romanc Опубліковано 7 Березня, 2018 в 14:07 #276 Опубліковано 7 Березня, 2018 в 14:07 Ставил гбо2 в Г. Полонке на газсервисе, после перенастраивал у Сергея в Г.Полонке,о66 262 948о, его рекомендую, но лучше с утра))).
tolik111 Опубліковано 9 Березня, 2018 в 17:13 #277 Опубліковано 9 Березня, 2018 в 17:13 В 07.03.2018 в 12:39, S30 сказал: Ну так запропонуйте для прикладу ГБО2 на ВАЗ2105 карб. По комплектуючих, виробнику і цінах. Особисто мене цікавить. https://lpgtech.ua/komplekt-gbo-1-pokoleniya-tomasetto-dlya-karbyuratornyx-avtomobilej-s-cilindricheskim-ballonom/ https://lpgtech.ua/smesitel-vaz-solex-2101-2109-2121-novogrudok/ ще 1м-1.5 м гофри -Рукав для вентиляции гофрированный D30 + робота.
S30 Опубліковано 11 Березня, 2018 в 17:49 #278 Опубліковано 11 Березня, 2018 в 17:49 Ахрєнєть . Я думав після сказаного вами ж Цитувати на цьому форумі можуть запропонувати більш цікавіші пропозиції як в ціновому плані, так і в плані обладнання Ви самі щось запропонувати можете. Тут в Луцьку. А гуглити я і сам вмію.
tolik111 Опубліковано 12 Березня, 2018 в 16:02 #279 Опубліковано 12 Березня, 2018 в 16:02 В Луцьку обладнання для ГБО не виготовляють. Все обладнання, що встановлюється на автомобілі в Луцьку потрапляє від офіційних представників фірм виробників в Україні чи контрабандним шляхом з сусідніх країн. Контрабандний товар дешевший, проте питання гарантії дуже сумнівне. Офіційне гарантійне обладнання має пломби з датою продажу, які встановлюються згідно дати продажу представником в Україні. Терміни гарантії визначаються з дати продажу, тобто від 1-го до 3-5 років в залежності від категорії обладнання. Все, що більше офіційного терміну гарантії, сто чи майстер, що встановлював обладнання дають на свій страх чи ризик. Тому, як правило, конкретне обладнання замовляється на конкретний автомобіль на момент угоди, про встановлення гбо на автомобіль. СТО, які тривалий час займаються встановленням ГБО, можуть мати певний запас обладнання, яке можуть всановити чи реалізувати протягом місяця-двох. На Ваше питання - запропонувати можуть: офіційне обладнання Гірка полонка, Рованці (не впевнений); частково офіційне: СТО - вул.Словацького, пров. Дорожній, вул.Набережна (Боголюби); решта під питанням.
arrival22 Опубліковано 12 Березня, 2018 в 16:27 #280 Опубліковано 12 Березня, 2018 в 16:27 Неодноразово встановлювали на мої автомобілі ГБО на пров. Дорожній. Всі нюанси з обладнанням, які виникали протягом гарантійного терміну, вирішувалися заміною на нове. Мене мало цікавить чи офіційне воно, головне що гарантія діє. З досвіду можу сказати, чим дешевше обладнання, тим дорожче буде його експлуатувати і "заправляти".
S30 Опубліковано 12 Березня, 2018 в 17:30 #281 Опубліковано 12 Березня, 2018 в 17:30 1 година тому, tolik111 сказано: На Ваше питання На моє питання (отой опус написаний Вами) я відповідь по Луцьку і так знаю. З Вашої реакції розраховував, що і Ви в темі і можете запропонувати щось цікавіше. Але от від Вас її годі чекати . Незрозуміло лише навіщо було в розмову вклинюватись, хіба "аби поговорити". Бо інформації 0,0 як і допомоги.
tolik111 Опубліковано 24 Травня, 2018 в 20:52 #282 Опубліковано 24 Травня, 2018 в 20:52 ГБО - 1, карбюратор ВАЗ : - кнопка тамона, редуктор томасето, змішувач "черепаха", бенз. клапан торелі, мультиклапан клас А (без електроклапана), балон циліндр - 50 л. чи тор 42 л. з сертифікатом (новий), ВЗУ- кронштейн чи в бампер, ціна 190 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю. ГБО - 1, інжектор ВАЗ, Ланос, моновприск VW обладнання те саме + емулятор форсунок, ціна 195 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю. ГБО - 4 4 циліндра : електроніка КМЕ нево, форсунки алекс, вальтек, грінгаз, редуктор нордік або шарк 1200, мультиклапан клас А (без електроклапана), балон циліндр - 50 л. чи тор 42 л. з сертифікатом (новий), ВЗУ- кронштейн чи в бампер, ціна 280 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю. ГБО - 4 4 циліндра Део Ланос, Нексія - 1.5, - 1.6 : електроніка КМЕ нево, форсунки АЕВ, редуктор нордік або шарк 1200, мультиклапан клас А (без електроклапана), балон циліндр - 50 л. чи тор 42 л. з сертифікатом (новий), ВЗУ- кронштейн чи в бампер, ціна 310 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю. ГБО - 4 6 циліндрів : електроніка КМЕ нево, форсунки алекс, вальтек, грінгаз, редуктор шарк 1500, арктік , антарктік, мультиклапан клас А (без електроклапана), балон циліндр - 50 л. чи тор 54 л. з сертифікатом (новий), ВЗУ- кронштейн чи в бампер, ціна 460 євро. Зміни в складі обладнання за домовленістю.
