Перейти до змісту

Біля «Там Таму» потрібен підземний перехід, - ДАІ


Korting

Рекомендовані повідомлення

Керівництво УДАІ УМВС в області вважає, що зменшити кількість ДТП у найбільш небезпечних для пішоходів місцях у місті Луцьку, допоможуть підземні пішохідні переходи.

Про це 13 травня йшлося під час прес-конференції в УМВС України у Волинській області.

За словами начальника УДАІ УМВС України у Волинській області Володимира Поліщука, на Волині 49% ДТП із загиблими скоєно через порушення правил дорожнього руху пішоходами. Відтак міліціонер вважає, що серед населення потрібно запроваджувати нові методи профілактичних заходів та більше штрафувати неслухняних пішоходів.

«Зокрема у Луцьку є декілька місць концентрації ДТП. Це перехрестя на вулиці Ковельській біля супермаркету «Пакко», район гіпермаркету «Там Там» та перехрестя вулиць Дубнівської та Карпенка-Карого», - розповів правоохоронець.

Водночас заступник начальника УДАІ УМВС в області Володимир Пемпко зазначив, що між гіпермаркетом «Там-Там» та Завокзальним ринком вже давно потрібно будувати підземний перехід, аби розвести транспортні та пішохідні потоки.

«Вже неодноразово від нас звучала пропозиція, що у цьому місці давно назріла потреба будівництва підземного пішохідного переходу. Хоча це до кінця проблеми не вирішить, адже наші громадяни, незважаючи ні на паркани, ні на пішохідні переходи, переходять дорогу де їм заманеться», - нарікає на неслухняність пішоходів Володимир Пемпко.

У зв’язку з цим начальник волинських даішників Володимир Поліщук пообіцяв найближчим часом організувати показову акцію за участю представників ЗМІ. Під час відпрацювання працівники ДАІ будуть реально штрафувати громадян за перехід вулиць у невстановлених місцях.

Нагадаємо, що для того, щоб накласти штраф на пішохода, потрібно встановити його особу. Зрештою міліціонерів це не лякає, вони запевняють, що будуть доставляти людей до міськвідділу, де з’ясовуватимуть їх паспортні дані, а потім накладатимуть штраф у розмірі 51 гривня, так, як це передбачив законодавець.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 86
  • Створено
  • Остання відповідь

возле ТамТама нужно оторвать яйца тому кто придумал такую развязку и тому кто разрешил строить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

возле ТамТама нужно оторвать яйца тому кто придумал такую развязку и тому кто разрешил строить

Ти неправ... треба давно штрафувати пішиходів як за бугром це роблять... повір будуть по зебрі ходити і тільки на зелене світло....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я ниразу не водитель, но ты еще скажи что переход, выезд, разворот и загруженая_остановка в одном месте есть нормально....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Луцьку вже побудували підземку біля ЦУМу і міст на вокзалі. Що ж, чекаємо на наступний перехід

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Накінець-то надумали штрафувати пішоходів. Це має бути не показова акція, а постійна практика.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Накінець-то надумали штрафувати пішоходів. Це має бути не показова акція, а постійна практика.

Представляю как Даи забирают старую пенсионерку в отделение чтобы содрать с нее штраф.

И интересно как будут идентифицировать личность без документов-методом паяльника?С таким подходом можно любого человека,в любом дворе ловить.Как доказать что человек переходил в неположенном месте?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Накінець-то надумали штрафувати пішоходів. Це має бути не показова акція, а постійна практика.

Їх не штрафувати треба, а біля кожного переходу поставити жандарма з доброю нагайкою, щоб пи...в по сраці кожного бажаючого потрапити під колеса.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їх не штрафувати треба, а біля кожного переходу поставити жандарма з доброю нагайкою, щоб пи...в по сраці кожного бажаючого потрапити під колеса.

