Перейти до змісту

Зростання ціни на нафтопродукти


rabzy

Рекомендовані повідомлення

Бо ми самі винні, з/п та сама, бензин піднявся майже на 50 % і всім пофіг, добре...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 68
  • Створено
  • Остання відповідь

Поясніть мені, будь ласка, яке відношення має ціна на бензин до зарплати???

те саме, яке має відношення ціна бензину до ціни на продукти та інших товарів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

to NightVision: Ну с одной стороны ты прав НИКАКОЙ, ибо топливо (нефть) это чёрное золото, а цена золота от зарплаты не зависит. Но вот когда благодаря такой цене - выростут цены на ВСЁ - от хлеба, электричества, транспорта - до комуналки. И когда твои минимальные затраты станут 3000 , а зарплата 1800. Вот тут ты увидишь прямую зависимость, и это при том что у тебя (например) даже нету машины и цена на бензин тебе поболту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кароче є така штука як паритет купівельної спроможності.

Це те що в країні А можна купити на певну суму, грошей скажем 100 доларів, і те що наприклад можна купити в країні Б на 100 гривень.

Так от якщо в країні А за 100 доларів можна купити 100 літрів бензину, а в країні Б за 100 гривень можна придбати 12 літрів, то країна Б - барани, бо в них собака дорогий бензин і малі зарплати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

NightVision а скільки вам років і де вчитесь?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2NightVision

Так питання в тому і полягає, що купівельна спроможність гривні слабка, і по вашій логіці треба збільшувати грошову масу для підняття з/п, що в свою чергу призведе до інфляції, рівень якої на сьогодні і так високий. А збільшення з/п можливе лише при зростанні рівня ВВП. Але це вже оффтоп, тому не будемо далі заглиблюватись в основи економіки і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В штатах галон коштує 3 бакси:

1 галон - 3,78 л.

1 галон - 3 бакси (24 грн)

1л. - 6,4 грн.

Якщо ви натякаєте, що в Німеччині, дорожче чим в США то в Західній Європі один з найдорожчих бензинів в світі і немає чого рівняти їх і нас.

Це як наші політики кажуть а знаєте от там то роблять так, воно то правильно, але і рівень життя/культури/свідомості і т.д. там зовсім інший.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

NightVision, це не логіка, це теорія, яка працює на практиці. Ви хочете сказати, що Мерседес у всьому світі коштує однаково?! Це не так, і ціни на бензин відрізняються, і на всі інші товари теж. Вчіть мат часть - ціноутворення, макроекономіка, тоді вам стане все зрозуміліше. Є маса інструментів, механізмів і важелів (доступних звісно владі), які можуть регулювати або дерегулювати певні товарні ринки в різних країнах. Стоп оффтоп...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

NightVision візьміть і почитайте книжку якусь по економіці, а то в нас тут вже офтоп вийде зараз на 2 сторінки.

Вони ні в який збиток не торгують а мають дуже гарні прибутки, якщо ви не знали. І ще підвищують акциз на імпортне паливо, що призведе до того, що бензин буде тільки наш, наш = неякісний. А те що Лівія не поставляє нафти - то фігня, бо вона має тільки 3% від світового видобутку і країни ОПЕК легко могли б компенсувати цю квоту, якщо б хотіли, щоб ціна на нафту не росла....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так ціна залежить від собівартості. Якщо собівартість вища ніж прийнятна для наших зарплат ціна, то потібно торгувати в збиток чи як???

Основні фінансові показники ВАТ “Укрнафта” за 2010 рік

За підсумками діяльності найбільшої нафтовидобувної компанії України – відкритого акціонерного товариства „Укрнафта” у 2010 році (у порівнянні з 2009 роком) основні фінансові показники такі:

доход (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) збільшився на 12861,6 млн. грн. (85,7%) і становить 27871,8 млн. грн. (за 2009 рік – 15010,2 млн. грн.);

чистий доход (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) збільшився на 10031,5 млн. грн. (100,5%) і становить 20010,4 млн. грн. (за 2009 рік – 9978,9 млн. грн.);

чистий прибуток збільшився на 2267,5 млн. грн. (598,6%) і становить 2646,3 млн. грн. (за 2009 рік – 378,8 млн. грн.); Відповідно сплата до бюджетів усіх рівнів збільшилася на 2967,0 млн. грн. (89,4%) і становить 6287,0 млн. грн. (за 2009 рік – 3320,0 млн. грн.). Більшу частину цих відрахувань становлять рентні платежі – 4101,6 млн. грн., які збільшилися у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 57,8%.