Saddy Опубліковано 1 Жовтня, 2018 в 07:00 #283 Опубліковано 1 Жовтня, 2018 в 07:00 апну тему підкажіть, які зараз ціни на встановлення гбо-4? куди краще в Луцьку звертатися?
tolik111 Опубліковано 1 Жовтня, 2018 в 15:21 #284 Опубліковано 1 Жовтня, 2018 в 15:21 8 часов назад, Saddy сказал: апну тему підкажіть, які зараз ціни на встановлення гбо-4? куди краще в Луцьку звертатися? 4 цил. від 290Є, 5-6 цил. від 500Є.
Harddriver Опубліковано 1 Жовтня, 2018 в 17:54 #285 Опубліковано 1 Жовтня, 2018 в 17:54 @tolik111 Чий ЕБУ, які форси?
tolik111 Опубліковано 1 Жовтня, 2018 в 17:58 #286 Опубліковано 1 Жовтня, 2018 в 17:58 1 минуту назад, Harddriver сказал: @tolik111 Чий ЕБУ, які форси? ебу KME-NEVO, форси ALEX 3 Ома. Можливо інше обладнання за домовленістю.
vini_puh Опубліковано 10 Січня, 2019 в 12:39 #287 Опубліковано 10 Січня, 2019 в 12:39 У Рованцях пан Горох, всі тут кажуть як один, все класно по роботі. Але мінімум 200Є за один циліндр 4 покоління ГБО це сильно-шибко дорого. Хтось може розказати щось(що варте роздумів на тему чи варто туди звертатись) стосовно установки ГБО на ГАЗАвтоСервіс (провулок Дорожній 4а)? Поки по розмовах та ціні все подобається, поганого нічого не зустрічав.
Harddriver Опубліковано 10 Січня, 2019 в 15:19 #288 Опубліковано 10 Січня, 2019 в 15:19 @vini_puh Випадкова людина (розговорились в МРЕО) радила теж Мішу, аргументи - переробляти дорожче вийде. По-розмові зрозумів - шукав дешевше, і десь таки на граблі наступив
vini_puh Опубліковано 11 Січня, 2019 в 10:31 #289 Опубліковано 11 Січня, 2019 в 10:31 @Harddriver невже після ГАЗАвтоСервіс (провулок Дорожній 4а)? Надто дорого платити 800Є(мінімум) за гбо з установкою, для мене(Lacetti 1.8).
serg_frost Опубліковано 23 Січня, 2019 в 05:54 #290 Опубліковано 23 Січня, 2019 в 05:54 Хтось звертався на вул. Наливайка, 24а? Які враження?
difoto Опубліковано 23 Січня, 2019 в 11:52 #291 Опубліковано 23 Січня, 2019 в 11:52 On 10.01.2019 at 14:39, vini_puh сказано: У Рованцях пан Горох, всі тут кажуть як один, все класно по роботі. Але мінімум 200Є за один циліндр 4 покоління ГБО це сильно-шибко дорого. Міша позиціонує себе як найдорожчого газовика в Україні. Його сегмент - це авто преміум-класу і відповідно така сам "апаратура". Хочете гарантовану якість - от вам і прайс. Від себе можу порекомендувати ще крутіших майстрів , але не по ціні, а по знанням і вмінню. Це два Саши на станції швидкої допомоги. (навіть на борді вони є) Чесні і порядні хлопці, на відміну від Міши можуть розібратись хоч з паливною апаратурою дизеляки, хоч з електрикою, хоч з ГБО, хоч з електронікою. Я в них переробив для бійців кілька машин. Вони завели дизельного джипа, який не зміг завести Костя з Коршовця. Перепрограмували імобілайзер, передивились паливну апаратуру, переробили електрику. Саша, якщо ти це читаєш - отой зелений пікап досі в пацанів гасає. Пацани кланяються вам аж до землі!
