madkot Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 07:48 Поділитися #1 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 07:48 усім привіт! десь з 22:30 вчорашнього вечора на деяких телефонах МТС стало неможливо здійснити вихідний дзвінок у будь якому напрямкку включаючи оператора. аналогічна проблема спостерігається і в Криму. причому вхідні дзвінки доступні.хтось аналогічну проблему помічав? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
artshocker Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 08:16 Поділитися #2 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 08:16 да знайома також жалувалась шо звонить ы выбываэ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Polystar Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 08:19 Поділитися #3 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 08:19 присутня теж така проблема."На даний момент дійсно можуть виникати тимчасові складнощі в роботі послуги. Спеціалісти зараз займаються вирішенням даних складностей. Точні терміни вирішення наразі відсутні. Приношу Вам вибачення від імені компанії за тимчасові незручності." Служба підтримки. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гетто Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 08:38 Поділитися #4 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 08:38 на деяких телефонах МТС стало неможливо здійснити вихідний дзвінок было такое... правда. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bambaclay Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 09:05 Поділитися #5 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 09:05 Сц\ки, той МТС вже дістав! Такі плани зірвав! Оце тільки зараз зміг кудись дозвонитись! Навіть смс не відсилались! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гетто Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 09:26 Поділитися #6 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 09:26 Оце тільки зараз зміг кудись дозвонитись! Навіть смс не відсилались! я уже грешил на сам телефон, а тут проблема в мтс... благодарю за поднятый вопрос... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Barbarun Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 10:26 Поділитися #7 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 10:26 доречі залишок на рахунку і досі не можна переглянути...в мене є підозра, що відключили старих абонентів (в тих що ще картка видана ЮМС), в брата нова картка (видана МТС) - проблем не було.. можливо хтось таке теж помітив.. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Arden Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 11:45 Поділитися #8 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 11:45 доречі залишок на рахунку і досі не можна переглянути...в мене є підозра, що відключили старих абонентів (в тих що ще картка видана ЮМС), в брата нова картка (видана МТС) - проблем не було.. можливо хтось таке теж помітив..в мене номер з 2005 року, ще є з 2003 - все гуд) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Smith Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 11:51 Поділитися #9 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 11:51 в мене номер з 2005 року, ще є з 2003 - все гуд) Аналогічно. Номер з 2004 р. і все нормально. Спеціально перевіряв. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skorpio76 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 11:58 Поділитися #10 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 11:58 доречі залишок на рахунку і досі не можна переглянути...в мене є підозра, що відключили старих абонентів (в тих що ще картка видана ЮМС), в брата нова картка (видана МТС) - проблем не було.. можливо хтось таке теж помітив..Слава Богу цілий день користуюся МТС без проблем. І вчора пізно ввечері працював зв"язок. В МТС-са буває таке, що контрактники мають зв"язок, а для абонентів передплаченого сервісу його немає. А стосовно старих/нових СІМок - навряд! Тим більше, що оператор час від часу "реанімовує" старі номери (які кілька років неактивні). Не спеціаліст, але припускаю, що десь були збої на якійсь станції, включили резерв. На час ремонту частину абонентів відімкнули. Контрактників відмикати "стрьомно". З ними укладено контракт і яка-не яка відповідальність по тому контракту, особливо перед корпоративними групами, існує. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ruslyk Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 12:13 Поділитися #11 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 12:13 а я то думаю шо то за н*х.... що даже рахунка перевірити неможу.... називається купив собі 2-гу сімку на днях..... пипец.... гррррр в лайфі такою *уйні ніколи небуло!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skorpio76 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 12:23 Поділитися #12 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 12:23 а я то думаю шо то за н*х.... що даже рахунка перевірити неможу.... називається купив собі 2-гу сімку на днях..... пипец.... гррррр в лайфі такою *уйні ніколи небуло!!!В контрактників на початку місяця перевірка рахунку достапна приблизно з четвертого числа (хоча обіцяють з п"ятого). Ситуацію з абонентами передплаченого сервісу не знаю. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tomagawk Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 12:51 Поділитися #13 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 12:51 ГО всі на Київстар!!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
