Перейти до змісту

ГБО - Луцьк


volialutsk

Рекомендовані повідомлення

Ставил гбо2 в Г. Полонке на газсервисе, после перенастраивал у Сергея в Г.Полонке,о66 262 948о, его рекомендую, но лучше с утра))).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 316
  • Створено
  • Остання відповідь
В 07.03.2018 в 12:39, S30 сказал:

Ну так запропонуйте для прикладу ГБО2 на ВАЗ2105 карб.

По комплектуючих, виробнику і цінах.

Особисто мене цікавить.

https://lpgtech.ua/komplekt-gbo-1-pokoleniya-tomasetto-dlya-karbyuratornyx-avtomobilej-s-cilindricheskim-ballonom/

https://lpgtech.ua/smesitel-vaz-solex-2101-2109-2121-novogrudok/

ще 1м-1.5 м гофри -Рукав для вентиляции гофрированный D30

+ робота.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ахрєнєть :sq_ye:. Я думав після сказаного вами ж

Цитувати

на цьому форумі можуть запропонувати більш цікавіші пропозиції як в ціновому плані, так і в плані обладнання

Ви самі щось запропонувати можете. Тут в Луцьку.

А гуглити я і сам вмію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Луцьку обладнання для ГБО не виготовляють. Все обладнання, що встановлюється на автомобілі в Луцьку потрапляє від офіційних представників фірм виробників в Україні чи контрабандним шляхом з сусідніх країн. Контрабандний товар дешевший, проте питання гарантії дуже сумнівне. Офіційне гарантійне обладнання має пломби з датою продажу, які встановлюються згідно дати продажу представником в Україні. Терміни гарантії визначаються з дати продажу, тобто від 1-го до 3-5 років в залежності від категорії обладнання. Все, що більше офіційного терміну гарантії, сто чи майстер, що встановлював обладнання дають на свій страх чи ризик. Тому, як правило, конкретне обладнання замовляється на конкретний автомобіль на момент угоди, про встановлення гбо на автомобіль. 

СТО, які тривалий час займаються встановленням ГБО, можуть мати певний запас обладнання, яке можуть всановити чи реалізувати протягом місяця-двох.

На Ваше питання - запропонувати можуть:

 офіційне обладнання Гірка полонка, Рованці (не впевнений);

 частково офіційне: СТО - вул.Словацького, пров. Дорожній, вул.Набережна (Боголюби);

решта під питанням.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Неодноразово встановлювали на мої автомобілі ГБО на пров. Дорожній. Всі нюанси з обладнанням, які виникали протягом гарантійного терміну, вирішувалися заміною на нове. Мене мало цікавить чи офіційне воно, головне що гарантія діє.

З досвіду можу сказати, чим дешевше обладнання, тим дорожче буде його експлуатувати і "заправляти".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, tolik111 сказано:

На Ваше питання

На моє питання (отой опус написаний Вами) я відповідь по Луцьку і так знаю. З Вашої реакції розраховував, що і Ви в темі і можете запропонувати щось цікавіше. Але от від Вас її годі чекати . Незрозуміло лише навіщо було в розмову вклинюватись, хіба "аби поговорити". Бо інформації 0,0 як і допомоги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

ГБО - 1, карбюратор ВАЗ : -  кнопка тамона, редуктор томасето,  змішувач "черепаха", бенз. клапан торелі, мультиклапан клас А (без електроклапана), балон циліндр - 50 л. чи тор 42 л. з сертифікатом (новий), ВЗУ- кронштейн чи в бампер, ціна 190 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю.

ГБО - 1, інжектор ВАЗ, Ланос, моновприск VW обладнання те саме + емулятор форсунок, ціна 195 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю.

ГБО - 4  4 циліндра : електроніка КМЕ нево,  форсунки алекс, вальтек, грінгаз, редуктор нордік або шарк 1200, мультиклапан клас А (без електроклапана), балон циліндр - 50 л. чи тор 42 л. з сертифікатом (новий), ВЗУ- кронштейн чи в бампер, ціна 280 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю.

ГБО - 4  4 циліндра Део Ланос, Нексія - 1.5, - 1.6 : електроніка КМЕ нево,  форсунки  АЕВ, редуктор нордік або шарк 1200, мультиклапан клас А (без електроклапана), балон циліндр - 50 л. чи тор 42 л. з сертифікатом (новий), ВЗУ- кронштейн чи в бампер, ціна 310 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю.

ГБО - 4  6 циліндрів : електроніка КМЕ нево,  форсунки  алекс, вальтек, грінгаз, редуктор  шарк 1500, арктік , антарктік, мультиклапан клас А (без електроклапана), балон циліндр - 50 л. чи тор 54 л. з сертифікатом (новий), ВЗУ- кронштейн чи в бампер, ціна 460 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

апну тему

підкажіть, які зараз ціни на встановлення гбо-4?

куди краще в Луцьку звертатися?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, Saddy сказал:

апну тему

підкажіть, які зараз ціни на встановлення гбо-4?

куди краще в Луцьку звертатися?

4 цил. від 290Є, 5-6 цил. від 500Є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@tolik111  Чий ЕБУ, які форси?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Harddriver сказал:

@tolik111  Чий ЕБУ, які форси?

