MarketingBB Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 12:09 #1 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 12:09 В п"ятницю 09.09.2011 МТС без всяких підстав заблокувала номер мого батька. На рахунку була немала сума і підключена послуга "супер". Коли я позвонив до оператора зі свого номеру і попросив розібратися, то оператор прийняв заявку. Пройшло дві доби. Номер так і не розблокований. Оператор заявив, що заявка може виконуватися до двох тижднів. Не пришло в голову навіть вибачитися за незручності, не те щоб компенсувати збитки.Питання: "Для чого взагалі потрібний такий оператор, який може безпіставно заблокувати Ваш номер на два тиждні?"
artur4ik Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 12:25 #2 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 12:25 А піти в центрі " на пр. Волі, 21 " в салон-магазин " МТС " і на пряму переговорити з персоналом від МТС ?Я думаю скоріше б вирішили твою проблему , а дзвонити до оператора , в якого по 100500 таких заявок на день.
MarketingBB Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 12:27 Автор #3 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 12:27 А піти в центрі в салон-магазин " МТС " і на пряму переговорити ?Я думаю скоріше б вирішили твою проблемуДякую за пораду. В понеділок попробую.
cstlua Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 12:40 #4 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 12:40 А піти в центрі в салон-магазин " МТС " і на пряму переговорити ?Я думаю скоріше б вирішили твою проблемуДякую за пораду. В понеділок попробую.Після того як спробуєте - відпишіться про результат,я в салон не ходив,бо один вихідний неділя, але телефоную до оператора майже кожного дня на протязі тижня - "заявка прийнята,чекайте". Ситуація та сама - відключили, підключена послуга супер, на рахунку десь 40грн.
MarketingBB Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 12:49 Автор #5 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 12:49 Після того як спробуєте - відпишіться про результат,я в салон не ходив,бо один вихідний неділя, але телефоную до оператора майже кожного дня на протязі тижня - "заявка прийнята,чекайте". Ситуація та сама - відключили, підключена послуга супер, на рахунку десь 40грн.Відпишуся. Дякую за коментар. Знатиму що це не тільки в мене.
QWESTiON Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 12:53 #6 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 12:53 цікаво, цікаво.обов'язково виясніть причину такого блокування.а з приводу центрального офісу на Волі - вони переважно безсилі, тільки виконують заявки, які вже прийняв оператор call-центру.основна їх відповідь - "дзвоніть на 111".
Olesya Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:00 #7 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:00 У мене таке було влітку 2009. Дзвонила на 111, ходила на Волі далеко не один раз - все-одно все це затягнулось на місяць, якщо не більше (точно вже й не пам"ятаю). Довелось купувати новий стартовий пакет, користувалась ним, поки моя сім-карта не запрацювала.
Zevs_Isver Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:01 #8 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:01 а еще они (МТС) переводят людей в другие тарифы без из согласия.....
MarketingBB Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:04 Автор #9 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:04 У мене таке було влітку 2009. Дзвонила на 111, ходила на Волі далеко не один раз - все-одно все це затягнулось на місяць, якщо не більше (точно вже й не пам"ятаю). Довелось купувати новий стартовий пакет, користувалась ним, поки моя сім-карта не запрацювала.Пропоную всім разом звернутися з заявами в Комітет захисту прав споживачів. Треба ж хоч щось робити.
Korting Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:06 #10 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:06 Рашн бізнес, звикайте
MarketingBB Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:06 Автор #11 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:06 а еще они (МТС) переводят людей в другие тарифы без из согласия..... Ще і таке буває? Жахлива компанія.
GOODMAN Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:20 #12 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:20 Наскільки я знаю, номер є власністю компанії, а не ваш. І при великому бажанні компанія може без вашого відома його продати людині, яка готова за нього заплатити нормальні гроші. Така практика може бути із власниками "золотих номерів".
Tolik_lt Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:24 #13 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:24 Вже всі змінили оператора?
SOAD Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:31 #14 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 13:31 Контракт рулить, даже самий дишевий))) за 20 грн на мысяць, покраще чим ваш "супер"
Deemon Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 14:14 #15 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 14:14 товариші, користуйтесь послугами оператора Київстар, 6 років - і ні єдинава разрива!
Skorpio76 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 14:54 #16 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 14:54 товариші, користуйтесь послугами оператора Київстар, 6 років - і ні єдинава разрива! були проблеми і з МТС і КС. Тут я писав про КС
Andrew_Best Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 15:03 #17 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 15:03 В дружини на МТС приходять небажані автоматичні підписки. Наприклад, приходить смс "ви підписались на sportobzor". Вартість підписки стільки то грн. І інші всілякі смс, які приходять безперервно інтервалом декілька хвилин і знімаєяться за це бабло.
Dieselsmart Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 16:30 #19 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 16:30 уже бiльше 8 рокiв на КС, жодних серйозних та довготривалих проблем чи небажаних смс i послуг нi разу не було.
MarketingBB Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 18:49 Автор #20 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 18:49 товариші, користуйтесь послугами оператора Київстар, 6 років - і ні єдинава разрива! В мене також з Київстаром проблем нема
Nokian Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 18:53 #21 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 18:53 Деякі особливості тарифу Супер.Якщо ви поповнили 80 грн на 80 днів, а через пару днів чи тижнів закинули 30 грн( або вам помилково хтось закинув, що буває при поповненні терміналами та різними миттєвими сплатами)- то термін Супера стане 30 днів з моменту приходу 30грн.Це лише один момент.Нв 99% безпідставно, як казав Жеглов ,нічого не буває.
Shkoder Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 19:07 #22 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 19:07 хах, очередной "вброс" от фанатов киевстара.. ну когда вы уже угомонитесь?
MarketingBB Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 19:12 Автор #23 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 19:12 Деякі особливості тарифу Супер.Якщо ви поповнили 80 грн на 80 днів, а через пару днів чи тижнів закинули 30 грн( або вам помилково хтось закинув, що буває при поповненні терміналами та різними миттєвими сплатами)- то термін Супера стане 30 днів з моменту приходу 30грн.Це лише один момент.Нв 99% безпідставно, як казав Жеглов ,нічого не буває.Спаравді не 99% безпідставно не буває. Для того щоб заблокували номер треба зв"язатися з однояйцевими, а це ніхто не заставляє. Сам купив карточку, сам зв"язався з виродками в яких вистачає техніних можливостей кожен день розсилати спам, а заявка виконується тижднями. То ж щоб не було безпідставно не раджу нікому з ними мати справу. Нащо потрібний оператор, який коли хоче блокує номер, а розблокувати не може? Чому я має бути без звЄязку через те що у них некваліфікований технічний відділ. З КС за 9 років я таких проблем не мав.
MarketingBB Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 19:15 Автор #24 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 19:15 хах, очередной "вброс" от фанатов киевстара.. ну когда вы уже угомонитесь? КС - далеко не ідеальний оператор. Тарифи - відверто погані. Але номер не блокує, а проблеми вирішує на протязі доби.
Zheny@ Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 19:44 #25 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 19:44 MarketingBB, правий. Номер за 8 чи більше років ніразу не блокували. Хоча із тарифами останній час - фігово. МТС (Супер МТС) рулить реально.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.