Перейти до змісту

Допоможіть будь ласка! "розетка" хоче кинути на $457


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

На розетці був куплений Монітор 27" LG Electronics M2780D-PZ Blac

Подробнее: http://hard.rozetka.com.ua/m2780d_pz/p126053/http://hard.rozetka.com.ua/m2780d_pz/p126053/

Через 4 дні використання монітору з'явились биті пікселі та біла полоска на моніторі. Подзвонили на Розетку, там сказали, що монітор відіслали у Київ для того, щоб вони змогли віддати його в сервісний центр, там зроблять заключення. І пообіцяли після цієї процедури зробити безкоштовний обмін(або повернути гроші).

22.07.2011 відіслали на розетку+заплатили 40 грн за доставку(Розетка обіцяла ці гроші потім повернути), сьогодні(26.07.2011) передзвонили з розетки і сказали, що монітор вони повертають назад. Пояснили причину- не був збережений товарний вигляд... тому, що не було захисних плівок на моніторі... :ohmy: При питанні, що є гарантія, вони відповіли, що монітор не ремонтується...

P.S. На всяк випадок є заключення з луцького Інтексу(сервісний центр LG), де написано, що брак монітору не з вини користувача

Підкажіть, будь ласка, що робити? На моніторі 4 биті пікселі і біла полоса на весь екран, працювати неможливо. Розетка має намір повернути його назад

  • Відповідей 73
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

От ВАМ ВСІМ і ВАША РОЗЕТКА хвальона!!!!

Попереджалося не раз - купуєте кота в мішку. Гарантія і.т.д. .. тьфу..

snikey, є опис в гарантійному талоні, що саме входить в комплект гарантії? (Тара (упаковка), шнурочки, наклейочки). Якщо нема - то шли на йух і подавай позов до суду. + необхідноще бачити документи, по яким купувалося. Виявиться, що ще й фірми такої не існує...

Опубліковано
- Придбали холодильник, викинули коробку, а холодильних вийшов з ладу. Надали у магазин чек та техпаспорт, але отримали відмову в гарантійному ремонті через відсутність упаковки. Як бути?

- У жодному з нормативно-правових документів, що регулюють захист прав споживачів, не передбачено наявність упаковки до товару. Тому, якщо пред'явлено чек та гарантійний талон або техпаспорт чи інше, — магазин зобов'язаний прийняти товар для усунення недоліків. Адже купувалась не упаковка, а сам холодильник.

- Які терміни гарантійного ремонту?

- Недоліки мають бути усунуті протягом 14 днів або за згодою сторін в інший строк (ч.9 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів»). На письмову вимогу споживача на час ремонту йому доставляється товар аналогічної марки з обмінного фонду. А за кожний день затримки споживачеві виплачується неустойка – 1% вартості товару. Згідно з постановою Кабміну, обмінний фонд включає телевізори, мікрохвильові печі, магнітофони, пилососи, кухонні машини, холодильники, електропраски, морозильники, електроміксери, пральні машини, електросоковижималки, телефони у т.ч. мобільного зв’язку, ПК та комплектуючі до них, відеокамери, електрочайники, електрофени, електрокавоварки. Цей перелік є вичерпним.

©

А ще є ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист прав споживачів

Стаття 7. Гарантійні зобов'язання
1. Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу

(застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих

виробів, протягом гарантійного строку, встановленого

нормативно-правовими актами, нормативними документами чи

договором.

Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не

менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не

передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами

чи договором.

2. Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або

на етикетці чи в будь-якому іншому документі, що додається до

продукції.

Гарантійні зобов'язання у будь-якому випадку включають також

будь-які зобов'язання виробника (виконавця) або продавця,

передбачені рекламою.

3. Для продукції, споживчі властивості якої можуть з часом

погіршуватися і становити небезпеку для життя, здоров'я, майна

споживачів і навколишнього природного середовища, встановлюється

строк придатності, який зазначається на етикетках, упаковці або в

інших документах, що додаються до неї при продажу, і який

вважається гарантійним строком.

Строк придатності обчислюється починаючи від дати

виготовлення, яка також зазначається на етикетці або в інших

документах, і визначається або часом, протягом якого товар є

придатним для використання, або датою, до настання якої товар є

придатним для використання.

