Перейти до змісту

Реконструкция ж/д вокзала


ursa

Рекомендовані повідомлення

Сегодня, 14 февраля, в ОблГосАдминистрации были представлены проекты реконструции ж/д вокзала и окружающей его територии.

Последний порадовал возвратом к разделительному газончику посередине дороги :)

На этом же заседании решили, что реконструкцией заведовать будет мэрия, но не депутаты. И именно мерия определит проект-победитель :)

Ждём. Надеемся. Верим...

№1: Не один перехід, а два

За ідеєю ТзОВ «Глорі-Плюс» старе приміщення вокзалу повинне залишитися. По обидва боки від нього проектанти пропонують збудувати два торгові центри, які повинні надати повний сервіс пасажирам – від харчування до продажу одягу.

Напівзбудований перехід до центру «Караван» з боку вокзалу має «впиратися» у комерційну споруду.

Зі слів архітектора підприємства «Глорі-Плюс» Олександра Балана, навпроти вокзалу на вулиці Карпенка-Карого будуватиметься нове приміщення, де розмістять касове відділення, ресторан і залу очікування. Обидва об’єкти з’єднуватиме ще один перехід над коліями.

1balantjt.jpg

№2: Центр – Ківерці?

За іншим проектом, автор якого - директор МП «АДК» Георгій Шевчук, залізничний вокзал Луцька розглядається в концепції загальної транспортної агломерації, центром якої виступить вокзал у місті Ківерці.

Адже вокзал обласного центру працює з коефіцієнтом корисної дії не більше 10%.

Згідно із задумом колишнього головного архітектора Луцька Шевчука концепція транспортного розвитку полягає в тому, аби з’єднати дачні масиви, починаючи від станції села Сенкевичівка, південну частину Луцька (район Гнідави), центральну (вокзал) та транспортно-пересадочний вузол «Північний», до якого входитимуть аеропорт, залізнична станція й автовокзал.

Передбачено, що перевозити пасажирів буде декілька рейсових автобусів.

Також за проектом Шевчука передбачене соціальне містечко «Крупа», де будуть школи, база для олімпійського резерву, житлові забудови, басейн та інші об’єкти.

2shef4mkm.jpg

2shef4uk2.jpg

№3: Вокзал з аквапарком

Автор іншого проекту – архітектор ВАТ «Волинський Дніпроміст» Андрош Бідзіля – теж не вважає за доцільне руйнувати старе приміщення вокзалу.

Натомість архітектор заклав два варіанти реконструкції існуючого вокзалу, будівництво підземного переходу на вулицю Карпенка-Карого, а також зведення декількох комерційних об’єктів ліворуч від вокзалу. Зокрема, Бідзіля пропонує звести аквапарк.

Праворуч від приміщення вокзалу в перспективі мають «вирости» багатоповерхові гаражі.

3bidzivuv.jpg

№4: Нове приміщення плюс конкорс

Проект ПП «Прайт» передбачає будівництво нового приміщення вокзалу з іншого боку колій навпроти існуючого. Два приміщення мають бути з’єднані конкорсом – розподільчим залом для пасажирів. Тут пасажири будуть чекати свого потяга, розміщатимуться різні торгові точки.

Такі схеми конкорсів, зі слів архітектора Василя Дузь-Крятченка, розповсюджені в Росії і забезпечують 35% усього доходу вокалів.

Також згідно з проектом передбачено будівництво комерційних приміщень у бік Ківерців і багатоярусних гаражів – з іншого боку вокзалу.

4kysel.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 677
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Ждём. Надеемся. Верим...

"верим" по-моєму зайве.. судячи по темпах будівництва переходів і мостів в Луцьку... ну принаймі не в найближчі 10 років...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ждём. Надеемся. Верим...

"Надіявся дід на біб та ліг спати неївши"

Народна творчість

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тіки шо це в новостях бачив... NowhereGirl згідний але помоєму, за 10 років вони туди тільки крани, і цементовози підігнати встигнуть :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

навіщо маленькому Луцьку, який аж ніяк не є якимось великим залізничним вузлом така пафосна і по всьому видно, що дорога будівля вокзалу? Зробили б хоча б таке як в Ківерцях чи трохи більше і цього з головою хватило б

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це кадри з к/ф "Луцьку - 1000 років"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можете назвать меня наивным, но я в это верю :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Велике прохання до чиновників: "Просто добудуйте міст."

