Перейти до змісту

"Цікаві" умови гарантійки


Skorpio76

Рекомендовані повідомлення

На днях була здійснена покупка крупної (і важкої) побутової техніки в одному зі СТАЦІОНАРНИХ магазинів міста. Сьогодні заглянув у гарантій талон і .... обалдєл трішки. Такого наглого формулювання гарантійних зобов"язань я ще не бачив. Можливо я "відстав від життя"?

Наводжу "перлинні" формулювання:

Покупець зобов"язується:

1. .....

2. Транспортувати несправний прилад за власні кошти.

3. Зберігати упаковку до кінця гарантійного терміну.

Перед викликом майстра перевірте, чи можете усунути несправність самі. Якщо прилад на момент приїзду майстра у доброму стані і нормально функціонує (чи зіпсований по вашій вині) то Ви несете матеріальну відповідальність за ремонт і (або) сплачуєте за виклик майстра.

І ще одна прикольна умова!!!

Право на доставку згідно закону мені відоме, але я з власної ініціативи і без примусу відмовляюся від нього і зобовязуюся траснпортувати прилад самостійно у всіх випадках... У випадку поломки зобов"язуюся самостійно і без залучення продавця зв"язуватися із сервісним центром. Право на підміну та термін ремонту зобов"язуюся уточнювати в сервісному центрі самостійно без залучення продавця. Дані умови можуть переглядатися лише у виключних випадках і лише за згодою сторін.

Нащастя гарантійний талон я не підписав! А печатка і підпис продаця присутні.

Я трохи орієнтуюся і розумію, що ці умови до мого підпису нічого не варті.

Але мені і думаю багатьом іншим читачам форуму буде цікава думка фахових юристів про те, як краще поступити у цьому випадку.

Мені здається є такі варіанти:

1. Завітати у магазин і виключно культурно, посилаючись на норми законодавства (що умовами приватних договорів не можна погіршувати права споживача, передбачені ЗУ Про захист прав споживачів) вимагати нормальну гарантійку. Напевно краще у такому разі бути зі свідком, аби у ході усної бесіди у продавця не виникло бажання займатся "футболінням" покупця.

2. Спілкуватися письмово (через звернення громадян - заяви у 2 примірниках і т.д по закону "Про звернення громадян")- дуже нехочеться паперової волокіти, але вартість покупки досить суттєва....

3. Поки що питання не піднімати, а у випадку чого чітко і конкретно, ігноруючи наглющі умови НЕ ПІДПИСАНОЮ МНОЮ ГАРАНТІЙКИ, вимагати виконання усіх сервісних зобо"язань продавцем у повному обсязі, як це передбачено ЗУ "Про захист прав споживачів".

Мене найбільше турбує такий момент, чи не буде розглядатися як моя формальна згода з умовами гарантійки те, що я не звернувся зі скаргою.

P.S.Гарантійний термін 12 місяців.

Дякую за толкові відповіді. Вони будуть корисні мені та багатьом іншим учасникам форуму.

Назву магазину з етичних міркувань називати не буду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за толкові відповіді.
Може й безтолкова відповідь, та все ж.
Можливо я "відстав від життя"?
Скоріш за все ТАК.
Наводжу "перлинні" формулювання
Вони стандартні.
Мене найбільше турбує такий момент, чи не буде розглядатися як моя формальна згода з умовами гарантійки те, що я не звернувся зі скаргою.
Буде.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за толкові відповіді.
Може й безтолкова відповідь, та все ж.
Можливо я "відстав від життя"?
Скоріш за все ТАК.
Наводжу "перлинні" формулювання
Вони стандартні.
Мене найбільше турбує такий момент, чи не буде розглядатися як моя формальна згода з умовами гарантійки те, що я не звернувся зі скаргою.
Буде.

Дякую, але мене цікавить, Ваші відповіді продиктовані інтуіцею, особистим досвідом (схожа ситуація) чи обізнаністю у юридичних ТОНКОЩАХ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую, але мене цікавить, Ваші відповіді продиктовані інтуіцею, особистим досвідом (схожа ситуація) чи обізнаністю у юридичних ТОНКОЩАХ?

Моя мама до недавнього часу працювала купу років в відділі захисту прав споживачів. Це з її слів та, на жаль, особистого досвіду (там, де відповідь: буде)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо техніка працює, то навіщо придумувати собі геморой на одне місце?

