Перейти до змісту

Судно вартістю 445 мільйонів


HWman

Рекомендовані повідомлення

Абрамовіч почав продавати гравців Челсі :lol:

а взагалі-то лайнер жирненький) я б на такому, да на 2 недільки, да в віп классі) ммм :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мда...вражає :smile-zachot:

Але вот така штука вимальовується....нащо цей корабель??? за таких кораблів люди будуть все більші і більші кораблі будувати(можливо для рекордів)...і за рахунок таких вот проектів ресурси і кінчаються на Землі...бо він мабуть споживає огого скільки пального....і взагалі нарощується споживання зі збільшенням споживання....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну чому?

а хіба 300 інших корабликів кушает меньше ресурсів чим один Мего корабель?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для мене 50:50. Гарненька штука, а от у экологічному плані... Краще куплю крутий велосипед, а ще білет до Тайланду, ласти і маску та буду милуватися океаном з пляжу або пірнаючи. І ніякої шкоди підводній флорі та фауні не заподію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічо такий лайнер

На одном литре топлива наше судно проходит всего 22 метра:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво на що піде дане судно коли нафта та газ закінчаться? реактор присобачать? чі здадуть на металолом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для мене 50:50. Гарненька штука, а от у экологічному плані...

Най там і слідкують за нею... Гаразд, речі не викидають, а продають. А що ж там з викидами палива, цікаво б було спитати то дядька, що слідкує за екологією у них )

І ще представила, як ця штука розіб'ється і потоне)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво на що піде дане судно коли нафта та газ закінчаться? реактор присобачать? чі здадуть на металолом?

Поки закінчиться газ та нафта, це залізо встигне побувати на металобрухті кільканадцять разів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З такими темпами як зараз... nea.gif а строять ще більші, і плавають ще дальше...

вище сказане ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З такими темпами як зараз... nea.gif а строять ще більші, і плавають ще дальше...

вище сказане ІМХО

Срок експлуатації морських та океанських суден 25-30 років, ти вважаєш, що нафта закінчиться раніше?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

час покаже, побачімо що буде 21.12.2012, може буде "страшна зачістка" при якій знов винайдуть колесо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сергій Доля - автор репортажу про цей круїзний лайнер та про багато інших цікавих речей де йому довелось побувати. Раджу почитати його ЖЖ та подивитись цікаві фото.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво на що піде дане судно коли нафта та газ закінчаться? реактор присобачать? чі здадуть на металолом?

Пам`ятаєте фільм з К. Костнером "Водний мір", як там пірати на танкері взялились за весла?

"І куда ми так ломанулісь"? (с) Водний мір

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пам`ятаєте фільм з К. Костнером "Водний мір", як там пірати на танкері взялились за весла?

"І куда ми так ломанулісь"? (с) Водний мір

Оффтопік - не танкері, а авіаносці. :D Та й вітрила ніхто не відміняв. ))

А от чому великі судна будують - бо підраховано, що в них найнижча собівартість перевезення вантажу в порівнянні із багатьма маленькими перевізниками. Думаю, і круїзних лайнерів те стосується. Дешева нафта поки..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пам`ятаєте фільм з К. Костнером "Водний мір", як там пірати на танкері взялились за весла?

"І куда ми так ломанулісь"? (с) Водний мір

Оффтопік - не танкері, а авіаносці. :D Та й вітрила ніхто не відміняв. ))

А от чому великі судна будують - бо підраховано, що в них найнижча собівартість перевезення вантажу в порівнянні із багатьма маленькими перевізниками. Думаю, і круїзних лайнерів те стосується. Дешева нафта поки..

Так може і витрата палива в одного великого менша ніж в пачкі маленьких?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оффтопік - не танкері, а авіаносці.

від того, що кукурузнік впав на палубу, танкер авіаносцем ще не став ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

від того, що кукурузнік впав на палубу, танкер авіаносцем ще не став ;)

"Яка країна - такі і теракти" :smile3:

По темі - палива при перевезенні по залізниці витрачається на один тоно-кілометр менше, але чомусь автоперевезення поступово перебирають більшу частину вантажів. Так і про те судно - мало даних, якби більше, то можна б і порахувати витрати палива, одне судно з тисячею пасажирів, чи двадцять із пятдесятьма пасажирами екологічніше :0002: . І про оливи не забути при цьому, хоча б.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

це звісно не сабж але все ж думаю теж буде цікаво

http://www.youtube.com/watch?v=GUh3kGgEfjI

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...