Продаж товарів, на яких строк придатності не зазначено або

зазначено з порушенням вимог нормативних документів, а також

товарів, строк придатності яких минув, забороняється.

На сезонні товари (одяг, хутряні та інші вироби) гарантійний

строк обчислюється з початку відповідного сезону ( 172-94-п ), що

встановлюється Кабінетом Міністрів України.

4. У разі продажу товарів за зразками, поштою, а також у

випадках, коли час укладення договору купівлі-продажу і час

передачі товару споживачеві не збігаються, гарантійний строк

обчислюється починаючи від дня передачі товару споживачеві, а якщо

товар потребує спеціальної установки (підключення) чи складення -

від дня їх здійснення, а якщо день передачі, установки

(підключення) чи складення товару, а також передачі нерухомого

майна встановити неможливо або якщо майно перебувало у споживача

до укладення договору купівлі-продажу, - від дня укладення

договору купівлі-продажу.

5. Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк

придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю

(виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було

виявлено протягом двох років, а стосовно об'єкта будівництва - не

пізніше десяти років від дня передачі їх споживачеві.

6. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк

збільшується на час перебування продукції в ремонті.

Зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся

з вимогою про усунення недоліків.

7. При обміні товару його гарантійний строк обчислюється

заново від дня обміну.

8. Гарантійне зобов'язання припиняється на загальних

підставах, передбачених Цивільним кодексом України ( 435-15 ).

9. Гарантійне зобов'язання не припиняється у разі

неможливості виконання такого зобов'язання з причини відсутності

необхідних для його виконання матеріалів, комплектуючих або

запасних частин.

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару

неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного

строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені

законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку

істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,

виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за

необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у

строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових

для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати

від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар

грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на

аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у

використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні

торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині

першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо

товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті,

пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі

товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за

місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених

частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу

вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють

також створені власником продавця торговельні підприємства та

філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем

товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі

договору. Функції представників підприємств-виробників виконують

їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети,

або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі

договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару

зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що

задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї

статті. За ненадання такої інформації встановлюється

відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги

споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані

прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його

вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять

кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє

вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх

повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника

(підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені

частиною першою цієї статті).

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну

підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в

перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю

сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну

підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання

відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну

товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій

вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх

функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини

першої цієї статті.

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної

марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на

який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої

марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок

вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться

виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни -

виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі

підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на

час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни -

виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за

товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в

разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в

інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом

семи днів.

8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів

неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари

належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо

недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки

із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім

частини сьомої цієї статті.

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення

недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти

днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з

доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації)

незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство,

що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї

статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.

Перелік таких товарів ( 172-94-п ) визначається Кабінетом

Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару

аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний

день затримки усунення недоліків понад установлений строк

(чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно

в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу

або складової частини товару, на які встановлено гарантійні

строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову

частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару

після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу

про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення

гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом

установленого строку служби, а якщо такий не встановлено -

протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки

(істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не

задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті,

споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові

(продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї

статті.

11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення

споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які

встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого

документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати

споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що

засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого

документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку,

визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця

(підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені

частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача

до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк

відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких

воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача,

передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо

товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за

рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають

задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що

задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї

статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення

споживачем правил користування товаром або його зберігання.

Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто

або через свого представника.

От ВАМ ВСІМ і ВАША РОЗЕТКА хвальона!!!!
Розетка тут нідочого, свої права треба знати.

А те що є биті пікселі і полоса може свідчити про неналежне транспортування. В любому випадку на протязі 14 днів покупець має право на повернення товару.

Опубліковано

Співчуваю. Але треба боротися.

Пропоную такі кроки:

1. Скачати і уважно почитати ЗУ "Про захист прав споживачів".

2. Продумати усі аргументи і зробити дзвінок на розетку і попередити про намір активно відстоювати свої права.

