Перейти до змісту

Нововведення у ПДР


mrZED

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
З наступного року водіїв будуть карати за зловмисне використання аварійки, перевищення швидкості на 20 км і відсутність відповідного "гумового взуття" на машині.

З нового року в Україні діятимуть нові правила для водіїв

З 2011 року діятимуть нові правила дорожнього руху. Відтепер буде скасоване легальне перевищення швидкості на 20 кілометрів, запроваджено обов'язкове пересування із ближнім світлом у білий день і предбачене покарання за "гумове взуття" не по сезону.

Наступного року в нових правилах дорожнього руху чітко розпишуть ситуацію, при якій водій має право вмикати аварійку – і зросте відповідальність за її зловмисне використання.

У нових правилах каратимуть і за брак зимової гуми на автомобілі. Іще одна новація- у зимовий період цілодобово авто зобов'язані будуть їздити з увімкненими фарами ближнього світла. А на заміських трасах фари треба буде вмикати завжди, навіть удень улітку.

Водіїв каратимуть за ненаявність спеціального крісла для дітей до 12-ти років.

Одна з новацій – водій при спілкуванні з ДАІ мусить залишатись у машині, причому руки тримати на кермі, щоб інспектор їх бачив.

У ДАІ з полегшенням зітхнули, що попередня влада не встигла запровадити свої плани збільшити дозволені швидкості на дорогах. У нових правилах якраз будуть дотримуватись наявних знаків. Якщо в місті дозволено їхати 60 кілометрів, то плюс 20 кілометрів водіям уже не дозволятимуть. Максимум 5 кілометрів. У більшості країн Європи, мовляв, у містах узагалі максимальна дозволена швидкість – 50.

Дозволену швидкість збільшать хіба що – до 110-ти кіломЕтрів на заміських трасах, і то якщо між зустрічними смугами є відбійники або клумба. Водночас штрафи за перевищення можуть залежати від швидкості – що більше женеш машину – то більший штраф. Самі розміри штрафів будуть чітко визначеними– ніяких вилок – щоби в інспектора не виникала зайва спокуса брати хабар.

(с)

Ну що ж, давайте аналізувати!

1) 60+5км/год - це впринципі правильно. Адже в багатьох європейських країнах це обмеження взагалі 50км/год! А льотати 80 по наших класних дорога в межах міста, вирулюючи по-між маршуток та людей на переходах, надіюсь залишиться в минулому. Хоча... хто спішив/порушував, той і надалі буде 90 їздити.. :smile3:

2) зимова гума в зимовий період - неоднозначне рішення. З точки зору безпеки - супер! Але за шо купляти старенькому дідусеві зимові колеса за принаймні 4*300=1200грн (більше місячної пенсії!!!), тим більше якщо він раза три взагалі виїде з гаража на свому розваленому Москвічіку... :angry:

3) не зловживати аварійкою. Тут я абсолютно згідний! Бо останнім часом наглості деяких водіїв просто немає меж! Чому я можу проїхати 100 метрів і потім вернутися пішки, а якесь лисе чмо поставить своє тоноване корито прямо на пішоходному переході чи на острівці безпеки чи за 1 метр від повороту, обмежуючи комусь видимість, включити аварійку і як нічого не було піти собі по справах!!!??? :mdr:

4) ближнє світло вдень. Ось цей пункт найбльше викликає запитань! Цілодобове ближнє в зимову пору року - ну це ще ладно... Бо спавді зимою видимість не дуже. Часто тумани, снігопади, або просто похмура погода. А за таких умов інколи важко помітити автівки, чомусь такого популярного у нас забарвлення, сірий металік... Але, скажіть, навіщо мені палити лампочки і садити акумм в липні місяці в обід, коли ні хмаринки на небі і сонце фігачить в очі гірше ніж дальній ксенон зустрічної машини!? <_<

  • Відповідей 465
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Слова-словами.... А  зловживання правилами дорожнього руху як були так і лишиться... Он і Конституція у нас одна з найдемократичніших в Європі а толку то???

По світлу згідний - брєд, ми ж не в Європі, в нас і реалії і техніка трохи інша.

Опубліковано

Чесно кажучи, ближнього світла в денну літню пору року не розумію, хоч як мінімум в Польщі це правило обов"язкове. Ну в них тумани дуже часто, хоча всеодно - не розумію. А так - нормально. Якби ще хабарництво викорінили...І корочки всякі. Але це утопія(((

Опубліковано

Майже повністю згоден з постом mrZED'a.