madkot Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 15:43 Автор Поділитися #14 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 15:43 дізвонився до оператора - проблеми ще є, скільки часу треба - не знають. компенсовувати моральні та фінансові збитки ніхто не збирається- максимум вибачаться. і пофіг їм що я півдня дзвоню з КС на МТС маючи номер із послугою СУПЕР.коротше кажучи - ми всі для них тупо приносимо шалені прибутки і перед нами у них немає зобов"язань.спитав куди можу поскаржитись - сказали куди хочеш, і скзаано було так - бо зрозуміло що нічого не доб"юся Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 15:48 Поділитися #15 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 15:48 ГО всі на Київстар!!!! спасибо, насмешил Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skorpio76 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 16:05 Поділитися #16 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 16:05 дізвонився до оператора - проблеми ще є, скільки часу треба - не знають. компенсовувати моральні та фінансові збитки ніхто не збирається- максимум вибачаться. і пофіг їм що я півдня дзвоню з КС на МТС маючи номер із послугою СУПЕР.коротше кажучи - ми всі для них тупо приносимо шалені прибутки і перед нами у них немає зобов"язань.спитав куди можу поскаржитись - сказали куди хочеш, і скзаано було так - бо зрозуміло що нічого не доб"юсяНіби конкуренція є, але абонентів ніхто не цінує. Що МТС, КС. Якщо рахунок оплачувати - вчасно і без розмов. А в них технічні проблеми - буває, терпіть абоненти. Знають паразити, що абоненту не захочиться скаржитися у Службу захисту споживачів. Тут хіба домовитися кільком сотням абонентів і вимкнути телефони на годину! Аби показати, що абоненти теж можуть вплинути. Правда мене більше дратував КС! І ціни вищі і якість не вища за МТС. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tomagawk Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 16:24 Поділитися #17 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 16:24 дізвонився до оператора - проблеми ще є, скільки часу треба - не знають. компенсовувати моральні та фінансові збитки ніхто не збирається- максимум вибачаться. і пофіг їм що я півдня дзвоню з КС на МТС маючи номер із послугою СУПЕР.коротше кажучи - ми всі для них тупо приносимо шалені прибутки і перед нами у них немає зобов"язань.спитав куди можу поскаржитись - сказали куди хочеш, і скзаано було так - бо зрозуміло що нічого не доб"юсяНіби конкуренція є, але абонентів ніхто не цінує. Що МТС, КС. Якщо рахунок оплачувати - вчасно і без розмов. А в них технічні проблеми - буває, терпіть абоненти. Знають паразити, що абоненту не захочиться скаржитися у Службу захисту споживачів. Тут хіба домовитися кільком сотням абонентів і вимкнути телефони на годину! Аби показати, що абоненти теж можуть вплинути. Правда мене більше дратував КС! І ціни вищі і якість не вища за МТС.У Київстар якість не вища? Тут ви шановний ДУЖЕ глибоко помиляєтесь! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Arden Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 16:50 Поділитися #18 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 16:50 ГО всі на Київстар!!!! Идея не плохая, вот только п*дарастический цвет логотип ихний как то не айс Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skorpio76 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 17:14 Поділитися #19 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 17:14 дізвонився до оператора - проблеми ще є, скільки часу треба - не знають. компенсовувати моральні та фінансові збитки ніхто не збирається- максимум вибачаться. і пофіг їм що я півдня дзвоню з КС на МТС маючи номер із послугою СУПЕР.коротше кажучи - ми всі для них тупо приносимо шалені прибутки і перед нами у них немає зобов"язань.спитав куди можу поскаржитись - сказали куди хочеш, і скзаано було так - бо зрозуміло що нічого не доб"юсяНіби конкуренція є, але абонентів ніхто не цінує. Що МТС, КС. Якщо рахунок оплачувати - вчасно і без розмов. А в них технічні проблеми - буває, терпіть абоненти. Знають паразити, що абоненту не захочиться скаржитися у Службу захисту споживачів. Тут хіба домовитися кільком сотням абонентів і вимкнути телефони на годину! Аби показати, що абоненти теж можуть вплинути. Правда мене більше дратував КС! І ціни вищі і якість не вища за МТС.У Київстар якість не вища? Тут ви шановний ДУЖЕ глибоко помиляєтесь!Дивлячися як оцінювати, Шановний! Мій особистий стаж МТС 7 років, КС - майже 2роки. Обидва підключення контрактні. В глибокі технічні тонкощі вдаватися не будемо. На рівні звичайних, середньостатистичних користувачів висновкі такі, кількість скарг за 2 роки, висловлені КС у 2-3 рази більше, ніж за 7 років в адресу МТС. Більшість з скарг на КС я описував на Борді ТицьПроблеми зі звязком у КС я особисто фіксую частіше, ніж у МТС, хоча МТС є основних номером, і користуюся ним значно частіше. Та й фінансово КС програє: тарифи вищі, плата за з"єднання присутня у практично усіх тарифах навіть всередині мережі. Навіть на "рідний" буЛАЙН рахують як дзвінок на чужу мережу. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tomagawk Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 17:14 Поділитися #20 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 17:14 ГО всі на Київстар!!!! Идея не плохая, вот только п*дарастический цвет логотип ихний как то не айс Та пох на цвет, а логотип ваше норм, главное связь то хорошея!!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fedot Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 19:47 Поділитися #21 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 19:47 Постійна проблема "збій зв"язку", перезапуск телефону, дзвінок - триває від 15 секунд до 2-х хвилин, вибиває, набір - і знову "збій зв"язку"...і так по колу...Але ЛИШЕ з моїм номером (4 телефони на перевірку) і ЛИШЕ в моїй квартирі)))))П.С. А рахунок перевірити і зараз не можу. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yurik Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 20:02 Поділитися #22 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 20:02 Tomagawk, в КС жодного вигідного тарифу немає (djuice з його тарифом по 10 коп на всі оператори не беремо до уваги), в мережі навіть нормально нема як дзвонити, не кажучи вже про дзвінки на інші оператори. Так що поки КС не перерозгляне цінову політику, буде програвати тому ж таки МТС Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Jack Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 20:51 Поділитися #23 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 20:51 не знаю в мене особисто проблем не було (контракт МТС ), а ось дружина до мене дозвонитися не могла Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 20:59 Поділитися #24 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 20:59 аналогично. на контракте все ok Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oksana04 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 21:07 Поділитися #25 Опубліковано 3 Квітня, 2011 в 21:07 в мене номер з 2005 року, ще є з 2003 Номер з 2004 р. Підкажіть-но будь ласка ЯК глянути дату активації номера?По темі:В чоловіка - контракт - були проблеми.В мене - передоплала - без проблем. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.