Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Лекс. мені розсіювач тра. До того, шо ми купили. Тіпа хай буде.

чи нуйого на...? :sq_ye:

шо скажеш!

а то на прошлому квесті тренер з шкодером наперебой кричали: Виключи це долбаний фанарік і не світи в очі. Може коли розсіювач поставлю - то будуть кричати в унісон. :0002:

  • Відповідей 222
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

krava,

Як варіант існують zoom ліхтарі на Cree діодах, рухома лінза в яких фокусує світло в маленький пучок, або дууже розширює потік

Як і традиційні (від 5-6 уо у китайців):

Zoom-Cree-LED-3-Watt-Torch-with-a-Red-Signal-O-Ring-S261-3W-Q3.jpg

Так і налобні моделі (від 8-9 уо):

300lm-5w-zoom-cree-led-head-flashlight-torch-headlamp-988c5.jpg

Опубліковано

krava,

Як варіант існують zoom ліхтарі на Cree діодах, рухома лінза в яких фокусує світло в маленький пучок, або дууже розширює потік

Як і традиційні (від 5-6 уо у китайців):

Zoom-Cree-LED-3-Watt-Torch-with-a-Red-Signal-O-Ring-S261-3W-Q3.jpg

Так і налобні моделі (від 8-9 уо):

300lm-5w-zoom-cree-led-head-flashlight-torch-headlamp-988c5.jpg

от "звезду на лоб" мона було б взять.

Опубліковано

Сабж відповідно.

Пропную, в звязку з квестами.. та й не тільки, в цій темі обговорювати велосвітло.

Сам використовую як ближнє, або універсальне ліхтар SF-23 SSC P7-D 5-Mode 900-Lumen. Широка бова засвітка.. без вираженої центральної плями..

Як дальнє, для міста і носити з собою щоденно ... юзаю UltraFire P10-R5 на діоді XPG-R5 5-Mode 330-350 Lumen (як де пишуть)

Все влаштовує, обидава водонепроникні.. другий маленький має габарити чуть більші, як акум 18650 від якого він живиться.

оскільки це не велофара, обидва ліхтарики в 100% режимі експлуатації при неправильному використанні (задираючи їх на кермі вгору) сліплять зустрічних водіїв....

Опубліковано

а такою хтось користувався?????

у меня старший брат этой фары - Pava. достоинства : грамотное управление и постоянный уровень света пока не сядут батарейки. недостатки : цена (платим за брэнд) и хлипкий крепеж (от падения может расколоться пополам в месте контакта с рулем. на тонкий руль надо обязательно подкладывать резинку)

Опубліковано

Я користувався.

3 роки була в мен така фара, анатолігчною користуються ще кілька велосипедистів.... на свій час класна річ.

5 батарейок + зарядний пристрій для тих хто вирішив юзати акуми. Розряд повільний до повного затухання.

Кріплення дійсно зламав з дуру, але як це не парадоксально.. нічого після цього не змінилося.. як утрмувало воно надійо фару.. так і продовжувало її утримувати.

Зараз її брати нема змісту.. виключно через ціну. Якби вона продавалась, скажімо, по 250 грн комплектом було б ок, а так... За такі ж гроші (маю на увазі комплект з нової фари. зярядки до неї і 5 акумів).. можна взяти на Р5 діоді чи потужніші на ХМЛ, П7.

Також зараз процвітають самопальні фари. Толкові речі.. але знову ж ціна в 600-700 грн... не маленька ні разу. Тому мій вибір ліхтарики.. При правильному використанні не сліплять зустрічний транспорт (а коли треба то сліплять на ура) і більш універсальні за велофару. Хоча.. це все звичайно ІМХО і на даний момент.

Давно дивлюсь на http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?f=101&t=75288 .. але я поки не готовий платити таке бало.

Опубліковано

очень странно, что китайцы до сих пор не выпускают для твоих этих фонариков запасной рефлектор, который дает свет более-менее приближенный к обычной фаре. еще линза специальной формы вместо стекла не помешает, но это уже опционально.

