Перейти до змісту

Кидалово від МТС


Рекомендовані повідомлення

В п"ятницю 09.09.2011 МТС без всяких підстав заблокувала номер мого батька. На рахунку була немала сума і підключена послуга "супер". Коли я позвонив до оператора зі свого номеру і попросив розібратися, то оператор прийняв заявку. Пройшло дві доби. Номер так і не розблокований. Оператор заявив, що заявка може виконуватися до двох тижднів. Не пришло в голову навіть вибачитися за незручності, не те щоб компенсувати збитки.

Питання: "Для чого взагалі потрібний такий оператор, який може безпіставно заблокувати Ваш номер на два тиждні?"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 56
  • Створено
  • Остання відповідь

А піти в центрі " на пр. Волі, 21 " в салон-магазин " МТС " і на пряму переговорити з персоналом від МТС ?

Я думаю скоріше б вирішили твою проблему , а дзвонити до оператора , в якого по 100500 таких заявок на день.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А піти в центрі в салон-магазин " МТС " і на пряму переговорити ?

Я думаю скоріше б вирішили твою проблему

Дякую за пораду. В понеділок попробую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А піти в центрі в салон-магазин " МТС " і на пряму переговорити ?

Я думаю скоріше б вирішили твою проблему

Дякую за пораду. В понеділок попробую.

Після того як спробуєте - відпишіться про результат,я в салон не ходив,бо один вихідний неділя, але телефоную до оператора майже кожного дня на протязі тижня - "заявка прийнята,чекайте". Ситуація та сама - відключили, підключена послуга супер, на рахунку десь 40грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Після того як спробуєте - відпишіться про результат,я в салон не ходив,бо один вихідний неділя, але телефоную до оператора майже кожного дня на протязі тижня - "заявка прийнята,чекайте". Ситуація та сама - відключили, підключена послуга супер, на рахунку десь 40грн.

Відпишуся. Дякую за коментар. Знатиму що це не тільки в мене.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво, цікаво.

обов'язково виясніть причину такого блокування.

а з приводу центрального офісу на Волі - вони переважно безсилі, тільки виконують заявки, які вже прийняв оператор call-центру.

основна їх відповідь - "дзвоніть на 111".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене таке було влітку 2009. Дзвонила на 111, ходила на Волі далеко не один раз - все-одно все це затягнулось на місяць, якщо не більше (точно вже й не пам"ятаю). Довелось купувати новий стартовий пакет, користувалась ним, поки моя сім-карта не запрацювала.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а еще они (МТС) переводят людей в другие тарифы без из согласия.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене таке було влітку 2009. Дзвонила на 111, ходила на Волі далеко не один раз - все-одно все це затягнулось на місяць, якщо не більше (точно вже й не пам"ятаю). Довелось купувати новий стартовий пакет, користувалась ним, поки моя сім-карта не запрацювала.

Пропоную всім разом звернутися з заявами в Комітет захисту прав споживачів. Треба ж хоч щось робити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рашн бізнес, звикайте :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а еще они (МТС) переводят людей в другие тарифы без из согласия.....

Ще і таке буває? Жахлива компанія.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наскільки я знаю, номер є власністю компанії, а не ваш. І при великому бажанні компанія може без вашого відома його продати людині, яка готова за нього заплатити нормальні гроші. Така практика може бути із власниками "золотих номерів".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже всі змінили оператора?;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Контракт рулить, даже самий дишевий))) за 20 грн на мысяць, покраще чим ваш "супер"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

товариші, користуйтесь послугами оператора Київстар, 6 років - і ні єдинава разрива! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

товариші, користуйтесь послугами оператора Київстар, 6 років - і ні єдинава разрива! :)

були проблеми і з МТС і КС. Тут я писав про КС

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В дружини на МТС приходять небажані автоматичні підписки. Наприклад, приходить смс "ви підписались на sportobzor". Вартість підписки стільки то грн. І інші всілякі смс, які приходять безперервно інтервалом декілька хвилин і знімаєяться за це бабло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мб мтс-клік?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

уже бiльше 8 рокiв на КС, жодних серйозних та довготривалих проблем чи небажаних смс i послуг нi разу не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

товариші, користуйтесь послугами оператора Київстар, 6 років - і ні єдинава разрива! :)

В мене також з Київстаром проблем нема

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Деякі особливості тарифу Супер.

Якщо ви поповнили 80 грн на 80 днів, а через пару днів чи тижнів закинули 30 грн( або вам помилково хтось закинув, що буває при поповненні терміналами та різними миттєвими сплатами)- то термін Супера стане 30 днів з моменту приходу 30грн.

Це лише один момент.

Нв 99% безпідставно, як казав Жеглов ,нічого не буває.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хах, очередной "вброс" от фанатов киевстара.. ну когда вы уже угомонитесь? :dont:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Деякі особливості тарифу Супер.

Якщо ви поповнили 80 грн на 80 днів, а через пару днів чи тижнів закинули 30 грн( або вам помилково хтось закинув, що буває при поповненні терміналами та різними миттєвими сплатами)- то термін Супера стане 30 днів з моменту приходу 30грн.

Це лише один момент.

Нв 99% безпідставно, як казав Жеглов ,нічого не буває.

Спаравді не 99% безпідставно не буває. Для того щоб заблокували номер треба зв"язатися з однояйцевими, а це ніхто не заставляє. Сам купив карточку, сам зв"язався з виродками в яких вистачає техніних можливостей кожен день розсилати спам, а заявка виконується тижднями. То ж щоб не було безпідставно не раджу нікому з ними мати справу. Нащо потрібний оператор, який коли хоче блокує номер, а розблокувати не може? Чому я має бути без звЄязку через те що у них некваліфікований технічний відділ. З КС за 9 років я таких проблем не мав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хах, очередной "вброс" от фанатов киевстара.. ну когда вы уже угомонитесь? :dont:

КС - далеко не ідеальний оператор. Тарифи - відверто погані. Але номер не блокує, а проблеми вирішує на протязі доби.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MarketingBB, правий.

Номер за 8 чи більше років ніразу не блокували. Хоча із тарифами останній час - фігово. МТС (Супер МТС) рулить реально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...