Ближнє світло вдень не завжди корисне. В умовах недостатньої видимості - так, варто включити фари, але навіщо їх включати влітку серед білого ясного дня? Яка від них тоді користь?

Щодо обмеження швидкості не все так однозначно. В Луцьку, наприклад, по Карпенка-Карого можна безпечно їхати зі швидкість понад 60 км/год. А якщо взяти великі міста, ту ж столицю. Почнусть всі по проспектам Києва їздити зі швидкістю 50 км/год. Що то буде?

Опубліковано

Ближнє світло вдень для того, що людина боковим зором побачить сусідню машину швидше, ніж якби в неї воно не було увімкнене.

Давно вже проведено випробовування і аналіз.

Думаєте, закордоном просто так це ввели...

Опубліковано

Ближнє світло вдень для того, що людина боковим зором побачить сусідню машину швидше, ніж якби в неї воно не було увімкнене.

Давно вже проведено випробовування і аналіз.

Думаєте, закордоном просто так це ввели...

Чому це не ввели в Німеччині, Франції, Люксембурзі?

Опубліковано

Нововведення вважаю такі що могли б і зачекати, краще б внесли коригування у ПДР що соють двоякий смисл, унеможливлює в окремих ситуаціях проїхати не порушуючи ПДР, і краще за все взялися за тачки які люблять їздити по тротуарах, клумбах. З іншого боку б навели порядок з розміткою, забрали тупі знаки які не вписуються не в .... кароче, щодо цих змін

1. У нових правилах каратимуть і за брак зимової гуми на автомобілі. - Згідний, а те що немає грошей на гуму, то все пусті слова, немаєш грошей забезпечити безпеку своєї автівки на дорозі - зливай воду з радіатора і жди сухого асфальту.

2. Увімкнені фари вдень - підтримую, хоча введення це обовязковим - нахрен?

3. Аварійки?! - Цікаво як будуть визначати мона чи не мона?!

4. Руки на руль - :lol: дибіли мля.

5. 110 на трасі +

6. 65 по місту +. Якби зробили 50 по місту? Також + ! Вже як комусь вкортить погазувати - 20 грн і на Крупу, газуй скіко влізе.

7. Крісла для дітей? +100500

8. Окремим пунктом в ПДР краще б добавили карання ГАІшників за їхні порушення. А то для них правила не писані. Але на скільки мені відомо в нас не карають кого? - Психів. Вивод?

Ближнє світло вдень для того, що людина боковим зором побачить сусідню машину швидше, ніж якби в неї воно не було увімкнене.

Давно вже проведено випробовування і аналіз.

Думаєте, закордоном просто так це ввели...

Чому це не ввели в Німеччині, Франції, Люксембурзі?

Там такою хернею не займаються. І в них президент не зек а премєр не людина яка не знаю державну мову. Кароче...

Опубліковано

Ближнє світло вдень для того, що людина боковим зором побачить сусідню машину швидше, ніж якби в неї воно не було увімкнене.

Давно вже проведено випробовування і аналіз.

Думаєте, закордоном просто так це ввели...

Не все що вводять за кордоном необхідно вводити у нас. ІМХО

Опубліковано

Чесно кажучи з відсутністю дитячого кріслом не зрозумів. Це тепер якщо попросить сусядкв з 10-річною дитиною її підвезти, то сусідку підвезу, а дитина нехай біля машини біжить, бо дит. крісла немає?? :D

Опубліковано

цікаво, як будуть реагувати на всесезонну гуму?

в мене стоїть M+S? а її можна трактувати по різному -

M+S или M&S (Mud + Snow) — грязь плюс снег и означает, что шины всесезонные или зимние.
Опубліковано

зимняя или хотя бы всесезонная резина зимой - очень правильное и грамотное решение, imho. и пример про дедушку только доказывает это - дедушка на своем "москвиче" с летней/лысой резиной пусть сидит дома и дожидается тепла, а не выпрыгивает на гололед увеличивая аварийность. а три раза в сезон можно и на такси проехаться.

Опубліковано
Але, скажіть, навіщо мені палити лампочки і садити акумм в липні місяці в обід, коли ні хмаринки на небі і сонце фігачить в очі гірше ніж дальній ксенон зустрічної машини!?

