Перейти до змісту

Як нас обдурюють на кожному кроці


HaTaLjKa

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

HaTaLjKa,

якщо розладів шлунку після відвідин цього "кахфе" у вас нема, то вам ще навіть дуже повезло (а то всяке буває). Стараюсь оминати такі заклади, а тим більше замовляти там їжу, бо зважаючи на вище описаний ТС "сервіс", не важко здогадатись в яких умовах це все готується. Інколи доводиться бувати на кухнях закладів громадського харчування і висновки та список безпечних для себе закладів я вже зробив.

  • Відповідей 60
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

HaTaLjKa,

якщо розладів шлунку після відвідин цього "кахфе" у вас нема, то вам ще навіть дуже повезло (а то всяке буває). Стараюсь оминати такі заклади, а тим більше замовляти там їжу, бо зважаючи на вище описаний ТС "сервіс", не важко здогадатись в яких умовах це все готується. Інколи доводиться бувати на кухнях закладів громадського харчування і висновки та список безпечних для себе закладів я вже зробив.

То може поділитесь списочком?

Опубліковано

То може поділитесь списочком?

З тих, що найчастіше відвідую сам в якості клієнта: заклади ГП (Фелічіта, Курінь ітд), пивний клуб "Оболонь" (Кораблик), пивний клуб "Майдан", ресторан "Бравий Швейк".

Опубліковано

Ми колись із кумом замовили "кумівський" обід у свіжовідчиненому кафе (так, так Любешова :) ). Принесли нам салат, і до салату, ми почали обідати, аж за 5 хв. прибігає замилена повариха з двома вареними яйцями. Каже: " Вибачте, ми не покришили вам у салат яєць, зараз докришу." Ми засміялись, подякували, але повариху відправили з яйцями назад. Вот такий конфуз у них стався, який вони пробували "урєгуліровать". :)

А недавно за пивом нам хотіли включити у рахунок так зване "муз оформлення", хоча ми сиділи в літнику, а балалайкін грав в приміщенні. Написали в книзі скарг своє "фе", сфоткали відгук, і сказали що якщо не буде реакції або підпису керівника закладу під нашим опусом - звернемось з фото до відділу прав захисту споживачів. Рахунок принесли без муз оформлення. Наступного дня підпис дірєхтора стояв.

Опубліковано

То може поділитесь списочком?

З тих, що найчастіше відвідую сам в якості клієнта: заклади ГП (Фелічіта, Курінь ітд), пивний клуб "Оболонь" (Кораблик), пивний клуб "Майдан", ресторан "Бравий Швейк".

у багатих жизнь другая;-)

Опубліковано

То може поділитесь списочком?

З тих, що найчастіше відвідую сам в якості клієнта: заклади ГП (Фелічіта, Курінь ітд), пивний клуб "Оболонь" (Кораблик), пивний клуб "Майдан", ресторан "Бравий Швейк".

Я б теж хотіла в таких закладах "завісати", але з/п навіть в Чернігівському не дозволяє обідати, бо все зароблене піде на проїзд і оплату обідів.

Опубліковано

В пивному клубі "Оболонь" (Кораблик) та "Майдані" теж присутній фактор обраховування клієнтів.. переконувалась сама.. а в барі "Явір" (р-н гот. Лучеськ) просто диву дивуєшся коли рахунок приносять :blink:

Опубліковано

Як нас обдурюють на кожному кроці...

да... цитата:

"воровать стало тяжело, складывается впечатление, что работаешь..."

это наблюдается сплошь и рядом, в последнее время нужно все время все контролировать, напрягаться.

Уже порядком надоело. Где-то не уточнил - сразу попал.

Стало сложнее заработать вот и придумывают разные хитрости, экономии и схемы обманов...

