Перейти до змісту

rozetka.com.ua в Луцьку - поділіться враженнями


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Почітав тему - зробив висновок що не варто там купувати, краще тут у наших магазинах, тим більш асортимент непоганий.

  • Відповідей 140
  • Створено
  • Остання відповідь
  • 5 місяців потому...
Опубліковано

Я вже багато різних речей купив на розетці.....зауважень ніяких не було.....Тільки один раз був інцидент, коли я купував материнську плату, так мені бракована попалася.....але я її через декілька днів вернув назад, правда гроші мені повернули десь через 2 місяці

Опубліковано

Почітав тему - зробив висновок що не варто там купувати, краще тут у наших магазинах, тим більш асортимент непоганий.

Мені подобається цей інтернет-магазін, я завжди там все купую, задоволений

Опубліковано

нормальний інтернет-магазин, на рівні, працюю з ними майже з самого заснування (коли вони у підвалі на Оболоні розпочинали) нарікань ніяких, сервіс та ціни відмінні, гарантійні випадки результативні. Вибір продукціїї вражає, та й оперативно реагують на замовлення.

Правда у Луцьку ніякої Розетки немає (це просто перевізник)

Опубліковано

Брав багато товарів і завжди був задоволений!Про магазини типу фокстротів забув давно.Шо тут казати,коли наприклад телевізор у фокстроті стоїть 25 000 а на розетці 18 000

Опубліковано

Прекрасний магазин! Правда як на мене доставка в них задорога!

Там ще як би страховка + платите на місці . Нормально , мене влаштовує .

Але контора , " Кур"єр " , яка займається доставкою , залишає бажати кращого . Ось в середу вранці замовив електронну книгу , сказав менеджер , що буде в четверг після 15-00 в Луцьку . Реально отримав в суботу в 16-00 .

Написав лист у п"ятницю в Розетку , на тему , що нема товару . Співробітник відповів в понеділок ( я так зрозумів , що у технічної підтримки субота-неділя теж вихідні ) :

Добрый день, Николай Валентинович!

Спасибо за интерес, проявленный к нашему магазину.

Ваш заказ был отправлен в Луцк 01.02. в наше курьерское представительство, по адресу: улица Ровенская №44.

График работы: Пн-Птн. 9.00-19.00, субб. 9.00-18.00, воскресенье--- выходной

Однако, так как доставленный товар находится в курьерском представительстве только 2 дня (после чего отправляется обратно), Ваш заказ возможно уже отправлен назад.

Вы можете перезвонить в курьерское представительство по (093) 315-02-19, 0332-240-144 и уточнить информацию по Вашему заказу.

№ заказа: РО20180334

Если заказ уже недоступен и для Вас всё еще актуален – свяжитесь, пожалуйста, с нашими менеджерами по телефонам: 0 (800) 503-80-80 (со стационарного - бесплатно), (044) 537-02-22, (044) 503-80-80 или же подтвердите заказ еще раз через наш сайт.

Всегда рады помочь Вам!

Тобто гальмувала процес служба доставки . Тому , коли строк доставки підійшов , краше самим зателефонувати , хоча мене менеджер з продажу запевняв , що телефонувати не потрібно і вони самі зателефонують або СМС пришлють , коли товар прийде .

Опубліковано

Прекрасний магазин! Правда як на мене доставка в них задорога!

Там ще як би страховка +  платите на місці  . Нормально , мене влаштовує .

Але контора , " Кур"єр " , яка займається  доставкою ,  залишає бажати кращого . Ось в середу вранці замовив електронну книгу , сказав менеджер , що буде в четверг після 15-00  в Луцьку . Реально отримав в суботу  в 16-00 .

Написав лист  у п"ятницю в Розетку , на тему , що нема товару  . Співробітник  відповів в понеділок ( я так зрозумів , що у технічної підтримки субота-неділя теж вихідні )  :

Добрый день, Николай Валентинович!              

Спасибо за интерес, проявленный к нашему магазину.              

Ваш заказ был отправлен в Луцк 01.02. в наше курьерское представительство, по адресу: улица Ровенская №44.

