Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


talja

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)

Для мене Приватбанк це найгірший із банків якими я користувався...

Багато, що в них дратує.

Весь час під час чи оформленння, чи переоформлення, чи взагалі звернень до їх працівників ну просто заставляють оформляти депозит, щоб по 50-100 грн.в місяць знімало на депозит, вже даже приходилось сваритися із за того, що оформили без мого погодження карточку (коли я звернувся по питанню переоформлення карточки)і поставили перед фактом, я сказав, що я не погоджуюсь, вони начали мені нав'язувати- це обов'язково і т.д., ну одним словом все закінчилось скандалом невеличким і вимушеним вибаченням їх переді мною...

То під час передвиборчої компанії як заходив по справах в відділення пхали в руки ті газети з агітацією, то весь час черги....

Працівники ну це взагалі окреме питання, чомусь як я користуюсь укрсоцбанком мені ще ні разу не траплялось чи працівника хама, чи не кваліфікованого, а тут, то прийдеш - вон говорить по телефону пів години, або зі знайомою, то ще якийсь прикол, то ставиться до тебе як ніби то вона мені друг, це не тільки звертання на ти, я розумів би якби я до них на ти, а так потрібно тримати субординацію...

Взагалі від приватбанка тільки негативні враження, одне чим подобається - це кількість банкоматів....

Змінено користувачем kozakOleg
Опубліковано

Що мені подобається на борді, так це те, що це невичерпне джерело інсенуацій. То інкасатори сім'ю задавили, то банк клієнтів без карток не обслуговує...

Щоб скористатися послугою в банку, яка потребує ідентифікації, клієнтам більше не потрібно надавати касирові або операціоністу паспорт, достатньо лише пластикової картки ПриватБанку. При оформленні картки клієнт проходити повну разову процедуру ідентифікації, мета якої, крім інших переваг, спростити ідентифікацію при майбутньому обслуговуванні. Крім того, такий спосіб ідентифікації займає набагато менше часу: 8 секунд за допомогою карти проти 40 секунд традиційно (пред'явлення документів, заведення даних клієнта, в програмний комплекс та ін.), що скорочує загальний час на надання послуги, і в свою чергу позитивно впливає на задоволеність клієнтів якістю обслуговування.

Дане нововведення спрямоване на те, щоб зробити обслуговування клієнтів у відділеннях ПриватБанку ще більш швидким і комфортним. Це не означає, що клієнту буде відмовлено в обслуговуванні при відсутності карти або не бажання її оформити - Банк лояльно ставиться до своїх клієнтів і хоче довести всі ПЕРЕВАГИ ОБСЛУГОВУВАННЯ З КАРТКОЮ:

di-13129019647810.jpg

АЛЕ вищенаведене ніяк не говорить про те, що клієнтам, які не мають карток ПриватБанку, буде відмовлено в обслуговуванні. Таким клієнтам ми завжди йдемо на зустріч, пропонуючи кредитку в ПОДАРУНОК! У свою чергу, клієнти, які відмовилися від оформлення будь-якої карти, обслуговуються зараз БЕЗ БУДЬ-ЯКИХ ОБМЕЖЕНЬ.

Банк обслуговує ЗАРАЗ. Але не обслуговуватиме з 1 грудня. Інформація отриманна у відділенні Привату на проспекті Волі (точної адреси не знаю) від менеджера з обслуговування ВІП клієнтів. Звичайно сам Банк буде називати це "покращенням фінансової грамотності" і всім чи тільки можна. Але станом на позавчора рядовий представник банку відповів мені, як рядовому клієнту саме так. Для того щоб зробити будь яку операцію в АБС клерк має взяти Вашу картку, провести через щось типу картрідера на свому компі, а вже після того система дасть йому змогу здіснити для вас необхідну операцію. Звичайно ті операції які не потребують ідентифікації клієнта можуть проводитись, а всі інші (а це переважна більшість) тільки з карткою. Банк і зменшить черги і напхає своїх кредиток, які є одним з найбільш дорогих кредитних продуктів в Україні. А прес служба в свою чергу якось гарно це обізве, щоб Ви і надалі мали, що цитувати.

Опубліковано

Банк обслуговує ЗАРАЗ. Але не обслуговуватиме з 1 грудня.

Брехня. Або менеджер не читає розпоряджень.

Звичайно ті операції які не потребують ідентифікації клієнта можуть проводитись, а всі інші (а це переважна більшість) тільки з карткою.

Див. вище.

Банк і зменшить черги і напхає своїх кредиток, які є одним з найбільш дорогих кредитних продуктів в Україні.

Брехня. Спитай в банку "Русскій стандарт". (75% річних по кредитці :blink: ).

І чому напхає? Розумний сам би прийшов. Дехто думає, якшо кредитка, то всьо капєц, кабала, продавайкорову. Може не знають, шо кредит безплатний до 55 днів, 10% на залишок власних коштів, бонуси в магазинах "Бонус+", Приват-24 і тд? Випуск безкоштовний, не користуєшся - не платиш нічого, лежить їсти не просить, але й нічого не отримуєш...

