ursa Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 19:49 #1 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 19:49 Сегодня, 14 февраля, в ОблГосАдминистрации были представлены проекты реконструции ж/д вокзала и окружающей его територии. Последний порадовал возвратом к разделительному газончику посередине дороги На этом же заседании решили, что реконструкцией заведовать будет мэрия, но не депутаты. И именно мерия определит проект-победитель Ждём. Надеемся. Верим... №1: Не один перехід, а два За ідеєю ТзОВ «Глорі-Плюс» старе приміщення вокзалу повинне залишитися. По обидва боки від нього проектанти пропонують збудувати два торгові центри, які повинні надати повний сервіс пасажирам – від харчування до продажу одягу. Напівзбудований перехід до центру «Караван» з боку вокзалу має «впиратися» у комерційну споруду. Зі слів архітектора підприємства «Глорі-Плюс» Олександра Балана, навпроти вокзалу на вулиці Карпенка-Карого будуватиметься нове приміщення, де розмістять касове відділення, ресторан і залу очікування. Обидва об’єкти з’єднуватиме ще один перехід над коліями. №2: Центр – Ківерці? За іншим проектом, автор якого - директор МП «АДК» Георгій Шевчук, залізничний вокзал Луцька розглядається в концепції загальної транспортної агломерації, центром якої виступить вокзал у місті Ківерці. Адже вокзал обласного центру працює з коефіцієнтом корисної дії не більше 10%. Згідно із задумом колишнього головного архітектора Луцька Шевчука концепція транспортного розвитку полягає в тому, аби з’єднати дачні масиви, починаючи від станції села Сенкевичівка, південну частину Луцька (район Гнідави), центральну (вокзал) та транспортно-пересадочний вузол «Північний», до якого входитимуть аеропорт, залізнична станція й автовокзал. Передбачено, що перевозити пасажирів буде декілька рейсових автобусів. Також за проектом Шевчука передбачене соціальне містечко «Крупа», де будуть школи, база для олімпійського резерву, житлові забудови, басейн та інші об’єкти. №3: Вокзал з аквапарком Автор іншого проекту – архітектор ВАТ «Волинський Дніпроміст» Андрош Бідзіля – теж не вважає за доцільне руйнувати старе приміщення вокзалу. Натомість архітектор заклав два варіанти реконструкції існуючого вокзалу, будівництво підземного переходу на вулицю Карпенка-Карого, а також зведення декількох комерційних об’єктів ліворуч від вокзалу. Зокрема, Бідзіля пропонує звести аквапарк. Праворуч від приміщення вокзалу в перспективі мають «вирости» багатоповерхові гаражі. №4: Нове приміщення плюс конкорс Проект ПП «Прайт» передбачає будівництво нового приміщення вокзалу з іншого боку колій навпроти існуючого. Два приміщення мають бути з’єднані конкорсом – розподільчим залом для пасажирів. Тут пасажири будуть чекати свого потяга, розміщатимуться різні торгові точки. Такі схеми конкорсів, зі слів архітектора Василя Дузь-Крятченка, розповсюджені в Росії і забезпечують 35% усього доходу вокалів. Також згідно з проектом передбачено будівництво комерційних приміщень у бік Ківерців і багатоярусних гаражів – з іншого боку вокзалу.
NowhereGirl Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 20:01 #2 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 20:01 Ждём. Надеемся. Верим..."верим" по-моєму зайве.. судячи по темпах будівництва переходів і мостів в Луцьку... ну принаймі не в найближчі 10 років...
Jack Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 20:12 #3 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 20:12 Ждём. Надеемся. Верим..."Надіявся дід на біб та ліг спати неївши" Народна творчість
prodrupaler Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 20:14 #4 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 20:14 Я тіки шо це в новостях бачив... NowhereGirl згідний але помоєму, за 10 років вони туди тільки крани, і цементовози підігнати встигнуть
eNyk Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 20:23 #5 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 20:23 навіщо маленькому Луцьку, який аж ніяк не є якимось великим залізничним вузлом така пафосна і по всьому видно, що дорога будівля вокзалу? Зробили б хоча б таке як в Ківерцях чи трохи більше і цього з головою хватило б
Smith Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 20:27 #6 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 20:27 Це кадри з к/ф "Луцьку - 1000 років"?
ursa Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 20:43 Автор #7 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 20:43 Можете назвать меня наивным, но я в это верю
vicit Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 21:01 #8 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 21:01 Велике прохання до чиновників: "Просто добудуйте міст."А потім можете вокзал реконструювати (аквапарк, сафарі парк - слони жирафи бегемоти, ангари для гелікоптерів...)
Korosy Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 21:05 #9 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 21:05 не зАмком єдиним... може ще й таке потім буде: Железнодорожный вокзал в Киеве приглашает на бал-маскарадКиев, Февраль 09 (Новый Регион, Антонина Журавская) – Пятый ежегодный благотворительный бал-маскарад «Карнавалия» в этом году пройдет в Голубом карнавальном зале Центрального железнодорожного вокзала.