Чоловіче, буває що в місяць наїзджую 10 000-15 000 км і стикався з багатьма критичними ситуаціями на дорозі, і скажу що я просто не розумію чому не ввели цього раніше. Автівку, яка їде у зустрічному напрямку, з увімкнениними фарами видно набагато краще і дальше, особливо коли сонце світить прямо в очі. Не даремно, у цивілізованому світі, така опція як "денні ходові вогні(DRL)" у нових авто у стандартній комлектації.

Нововведення ...... Вивод?

Ближнє світло вдень для того, що людина боковим зором побачить сусідню машину швидше, ніж якби в неї воно не було увімкнене.

Давно вже проведено випробовування і аналіз.

Думаєте, закордоном просто так це ввели...

Чому це не ввели в Німеччині, Франції, Люксембурзі?

Там такою хернею не займаються. І в них президент не зек а премєр не людина яка не знаю державну мову. Кароче...

У Євросоюзі "денні ходові вогні(DRL)" будуть обов'язкові з 7 лютого 2011 року.

audi4_DRL.jpg

P.S.

Дневные ходовые огни (или Фары дневного света) предназначены для работы в светлое время суток. Согласно информации представителей Еврокомиссии беспрерывно работающие фары лучше выделяют автомобиль на дороге (особенно в солнечную погоду либо же если автомобиль окрашен в цвет, из-за которого он может сливаться с дорогой в зеркале заднего вида). Обязательная эксплуатация DRL (Day Running Lights) в странах Евросоюза согласно директиве Еврокомиссии запланирована с 7 февраля 2011 года. Все новые модели легковых и грузовых автомобилей должны быть оборудованы дневными ходовыми огнями. Фары дневного света могуть быть установлены в качестве дополнительного источника освещения (либо же интегрированы в головную оптику автомобиля. DRL являются энергосберегающими, экономят значительную часть электроэнергии автомобиля по сравнению с фарами ближнего света.

http://www.xenon.co.ua/category_30.html

P.S.S

Я завжди, як виїджаю за місто пристібаюсь ременями безпеки і вмикаю ближне світло фар.

Опубліковано

зимняя или хотя бы всесезонная резина зимой - очень правильное и грамотное решение, imho. и пример про дедушку только доказывает это - дедушка на своем "москвиче" с летней/лысой резиной пусть сидит дома и дожидается тепла, а не выпрыгивает на гололед увеличивая аварийность. а три раза в сезон можно и на такси проехаться.

А я з цим не згоден. Категорично не згоден. Так, хороша зимова гума - то сила. Зимою вона додає безпеки і впевненості на дорозі. Легше рушити, легше загальмувати, легше повернути...

В мене в батька АЗЛК-408 "Москвич" 1972 року випуску. Автомобіль знаходиться в технічно справному стані. Їздить зараз кожен день. Заводиться машина з пів-оберту, незважаючи на акумулятор "Іста", який вже служить 6-й сезон. Гума, звісно, там стоїть не зимова. І що з того? Багато через нього аварій трапилося?

Сучасні автомобілі наворочені, оснащені кучою електронних систем, які підвищують безпеку руху, взуті в шиповану гуму, але що це їм дає? Всерівно б'ють їх як яйця на пасху. Проблеми не в машинах, їх оснащеності, а в головах. Ніякими змінами до ПДР це не лікується.

Опубліковано

вчора дивився в новинах про ці зміни. Там ще є такий пункт як заборона їздити водію з втомою. Як цей стан втомленості буде визначатись? Як пояснив високопоставлений чиновник, прізвища правда не запам"ятав, коли його запитали, по чому буде ДАЄць судити, чи людина втомлена, він відповів що будуть в наявності спеціальні біометричні і ПСИХОФІЗИЧНІ прилади!!! Такого брєду я ще не чув. Тобто наприклад якщо я працюю у луцьку і живу десь за 50 км і кожен день їжджу на роботу автівкою і засиджусь роблячи місячний звіт до 11 вечора, і мене зупинить ДАЇ, скаже шо я втомлений, то додому я не попаду виходить?