А еще лучше разрешить сбивать,че уж там мелочится с нагайками

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

шановні "прихильники" пішоходів, а ви пробували перейти біля Там-Таму за час відведений для переходу? краще б відривати ДАІцяв дещо, тим хто встановлював світлофор і налаштовував

Їх не штрафувати треба, а біля кожного переходу поставити жандарма з доброю нагайкою, щоб пи...в по сраці кожного бажаючого потрапити під колеса.

А еще лучше разрешить сбивать,че уж там мелочится с нагайками

шановні автомобілісти - при таких заявах і підтримці - вразовуйте що пішоход, що стоїть на тротуарі може бути трішечки озброєний камінчиком, яких у нас вдосталь на дорогах, і відповідно всім любителям швидкої їзди по переходах та на червоне світло можуть теж впаяти штраф у лобове скло

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да-синхронизация светофоров там на "высшем" уровне+уроды любящие разогнаться по прямой не взирая на пешеходов и прочие мелкие препятствия

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На переході біля Там таму дуже малий час роботи зеленого світла для пішоходу, фактично при швидкій ходьбі ледь ледь встигаєш перейти, таке враження що планувалось це як перехід в 2 етапи, тобто спочатку людина переходить половину дороги а потім наступну.

Краще зробити зелене світло для пішоходів рідше, але в 2 рази довше по часу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще зупинку перенести звідти. По ПДР ніяким ТЗ не можна зупинятися на 10 метрів від переходів і перехресть. А тут на тобі - все в купу. І маршрутчикі ше голосно вякають, що вони праві на 100%. Але як я бачу, далі по Соборності (в сторону ЗАГСу) вже побудували зупинку, навіть магазини працюють. Що ж треба чекати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На переході біля Там таму дуже малий час роботи зеленого світла для пішоходу, фактично при швидкій ходьбі ледь ледь встигаєш перейти, таке враження що планувалось це як перехід в 2 етапи, тобто спочатку людина переходить половину дороги а потім наступну.

Краще зробити зелене світло для пішоходів рідше, але в 2 рази довше по часу.

при такій схемі там пробка організується за 30 хв аж до середини мосту.

Рахуємо:

3 хв - для пішоходів.

2 хв - для виїзду з там-таму.

Ітого буде 5 хвилин.

Враховуючи, що крайня права - для автобусів та поворот до там-там, а крайня ліва для повороту(розвороту на наступному світлофорі за 100м),

отримуємо за 5 хвилин пробку до середини мосту.

П.С. Дійсно там дуже невдала розвязка, але якщо все гарно обгородити(високим забором)

та зробити підземний перехід все буде добре.

Тільки от питання - якщо його почнуть робити - перегородять дорогу ((((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перегородять? нічого страшного.

вже зі сторони Варшавки так метрів за 20 перед поточною зупинкою звели ще одну.

і перехід там також є поблизу ще один.

схоже на те, що готуються до змін.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

шановні "прихильники" пішоходів, а ви пробували перейти біля Там-Таму за час відведений для переходу? краще б відривати ДАІцяв дещо, тим хто встановлював світлофор і налаштовував

А яка різниця, який "час відведений для переходу"? Вчіть правила.

18.2. На регульованих пішохідних переходах і перехрестях при сигналі світлофора чи регулювальника, що дозволяє рух ранспортним засобам, водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини відповідного напрямку руху і для яких може бути створена перешкода чи небезпека.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

шановні "прихильники" пішоходів, а ви пробували перейти біля Там-Таму за час відведений для переходу? краще б відривати ДАІцяв дещо, тим хто встановлював світлофор і налаштовував

А яка різниця, якмй час відведений для переходу? Вчіть правила.

18.2. На регульованих пішохідних переходах і перехрестях при сигналі світлофора чи регулювальника, що дозволяє рух ранспортним засобам, водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини відповідного напрямку руху і для яких може бути створена перешкода чи небезпека.