Прес-служба ВАТ "Укрнафта"

З офсайту Укрнафти, мені б таке збиткове підприємство - іпанутись - чистий прибуток виріс на 600% і становить 2,65 млрд. гриваків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так ціна залежить від собівартості. Якщо собівартість вища ніж прийнятна для наших зарплат ціна, то потібно торгувати в збиток чи як???

Ціна залежить від собівартості. Заробітна плата - тут говорили про ВВП, але у нашій країні вона залежить від мінімального (фіксованого) рівня заробітної плати і професійного ентузіазизму. Збиток? Заправляю повний бак тому, хто покаже мені трейдера, який працюватиме в збиток хоч на одноразовому продажу. При середньому рівні рентабельності цього бізнесу питання про від'ємне сальдо нонсенс.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Основна проблема в тому, що трейдери, використовують, будь-який інформаційний привід з метою збільшення ціни. Чи це війна, чи аварія на будь-якій видобувній платформі. Уряд натомість тільки і спроможний "регулювати" ціни. Проте інше проблема - саме цей вид бізнесу є частиною доходів і ласим шматком пирога для більшості урядовців та депутатів. Врешті, цілі епопеї навколо подорожчання палива лишаються епопеями, а останнє все-таки дорожчає. І якщо про економіку, то ефект маховика ("храповика" - так зрозуміліше), у даному сегменті працює ідеально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тим, хто не особливо дивиться новини. Уряд зафіксував ціну 95-го на рівні 9,50 грн. Всього лише 10 копійок за кожну одиницю октанового числа у бензині. (Прошу не сприймати всерйоз порівняння просто цифри "романтичні"). :smile-zachot:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В штатах галон коштує 3 бакси:

1 галон - 3,78 л.

1 галон - 3 бакси (24 грн)

1л. - 6,4 грн.

Якщо ви натякаєте, що в Німеччині, дорожче чим в США то в Західній Європі один з найдорожчих бензинів в світі і немає чого рівняти їх і нас.

Це як наші політики кажуть а знаєте от там то роблять так, воно то правильно, але і рівень життя/культури/свідомості і т.д. там зовсім інший.

Навіть менше 3, 2.60-2.75 ))))))))))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Які 2.60-2.75??? В світі ціни сягають рекордних показників, а не тільки в Україні. http://www.oilnews.com.ua/news/article9074.html?hl=0YbQtdC90Ysg0L3QsCDQsdC10L3Qt9C40L0=

Ну не може в Україні ціна на пальне бути набагато нижчою ніж в світі. Якщо я отримую зарплату в 10 разів нижчу ніж в Європі, то, слідуючи вашій логіці, мені,наприклад, ноутбуки, автомобілі і т.д. мають продавати в 10 разів дешевше??

Ну, а следуя твоей логике, нам должны поднять зарплату до 2000евро. По тому что у нас вдруг подорожал бензин, и ноутбуки недешёвые.

Выдвигай свою кандидатуру в президенты, мы за тебя проголосуем, а ты сделаешь нам адекватную зарплату не менее 2000евро в месяц.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Які 2.60-2.75??? В світі ціни сягають рекордних показників, а не тільки в Україні....

Ну не може в Україні ціна на пальне бути набагато нижчою ніж в світі.

Шановний - це все "інформаційна теорія" грубо кажучи. Тепер поясніть мені з точки зору вами вищевказаного, чому у сусідній Польщі, де я особисто буваю 1-2 рази в тиждень, ціни на пальне за останній місяць піднялися в середньому на 2-6 грош = 15 копійок максимум в переводі на гривні. Чи, може, Польща лідер серед нафтовидобувних країн?..Чи внутрішні запаси нафти там покривають метровим шаром всю її територію? Я вас прошу - не повторюйте за представниками нашої влади ахінєю, про світове здорожчання, особливо як мотивацію підняття ціни на пальне у нас. Калькулятор, гугл та кілька простих логічно-арифметичних дій покажуть, які камази грошей заробляють власники АЗС і наші рідні покращувачі життя, хто рило в нафтокорито зміг встромити.

П.С. З цінами на Мерседес не скажу, але от, приміром, Ланос в тій же Польщі можна без проблем купити за 3000 злотих. То 8500 гривень. Ще 150 у.о. обійдуться номера і документи. А у нас він скільки коштує?? То за вашою логікою що ж виходить? З\П у них в середньому втричі вища нашої...Знайдіть мені Ланоса за 3000 у.о...))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну не може в Україні ціна на пальне бути набагато нижчою ніж в світі.