Опубліковано (змінено)

SunSeth

А важко не опускатись до такого примітивізму в діалозі? :naezd: Можна хоч 15 разів написати слово "брехня", але аргументів від цього не прибавляється. Я спеціально наголосив на джерело інформації. Вставай пораньше в понеділок і йди обзивай клєрка на відділенні.

І ще раз для тих хто в танку: кредитка Приватбанку є одним з найбільш дорогих кредитних продуктів в Україні. Це наскільки низької думки треба бути про тих хто це буде читати, щоб напарювати цю дурість про безкоштовність кредиту. Зараз навіть бабки на лавочках :g05: починають розбиратися, що таке комісії банку і що таке реальна процентна ставка. Мені навіть не цікаво лізти в цифри і обраховувати її. Я дуже радий за Приват, що є невідомо де банк "Русскій стандарт", який можна ставити за приклад. Для експеременту пропоную всім хто хоч раз колись користувався послугами цієї глобальної і архіважливої для банківської системи України фінансової установи, поставити SunSeth Thаnk. :P

Змінено користувачем Oktar
Опубліковано

Ніколи не любив ПриватБанку і його працівників і його правил і його офрмлення і його умов, А тим паче йоговідділення на Пр.Волі біля стоматполіклініки.

Опубліковано

Гммм.... По-моєму, будь-яка операція в Приватбанку, якщо немає синьої карточки, коштує 20 грн :unsure:

Але карточка підходить чия завгодно, касири не дуже там дивляться, головне щоб була. :unsure:

Опубліковано (змінено)

Раз хотів по вестерн юніон гроші переказати за шмотки з інтернет магазину, прийшов в ПриватБанк, дав розпічатку з адресою. Касирша питає "яка країна", кажу там все написано. Вона каже що не написано, я кажу що он же пише "Hong Kong". Вона: це не країна, кажіть яка це країна, кажу ну взагалі то тіпа країна, але подивіться в Китаї може. Вона карочє і в китаї дивилась і в кореї, фиркала щось там. Аж через 10 хвилин прийшла якась її колега і в списку країн показала їй Гонг Конг. Тупєндяї карочє.

Змінено користувачем Vetalkab
Опубліковано

взагалі то банки повині брати будь-які платежі і це не залежить чи ти є клієнтом чи не є, от розмір комісійної винагороди може змінюватись згідно тарифів..

мабуть в даному випадку треба було просто підійти до керівника відділення і повідомити про цей випадок... якщо не дійде нормально - скаргу в Нацбанк, хай розбираються... :) по закону вони не мають права не брати платежі і це регулює саме Нацбанк. те що Ви смску скинете чи позвоните на гарячу лінію - скоріше за все нічого не дасть.

Опубліковано (змінено)

Приват жжот.

Акція впізнай друга, отримай 5000грн:

Акція

Впізнані друзі

+

Дошка пошани

Ага, але нам нічого не світить.

Волинської області там не має!

Значить у нас на Волині найчесніші працівники Приватбанку!

:0003:

Змінено користувачем ISV
Опубліковано

Значить у нас на Волині найчесніші працівники Приватбанку!

:0003:

Хм... А я зробив інший висновок - у нас на Волині найчесніші клієнти Приватбанку

  • +1 1
Опубліковано

Значить у нас на Волині найчесніші працівники Приватбанку!

:0003:

Хм... А я зробив інший висновок - у нас на Волині найчесніші клієнти Приватбанку

Дошка пошани

2938015794.jpg

Мельник Виктор НиколаевичДолжность:Специалист по работе с кредитными картамиРегион: Волынское ГРУ

Дата увольнения: 09.09.2008 г.

Вид мошенничества: мошеннический выпуск платежных карт

Приговор суда: 4 года лишения свободы с лишением права занимать должности, связанные с материальной ответственностью сроком на 3 года, с возмещением ущерба Банку.

Опубліковано

SunSeth

А важко не опускатись до такого примітивізму в діалозі? Можна хоч 15 разів написати слово "брехня", але аргументів від цього не прибавляється.

Тарас, я розумію, що "Кредобанк" у Луцьку, у якому Ви працюєте, наразі переживає не найкращі часи і деяка провина у цьому лежить на ПриватБанку... Як наприклад, винний Голлівуд перед Казахфільмом, БМВ перед Ладою Калиною, Слон перед Моською, але нажаль іншого, більш точного антоніму до слова "правда", як "брехня" в українській мові немає. Може, в польській мові інакше, але в українській так склалось, що те, що неправда, те - брехня. Пшепрашам бардзо.

Я спеціально наголосив на джерело інформації.