А потім можете вокзал реконструювати (аквапарк, сафарі парк - слони жирафи бегемоти, ангари для гелікоптерів...)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не зАмком єдиним...

може ще й таке потім буде: 1c450d9b72b4.jpg

Железнодорожный вокзал в Киеве приглашает на бал-маскарад

Киев, Февраль 09 (Новый Регион, Антонина Журавская) – Пятый ежегодный благотворительный бал-маскарад «Карнавалия» в этом году пройдет в Голубом карнавальном зале Центрального железнодорожного вокзала.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже перспективна ідея з розміщенням центрального вокзалу у Ківерцях.

Якщо забрати колію до існуючого, то буде прямий проїзд з Грушевського до 40 кварталу та Варшавського, зникнуть переїзди, звільниться багато землі у центрі.

Все таки є політ думки у наших архітекторів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Во Львов как ездить тогда? Полётом мысли? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Похоже этот вокзал достроят тогда, когда у нас будут ездить такие же поезда, как и на картинках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

починаючи від станції села Сенкевичівка, південну частину Луцька (район Гнідави), центральну (вокзал) та транспортно-пересадочний вузол «Північний»

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Митці блін.

Замість того, щоб таки добудувати нещасний перехід, намалювали "Город-Сад" і тепер ще років 10 зможуть тицяти в нього пальцем і розкидати по карманам бюджетне бабло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

починаючи від станції села Сенкевичівка, південну частину Луцька (район Гнідави), центральну (вокзал) та транспортно-пересадочний вузол «Північний»

Ага, зашибись решение :)

Если не говорить о пассажирах... Грузоперевозка из Ровно в Луцк будет тогда осуществляться через Львов? А из Ковеля - через Сапижанку?

Стратег, однако :)

Для ознакомления - карта.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 варіант з торговим центром самий тупий краще завод збудуйте чим ТЦ

Варіант 3 самий кращий, аквапарк зайвий

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У реалізацію таких масштабних проджектів не вірю.

Он вже "реконструювали" Театральний майдан. Такі гарні картинки, а віз і нині там.

Жодна з чотирьох пропозицій по реконструкції вокзалу мені не подобається. Проект №3 взагалі більш схожий не на вокзал, а на мечеть.

Місту наразі потрібні елементарні речі, а не чергові мегапроекти:

1. Завершити перехід.

2. Зробити внутрішню реконструкцію вокзалу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

люблять у нас фігньою страждати - проекти малюють на мільярди, соціальні містечка і т.д. ви зробіть простий реально потрібний соціальний перехід за пару сотен тисяч гривень і тоді вже починайте мудрувати, а то дійсно такими темпами ми скоріше про космопорт почнемо думати ніж хоч один з проектів почне втілюватись у життя і тим більше почне окупатись, а враховуючи нашу "стабільну" політично-економічну напправленість в район п"ятої точки жоден адекватний інвестор гроші не вкладе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

самий файний варіант - з добудованим мостом <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Грузоперевозка из Ровно в Луцк будет тогда осуществляться через Львов?

південну частину Луцька (район Гнідави

Коли була реконструкція електротяги, всі їздили до Ківерець, і нічого.

За ті гроші, що коштує земля під вокзалом, можна тролейбусну лінію до Ківерець пустити.

Он з Ялти до Сімферополя їздить потік людей траліком раз в сто більший, ніж у нас.І відстань 40 км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Номер три- точно як караван сарай.

Ну а без мегапроектів Луцьк так і залишиться містечком ще років на 800.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За ті гроші, що коштує земля під вокзалом, можна тролейбусну лінію до Ківерець пустити.

А зачем? Рельсы есть - трамвай трёхвагонный пустить и пусть катаеться туда-сюда постоянно :0095:

Он з Ялти до Сімферополя їздить потік людей траліком раз в сто більший, ніж у нас.І відстань 40 км.

86 км

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Новий міст однозначно не будуватимуть скоро.

Один з жалізничних "мужів" зажадав хабаря в кругленьку суму *0 000 000 грн задля його підпису під дозволом (з другої сторони мосту) на будівництво торгівельного комплексу типу Караван чи не все рівно Пасаж (назва немає значення), так що не скоро міст буде добудований ((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Варшавський ринок, Там-там, Ювант, Караван, Слон, Варшавський - так, там таки не вистачає ще кількох торгових центрів :closedeyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мега проекти - круто, але з їх повною реалізацією в нас застій ще той...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...