"Готуй сани у літку".... Якщо, недай Боже, виникне прикра ситуація, не буде часу шукати поради, а доведеться самостійно тягати "прилад" (біля 70 кг) і нормальні габарити по поверхах (хоча за законом це обов"язок ПРОДАЦЯВ!!!). Турбує нагле формування відмови від вимоги з моєї сторони товару у тимчасове користування і практично необмежений строк ремонту.... Отакі перспективи мені геть не подобаються! З особистого досвіду: якщо до чогось серйозно готуюся, неприємності минають стороною....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думки матеріалізуються.Нешастя притягуються до тих, хто весь час про них думає.Розслабся, проживеш довше і головне приємніше.

А наперід варто знати, що за впевненність треба платити.

І що інструкцію та гарантійний талон слід читати не тоді, коли вже пізно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Готуй сани у літку".... Якщо, недай Боже, виникне прикра ситуація, не буде часу шукати поради, а доведеться самостійно тягати "прилад" (біля 70 кг) і нормальні габарити по поверхах (хоча за законом це обов"язок ПРОДАЦЯВ!!!). Турбує нагле формування відмови від вимоги з моєї сторони товару у тимчасове користування і практично необмежений строк ремонту.... Отакі перспективи мені геть не подобаються! З особистого досвіду: якщо до чогось серйозно готуюся, неприємності минають стороною....

Неприємностей набагато менше, коли вирішувати їх по мірі надходження, а не готуватися до всіх теоретично-можливих.

А по сабжу, з власного досвіду роботи в магазині побутової техніки (в досвід входять семінари з юристами-практиками у центральному офісі), ніяка "гарантійка", навіть якщо вона і підписана тобою, не матиме більше сили за закон України, і ти в першому пості це сам писав. Чому тоді їх "пишуть"? - захист від дурака: людина не обізнана з законами, підпише ту гарантійку, бо "так сказав продавець", а читати буде тоді, коли техніка ламається. А прочитавши сама "посуне" в сервіс, бо так пише в гарантійці. Продавець хоче самоусунутись від гарантійних випадків, але в законі про захист прав споживачів вказано інше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мене найбільше турбує такий момент, чи не буде розглядатися як моя формальна згода з умовами гарантійки те, що я не звернувся зі скаргою.

Буде.

В даному випадку Oksana04 права на всі 100% - суди трактують це як твою згоду з умовами договору. З практики.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Готуй сани у літку".... Якщо, недай Боже, виникне прикра ситуація, не буде часу шукати поради, а доведеться самостійно тягати "прилад" (біля 70 кг) і нормальні габарити по поверхах (хоча за законом це обов"язок ПРОДАЦЯВ!!!). Турбує нагле формування відмови від вимоги з моєї сторони товару у тимчасове користування і практично необмежений строк ремонту.... Отакі перспективи мені геть не подобаються! З особистого досвіду: якщо до чогось серйозно готуюся, неприємності минають стороною....

Неприємностей набагато менше, коли вирішувати їх по мірі надходження, а не готуватися до всіх теоретично-можливих.

А по сабжу, з власного досвіду роботи в магазині побутової техніки (в досвід входять семінари з юристами-практиками у центральному офісі), ніяка "гарантійка", навіть якщо вона і підписана тобою, не матиме більше сили за закон України, і ти в першому пості це сам писав. Чому тоді їх "пишуть"? - захист від дурака: людина не обізнана з законами, підпише ту гарантійку, бо "так сказав продавець", а читати буде тоді, коли техніка ламається. А прочитавши сама "посуне" в сервіс, бо так пише в гарантійці. Продавець хоче самоусунутись від гарантійних випадків, але в законі про захист прав споживачів вказано інше.

Дякую за інформацію з "іншої сторони барикад". Маю немалий досвід захисту своїх прав споживача (комп техніка, мобільні телефони, взуття та інші недешеві товари). Дійсно, коли демонтруєш продавцю знання ЗУ Про захист прав споживачів" рідко зіштовхуюся з протидією. Більшість відразу йдуть на конструктив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А може все таки озвучити назву магазину? Повинні ж споживачі знати своїх "героїв".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за інформацію з "іншої сторони барикад". Маю немалий досвід захисту своїх прав споживача (комп техніка, мобільні телефони, взуття та інші недешеві товари). Дійсно, коли демонтруєш продавцю знання ЗУ Про захист прав споживачів" рідко зіштовхуюся з протидією. Більшість відразу йдуть на конструктив.