у фонарей на P7, Q5, P5 есть, imho, две основных проблемы : невысокий срок жизни от акку (2-3 часа в максимальном режиме) и спектр света некомфортный для глаз - небольшое смещение в желтый не помешало бы.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Щоб не створювати нових тем:

Рассказывайте в соседней теме чем мерялись светили

Чуть пізніше викладу власний фото звіт

  • 9 місяців потому...
  • 6 місяців потому...
Опубліковано

Попросили знайомі з дружнього форуму розмістити в нас дану темку. Дякую за увагу.)

Фонари которые светят как фары у машины, как и где выбрать?

Внимание это реальная фотография !!! Специально сделанная в лесу,

( в фотографиях сделаных вдоль домов, в закрытых помещениях свет многократно отражается и кажется на фотографиях ,что фонарик свитит сильно.

post-1920-0-53778200-1355144973_thumb.jp

Серце таких фонарей это новейший диод компании

американской компании Cree Xm-L U2

Который выдает более 1000 люмен, а это световой поток 100ватной лампы накаливания.

МЫ ПОЗНАКОМИМ С ФЛАГМАНОМ ФОНАРЕЙ НА ТАКОМ ДИОДЕ!

UltraFire C8 на диоде Cree U2 . стоимость около 200гривен.

post-1920-0-71738000-1355145948_thumb.jp

Его длинна всего 14см.

Алюминиевый влагозащитный корпус, стеклянная оптика, алюминиевый отражатель.

Время работы на одном аккумуляторе около 80минут на сильном режиме. (зависит от аккумулятора)

5 режимов яркости, (сильный , средний, слабый, строб, сос) и память последнего режима.

Область применения- Охота, Рыбалка, Охрана, Велосипед, Туризм.

Важно знать! Фонари с таким названием и внешним видом очень много, отличить по внешнему виду потребителю невозможно.

Мы закупаем непосредственно с завода и поэтому качество намного выше чем у полуфабрикатов которые нужно дорабатывать или само- cборных фонарей.

Предоставлено http://1fonarik.com.ua

Опубліковано

... гарантія Є.... ? на виріб...

... ціна адекватна... але якщо " вивернеться" за 2 місяці..? то куди звертатись...?

Опубліковано

Я відправив посилання на наш ресурс людині, яка може компетентно відповісти на всі питання.

Добереться до компа, відповість. :_04:

Опубліковано

В якійсь темі Шкодер звертав увагу на один нюанс.

Недавно стикнувся і я з ним. Не буду казати наскільки він файно освітлює дорогу велосипедистам (сам маю 500 люмен, для використання "в селі біля хати" то більш як достатньо), але сліпить водіїв він дуже файно, навіть якщо націлений пучок світла перед колесом. Але це походу особливості всіх яскравих діодних ліхтарів.

Опубліковано

ОСЬ.. вичитав в них на сайті.

Есть ли гарантия на фонари ???

В августе приобрел у вас фонарь Ultra Fire C8-T9. После нескольких поездок фонарь вдруг перестал включатся, а потом включался и диод еле горел далее он стал включатся через несколько нажатий кнопки на максимум и сразу же гас. Что делать??

Автор: Anton, 09.10.2012, 20:33

Статус идеи: ожидает рассмотрения

Комментарии

Первый фонарик.com.ua, 15.10.2012, 11:12

При покупке фонаря выдается стандартная гарантия на 1 месяц которую можно продлить.

Эта информация отображается когда вы добавляете фонарик в корзину.

Если возникла неисправность в период гарантии.

1. ШАГ Нужно сразу позвонить и написать о проблеме в чат "Задать вопрос" в независимости от статуса мы получим ваше сообщение и ответим.

В сообщении нужно указать номер заказа или фамилию, описать неисправность.

2. ШАГ фонарик отправляется нам на гарантийный ремонт.

Если возникла неисправность после окончания гарантии.

1. ШАГ необходимо написать о проблеме в чат "Задать вопрос" с описанием неисправности и указать фамилию.

2. ШАГ фонарик отправляете к нам на ремонт, если проблему не удалось решить с помощью наших инструкций. Ответить

<a href="http://reformal.ru/users/184499-%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B2%D1%8B%D0%B9%20%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BA.com.ua">Первый фонарик.com.ua, 15.10.2012, 11:21

Скорей всего проблема в кнопке, нужно разобрать и собрать кнопку, возможно окислился контакт в кнопке, она плохо затянута или вышла из строя.

