Перейти до змісту

Аверс провайдер?


Рекомендовані повідомлення

Вже пару днів неможу зайти на їхній сайт http://avers.tv/tariff.php ! Питання лишається актуальним!

пр. Грушевського - 1,3,3б,4а,5,6а,6б,7,8,9,9а,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,

20, 22, 23, 24, 24а, 25, 26, 27, 28, 29

Моє питання теж залишається актуальним, але не дуже, оскільки вже здається працює. Але що це було? Поломка, апгрейд?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже пару днів неможу зайти на їхній сайт http://avers.tv/tariff.php ! Питання лишається актуальним!

пр. Грушевського - 1,3,3б,4а,5,6а,6б,7,8,9,9а,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,

20, 22, 23, 24, 24а, 25, 26, 27, 28, 29

Моє питання теж залишається актуальним.

Я і незнав шо на грушевського є будинки 6а,6б!Бо я живу в 6!Чи це буквами позначаються підїзди???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже пару днів неможу зайти на їхній сайт http://avers.tv/tariff.php ! Питання лишається актуальним!

пр. Грушевського - 1,3,3б,4а,5,6а,6б,7,8,9,9а,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,

20, 22, 23, 24, 24а, 25, 26, 27, 28, 29

Моє питання теж залишається актуальним, але не дуже, оскільки вже здається працює. Але що це було? Поломка, апгрейд?

Я начал выяснять про отсутствие инета, звонил-звонил на номер 28-00-09, еле дозвонился, сказали что все нормально, потом звоню, говорят что все х*ёво, на след. день говорят что были профилактические работы на сервере и шас все работает, звоню после обеда, сказали отресетить модем, потому что они что-то там меняли. Напрошивается вопрос, нельзя было сразу сказать чтоб люди модем не мучали рестартами? Это ихние проблемы епт, я сегодня написал заявление на подключение к "ОГО", и буду ждать звонка. Как только подключат, отключаюсь от Аверса. На укртелекоме служба поддержки круглосуточно хоть работает.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З того часу, як Аверс з УАР-НЕТу перейшов на ДГ почалась повна *опа! В мене зараз, в цей момент швидкість в 5-10(!) разів менша заявленої. За що я плачУ гроші?!

378452860.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так у меня тоже самое. Вот поэтому принял решение сменить провайдера при возможности.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори
З того часу, як Аверс з УАР-НЕТу перейшов на ДГ почалась повна *опа! В мене зараз, в цей момент швидкість в 5-10(!) разів менша заявленої. За що я плачУ гроші?!

Замовлений "Аверсом" канал загружений на 100%. ДГ тут не винен.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звідки там адмінчеги після 20:00 ? Їх там після 18:00 уже іщі-свіщі :angry: Хотя, канєшно, список на закачку - і дамой, а ви абонєнти, робіть, шо хочете.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Юзерам аверса.

Пробуйте качати з 02:00 ночі по 08:00 ранку

в ці часи канал у вашого провайдера більш як на половину вільний :)

Доречі така статистика практично по всіх провайдерах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пробуйте качати з 02:00 ночі по 08:00 ранку

в ці часи канал у вашого провайдера більш як на половину вільний

То хай і беруть плату за 6 год. інтернета в день (з 02:00 ночі по 08:00 ранку), тобто 1/4, тоді претензій не буде. Інтернет мені потрібен ввечері в будні з ~18:00, а не з 02:00.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Мені інет потрібен гарантований.

Тому до недопровайдерів включатись не можу.

В Луцьку бачу для себе тільки Укртелеком і ДГ їх і юзаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Солідарний із kmd. Саме так і юзаю.

Хоча і можливість ще й Аверс підключити. Але з таким інетом і цінами.. - пробачте..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені інет потрібен гарантований.

Тому до недопровайдерів :ok: включатись не можу.

В Луцьку бачу для себе тільки Укртелеком і ДГ їх і юзаю.

+ 1 kmd

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Є ще тут (не)щасливі абоненти "Аверсу"? З четверга хтось швидкість більше 1 Мб/с бачив?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Я бачив, практично постійну планку в 100%

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є ще тут (не)щасливі абоненти "Аверсу"? З четверга хтось швидкість більше 1 Мб/с бачив?

я з ними воюю постійно, розмовляв з заступником директора, той пообіцяв що незабаром проблеми припиняться, що мають щось там вирішити з ДГ, або повернутись на УарНет

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене вдома два компа/два ІР і причини відсутності інтернету їхні адміни пояснювали тим, що в мене вірус, фаєрвол ітд, а на запитання чому на двох компах нема інета, вони розгублено не могли дати відповідь. сама прикольна відповідь на те що нема інета це було: "щурі перегризли/зїли кабель :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене там не паше не тільки SMTP сервер (їх) а взагалі любий, таке враження що порт закритий.

В когось є така проблема?

Тут є адмін Аверсу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це тільки така проблема? чи може в тебе інет теж пропадає, на модемі усі індикатори гаснуть і "робиться чорний ключик"

що до SMTP, то я вже на те не звертаю уваги, користуюсь поштою через браузер, для мене головне щоб інет стабільний був, бо останнім часом фільми качаю по 3-4 дні, замість 3-4 год

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Справа в тому що там людина юзає інет в основному для пошти, але пошта дуже активно, багато листів, працювати з ними через браузер не зручно.

А через програми, не паше відправка (SMTP) :(

На рахунок стабільності не знаю, але думаю те саме там...

Коли я підключався до Аверса не міг нарадуватися - після глючного АДСЛ від Фотакому, це було як Небо і земля.

А зара все навпаки - Аверс скурвився а Фотаком став Датагрупом і виправився...

Іронія долі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я з початку думав що SMTP барахлить там, де в мене пошта, але налаштувавши пошту в кількох програмах з'ясував, що це зовсім не так, кілька разів дзвонив там де знаходиться пошта і поняв що з поштою мені працювати не судьба. а зараз воно мені дуже б знадобилось, тому можу допомогти у війні за SMTP. війна за пошту на укр.нет пройшла успішно, тому і тут я думаю все можна вирішити, головне щоб ми їх регулярно бомбили дзвінками, бо пошту яка шлеться з сайту статистики вони не читають.

ЗІ колись написав листа, чекав на відповідь, але всьо по нулям, подзвонив, парєнь котрий підняв трубу був дуже здивований що такий лист прийшов від мене, це звучало приблизно "а хто ето сдєлал?" як в "наша раша" каже людвік арістарховіч, тому найкраще допомагають дзвінки, 28-00-00 приймальна, 28-00-10 заст. директора

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мене запитували на рахунок вірусів і тд, але після дзвінка до них, ті віруси десь зненацька зникли і швидкість нормалізувалась більш-менш...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори
Мене запитували на рахунок вірусів і тд, але після дзвінка до них, ті віруси десь зненацька зникли і швидкість нормалізувалась більш-менш...

адміни чи хтось в офісі виключив торенти?

Береш за руку Величка, його заступника(чи хто там тобі понарозказував про проблеми з каналом Аверс-Датагруп) і приходиш до мене. Я покажу де і в кого проблеми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

×
×
  • Створити...