sasha1132 Опубліковано 25 Червня, 2011 в 22:26 #2 Опубліковано 25 Червня, 2011 в 22:26 Абрамовіч почав продавати гравців Челсі а взагалі-то лайнер жирненький) я б на такому, да на 2 недільки, да в віп классі) ммм
bandit Опубліковано 25 Червня, 2011 в 22:29 #3 Опубліковано 25 Червня, 2011 в 22:29 мда...вражає Але вот така штука вимальовується....нащо цей корабель??? за таких кораблів люди будуть все більші і більші кораблі будувати(можливо для рекордів)...і за рахунок таких вот проектів ресурси і кінчаються на Землі...бо він мабуть споживає огого скільки пального....і взагалі нарощується споживання зі збільшенням споживання....
sasha1132 Опубліковано 25 Червня, 2011 в 22:33 #4 Опубліковано 25 Червня, 2011 в 22:33 ну чому?а хіба 300 інших корабликів кушает меньше ресурсів чим один Мего корабель?
Amaranth Опубліковано 25 Червня, 2011 в 22:48 #5 Опубліковано 25 Червня, 2011 в 22:48 Для мене 50:50. Гарненька штука, а от у экологічному плані... Краще куплю крутий велосипед, а ще білет до Тайланду, ласти і маску та буду милуватися океаном з пляжу або пірнаючи. І ніякої шкоди підводній флорі та фауні не заподію.
AHDPYXA Опубліковано 25 Червня, 2011 в 22:57 #6 Опубліковано 25 Червня, 2011 в 22:57 Нічо такий лайнерНа одном литре топлива наше судно проходит всего 22 метра:
HWman Опубліковано 26 Червня, 2011 в 00:22 Автор #7 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 00:22 Цікаво на що піде дане судно коли нафта та газ закінчаться? реактор присобачать? чі здадуть на металолом?
Amaranth Опубліковано 26 Червня, 2011 в 00:27 #8 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 00:27 Для мене 50:50. Гарненька штука, а от у экологічному плані... Най там і слідкують за нею... Гаразд, речі не викидають, а продають. А що ж там з викидами палива, цікаво б було спитати то дядька, що слідкує за екологією у них )І ще представила, як ця штука розіб'ється і потоне)
nickel Опубліковано 26 Червня, 2011 в 00:27 #9 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 00:27 Цікаво на що піде дане судно коли нафта та газ закінчаться? реактор присобачать? чі здадуть на металолом?Поки закінчиться газ та нафта, це залізо встигне побувати на металобрухті кільканадцять разів.
HWman Опубліковано 26 Червня, 2011 в 00:31 Автор #10 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 00:31 З такими темпами як зараз... а строять ще більші, і плавають ще дальше... вище сказане ІМХО
nickel Опубліковано 26 Червня, 2011 в 00:36 #11 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 00:36 З такими темпами як зараз... а строять ще більші, і плавають ще дальше... вище сказане ІМХО Срок експлуатації морських та океанських суден 25-30 років, ти вважаєш, що нафта закінчиться раніше?
nickel Опубліковано 26 Червня, 2011 в 00:56 #13 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 00:56 ога)з тобою навіть тітка Вікі не погоджується
HWman Опубліковано 26 Червня, 2011 в 01:04 Автор #14 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 01:04 час покаже, побачімо що буде 21.12.2012, може буде "страшна зачістка" при якій знов винайдуть колесо...
searcher Опубліковано 26 Червня, 2011 в 05:55 #16 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 05:55 Сергій Доля - автор репортажу про цей круїзний лайнер та про багато інших цікавих речей де йому довелось побувати. Раджу почитати його ЖЖ та подивитись цікаві фото.
SunSeth Опубліковано 26 Червня, 2011 в 13:22 #17 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 13:22 Цікаво на що піде дане судно коли нафта та газ закінчаться? реактор присобачать? чі здадуть на металолом?Пам`ятаєте фільм з К. Костнером "Водний мір", як там пірати на танкері взялились за весла? "І куда ми так ломанулісь"? (с) Водний мір
Scabiosa Опубліковано 26 Червня, 2011 в 13:36 #18 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 13:36 Пам`ятаєте фільм з К. Костнером "Водний мір", як там пірати на танкері взялились за весла? "І куда ми так ломанулісь"? (с) Водний мір Оффтопік - не танкері, а авіаносці. Та й вітрила ніхто не відміняв. )) А от чому великі судна будують - бо підраховано, що в них найнижча собівартість перевезення вантажу в порівнянні із багатьма маленькими перевізниками. Думаю, і круїзних лайнерів те стосується. Дешева нафта поки..
Dima4s Опубліковано 26 Червня, 2011 в 13:39 #19 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 13:39 Пам`ятаєте фільм з К. Костнером "Водний мір", як там пірати на танкері взялились за весла? "І куда ми так ломанулісь"? (с) Водний мір Оффтопік - не танкері, а авіаносці. Та й вітрила ніхто не відміняв. )) А от чому великі судна будують - бо підраховано, що в них найнижча собівартість перевезення вантажу в порівнянні із багатьма маленькими перевізниками. Думаю, і круїзних лайнерів те стосується. Дешева нафта поки.. Так може і витрата палива в одного великого менша ніж в пачкі маленьких?
SunSeth Опубліковано 26 Червня, 2011 в 13:47 #20 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 13:47 Оффтопік - не танкері, а авіаносці. від того, що кукурузнік впав на палубу, танкер авіаносцем ще не став
HWman Опубліковано 26 Червня, 2011 в 14:02 Автор #21 Опубліковано 26 Червня, 2011 в 14:02 треба подивитись по відгукам нормальний фільм.
Scabiosa Опубліковано 30 Червня, 2011 в 06:16 #22 Опубліковано 30 Червня, 2011 в 06:16 від того, що кукурузнік впав на палубу, танкер авіаносцем ще не став "Яка країна - такі і теракти" По темі - палива при перевезенні по залізниці витрачається на один тоно-кілометр менше, але чомусь автоперевезення поступово перебирають більшу частину вантажів. Так і про те судно - мало даних, якби більше, то можна б і порахувати витрати палива, одне судно з тисячею пасажирів, чи двадцять із пятдесятьма пасажирами екологічніше . І про оливи не забути при цьому, хоча б.
HWman Опубліковано 15 Січня, 2013 в 13:10 Автор #23 Опубліковано 15 Січня, 2013 в 13:10 це звісно не сабж але все ж думаю теж буде цікавоhttp://www.youtube.com/watch?v=GUh3kGgEfjI
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.