Це на кінець січня

A30-4-1.jpg

Прикинь Європа це не весь світ.

ТУТ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правильно ціна в Україні на середньому рівні. А моя основна теза це те, що не може ціна залежати від зарплати.

Шановний...Теза зрозуміла - але контекстуально ви її трішки не так подаєте...Тому вам і намагаються довести, що існує якась певна адекватна пропорційність між зарплатою та ціною на пальне. Крім того, ціну на пальне потрібно розглядати як одну з основних ціноутворюючих ланок на будь-які товари та вироби. Автоматично, ціна на пальне мусить мати і вплив на сумму заробітної плати, оскільки викликаючи збільшення вартості споживчого кошика, логічно повинна прирівнювати сумму зарплати, підтримуючи її на рівні купівельної спроможності того самого споживчого кошика. Коло замикається тоді, коли зростає (з-за цін на пальне) собівартість товарів/послуг, тож повинна зрости і зарплата. Все мною вищесказане працює, більше або менше, в тій же самій Європі і взагалі - але, на жаль, не в нас.

Сподіваюсь вплив ціни на зарплату я доступно пояснив?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Восточная Африка (Эритрея) 2.53

Спакуха парни, ще є куди рости

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

NightVision, ціна на пальне у Ерітреї та Каракасі відрізняється у 158 разів. Ти це також поясниш різницею у собівартості видобування/переробки/поставки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бензин є товаром акцизним. Я не знаю, яка на сьогоднішній день собівартість 1л бензину, але те, що вона не перевищує 4-5 грн., то це точно. З введенням у вартість пального транспортного збору ми ніби-то рухаємося до Європи. Але в нормальних країнах ці збори, акцизи, податки поповнюють бюджети країн, ідуть на ремонти доріг, на утримання їх в належному стані. А в нас - осідають кишенях невеликої групи людей.

В нас вже напевно не залишилося жодної групи товарів, ціна на які формуюється виходячи з собівартості. Товар коштує стільки, скільки люди готові за нього платити. І навіть трошки більше. Накрутка в 120% - звичне явище. Олігархи вичавлюють з людей останні соки і набивають свої кишені. І продовжується це все вже не один рік.

Відчуй покращення життя вже сьогодні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

...

Накрутка в 120% - звичне явище.

Не тільки в реалізації нафтопродуктів. Візьми будь який магазин, там не те що 120, а й всі 200-300%.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З цим я згідний і ніколи проти цього нічого не казав. Зарплата залежить від ціни, а не ціна від зарплати. Не може в нас пальне коштувати 5 грн за літр тільки через те, що зарплата 2000 грн.

Ще раз прошу почитати мій пост. Ціна повинна бути 5-6 гривень, оскільки зарплата 2000. Це випливає з загального ціноутворення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З цим я згідний і ніколи проти цього нічого не казав. Зарплата залежить від ціни, а не ціна від зарплати. Не може в нас пальне коштувати 5 грн за літр тільки через те, що зарплата 2000 грн.

Ще раз прошу почитати мій пост. Ціна повинна бути 5-6 гривень, оскільки зарплата 2000. Це випливає з загального ціноутворення.

Навіть якщо ціна за барель нафти буде $200???

А для інших країн барель зараз не так, як для України коштує? А взагалі - навіть якщо і 500. Справа в іншому. Якщо ціна бареля 200 (чи 500, 800, 1000) ціна на товари буде вища на якесь число N, де N - нафтово-паливна складова ціноутворення товару. І це буде закладено в собівартість. Собівартість вища - грошей більше - більша зарплата, яка і буде адекватно пропорційна ціні на пальне. Ну як ще пояснювати?. Зайвий раз нагадаю - на даний момент в Україні це не діє...Бо деякі падли просто збагачуються за рахунок автовласників.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нас тупо на..бують. Вбивають в голови, що ціна є прийнятною, що бензин не може коштувати менеш і т.д. В результаті що маємо? За 2 роки вартість пального зросла в 1,5 рази. Ви відчули покращення якості пального? Вклали гроші в покращення виробництва, підвищення його ефективності? Перейшли на нові стандарти Євро-4, Євро-5? Взагалі куди ці гроші йдуть? Можливо дороги ремонтуються? Та фіг там! Надприбутки осідають в кишенях обмеженої групи людей.

Мало того. Продали українські НПЗ москалям. Вроді лише 1 чи 2 заводи лишаються українськими. Який іноземець зацікавлений вкладувати гроші в розвиток чужої держави? Чи в тому, щоб робити добро її громадянам? Ввести в залежність, вичавити останні копійки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...