справа, що заборонено і зовсім не розумно. Також чомусь мало хто показує руками маневри при поворотах, обгонах, тощо. Водії не екстрасенси вроді ж. Через певну частину велосипедистів, яким байдуже на правила, мучаться всі інші. Як можна не пропускати людей на переході, а обминати їх; не зупинятись на червоне світло; обганяти з правого боку, і ще скаржитись на водіїв. Це не чесно, кричати на водіїв за недотримання ПДР, і в той час самому їх не дотримуватись.

Як на мене, вихід один: дотримуватись Правил дорожнього руху і вже тоді чогось вимагати у інших.

Опубліковано
Так от і я про те що по дорозі ще не можна, по тротуару вже не можна, де ж тоді кататись то?
В дворі свого будинку ;)

...в парку, на шкільному майданчику...

А до парку чи шкільного майданчика як добиратися? тра велосипед-гелікоптер, щоб шини не ступали на священну автодорогу..... :g15:

Опубліковано
Це не чесно, кричати на водіїв за недотримання ПДР, і в той час самому їх не дотримуватись.

Як на мене, вихід один: дотримуватись Правил дорожнього руху і вже тоді чогось вимагати у інших.

По особистим спостереженням можу сказати що велосипедисти порушують найменше в порівнянні з пішоходами із стійкою думкою свого безсмертя і автомобілістами з переконанням, що він король дороги. Сам як велосипедист інколи можу проїхати на червоне коли з права немає повороту і пішохідний перехід вільний.
Відношення водіїв цілком зрозуміле. Сам часто бачу як велосипедист об"їжджає машини на світлофорі справа, що заборонено і зовсім не розумно.
Взагалі то велосипедистам по прямій дозволено лише рух з права.
Опубліковано
Хочеш щось змінити - почни з себе.
Ти сумніваєшся в тому що я не чемний з велосипедистами на дорозі?

:naezd:

Опубліковано

Каюсь..))))

По місту катаю винятково так, як мені зручно.. хоча.. одночасно.. стараюсь нікому не заважати. Це не виправдання.. констація факту. Поки не буде велодоріжок, або хоча б.. розмітки для велосипедистів.. вважаю, що для мене на дорозі НІЧГО ніхто не робить... а моя безпека залежить ТІЛЬКИ від МОЄЇ особистої зацікавленості. Виїжджаючи на дорогогу КОЖЕН велосипедист має розуміти і знати, що його не пропустять на перехресті в 70%, а особливо в темну пору доби, а як буде рухатись без світла і світловідбивачів.. то тимпаче не пропустять. Пішоходи... нас просто не бачать, маршрутка буде обганяти і перед носом зупинятися..в кращому випадку не за пвітора метра від тротуару. Водій модної тачки швидше пропустить ніж бидло на жигулях обліплених катафотами.

Враховуючи це все...

Велосипедисту у місті треба себе поводити, як власнику альфа-самця кавказької вівчарки 90 см в холці віком 3.5 роки.. ТОБТО... крути іплом.. на всі боки !!! )))

ЗНАТИ.. що навіть якщо ти прав на 100% натисни на гальмо і збав швидкість.. якщо ти бачиш наближення транспорту який .. ніби і пригальмовує.. але якось не впевнено.

Той дзвіночок.. реально до с..ки.. скористатися ним.. на швидкості чи під час маневру не реально..., а реальнісь заключається в тому, що його водій у машині .. швидше за все не почує.

Якщо ти пєрєц-невіпенний гонщєг.. чи ти модний турист герой походів... і катаєш в велоформі, касці.. і звичайно контактах.. то своєю поведінкою.. ти маєш давати приклад іншим велосипедистам, особливо дітворі, яка на тебе буде рівнятися.

З.І. На червоно світло валить на тільки 99% велосипедистів..а й мінімум 20% автомобілістів. Особливо, коли не хочеться пропускати свою чергу.. у місцях скупчення транспорту.. а це переважно лівий поворот і спроби прорватися... в цетр міста.. не через 3 хіилини..а саме ЗАРАЗ і крапка.

Опубліковано

велосипедист об"їжджає машини на світлофорі справа, що заборонено

не заборонено. Але не безпечно.

Опубліковано
Відношення водіїв цілком зрозуміле. Сам часто бачу як велосипедист об"їжджає машини на світлофорі справа, що заборонено і зовсім не розумно.
Взагалі то велосипедистам по прямій дозволено лише рух з права.

Тільки от обганяти треба зліва, а не справа.

Ти припарковану машину справа обходиш, так?

Для чого це писати? Я такий велосипедист як і ти, і все прекрасно розумію і твої докази також.

Справа обходити небезпечно, якщо треба обігнати, покажи рукою маневр і вперед.

Опубліковано

велосипедист об"їжджає машини на світлофорі справа, що заборонено

не заборонено. Але не безпечно.

А цей пункт хіба не означає, що заборонено? Не дозволяється=Заборонено.

З ПДР:

14.1. Здійснювати обгін нерейкових транспортних засобів дозволяється лише ліворуч.

Опубліковано
Тільки от обганяти треба зліва, а не справа.
А тепер спробуємо подумати логічно, де безпечніше по середині дороги серед автомобілів чи з правої/лівої сторони біля узбіччя?
Ти припарковану машину справа обходиш, так?
А ти паркуєш машину на світлофорі? В тебе взагалі є водійське посвідчення?
Справа обходити небезпечно, якщо треба обігнати, покажи рукою маневр і вперед
Як водій можу сказати що водії найкраще бачать тільки те що перед ними (водіям ще крім автомобілів і велосипедистів треба дивитись за самовбивцями на переходах), велосипед в задньому дзеркалі практично НЕВИДИМИЙ, так що показуй чи не показуй це все до дупи.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...