График работы: Пн-Птн.  9.00-19.00, субб. 9.00-18.00, воскресенье--- выходной

Однако, так как доставленный товар находится в курьерском представительстве только 2 дня (после чего отправляется обратно), Ваш заказ возможно уже отправлен назад.

Вы можете перезвонить в курьерское представительство по (093) 315-02-19, 0332-240-144 и уточнить информацию по Вашему заказу.

№ заказа: РО20180334          

Если заказ уже недоступен и для Вас всё еще актуален – свяжитесь, пожалуйста, с нашими менеджерами по телефонам:  0 (800) 503-80-80 (со стационарного -  бесплатно), (044) 537-02-22, (044) 503-80-80 или же подтвердите заказ еще раз через наш сайт.

Всегда рады помочь Вам!

Тобто гальмувала процес служба доставки . Тому , коли строк доставки підійшов , краше самим зателефонувати , хоча мене менеджер з продажу запевняв , що телефонувати не потрібно і вони самі зателефонують або СМС пришлють , коли товар прийде .

ТАК, ЦЯ СЛУЖБА ЗАЛИШАЄ БАЖАТИ КРАЩОГО, КРАЩЕ Б З НОВОЮ ПОШТОЮ СПІВПРАЦЮВАЛИ!

Опубліковано

До речі, тепер центр видачі купленого в "Розетці" знаходиться по вул. Рівненська, 44.

а стрий закритий чи теж продовжує діяти?

Опубліковано

До речі, тепер центр видачі купленого в "Розетці" знаходиться по вул. Рівненська, 44.

а стрий закритий чи теж продовжує діяти?

Закритий

Опубліковано

До речі, тепер центр видачі купленого в "Розетці" знаходиться по вул. Рівненська, 44.

а стрий закритий чи теж продовжує діяти?

Закритий

дякую за інформацію! Я вважаю що там краще доїхати більшою кількістю транспорту можна.

Опубліковано

таке питання.якщо я куплю товар де доставка 50 + ще один якусь малу побутову техніку,то там доставка уже не 50грн ,уточняє менеджер,так платити треба буде за більшу?чи як?чи може за кожний вид окремо?може хтось купляв,підкаже

Опубліковано

таке питання.якщо я куплю товар де доставка 50 + ще один якусь малу побутову техніку,то там доставка уже не 50грн ,уточняє менеджер,так платити треба буде за більшу?чи як?чи може за кожний вид окремо?може хтось купляв,підкаже

Платити прийдеться двічі. Побутова техніка зовсім інший відділ, інші менеджери інша служба доставки (як варіант). Я б сказав зовсім інша контора яка використовує розкручений інтернет магазин.

Опубліковано

Магазин нормальний, я б навіть сказав, що дуже хороший, ціни приємні, кілька разів купував в них, то від моменту оформлення замовлення на сайті до дзвінка менеджера проходить 5 - 10 хвилин. Єдине, що не подобається, так оцей брєд з доставкою. Що телевізор 42", що якийсь мр3 плеєр, мобілка чи флешка, габарити і вага якої в тисячу разів менші - доставка 50 грн. Якось би вони змінили підхід до цього діла, то і продавали б більше. Ладно ще якийсь дорогий телефон чи нетбук, а взяти наприклад USB флешку, так додай ще 50 грн до ціни, то в Луцьку в найдорожчому магазині дешевше вийде. Але, напевне, в них і так роботи вистачає.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Хотілось би почути поради бордівців, взяв недавно монітор на розетці, привіз додому і найшов битbй піксель по центру монітора, хочу тепер його повернути. Які можуть виникнути проблеми при поверненні?

Опубліковано

Хотілось би почути поради бордівців, взяв недавно монітор на розетці, привіз додому і найшов битbй піксель по центру монітора, хочу тепер його повернути. Які можуть виникнути проблеми при поверненні?

для початку зв`яжись з сервісним відділом Розетки (зворотній звязок на сайті, є спец.форма http://rozetka.com.ua/contacts/ ) та виклади там ситуацію, а тоді вже будеш бачити, що і як.

і ще, що значить взяв недавно і виявив битий піксель? якщо при купівлі то є шанс, а якщо пройшло кілька днів... то тут тобі і Розетка не допоможе

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...