Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Я б радив таки не ХМЛ... а R5 діод.. в максимуальному режимі він світить чуть гірше ніж ХМЛ .. за те має хороші показники по економічності.. особливо у середньому режимі.

http://www.lightmalls.com/sky-ray-p10-cre-xpg-r5-5-modes-led-flashlight-1-18650

Малентький, легенький, потужний.. захищений.

НА крайняк.. якщо ширини пучка не вистачає можна взяти таких два.. 1 на кермо..2 на каску.. двома стяжками швиденько зафіксував.. і маєш ще один прожектор.. для того щоб направити світло саме туди куди треба в даний момент...))))

ХМЛ.. хороший, потужний, діод... але його потужності в 80% забагато... + ну дуже він любить жерти батарею. За 6 годин я змінив 3 аккума. на тому ж відрізку рік назад з R5 доїхав би на одному... але потужність почала падати.. тому за кілометрів 10... змінив акум і знову отримав прожектор.

Плюсами саме ліхтарів... є їх універсальність,, а от вагомим мінусом.. те..що ти сліпиш зустрічний транспорт.

  • Відповідей 222
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Я окрім повністю саморобного велосипедного ліхтаря ще займаюсь ось таким "напівфабрикатом":

acd7896f65c846ed07f572af4ec5e2a5.jpg

Дістав я цей корпус у нас на форумі, тільки корпус, в середині нічого не було, але мені і не потрібно більше. Що мені у ньому подобається - майже повністю алюмінієвий, тобто ефективний тепло відвід від світлодіода гарантований.

9980c68d554a1e057c147090b2baa7a4.jpg

Частенько читаю що лінза - не найефективніше рішення, так шо, ще з фольги буду дороблювати світло відбивачі для більш ефективного перетворення ел. енергії у світло.

05b01a1e3b067ea68380a117dda44d06.jpg

Світлодіод самий що є дешевий, сидить там дуже щільно, прийшлось повозитись щоб його туди "загнати". Як показала практика, завдяки тому що він там сидить щільно то ніяких термопаст використовувати не прийшлось.

f16e77c4dd4bc25ef704988f6fb9f2e6.jpg

З заду просто вивів два проводки живлення, поки що ніякого драйвера немає працює на пряму, гріється, за пів години корпус розігрівається десь до 60 гр. струм споживання перевищує номінальний майже у два рази, такий собі екстремальний режим.

В принципі добавити драйвер, кріплення і батарейний блок з акумуляторами і у мене вже є повноцінний, герметичний ліхтар з можливістю зміни фокусу променя, і це все діло з світловим потоком у 150-200 чистих, не китайських у 5 раз завищених люменів.

Причому мої затрати на це все діло не перевищили 1/10 від вище згадуваних крутих вело-ліхтарів, навіть з акумуляторами.

Я вже давно виношую ідею зробити розумний драйвер який би піклувався не тільки про світлодіод а й про акумулятора, не давав йому розрядитись до небезпечних значень напруги, так як літієвий акумулятор, якщо його розрядити "в нуль" може просто вмерти. Ну а кілька режимів яскравості це само собою. Сам же драйвер буде скоріше за все всередині самого ліхтаря, правда для мене це буде ювелірна робота, плати такого розміру я ще не робив, на зовні буде виходити лише живлення і кнопка для управління.

Суть цього повідомлення - робити щось власними руками значно цікавіше чим купувати готове, звиняйте за такий жосткий оффтоп, хоча це далеко не оффтоп взагалі то.

От тільки не розумію для чого у всіх нормальних ліхтарях є стробоскоп, який сенс дивитись на мигання

Опубліковано

це буде ювелірна робота, плати такого розміру

використання SMD - елементної бази, паяльник тільки треба мати хороший, лінзу по можливості.

В кращому випадку - паяльна станція.

робити щось власними руками значно цікавіше чим купувати готове

цьому є противага - обмаль часу.

Коли треба "вже" - то кошти й зацікавленість відходять на другий план.

На місці гумової кнопки - можна втулити гніздо на живлення.

Зараз з гумової кнопки виходять дроти - якось воно нетойво...

Опубліковано

Від тієї кнопки залишилось тільки гумова заглушка ;) та в принципі інших шляхів вивести провідники немає, хіба свердлити корпус :0130: .

SMD мені сниться у страшних снах, панічно боюсь на них братись, я вже краще якось так як у мене на аватарці зроблю :_07: .

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

могу обменять на 1-амперный драйвер, если у тебя есть лишний такой, как идёт для диода Cree Q5

Наразі буду робити режими і запам'ятовування їх, макс.струм регулюється підстроюваним резистором або дільником напруги.

Бачив ти вмієш паяльника тримати, можу безкоштовно прошити мікроконтролер, заодно і потестиш коли закінчу, може щось підскажеш...

Наразі схема складається з 7-ми елементів.

Опубліковано

спасибо, конечно. но уже не актуально. заказал с оказией готовый драйвер из Китая. всё уже работает

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Бордівці-велосипедисти! Хочу почути ваші думки на рахунок фари для велосипеда. Гугл показує величезне різномаїття, різні ціни, різні типи діодів та навіть колір. Гугл запутує) На такий девайс грошей не шкода, тому підхожу до вибору серйозно. Хотілося б нормальну фару, при світлі якої можна було б побачити не тільки переднє колесо і малесенький шматочок асфальту, а ще й вибоїни на відстані. Вся проблема вибору в магазині зациклена на тому, що там не можна потестити нормально, тобто за умов ночі. Чекаю Ваших порад.

Опубліковано

я так розумію, що проблема в визначенні оптимального співвідношення ціна/оптимальне освітлення за даних умов.