lkot2011 Опубліковано 1 Лютого, 2019 в 11:29 #292 Опубліковано 1 Лютого, 2019 в 11:29 А можна тел. Саші і Саші на станції швидкої допомоги,будь ласка
Barkas Опубліковано 2 Лютого, 2019 в 08:40 #293 Опубліковано 2 Лютого, 2019 в 08:40 +380991967377 то одного Саші)))
tolik111 Опубліковано 24 Лютого, 2019 в 11:02 #294 Опубліковано 24 Лютого, 2019 в 11:02 В 10.01.2019 в 14:39, vini_puh сказал: Трохи лірики про наше сьогодення.
difoto Опубліковано 24 Лютого, 2019 в 12:48 #295 Опубліковано 24 Лютого, 2019 в 12:48 1 година тому, tolik111 сказано: Трохи лірики про наше сьогодення. Херню верзе цей чувак. Самопіар і не більше. Якщо той самий Міша з Рованців заробив собі репутацію афігєнного майстра, якщо всі знають, що в нього все буде все круто, всі запчастини - тільки якісні, і саме головне - якщо людина готова переплатити 300 баксів за ГАРАНТОВАНУ якість , то це називається ВІЛЬНИЙ РИНОК!
vini_puh Опубліковано 25 Лютого, 2019 в 13:02 #296 Опубліковано 25 Лютого, 2019 в 13:02 за 390 євро встановив собі тиждень назад у майстра, по провулку Дорожньому 4а. Поки все добре, далі буде.
NeoN Опубліковано 25 Лютого, 2019 в 16:58 #297 Опубліковано 25 Лютого, 2019 в 16:58 3 годин тому, vini_puh сказано: за 390 євро встановив собі тиждень назад у майстра, по провулку Дорожньому 4а. Поки все добре, далі буде. А взагалі, якщо лиш у планах ставити, в майстрів балони і так далі, все є, чи потрібно самому шукати, з них лиш робота?
kuper11 Опубліковано 25 Лютого, 2019 в 17:39 #298 Опубліковано 25 Лютого, 2019 в 17:39 А я 3 місяці тому ставив на zafira b у Віті з Ківерець. Torelli Італія. 8 тис грн. Річна гарантія і сервіс. Зранку авто залишив, ввечері забрав Довго і ретельно досліджував питання ГБО в Луцьку і прийшов до висновку, що не варто переплачувати за незрозуміло що! Особливо за хваленого Мішу з Рованців. Усе супер. Уже проїздив 30 тис
Marshall Опубліковано 25 Лютого, 2019 в 17:42 #299 Опубліковано 25 Лютого, 2019 в 17:42 42 minutes ago, NeoN said: А взагалі, якщо лиш у планах ставити, в майстрів балони і так далі, все є, чи потрібно самому шукати, з них лиш робота? ніхто не буде тримати усі можливі варіанти балонів і редукторів. зазвичай є кілька варіантів - найбільш ходових. Пі.Сі. Міняв на субару балона - довелося тиждень чекати.
foma144 Опубліковано 25 Лютого, 2019 в 19:02 #300 Опубліковано 25 Лютого, 2019 в 19:02 1 година тому, kuper11 сказано: А я 3 місяці тому ставив на zafira b у Віті з Ківерець. Torelli Італія. 8 тис грн. Річна гарантія і сервіс. Зранку авто залишив, ввечері забрав Довго і ретельно досліджував питання ГБО в Луцьку і прийшов до висновку, що не варто переплачувати за незрозуміло що! Особливо за хваленого Мішу з Рованців. Усе супер. Уже проїздив 30 тис Є певні правила та аксіоми встановлення ГБО на авто і якщо їх дотримуватись, то мінімальна вартість мінімального набору буде на даний час 10000 грн. Багато хто не пропаює провода, саме просте підключення редуктора до системи охолодження, самі дешеві патрубки та шланги, деякі використовують не за призначенням - встановлюють шланги, що йдуть для розрідження замість шлангу подачі газу після форсунки. Отвори після свірління в металі не обробляють, вентиляцію балона не роблять і т.д. І в більшості це як раз ті (в тому числі і з Ківерців, але не буду стверджувати, хто конкретно, бо не знаю, люди проста кажуть - ставив там), що пропонують демпінгові ціна на встановлення ГБО-4. Поки нове їде, а далі починають шукати інший спеціалістів, як по газу, так і по діагностиці авто в цілому. Практично щодня з цим маємо справу. Я вже не описую сам підбір компонентів ГБО, інколи просто суперечить здоровому глузду. Будь-яке порушення правил веде до тяжких наслідків, в кращому випадку тільки двигуну.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.