Перейти до змісту

МТС - не можливо подзвонити


Рекомендовані повідомлення

...МТС... в першій половині дня був на Рівенщині, там також вихідні дзвінки обривало. Зміг дозвонитися з разу шостого... МТС...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 96
  • Створено
  • Остання відповідь

зрозуміло. це відкидає припущення, що глюк локальний.

потрібно писати колективне звернення до МТС з рядом вимог.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Сегодня звонил, во время разговора запикало, как будто денег нет. Пробую перезвонить, милый робот отвечает: "Возможность осуществлять звонки исчерпана... На вашем счету 7 грн 65 коп". Проверяю *101# - аналогично +7.65 грн. По 555 к оператору не соединяет. Уже что, надо >10 грн на счету, чтобы позвонить или как?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

також маю дивну проблему з МТС останні місяць-півтора - мені телефонують і чують "на даний момент абонет не може відповісти...", хоча телефон включений, в мережі. через кілька хвилин приходить СМС про те, що мені телефонували, а тому хто дзвонив, що я вже на зв"язку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сегодня звонил, во время разговора запикало, как будто денег нет. Пробую перезвонить, милый робот отвечает: "Возможность осуществлять звонки исчерпана... На вашем счету 7 грн 65 коп". Проверяю *101# - аналогично +7.65 грн. По 555 к оператору не соединяет. Уже что, надо >10 грн на счету, чтобы позвонить или как?

Вечером того же дня всё звонилось как ни в чем и не бывало.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у мене також була проблема з МТС 3 квітня, майже весь день нікуди не могла набрати, десь о 14 годині з братового МТС набрала до оператора, і лише через 4 години мій телефончик запрацював. І це вже було не вперше... А консультанти мені це пояснили так буцімто у них вночі велись якісь технічні роботи... :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Чергові глюки МТС?!

В суботу поповнив рахунок на 30 грн., вночі пройшла смс, що послуга "Супер" активована, зранку перевіряю кількість хвилин, а там пише, що послуга "Супер" недоступна, звернувся в чат підтримки не допомогли і порадили зачекати добу від моменту поповнення, передзвонив до оператора, вона прийняла заявку і сказала, що найближчим часом все нарахують в ручному режимі. Сьогодні хвилин так і нема. Дзвоню до оператора, а вони кажуть, що дійсно заявку прийнято і вона може оброблятись до 5-ти днів :blink:

Отакий сервіс тепер в МТС :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чергові глюки МТС?!

В суботу поповнив рахунок на 30 грн., вночі пройшла смс, що послуга "Супер" активована, зранку перевіряю кількість хвилин, а там пише, що послуга "Супер" недоступна, звернувся в чат підтримки не допомогли і порадили зачекати добу від моменту поповнення, передзвонив до оператора, вона прийняла заявку і сказала, що найближчим часом все нарахують в ручному режимі. Сьогодні хвилин так і нема. Дзвоню до оператора, а вони кажуть, що дійсно заявку прийнято і вона може оброблятись до 5-ти днів :blink:

Отакий сервіс тепер в МТС :(

А раніше був кращий?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раніше сервіс був цілком прийнятним :)

Я перекидывал 5 гривен на счет, их с меня сняло но абоненту они не пришли. при этом я точно набрал нужный номер.

К оператору не дозвонится, а когда мимолетом зашел в их магазин- отправляют на Воли где-то там...центр их :D

Выходит проехать 4 гривны и потерять время чтобы вернули 5 :D :D :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MTC загнався конкретно, таке враження що їм до одного місця яка якість їхнього зв'язку, а гроші деруть конкретні. І ще показують гонорові реклами, мовляв наш зв'язок найкращий! <_< Раніше хоч трохи дбали про якість...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибір завжди є, Київстар, Лайф і так далі...:0003:

Не дуже то й розженешся з вибором... В Київстара дійсно кращий зв'язок, Лайф - дешево і сердито(якість відповідна) :closedeyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Київстара зв'язок то кращий, але тарифи бажають кращого.

Та і не варіант міняти оператора коли коло твого спілкування зав'язане на МТС

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Київстара зв'язок то кращий, але тарифи бажають кращого.

Та і не варіант міняти оператора коли коло твого спілкування зав'язане на МТС

Саме це я і мала на увазі, або платити грошики за Київстар і тішитись кращим зв'язком (за більші кошти), або ж перебиватись тим що маємо від МТС...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

- колосальних розмірів мережа

- тисячі кілометрів оптики і радіолінків

- обслуговування у сотень підрядників

- робота з тисячами типів кінцевих мобільних терміналів

- стиковка обладнання, придбаного у різні роки

Поважаю мобільних операторів хоча б за те, що вони технічно реалізовують такі проекти.

Беручи до уваги, що рівень інвестицій досить солідний то і доступність сервісу на висоті, але

100% доступність усіх сервісів у режимі 24/7 це фантастика, скільки б там надлишковості не було вкладено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

- колосальних розмірів мережа

- тисячі кілометрів оптики і радіолінків

- обслуговування у сотень підрядників

- робота з тисячами типів кінцевих мобільних терміналів

- стиковка обладнання, придбаного у різні роки

і найголовніше - рашн бізнес

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Сраний мтс не дає подзвонити нормально! :mdr: спалив би цю драну кантору. При дзвінках пише що немає зв"язку з абонентами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я довго старався не відписувати в цій темі. Але це вже переходить всі межі. Як почав глючити о 12-ій ночі, то до цього часу щось робиться. До 10 ранку взагалі не можна було подзвонити, ні прийняти дзвінок, а зараз 50 на 50, як повезе. Інтернет зовсім не працює

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Написав тим козлам в неті:

Павло:

spacer.gifЩо за якість зв"язку? Не можливо подзвонити!!!

dash.gifinfo.gifЛаскаво просимо, Павло! Ваше питання переадресоване в групу, яка обслуговує Питання по послугам. Залишайтеся онлайн, поки оператор відповість на Ваше питання.dash.gifdash.gifinfo.gifВас обслуговує оператор Маша. Зараз в чаті: Павло, Маша.dash.gifМаша:

spacer.gifДоброго дня, Павло!

Маша:

spacer.gifНа даний момент дійсно можуть виникати тимчасові складнощі в роботі послуги. Спеціалісти зараз займаються вирішенням даних складностей. Точні терміни вирішення наразі відсутні. Приношу Вам вибачення від імені компанії за тимчасові незручності.

Павло:

spacer.gifА хто компенсує мені втрати за це?

Маша:

spacer.gifВи можете звертатись зі скаргою за даним посиланням:http://www.mts.com.ua/ukr/ask_expert.php

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене та сама лажа.Ще й телефон придбав тиждень тому.Ще й не дешевий.Почав на апарат грішити.Все позносив з нього.Тепер мучуся ставлю.Грьо****ий МТС. :angry2:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...