Jump to content

Судно вартістю 445 мільйонів


HWman

Recommended Posts

мда...вражає :smile-zachot:

Але вот така штука вимальовується....нащо цей корабель??? за таких кораблів люди будуть все більші і більші кораблі будувати(можливо для рекордів)...і за рахунок таких вот проектів ресурси і кінчаються на Землі...бо він мабуть споживає огого скільки пального....і взагалі нарощується споживання зі збільшенням споживання....

Link to comment
Share on other sites

Для мене 50:50. Гарненька штука, а от у экологічному плані... Краще куплю крутий велосипед, а ще білет до Тайланду, ласти і маску та буду милуватися океаном з пляжу або пірнаючи. І ніякої шкоди підводній флорі та фауні не заподію.

Link to comment
Share on other sites

Для мене 50:50. Гарненька штука, а от у экологічному плані...

Най там і слідкують за нею... Гаразд, речі не викидають, а продають. А що ж там з викидами палива, цікаво б було спитати то дядька, що слідкує за екологією у них )

І ще представила, як ця штука розіб'ється і потоне)

Link to comment
Share on other sites

Цікаво на що піде дане судно коли нафта та газ закінчаться? реактор присобачать? чі здадуть на металолом?

Поки закінчиться газ та нафта, це залізо встигне побувати на металобрухті кільканадцять разів.

Link to comment
Share on other sites

З такими темпами як зараз... nea.gif а строять ще більші, і плавають ще дальше...

вище сказане ІМХО

Срок експлуатації морських та океанських суден 25-30 років, ти вважаєш, що нафта закінчиться раніше?

Link to comment
Share on other sites

Сергій Доля - автор репортажу про цей круїзний лайнер та про багато інших цікавих речей де йому довелось побувати. Раджу почитати його ЖЖ та подивитись цікаві фото.

Link to comment
Share on other sites

Цікаво на що піде дане судно коли нафта та газ закінчаться? реактор присобачать? чі здадуть на металолом?

Пам`ятаєте фільм з К. Костнером "Водний мір", як там пірати на танкері взялились за весла?

"І куда ми так ломанулісь"? (с) Водний мір

Link to comment
Share on other sites

Пам`ятаєте фільм з К. Костнером "Водний мір", як там пірати на танкері взялились за весла?

"І куда ми так ломанулісь"? (с) Водний мір

Оффтопік - не танкері, а авіаносці. :D Та й вітрила ніхто не відміняв. ))

А от чому великі судна будують - бо підраховано, що в них найнижча собівартість перевезення вантажу в порівнянні із багатьма маленькими перевізниками. Думаю, і круїзних лайнерів те стосується. Дешева нафта поки..

Link to comment
Share on other sites

Пам`ятаєте фільм з К. Костнером "Водний мір", як там пірати на танкері взялились за весла?

"І куда ми так ломанулісь"? (с) Водний мір

Оффтопік - не танкері, а авіаносці. :D Та й вітрила ніхто не відміняв. ))

А от чому великі судна будують - бо підраховано, що в них найнижча собівартість перевезення вантажу в порівнянні із багатьма маленькими перевізниками. Думаю, і круїзних лайнерів те стосується. Дешева нафта поки..

Так може і витрата палива в одного великого менша ніж в пачкі маленьких?

Link to comment
Share on other sites

від того, що кукурузнік впав на палубу, танкер авіаносцем ще не став ;)

"Яка країна - такі і теракти" :smile3:

По темі - палива при перевезенні по залізниці витрачається на один тоно-кілометр менше, але чомусь автоперевезення поступово перебирають більшу частину вантажів. Так і про те судно - мало даних, якби більше, то можна б і порахувати витрати палива, одне судно з тисячею пасажирів, чи двадцять із пятдесятьма пасажирами екологічніше :0002: . І про оливи не забути при цьому, хоча б.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...