все абсолютно вірно: "водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини ...", а не починають переходити :lopata: :lopata: :lopata: !!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

шановні "прихильники" пішоходів, а ви пробували перейти біля Там-Таму за час відведений для переходу? краще б відривати ДАІцяв дещо, тим хто встановлював світлофор і налаштовував

А яка різниця, якмй час відведений для переходу? Вчіть правила.

18.2. На регульованих пішохідних переходах і перехрестях при сигналі світлофора чи регулювальника, що дозволяє рух ранспортним засобам, водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини відповідного напрямку руху і для яких може бути створена перешкода чи небезпека.

все абсолютно вірно: "водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини ...", а не починають переходити :lopata: :lopata: :lopata: !!!

перший крок - це початок, а другий - це вже початок закінчення...

доречі водії могли б так не гомоніти, сумніваюсь що хтось би хотів би побачити своїх старших батьків чи маленьких дітей (які помалу пересуваються) на капоті іншого авто, яке любить газувати....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

шановні "прихильники" пішоходів, а ви пробували перейти біля Там-Таму за час відведений для переходу? краще б відривати ДАІцяв дещо, тим хто встановлював світлофор і налаштовував

А яка різниця, якмй час відведений для переходу? Вчіть правила.

18.2. На регульованих пішохідних переходах і перехрестях при сигналі світлофора чи регулювальника, що дозволяє рух ранспортним засобам, водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини відповідного напрямку руху і для яких може бути створена перешкода чи небезпека.

все абсолютно вірно: "водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини ...", а не починають переходити :lopata: :lopata: :lopata: !!!

перший крок - це початок, а другий - це вже початок закінчення...

доречі водії могли б так не гомоніти, сумніваюсь що хтось би хотів би побачити своїх старших батьків чи маленьких дітей (які помалу пересуваються) на капоті іншого авто, яке любить газувати....

Да ну не переживайте так, я надіюсь всі тут адекватні і ніхто нікого давити не буде.

Цікавлять два моменти:

1.

Якщо почнуть будувати перехід - що буде з транспортною розвязкою?

Якщо з автомобілями якось владнають, то з тролейбусами буде досить незручно.

(Мається на увазі нова схема обїздів)

2. А колектор не по соборності іде?

чи не вийде так як біля цума?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На переході біля Там таму дуже малий час роботи зеленого світла для пішоходу, фактично при швидкій ходьбі ледь ледь встигаєш перейти

Доречі, звукові сигнали цього сигналу розраховані на незрячих. Уявляєте, як бідним інвалідам треба бігти :sq_ye:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зменшити кількість ДТП у найбільш небезпечних для пішоходів місцях у місті Луцьку допоможуть підземні пішохідні переходи.

+ збільшити кількість місць для торгівлі всяким барахлом,"сємічьками"...

+ додаткові місця для справляння малих та великих нужд

+ потенційні жертви "дороги" перекваліфікуються у жертв "підземки" (в темну пору доби чудове місце бути стукнутим по голові чи "спіймати" ножика в почку і тд...)

а так-то кльова ідея :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Korosy
, на автостраді людину машина може збити, а ще одна машинка і внішу може вїхати, може щось збити, покалічити, давайте кіньми їздити тоді
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну в Рівному майже весь центр має підземку. Вот туда можна цветочніків засадити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Korosy
, на автостраді людину машина може збити, а ще одна машинка і внішу може вїхати, може щось збити, покалічити, давайте кіньми їздити тоді

Кінь може ось так зробити.

Треба ходити тільки пішки!!! І тільки вдень, а то вночі ще хтось візьме і підштовхне!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

шановні "прихильники" пішоходів, а ви пробували перейти біля Там-Таму за час відведений для переходу? краще б відривати ДАІцяв дещо, тим хто встановлював світлофор і налаштовував

якби ще наші люди навчились пішоходному правилу "триматись правої сторони",бо на тому переході,як тільки вмикається зелене світло,відразу біжать "стінка на стінку".То може й часу вистачало б.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...