Опубліковано

Саня, ты не понимаешь, в современном дорожном темпе под 408'й москвич никто подстраиваться не будет. оттормозится твой папа какому-нить лексусу в бампер и заработает себе массу проблем. кроме того, я прикидываю его каждодневную нервотрепку - старая заднеприводная машина на летней резине зимой :dont: сделай папе подарок на новый год - купи комплект зимней резины, хотя бы "Медвед" или "Каму", чуть бэу корейская или европейская тоже по цене более чем доступна.

Опубліковано

Спаршивал про включенные фары у полицая в Польше, по простому он обьяснил так: "что бы ты понимал в какую сторону движется автомобиль, к тебе на встречу или от тебя"... Во как!

Опубліковано

...

Ближнє світло вдень не завжди корисне. В умовах недостатньої видимості - так, варто включити фари, але навіщо їх включати влітку серед білого ясного дня? Яка від них тоді користь?

...

Там, де діє це правило, врятовано багацько життів. Спрацьовує це правило при обгонах. Автомобілі стали швидшими, відповідно часу для прийняття рішень стало менше, тому важливо щоб водій, який виїхав на зустрічну смугу для обгону, відразу міг зрозуміти машина на ній їде назустріч (а мо" й летить 220) чи в попутньому напрямку, і вчасно повернутись на свою смугу, уникнувши лобового зіткнення.

Я за.

Опубліковано

Завжи за містом вмикаю ближнє світло і я за такий поункт! Бо в нас є ДЯТЛИ які поки бачать перед собою дорогу метрів на 10 не вмивають навіть габаритів а якщо і вмикають то...... кольорові (недавно бачив таксиста на білому ДОБЛО в якого передні габарити були ЧЕРВОНІ!!!!), а про рух під час дождя чи туману - то я взагалі промовчу. Краще хай цілодобово світять ті фари. Мені лямп не жалко, хай мене бачать і я побачу раніше...

Про швидкість по місту звичано я за, а от за містом можно булоб і хочаб до 100 кмч на звичайних ділянках підняти.

як мислите трапилась би ця пригода якби у вантажівки і Газелі було увімкнене хочаб ближнє: http://www.sai.gov.ua/pages.shtml?id=2203

І таких прикладів мабуть сотні можно наводити :(

Опубліковано

audi4_DRL.jpg

P.S.

Дневные ходовые огни (или Фары дневного света) предназначены для работы в светлое время суток. ...

Такі "штучки", як на фото - хіба вони в контексті нових ПДР будуть вважатися "увімкненими фарами"? Навряд.

Шкодую про те, що раніше на круїз-контролі, виставленому на відмітці 80 км/год без будь-яких проблем можна було заїхати в Ковель, Володимир, Рівне... тепер в селах треба буде скидати до 60 км/год.

В місті ж 80 км/год можна нормально розвинути лише на Глушець, ну, і, можливо, на Карпенка-Карого (і то не скрізь).

"Руки на кермі"... а як тоді мобілкою відео знімати?

Опубліковано

"Руки на кермі"... а як тоді мобілкою відео знімати?

а то спеціально, шоб їхню кантору не палити, вони вже задрались про себе відео в інеті дивитись

Опубліковано

audi4_DRL.jpg

P.S.

Дневные ходовые огни (или Фары дневного света) предназначены для работы в светлое время суток. ...

Такі "штучки", як на фото - хіба вони в контексті нових ПДР будуть вважатися "увімкненими фарами"? Навряд.

Вони і для того створені, щоб у світлу пору доби включались замість ближнього світла фар. Без ближнього вони світять зі 100% яскравістю, а з увімкненим ближнім лише зі 30% яскравістю.

Опубліковано

audi4_DRL.jpg

P.S.

Дневные ходовые огни (или Фары дневного света) предназначены для работы в светлое время суток. ...

Такі "штучки", як на фото - хіба вони в контексті нових ПДР будуть вважатися "увімкненими фарами"? Навряд.

Вони і для того створені, щоб у світлу пору доби включались замість ближнього світла фар. Без ближнього вони світять зі 100% яскравістю, а з увімкненим ближнім лише зі 30% яскравістю.

Цитую:

Іще одна новація- у зимовий період цілодобово авто зобов'язані будуть їздити з увімкненими фарами ближнього світла. А на заміських трасах фари треба буде вмикати завжди, навіть удень улітку.

Ці світлодіодні куйнюшки і "фари ближнього світла" - це хіба одне й те ж саме? Ні... Тому й виникло питання.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки


×
×
  • Створити...