Так на це й розраховано: умовний дурень йде напряму в сервіс, а з розумним можна домовитись, але, видаючи таку гарантійку, роботи з "проблемними" клієнтами буде в рази менше. Статистика.

Не хочу сперечатись з іншими дописувачами, про трактування у судах чи у захисті прав споживачів, але в 99% випадків спори вирішуються без згаданих установ, а на чию користь залежить від того, хто краще юридично підготовлений.

п.с. І все-таки варто озвучувати такі "завєдєнія", якщо вони намагаються робити дурнів з нас, то не треба їм в цьому допомагати. Бренд у студію!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чи правомірний оцей пункт:

"...Зберігати упаковку до кінця гарантійного терміну."

І в якому виді її пред'являти - в виді спресованої маси в кульку, чи є якесь нормування?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чи правомірний оцей пункт:

"...Зберігати упаковку до кінця гарантійного терміну."

І в якому виді її пред'являти - в виді спресованої маси в кульку, чи є якесь нормування?

Відсутність упаковки не може бути причиною відмови у гарантійному ремонті, але якщо є такий пунктик в гарантійці і вона підписана покупцем, тоді краще все-таки зберегти, імхо.

По упаковці: ця фішка - не забаганка продавця чи сервісного центру, просто ти ж не хочеш щоб холодильник після транспортування для гарантійного ремонту, мав вигляд "after crash-test"? 50% покупців викидають упаковку, не дивлячись на прохання, і жодному не відмовили у ремонті, а для транспортування брали з іншої техніки виставленої в магазині. Головне як підійдеш до продавця з таким питанням, якщо ти по-людськи, то і продавець відповість тим-же, не дивлячись ні на які гарантійки. А якщо ти почнеш "права качати", то можеш натрапити і на такого що "впреться рогом".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чи правомірний оцей пункт:

"...Зберігати упаковку до кінця гарантійного терміну."

І в якому виді її пред'являти - в виді спресованої маси в кульку, чи є якесь нормування?

Читаємо формально "зберігати". Зберігаю! Вони перевірити НЕ мають право. Цього пункту я ні грама не боюся. Мене турбує пункт про звернення до сервісного центру. І відшкодування вартості, якщо прилад у ДОБРОМУ стані (дуже суб"єктивно), скажімо двигун працює, але барабан не крутиться (придумав), зовні гарна річ. То як вважати: стан добрий чи не дуже добрий?

Навіть якщо гарантійка підписана, в ній не сказано, що "представити проблемний товар у його початковій упаковці. При її відсутності претензії та звернення не приймають". Якщо підписати такі умови - це підстава для зберігання упаковки (сам береш не себе зобов"язання), якщо не підписав - можна писати "з умовами не згідний", як у протоколах.

Одним словом писали ті умови дуже хитрі, але юридично малограмотні специ (видно по невичитаності елементарних речей). Особливо не буду заморочуватися!

А усіх читачів форуму закликаю: майте звичку вичитувати усе, що підписуєте!!! нікому не довіряйте!!! Не соромтесь уточняти і відмовлятися підписувати невигідні умови! Особливо будьте пильні з документами серйозних компаній, у яких працюють дорогі юристи. Вони точно напхають у документи багато невигідних іншій стороні сюрпризів!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мене турбує пункт про звернення до сервісного центру. І відшкодування вартості, якщо прилад у ДОБРОМУ стані (дуже суб"єктивно), скажімо двигун працює, але барабан не крутиться (придумав), зовні гарна річ. То як вважати: стан добрий чи не дуже добрий?

Якщо прилад не виконує свої прямі функції (якщо барабан не крутиться, то пралка не випере), значить прилад не робочий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А може все таки озвучити назву магазину? Повинні ж споживачі знати своїх "героїв".

Не буду цього робити. По-перше, не етично. По-друге, сподіваюся що працівники там не такі вже погані, і на практиці дійсно "не стають рогом". По-третє, якщо я вкажу назву, форумчани не будуть достатньо пильні. А, як писала Оксана, такі умови гарантійок - досить поширене явище! Тому требу бути пильними завжди. Сьогодні схитрували в одному магазині. Завтра, хитро-мудрі торгаші з інших магазинів, натхненні цією темою почнуть фантазувати зі своїми гарантійками. Будемо пильні і активні - і таких "Хитруків" ставатиме дедалі менше! Усім вдалих покупок. Дякую дописувачам за участь у темі.