3. Арсенал заходів:

- звернення у відділення служби захисту прав споживачів. Гадаю вони справу передадуть по своїй структурі у Київ, за місцем юридичної адреси продавця;

- ПИСЬМОВА вимога на час ремонту надання товару у тимчасове користування (правда не знаю як юридично грамотно її передати у офіс розетки, можливо рекомендованим листом з повідомленням про отримання);

- попередження про те, що маєте намір лишити відгук на сайті розетки.

Якщо протягом 14 днів вони не поремонтують (а на більший строк КАТЕГОРИЧНО не погоджуватися) - буде підстава недолік вважати істотним і вимагати заміни.

Щодо пересилки - у законі визначено, що великі і важкі товари доставляються за кошти і силами ПРОДАВЦЯ.

УСПІХУ!!!

Опубліковано

В любому випадку на протязі 14 днів покупець має право на повернення товару.

Все правильно крім цього. 14 днів дається на повернення товару належної якості.

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Опубліковано
Все правильно крім цього. 14 днів дається на повернення товару належної якості.
Погоджусь, що у випадку неналежного транспортування коли є фізичні пошкодження після прийняття покупцем товару доводити щось буде складно. Тому при отриманні товару слід ретельно оглядати упаковку і товар на місці.
Опубліковано

Користуватися товаром не виймаючи з упаковки - ніби маразмом пахне... А 14 днів - ніхто не відміняв.

Щодо ремонту - 14 робочих днів. А це щось типу 21 календарний день. Все решта - 1% від вартості.

ТС - пхаєшся в Спілку Захисту Прав Споживачів. Пишеш заяву. (Маєш при собі всі документи про купівлю. Чек, накладні і т.д.).

Ярчик нехай розпише, це по його частині.

Потрібно боротися.

SysR, Розетка до того, що в магазин можна прийти - увімкнути 3-5 моніторів - і обрати який найкраще показує. Плюс магазини місцеві, і йдеш до них напряму, а не будеш відфутболений хз куди.

Опубліковано
SysR, Розетка до того, що в магазин можна прийти - увімкнути 3-5 моніторів - і обрати який найкраще показує. Плюс магазини місцеві, і йдеш до них напряму, а не будеш відфутболений хз куди.
Тут є вибір ціна або подивитись.
Опубліковано

Віриш, я краще заплачу на 100 грн дорожче, але оберу те, що приємніше показує, без битих пікселів і т.д. А не зекономити 100 грн, а потім нервів стріпати на 1000.

Опубліковано

Віриш, я краще заплачу на 100 грн дорожче, але оберу те, що приємніше показує, без битих пікселів і т.д. А не зекономити 100 грн, а потім нервів стріпати на 1000.

Добре, якщо 100, а то і до 1500 доходить.

Опубліковано
Віриш, я краще заплачу на 100 грн дорожче, але оберу те, що приємніше показує, без битих пікселів і т.д. А не зекономити 100 грн, а потім нервів стріпати на 1000.
Реально порівнював ціни на розетці і у наших магазинах різниця близько 20-30%. Тобто при купівлі наприклад на 7000 в магазині, на розетці це на 2000 дешевше.
Опубліковано

А що за колотнеча взагалі? Чому не можна здати монітор на ремонт в той же "Інтекс", де брали заключення. По гарантії замінять матрицю на нову і не будете мати проблем з пересилками і т.п.

Наразі я не бачу підстав "Розетці" міняти вам монітор на новий. Відремонтувати по гарантії - так, але міняти - немає чого.

В даному випадку можна передзвонити на гарячу лінію LG, поговорити з ними, пояснити ситуацію. Швидше за все вони порекомендують звернутися в авторизований сервісний центр за місцем проживання. Ви відносите туди свій монітор на ремонт. Туди ж надійде дзвіночок чи лист від представників LG з проханням посприяти в максимально швидкому вирішенні даного питання.

Опубліковано

При повторному дзвінку вони сказали, щоб ми звертались в службу прав споживачів, бо відсутня плівка.. Цитата: "Це все прописано в законі". На питання, чи є в гарантійному листі прописана наявність плівки в комплекті, відповіли, що немає. Проте по гарантії прийняти вони відмовляються, бо кількість битих пікселів менша за встановлену норму, тому вони можуть розглядати лише повернення товару(нам не підійшов колір) :blink: а 14 днів зікінчуються завтра(товарний чек від 13.07.2011)

P.S. Їду в "Обласне Управління У Справах Захисту Прав Споживачів"...