Также нужно попробовать разобрать и собрать цоколь с диодом, возможно он выкрутился.

Опубліковано

В якійсь темі Шкодер звертав увагу на один нюанс.

Недавно стикнувся і я з ним. Не буду казати наскільки він файно освітлює дорогу велосипедистам (сам маю 500 люмен, для використання "в селі біля хати" то більш як достатньо), але сліпить водіїв він дуже файно, навіть якщо націлений пучок світла перед колесом. Але це походу особливості всіх яскравих діодних ліхтарів.

Так згоден.. Таки сліпить.. а сосбливо на максимумі.

Але.. в нас стільки "базарного" ксенону (якщо не правильно написав, то звиняйте) на дорогах.. що 10 і наівіть 100 ліхтарів в місті нічого не рішає.. ІМХО звичайно.

І доречі... вчора їхав зимовим лісом зі своїм ліхтарем на Р5 діоді спецом увімкнув максимальний режим.. це прсмото кайф.... не вистачало тількби налобника.. бо коли вискакував з коліій.. то вел ставав майже перпендикулярно руху і хотілося підсвітити...))

ХМЛ у ліхтарі з широким рефлектором це раально прожектор, який варто вмикати на середину потужності на дорогах загального користування.. а в лісі чи полі можна і на максимум.. їхати при таком освітленні КАЙФ. Шкодерівська фара має, доречі, "правильну" засвітку.. для велосипедиста... але сліпить не хіло трансторт.. саме через потужність... і непристосованість до руху в міському потоці, як і всі фари і ліхтарі такого типу. Але йому перемкнутися на меншу потужність не впадло.. тому все ок.)))

Опубліковано

Имею точно такой же фонарь, на таком же светлодиоде. Светит реально, так как показано на фото. Очень кстате он в больших помещениях.

Правда не юзаю его на веле, а в рюкзаке он всегда лежит, на всякий случай. Даже у универ его таскаю :D

Опубліковано

Я б глянув.. як світить в реалі С8.

Спайк.. візьми колись з собою на покатушку. Доречі..в тебе рефлектор мятий чи гладкий?

Можна взагалі.. організувати покатушку з "фонарьовкою", відфоткати результати засвітки різних ліхтариків.. і велофар, а заодно і потусити.)

Опубліковано

Думаю... не справа в витримці..а справа в тому, щоб його налаштувати максимально схожим до того, як сприймає світло ліхтарика людина.

Щоб на фото і в реалі були максимально схожі картинки.

Опубліковано

Можна спробувати на мій. Кольори непогано передає, але треба декілька взяти для кращого результату. Можу ще взяти штатив для невеликої камери і крепіж.

Опубліковано

проблемка - на морозе литий-ионный акку очень быстро теряет емкость.. буквально, выехал, уже 20-30% нету. если при +10 и выше полного заряда хватало на 6-8 часов с уровнем света выше среднего, то сейчас едва хватает на 3 часа. учитывайте это при выезде на продолжительные покатушки

Опубліковано

проблемка - на морозе литий-ионный акку очень быстро теряет емкость.. буквально, выехал, уже 20-30% нету. если при +10 и выше полного заряда хватало на 6-8 часов с уровнем света выше среднего, то сейчас едва хватает на 3 часа. учитывайте это при выезде на продолжительные покатушки

Аккумуляторы разные по качеству, в одних состав лучше в других хуже.

Хороший литион при -10 -15 градусов на улице будет выдавать ток на 30-50% меньше. И как следствие диод в фонаре будет светит слабей, а вот время работы увеличится примерно в той же пропорции.

Думаю стоит заменить аккумулятор.

Опубліковано

светодиод слабей не светит, конечно если драйвер правильный. впрочем, сейчас даже в самых простых фонарях стоит "повышающий" стабилизатор и яркость постоянная при заряде 5-100%, а потом уже "дежурный режим". дорогие от дешевых отличаюся только КПД драйвера и качеством исполнения/комплектующих.

ps. у меня к фаре аккумуляторы Panasonic, зеленые. куда уж лучше-то? :smile3:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...