Опубліковано

До речі, СЕС заборонила у закладах громадського харчування мити посуд "моющими", тому знайте що це є порушення. Виняток становить лише такий засіб http://www.ukr-him.kh.ua/Opisanie_pobut.html

Можливо історія моя трошки не в тему але я її розкажу. На 2-ий день Пасхи, ми вирішили зїздити до родичів у село; я пішов на автостанцію, подивився розклад, автобус відправляється в 06:10 ранку. Ранок, 6:05, ми на автостанції, підходимо до каси, касирша каже "Ваш автобус уже поїхав" :blink: . А поїхав він тому, що графік змінився, причому вже давно, і він тепер відправляється о 5:55. Я - "Чому не змінили розклад на табло?" касирша, позіхаючи -"Незнаю".... За два тижні я скандалив з диспетчером, головним диспетчером, старшою по автостанції - загалом разів 5 там був, хотів одного - щоб змінили графік на табло. Взагалі, кожну мою розмову з працівниками автостанції можна описувати окремо, а начальника звісно ніколи на місці не було. І ось я пішов шостий раз "на війну", підготувався солідно, вивчив постанови і закони яким регулюється "життя" автостанції, вже знав їх недопрацювання, знав що буду говорити, і вже точно знав що по закону, при зміні графіку, чи часу руху автобусів, автостанція, зобовязана повідомляти про це пасажирів через пресу, радіо, оголошення, а також змінити час відправлення на табло. Прихожу - графік поміняний на вірний, я постояв хвилину, плюнув і пішов на ринок - потрібно було ще капустину купити. Були різні відчуття - розчарування, "облому", але найбільше - це відчуття задоволення.

Опубліковано

у багатих жизнь другая;-)

А хто казав що я багатий чи буваю там щодня? Буваю дуже рідко (можливо й раз на місяць), коли зустрічаюсь з друзями. Я просто поділився своїми спостереженями і відразу був скритикований.

Ви мабуть теж не бомж, якщо маєте можливість писати на цьому форумі та сидіти в інтернеті.

Опубліковано

у багатих жизнь другая;-)

А хто казав що я багатий чи буваю там щодня? Буваю дуже рідко (можливо й раз на місяць), коли зустрічаюсь з друзями. Я просто поділився своїми спостереженями і відразу був скритикований.

Ви мабуть теж не бомж, якщо маєте можливість писати на цьому форумі та сидіти в інтернеті.

:lopata:

Опубліковано

На запитання персоналу, чому вони так роблять, нас повідомили, що меню застаріле, а нове вони ще не надрукували і що треба було перед замовленням запитати, чи дійсне це меню. Мене чесно кажучи це нахабство дуже роздратувало.

Однозначно потрібно було відмовитись платити,нєма дєнєг і усьо-треба було їм наперед запитати чи є у вас гроші.Скоріш за все за охоронника у них той же самий повар,який відмовляється виходити. :)

Ну після таких заяв повар і вийшов би,....з ножем салатним.

Опубліковано

А хто казав що я багатий чи буваю там щодня? Буваю дуже рідко (можливо й раз на місяць), коли зустрічаюсь з друзями.

...і вобщє я там не був, а був мій друг, а йому розповідав однокласника знайомий, який прочитав про це в газеті, яку передрукували з інтернету ще за Кучми

  • 4 місяця потому...
Опубліковано
XXX: Мишаня развлекается. Вчера запостил на местных женских форумах, что клевая маска для лица - это протертая сырая свекла с растительным маслом.

YYY: И чё?

XXX: Похоже, доверчивые блондинки теперь с красными рожами сидят дома :)

bezdna.su

Опубліковано

У відомій у Луцьку модній мережі магазинів взуття дурять... На словах кажуть, що взуття, зокрема, чоловічі туфлі польські фабричні. Насправді бренди тіпа італійські, а товар реально третього сорту з Китаю. Шкіра пресована, обклеєна плівкою. На носку шкіра швидко пошкоджується. Рвуться так, що ремонту не підлягають. Якщо звернутися зі скаргою, спершу трохи "морозяться" (намагають з"ясувати, чи готовий клієнт до активного супротиву), але потім стають поступливіші. І ще... дуже люблять хитрувати з гарантійками - пишуть дату продажу на коробці. Підозрюю, що у випадку звернення у органи захисту прав споживачів такий "документ" не матиме належної сили.

Тому:

1. Обрали товар, впевнелися, що він Вас влаштовує - оплачуєте.

2. ВИМАГАЄТЕ НАЛЕЖНО ОФОРМЛЕНИЙ ЧЕК! На пропозиції зафіксувати дату на коробці КАТЕГОРИЧНО не погоджуйтеся.