ебу KME-NEVO, форси ALEX 3 Ома. Можливо інше обладнання за домовленістю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

У Рованцях пан Горох, всі тут кажуть як один, все класно по роботі. Але мінімум 200Є за один циліндр 4 покоління ГБО це сильно-шибко дорого.
Хтось може розказати щось(що варте роздумів на тему чи варто туди звертатись) стосовно установки ГБО на ГАЗАвтоСервіс (провулок Дорожній 4а)?
Поки по розмовах та ціні все подобається, поганого нічого не зустрічав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@vini_puh Випадкова людина (розговорились в МРЕО) радила теж Мішу, аргументи - переробляти дорожче вийде. По-розмові зрозумів - шукав дешевше, і десь таки на граблі наступив :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Harddriver невже після ГАЗАвтоСервіс (провулок Дорожній 4а)?
Надто дорого платити 800Є(мінімум) за гбо з установкою, для мене(Lacetti 1.8).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Хтось звертався на вул. Наливайка, 24а? Які враження?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 10.01.2019 at 14:39, vini_puh сказано:

У Рованцях пан Горох, всі тут кажуть як один, все класно по роботі. Але мінімум 200Є за один циліндр 4 покоління ГБО це сильно-шибко дорого.

Міша позиціонує себе як найдорожчого газовика в Україні. Його сегмент - це авто преміум-класу і відповідно така сам "апаратура". Хочете гарантовану  якість - от вам і прайс. 

Від себе можу порекомендувати ще крутіших майстрів , але не по ціні, а по знанням і вмінню. Це два Саши на станції швидкої допомоги. (навіть на борді вони є)

Чесні і порядні хлопці, на відміну від Міши можуть розібратись хоч з паливною апаратурою дизеляки, хоч з електрикою, хоч з ГБО, хоч з електронікою.

Я в них переробив для бійців кілька машин. Вони завели дизельного джипа, який не зміг завести Костя з Коршовця. Перепрограмували імобілайзер, передивились паливну апаратуру, переробили електрику.

Саша, якщо ти це читаєш - отой зелений пікап досі в пацанів гасає. Пацани кланяються вам аж до землі!

 

1212.JPG

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

А можна тел. Саші і Саші на станції швидкої допомоги,будь ласка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+380991967377 то одного Саші)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...
В 10.01.2019 в 14:39, vini_puh сказал:

 

Трохи лірики про наше сьогодення. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, tolik111 сказано:

Трохи лірики про наше сьогодення. 

Херню верзе цей чувак. Самопіар і не більше.

Якщо той самий Міша з Рованців заробив собі репутацію афігєнного майстра, якщо всі знають, що в нього все буде все круто, всі запчастини - тільки якісні, і саме головне - якщо людина готова переплатити 300 баксів за ГАРАНТОВАНУ якість , то це називається ВІЛЬНИЙ РИНОК! 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за 390 євро встановив собі тиждень назад у майстра, по провулку Дорожньому 4а. Поки все добре, далі буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, vini_puh сказано:

за 390 євро встановив собі тиждень назад у майстра, по провулку Дорожньому 4а. Поки все добре, далі буде.

А взагалі, якщо лиш у планах ставити,  в майстрів балони і так далі, все є,  чи потрібно самому шукати,  з них лиш робота? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я 3 місяці тому ставив на zafira b у Віті з Ківерець. Torelli Італія. 8 тис грн.  Річна гарантія і сервіс. Зранку авто залишив, ввечері забрав  Довго і ретельно досліджував питання ГБО в Луцьку і прийшов до висновку, що не варто переплачувати за незрозуміло що! Особливо за хваленого Мішу з Рованців. Усе супер. Уже проїздив 30 тис

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

42 minutes ago, NeoN said:

А взагалі, якщо лиш у планах ставити,  в майстрів балони і так далі, все є,  чи потрібно самому шукати,  з них лиш робота? 

ніхто не буде тримати усі можливі варіанти балонів і редукторів.

зазвичай є кілька варіантів - найбільш ходових.

Пі.Сі. Міняв на субару балона - довелося тиждень чекати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, kuper11 сказано:

А я 3 місяці тому ставив на zafira b у Віті з Ківерець. Torelli Італія. 8 тис грн.  Річна гарантія і сервіс. Зранку авто залишив, ввечері забрав  Довго і ретельно досліджував питання ГБО в Луцьку і прийшов до висновку, що не варто переплачувати за незрозуміло що! Особливо за хваленого Мішу з Рованців. Усе супер. Уже проїздив 30 тис

Є певні правила та аксіоми встановлення ГБО на авто і якщо їх дотримуватись, то мінімальна вартість мінімального набору буде на даний час 10000 грн. Багато хто не пропаює провода, саме просте підключення редуктора до системи охолодження, самі дешеві патрубки та шланги, деякі використовують не за призначенням - встановлюють шланги, що йдуть для розрідження замість шлангу подачі газу після форсунки. Отвори після свірління в металі не обробляють, вентиляцію балона не роблять і т.д. І в більшості це як раз ті (в тому числі і з Ківерців, але не буду стверджувати, хто конкретно, бо не знаю, люди проста кажуть - ставив там), що пропонують демпінгові ціна на встановлення ГБО-4. Поки нове їде, а далі починають шукати інший спеціалістів, як по газу, так і по діагностиці авто в цілому. Практично щодня з цим маємо справу.

Я вже не описую сам підбір компонентів ГБО, інколи  просто суперечить здоровому глузду.

Будь-яке порушення правил веде до тяжких наслідків, в кращому випадку тільки двигуну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...