Nokian Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 21:39 #10 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 21:39 Дуже перспективна ідея з розміщенням центрального вокзалу у Ківерцях.Якщо забрати колію до існуючого, то буде прямий проїзд з Грушевського до 40 кварталу та Варшавського, зникнуть переїзди, звільниться багато землі у центрі.Все таки є політ думки у наших архітекторів.
ursa Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 21:44 Автор #11 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 21:44 Во Львов как ездить тогда? Полётом мысли?
fenmix Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:04 #12 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:04 Похоже этот вокзал достроят тогда, когда у нас будут ездить такие же поезда, как и на картинках.
Nokian Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:09 #13 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:09 починаючи від станції села Сенкевичівка, південну частину Луцька (район Гнідави), центральну (вокзал) та транспортно-пересадочний вузол «Північний»
Oktar Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:15 #14 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:15 Митці блін.Замість того, щоб таки добудувати нещасний перехід, намалювали "Город-Сад" і тепер ще років 10 зможуть тицяти в нього пальцем і розкидати по карманам бюджетне бабло.
ursa Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:15 Автор #15 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:15 починаючи від станції села Сенкевичівка, південну частину Луцька (район Гнідави), центральну (вокзал) та транспортно-пересадочний вузол «Північний» Ага, зашибись решение Если не говорить о пассажирах... Грузоперевозка из Ровно в Луцк будет тогда осуществляться через Львов? А из Ковеля - через Сапижанку? Стратег, однако Для ознакомления - карта.
SOAD Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:19 #16 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:19 1 варіант з торговим центром самий тупий краще завод збудуйте чим ТЦВаріант 3 самий кращий, аквапарк зайвий
AK88 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:37 #17 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:37 У реалізацію таких масштабних проджектів не вірю.Он вже "реконструювали" Театральний майдан. Такі гарні картинки, а віз і нині там.Жодна з чотирьох пропозицій по реконструкції вокзалу мені не подобається. Проект №3 взагалі більш схожий не на вокзал, а на мечеть.Місту наразі потрібні елементарні речі, а не чергові мегапроекти:1. Завершити перехід.2. Зробити внутрішню реконструкцію вокзалу.
madkot Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:50 #18 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 22:50 люблять у нас фігньою страждати - проекти малюють на мільярди, соціальні містечка і т.д. ви зробіть простий реально потрібний соціальний перехід за пару сотен тисяч гривень і тоді вже починайте мудрувати, а то дійсно такими темпами ми скоріше про космопорт почнемо думати ніж хоч один з проектів почне втілюватись у життя і тим більше почне окупатись, а враховуючи нашу "стабільну" політично-економічну напправленість в район п"ятої точки жоден адекватний інвестор гроші не вкладе.
Ko3bMa Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 23:02 #19 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 23:02 самий файний варіант - з добудованим мостом
Nokian Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 23:09 #20 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 23:09 Грузоперевозка из Ровно в Луцк будет тогда осуществляться через Львов?південну частину Луцька (район ГнідавиКоли була реконструкція електротяги, всі їздили до Ківерець, і нічого.За ті гроші, що коштує земля під вокзалом, можна тролейбусну лінію до Ківерець пустити.Он з Ялти до Сімферополя їздить потік людей траліком раз в сто більший, ніж у нас.І відстань 40 км.
Nokian Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 23:13 #21 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 23:13 Номер три- точно як караван сарай.Ну а без мегапроектів Луцьк так і залишиться містечком ще років на 800.
yurgen Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 23:19 #22 Опубліковано 14 Лютого, 2011 в 23:19 За ті гроші, що коштує земля під вокзалом, можна тролейбусну лінію до Ківерець пустити. А зачем? Рельсы есть - трамвай трёхвагонный пустить и пусть катаеться туда-сюда постоянно Он з Ялти до Сімферополя їздить потік людей траліком раз в сто більший, ніж у нас.І відстань 40 км. 86 км
Jack Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 06:16 #23 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 06:16 Новий міст однозначно не будуватимуть скоро.Один з жалізничних "мужів" зажадав хабаря в кругленьку суму *0 000 000 грн задля його підпису під дозволом (з другої сторони мосту) на будівництво торгівельного комплексу типу Караван чи не все рівно Пасаж (назва немає значення), так що не скоро міст буде добудований ((
KolaT Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 08:12 #24 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 08:12 Варшавський ринок, Там-там, Ювант, Караван, Слон, Варшавський - так, там таки не вистачає ще кількох торгових центрів
BARAKUDA Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 08:28 #25 Опубліковано 15 Лютого, 2011 в 08:28 Мега проекти - круто, але з їх повною реалізацією в нас застій ще той...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.