Опубліковано

У відомій у Луцьку модній мережі магазинів взуття дурять... На словах кажуть, що взуття, зокрема, чоловічі туфлі польські фабричні. Насправді бренди тіпа італійські, а товар реально третього сорту з Китаю. Шкіра пресована, обклеєна плівкою. На носку шкіра швидко пошкоджується. Рвуться так, що ремонту не підлягають. Якщо звернутися зі скаргою, спершу трохи "морозяться" (намагають з"ясувати, чи готовий клієнт до активного супротиву), але потім стають поступливіші. І ще... дуже люблять хитрувати з гарантійками - пишуть дату продажу на коробці. Підозрюю, що у випадку звернення у органи захисту прав споживачів такий "документ" не матиме належної сили.

Тому:

1. Обрали товар, впевнелися, що він Вас влаштовує - оплачуєте.

2. ВИМАГАЄТЕ НАЛЕЖНО ОФОРМЛЕНИЙ ЧЕК! На пропозиції зафіксувати дату на коробці КАТЕГОРИЧНО не погоджуйтеся.

Модна мережа магазинів - Шара? :)

Опубліковано

У відомій у Луцьку модній мережі магазинів взуття дурять... На словах кажуть, що взуття, зокрема, чоловічі туфлі польські фабричні. Насправді бренди тіпа італійські, а товар реально третього сорту з Китаю. Шкіра пресована, обклеєна плівкою. На носку шкіра швидко пошкоджується. Рвуться так, що ремонту не підлягають. Якщо звернутися зі скаргою, спершу трохи "морозяться" (намагають з"ясувати, чи готовий клієнт до активного супротиву), але потім стають поступливіші. І ще... дуже люблять хитрувати з гарантійками - пишуть дату продажу на коробці. Підозрюю, що у випадку звернення у органи захисту прав споживачів такий "документ" не матиме належної сили.

Тому:

1. Обрали товар, впевнелися, що він Вас влаштовує - оплачуєте.

2. ВИМАГАЄТЕ НАЛЕЖНО ОФОРМЛЕНИЙ ЧЕК! На пропозиції зафіксувати дату на коробці КАТЕГОРИЧНО не погоджуйтеся.

Модна мережа магазинів - Шара? :)

У "Шарі" є взуття італійських брендів? Ну якщо Ви постійний клієнт, то напевно Вам щастить там придбати мешти з наклейками типу Джованні чи Мазоллі. Справа в тому, що сморід жахливої хімії ще з вулиці відбиває бажання зайти у такі магазини навіть заради того, що б сховатися від дощу не кажучи вже про намір щось там дивитися і обирати.

Я мав на увазі "мережу магазинів", де під закусь фонтанчика, крутої плазми на стіні, модної музики і шкіряних диванів "тулять" піплу китайський непотріб, на який показово наліплено наклейки з різноманітними італійськими прізвищами. Нажаль я колись був клієнтом цієї мережі.

Опубліковано

У "Шарі" є взуття італійських брендів? Ну якщо Ви постійний клієнт, то напевно Вам щастить там придбати мешти з наклейками типу Джованні чи Мазоллі. Справа в тому, що сморід жахливої хімії ще з вулиці відбиває бажання зайти у такі магазини навіть заради того, що б сховатися від дощу не кажучи вже про намір щось там дивитися і обирати.

Я мав на увазі "мережу магазинів", де під закусь фонтанчика, крутої плазми на стіні, модної музики і шкіряних диванів "тулять" піплу китайський непотріб, на який показово наліплено наклейки з різноманітними італійськими прізвищами. Нажаль я колись був клієнтом цієї мережі.

То, може, називайте ту "мережу магазинів" її іменем? А то ви ніби й викриваєте обман, але якось не до кінця:)

Опубліковано

Бруні чи якось так. Магазини на Волі, у Юванті.

цЕ УКРАЇНСЬКІ. Купив у них взуття, а потім просто погуглив фірму. У мене були Футеріні,а виявилось, що це Житомирська фабрика чи цех ( я не пам'ятаю точно)Хоча якість взуття середня - не сказав би, що повне УГ. Тільки от ходив у осінньому взутті зимою і трішки відклеїлись шви між замшею та підошвою. Уже другий рік доношую - за 300-450 грн може бути. Але більших грошей не варте.

Опубліковано

JeanLukaPizdozzi, StefanoHujnetti та інші відомі марки.

P.S. Карла Бруні уже подала на взутого громадянина в суд за згадку її прізвища у х**овому контексті

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...