Бракує лише повідомлення-відповіді фахових юристів! Сподіваюся вони все-таки з’являться!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Головне як підійдеш до продавця з таким питанням, якщо ти по-людськи, то і продавець відповість тим-же, не дивлячись ні на які гарантійки. А якщо ти почнеш "права качати", то можеш натрапити і на такого що "впреться рогом".
+ залежить від ПРОДАВЦЯ.

Два різних приклади з власного досвіду :blush: :

1. Купила дорогу річ, як виявилось, неякісну. Затупила (хоч правота була на моїй стороні). Продавець мене відшив. "Попала на немалі гроші"

2. Купили ноутбук. Десь за тижні три до кінця гарантійного терміну мені тут на нього випадково всілись (трактується, як поломка з моєї вини), завезли продавцю - зробили ремонт по гарантійному талону.

Щодо упаковки. Коли купувала холодильник, також таке в гарантії було. А привезли мені його додому обмотаним в плівку, без будь-яких коробок.Так що

' timestamp='1302731159' post='1052352538']це так само формальність у переважній більшості випадків

Ще. По гарантії треба було замінити кришку до кухонного комбайна. Приїхала з тою кришкою. Сказали привезти не тільки її, а весь комбайн. Попросила, що може не треба - важко. Погодились. Поміняли так.

Це життя, життя - це люди, а люди бувають різні. Ось так. :)

Бракує лише повідомлення-відповіді фахових юристів!

Немає проблеми - немає юристів :D .

Хочете дізнатись відповіді на теоретичні питання - зателефонуйте у відділ захисту прав споживачів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Турбує нагле формування відмови від вимоги з моєї сторони товару у тимчасове користування і практично необмежений строк ремонту....

Якщо термін ремонту перевищує 14 днів, є привід вважати що товар містить ІСТОТНИЙ НЕДОЛІК, а це в свою чергу є приводом для заміни на аналогічний новий. Тільки потрібен папірець сервісного що вони не здатні відремонтувати товар за 14 днів.

І відшкодування вартості, якщо прилад у ДОБРОМУ стані (дуже суб"єктивно), скажімо двигун працює, але барабан не крутиться (придумав), зовні гарна річ. То як вважати: стан добрий чи не дуже добрий?

Був у мене випадок з пралкою - не пам*ятаю що глючило, але майстер, який прийшов з сервісного наглядно продемонстрував що всього-навсього потрібно було почистити фільтр-сіточку на вході в машинку (що згідно з інструкцією до пралки повинен періодично робити споживач). Після того стало все гут, але виклик вважався помилковим. Майстер, оскільки сам зацікавлений "відремонтувати" за викликом (в нього від цього залежить зп), запропонував записати в талончік якусь поломку, щоб і мені не платити 30-50 грн (не пам*ятаю) за даремний виклик, і йому було добре. На тому полюбовно розійшлись)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо упакову включено в перелік того, що ти купуєш, (типу сам пристрій, шнурки там різні, опції і т.д. чи, на прикладі телефону: сам телефон, зарядний пристрій, диск із ПЗ, Дата-кабель, інстрцукція). Річ у тім, що є товари що продаються bulk, тобто без коробок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не етично

Коли тебе розводять "гарантійкою", то це етично, а коли ти скажеш хто розводить - то не етично? Дивна логіка.

Бракує лише повідомлення-відповіді фахових юристів! Сподіваюся вони все-таки з’являться!

Фахові юристи воліють брати за це гроші, а не розкидатися безкоштовними консультаціями.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не етично

Коли тебе розводять "гарантійкою", то це етично, а коли ти скажеш хто розводить - то не етично? Дивна логіка.

Бракує лише повідомлення-відповіді фахових юристів! Сподіваюся вони все-таки з’являться!

Фахові юристи воліють брати за це гроші, а не розкидатися безкоштовними консультаціями.

Інколи, для самореклами можна подати консультацію публічно і на безкоштовній основі.

Тим більше, хто найматиме юриста для справи для стягнення 200-300 грн за спірний ремонт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+ залежить від ПРОДАВЦЯ.

Щодо упаковки. Коли купувала холодильник, також таке в гарантії було. А привезли мені його додому обмотаним в плівку, без будь-яких коробок.

Купував холодильник у Рівному, упаковки не знайшли від нього (?...!). Примусив дописати в гарантії, що товар без оригінальної упаковки))) Троха повиламувалися але написали - до того ж примусив поставити штамп відділу, підпис менеджера і продавця) Робив то на випадок гарантійного звернення - не хотілося б псувати собі нерви відносно упаковки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...