взяв собі цей девайс http://www.ebay.com/itm/5-Mode-1800LM-CREE-XML-T6-E3-Adjustable-Focus-Zoomable-Flashlight-Torch-Light-HP-/141075694155?pt=AU_Sport_Camping_Hiking_Lamps_Torches&hash=item20d8c4424b

поки що задоволений

Опубліковано

Shkoder,цілком погоджуюсь!

я розраховую на 400 грн. максимум, мені здається за такі гроші можна знайти нормальний варіант та хороше співвідношення ціна\якість.

Smile,так проблема в цьому.

наскільки вистачає заряду акумуляторів в цій фарі та на скільки метрів світлова пляма?

HWman,дякую за статтю. дуже цікавий та потрібний матеріал по питанню велофар.

доречі також думав, що руль не саме краще місце для фари!

denymen, на фото я так розумію максимум?)

непогоний варіант здається. в середньому режимі на скільки вистачає заряду?

Опубліковано

Маю ось таку http://www.ebay.com/itm/110992304085 .

Шкода, що в скрізь не показують фото електроніки, ось у різних ракурсах - будь ласка, і так і так, а що ж там в середині?

Опубліковано

Маю ось таку http://www.ebay.com/itm/110992304085 .

Шкода, що в скрізь не показують фото електроніки, ось у різних ракурсах - будь ласка, і так і так, а що ж там в середині?

не заглядав

Опубліковано

Взяв недавно тут http://tourist.khark...1cbdb58f93a2809

от цю модель

8. ФараSvet C2 светодиод XM-L или XM-L2 (на выбор) - это доработаный аналог стандартного заводского фонаря UltraFire C2

вибрав діод "нейтральный T6-3B с температурой 5000-5200K"

Повністю влаштовує. Комплект фонарь, 2 акума 2600 (продавець перевіряє їх особисто чи тримають заявлене, якщо що можна повернути), зарядка, кріплення обійшовся в майже 500грн. Світлом задоволений на 100%, так же як і всі хто відписався в тій темі :) Радує те що він своїми руками перебирає, якщо треба підганяє все, промазує всі з'єднання. На максимальному режимі 3А-мперного драйвера тримає майже 1,5 год.

Світить приблизно так

http://clip2net.com/s/62H7q1

фотка не моя, але так десь і є.

Опубліковано
Smile,так проблема в цьому.

наскільки вистачає заряду акумуляторів в цій фарі та на скільки метрів світлова пляма?

можу дати подивитись, якщо цікавить

Опубліковано

Ось що вийшло (ліхтарі ввімкнуті на 100%) в результаті нашої зустрічі:

e037e5fe13f9.jpg

Лівий ліхтар - Miro(один акум);

Середній - Smile(два акуми);

Крайній справа - Олег(один акум).

Як бачимо, найпотужніша світлова пляма у Олега. Далі мій, і Смайла. Усі три - на світлодіодах Т6. Щоправда, у Олега менш фокусована (це не є мінусом, на дорозі широку світлову пляму на відстані 15-20м цілком достатньо, щоб вчасно обійти перешкоду/вибоїну на швидкості 35-40км/год); єдине, що мене трохи бентежить, це те, що продавець ФараSvet категорично рекомендував ліхтар не тримати ввімкненим на 100% більш ніж 10хв - струм складає близько 3А, і світлодіод елементарно може згоріти. Зимою, звісна річ, ситуація міняється. І ще один плюс. Змерз? - потримайся за ліхтар :_02: Варто віддати належне, світло є чисто біле, без будь-яких сторонніх домішок; з таким не соромно з"явитись на будь-якій серйозній гонці/марафоні.

Опубліковано

Ось що вийшло (ліхтарі ввімкнуті на 100%) в результаті нашої зустрічі:

а видите там проблеск чуть дальше на тротуаре? так это я из Воротнева своей фарой светанул :smile3:

Опубліковано

Варто віддати належне, світло є чисто біле, без будь-яких сторонніх домішок; з таким не соромно з"явитись на будь-якій серйозній гонці/марафоні.

Кольорова диференціація штанів ліхтарів? :)

За фото дякую, правда не вистачає лише моделей, які у кого.

До речі, складається таке враження, що у вас вони усі на різній висоті.

В ідеалі порівнюють за допомогою штатива:

8.JPG

Фото з гугла.

Опубліковано

2 Шкодер.

"Свет мой, Magicshine! скажи, Да всю правду доложи: Ты ль на свете всех мощнее, Всех моднее и белее?" ;)

Опубліковано

2 Хвастунів

для оцінки якості ліхтарів потрібно ще вказувати параметри зьомки (витримка, діафрагма, чутливість(на мові фотографів це - експозиція)), бо я світло від свічки можу сфотографувати так, що воно виглядатиме краще ніж 1кВт ліхтар ;)

Або робіть хоча б як Miro, тоді хоча б лише можна порівняти, навіть не оцінити, той чи інший ліхтарик/фару

2HWman фото ні про що, на фото ознаки перетримки.

Опубліковано

2HWman фото ні про що, на фото ознаки перетримки.

Ну по крайній мірі можна побачити розміри плями.

Опубліковано

так ми там особо і не займались мірянням, просто для оцінки зустрілись перевірити, чи варте воно тих грошей що за нього просять. Мені здалось що варте. На максималці десь чуть більше години, на середньому (2А) 2,5 год, на мінімалці, для палатки наприклад, до 6 годин, правда цю цифру я ще не заіскав. Водонепроникність теж вже тестанув, в зливу ніяких проблем.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...