Опубліковано

snikey, однозначно звернить в захист прав споживачів, в мене самого недавно були проблеми з меблями які замовлялися з іншої держави а прибули браковані, нам так само сказали - ваші проблеми і т.д., звернулись в захист прав споживачів і на протязі місяця меблі були замінені!

Опубліковано

Проте по гарантії прийняти вони відмовляються, бо кількість битих пікселів менша за встановлену норму

А біла полоса на екрані?

Опубліковано

бо кількість битих пікселів менша за встановлену норму

З цієї фрази явно зрозуміло що кідалово так як ніяких норм в законі немає. І встановлюють таку норму вони на свій вибір. Як правило стандартна відмазка. Так само при бракові телефону придирались до того що тривалість вихиідних дзвінків перевищує 5 хв.

Опубліковано

Яка гарантійка була заповнена: оригінальна LG чи самопальна "Розетки"? Якщо оригінальна, то дійсно, здати на ремонт в будь-який авторизований СЦ LG в Луцьку і не паритися. А то справді, відсутність захисної плівки - це просто відмазка.

Опубліковано

мля, 19 коментарів від людей які в тому не варяться і лише "образно знають шо дєлати".

корочше той во.

є кльові закони но тра читати їх докінця. повернути за 14 днів в новій редакції вже вроді і не можна, а якщо можна то товар не повинен використовуватися. Тобіш якщо відкрив коробку і включив - то вже повернути нізя. Товарний вид ужо втрачено. На основі цього "розетка" може відмовити в заміні.

Якщо є оригінальний талон LG (там сторінка якась в інструкції) і він проштампований продавцем - то несемо монітор в СЦ LG (у нас то Ета-майстер на Гулака-Артемовського). Пікселі і справді не є причиною заміни, а от полоска є. Єдиний вихід - заміна матриці. Мені один раз за 2 дні замінили (з замовленням з Києва). Маєте свій новий (ну майже) монітор.

Якщо СЦ дасть акт про неможливість ремонту - тоді відправляєте його на розетку (лишивши собі копію канєха). Розетка далі дистрибютору і дето за 2-3 тижні буде вам або новий або гроші.

ШВИДШЕ НІКАК

пояснюю чого. Нєфіг думати що самий умний і купив дешевше. Тепер от знатимеш ціну дистанційної покупки.

Ніякий луцький захист справ споживачів не вирішить питання в Києві. Тобіш можеш ще покататися в Київ за свої гроші.

І головне - "розетка" все зробила в рамках діючого законодавства.

Локальний продавець швидше за все не пішов би на конфлікт бо дорожить репутацією. В нас за 8 років жодного звернення не було скажімо.

А "розетці" якось насрать на юзера з Луцька

Опубліковано
Віриш, я краще заплачу на 100 грн дорожче, але оберу те, що приємніше показує, без битих пікселів і т.д. А не зекономити 100 грн, а потім нервів стріпати на 1000.
Реально порівнював ціни на розетці і у наших магазинах різниця близько 20-30%. Тобто при купівлі наприклад на 7000 в магазині, на розетці це на 2000 дешевше.

може я не в Луцьку живу ? Де можна знайти магазини з такою різницею ?

люди шукають де дешевше, а ти походу шукаєш де дорожче... шоби потім купити на "розетці"

Опубліковано

Читай Закон України «Про захист прав споживачів», особливо ст.7,8. Крім того, згідно даного закону ти маєш провести експертизу (в стандартизації і метрології). А також треба звернутись в органи по захисту прав споживачів. Це все для того, якщо ти вирішиш подавати до суду. Що б показати суду, що ти вчинив усі необхідні дії для заміни товару або повернення коштів.Крім того, згідно Декрету КМ України споживач звільнений від сплати мита, тільки треба сплатити ІТЗ (інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, це сума до 120 грн.

Ну і звичайно, просто необхідно надіслати на адресу продавця вмотивовану письмову претензію.

Можливо це все виглядає як формалізм, але без цих документів буде досить важко відстоювати свої права в суді.

Опубліковано
може я не в Луцьку живу ? Де можна знайти магазини з такою різницею ?

люди шукають де дешевше, а ти походу шукаєш де дорожче... шоби потім купити на "розетці"

Я звідки знаю, можливо і не в Луцьку.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...