А я, в свою чергу, наголосив, що "джерело інформації" "трохи" ввело вас в оману. Ще раз повторю, клієнтів будуть обслуговувати ВСІХ, незалежно від наявності картки, тим більше, обов'язково кредитної. Але клієнтів із карткою будуть обслуговувати швидше. Чому? Тому що, щоб ідентифікувати клієнта без картки треба, наприклад, вручну ввести ІПН або серію та номер паспорта, а карткою достатньо чиркнути по терміналу або картрідеру.

Вставай пораньше в понеділок і йди обзивай клєрка на відділенні.

Цього потоку підсвідомості я щось так і не зрозумів.

І ще раз для тих хто в танку: кредитка Приватбанку є одним з найбільш дорогих кредитних продуктів в Україні.

Ще раз для тих, хто в панцєрнику: якщо фацет по п'яні знімає у банкоматі з кредитки весь ліміт, то Ви праві - це дорого.

Це наскільки низької думки треба бути про тих хто це буде читати, щоб напарювати цю дурість про безкоштовність кредиту.

Уяви. Таке буває. Навіть, заробляти з кредиткою можна.

Опубліковано

Таке враження що ви працюєте в Приваті. Але будьте об'єктивними, що ця теме не створилася би, якби деякі працівники Привата не казали "ми обслуговуємо тільки клієнтів ПРИВАТА". Стосовно вартості послуг - вони дійсно одні із НАЙДОРОЖЧИХ, але слід зазначити що й одні із самих ДОСТУПНІШИХ (і не треба вішати лапшу, що від тверезості людини - змінюються тарифи обслуговування кредитки).

Опубліковано

І знову Ви шановний не в тєму. Я вже давно не працюю в КРЕДОБАНКу. І Приват як конкурент мене абсолютно не парить. Тому що жодного толкового клієнта ми через нього не втратили, а навіть навпаки ( в основному завдячуючи Вашому супер сервісу).

Всі свої пости в цій темі я писав виключно як клієнт Привата, в якому маю необережність тримати депозит. Повірьте мені, я працював в трьох банках і послугами ще чотирьох на даний момент користуюсь. Такого жахливого відношення до клієнта немає ніде.

А за

фацета по п'яні

окреме дякую. Це як симовол ставлення банка до клієнтури.

Опубліковано
П-банк - кака, кака,кака....

Шановні, а хтось силою заганяє до нього?  

На тому ж проспекті Волі \центрі\ Л. Українки str, банків - як казино в Лас Вегасі, і черг нема, касирів-операціоністів нервових, карток не впарюють - ідилія, не розумію в чому проблема.

 

Опубліковано

проблема в них одна - міняти банк це ж тра кудась тащити свою Ж :) а так - написав на форумі "приват гафно!!!!" і на душі легше :D знов потерпить до наступного хамства в відділенні

Опубліковано

а я почитал вчера всё это,

и вспомнил что у меня на карточке остатки зарплаты - пошёл забрал, нечего им наживаться

в привате бываю раз 2 в года - чтобы поменять зарплатную карточку

коллеги что бывают чаще - постоянно рассказывают ужастики :(

опять начали впаривать к зарплатной карте копилку и кредитку :(

p.s. и после всего этого вы еще будете говорить что у меня предвзятое отношение к банкам?.....

П-банк - кака, кака,кака....

Шановні, а хтось силою заганяє до нього?  

если генеральный не умеет играть в карты - работники насильно топают получать кредитки

Опубліковано

если генеральный не умеет играть в карты - работники насильно топают получать кредитки

не зовсім так. підприємство може прийняти рішення, що воно наприклад ліквідовує касу і переходить на виплату зарплати через картки/вкладні рахунки. але підприємство не може примусово заставити мати картки конкретного банку. відкривайте карту в будь-якому банку, отримайте реквізити транзитного рахунку цього банку і заявою на ім'я директора подаєте в бухгалтерію. одне діло що звичайно можна піти на конфлікт з керівництвом - але заставити не можуть.

сам Приват цим раніше частенько грішив, заводячи такого "борца за права нєгров" на чужих зарп.проектах :)

Опубліковано
Комісія тут теж менша, в інших банках комісія за маленький платіж може бути не 2, а 5 грн.

ітого за зекономлених 3 грн у нас є:

- 40 хв в черзі

- нєбальшой скандал у відділенні

-красочний емоціональний рассказ

-на декілька днів і уже 50 постів "пагаваріть"

Опубліковано

Мені нещодавно з Київа на карту не могли кинути гроші. Я дала номер картки і прізвище і вони сказали, що карта недійсна. Дівчина пішла у інше відділення і там все зробили...

Опубліковано
Комісія тут теж менша, в інших банках комісія за маленький платіж може бути не 2, а 5 грн.

ітого за зекономлених 3 грн у нас є:

- 40 хв в черзі

- нєбальшой скандал у відділенні

-красочний емоціональний рассказ

-на декілька днів і уже 50 постів "пагаваріть"

А чого ви вже так розхвилювалися??? То ж ніби не в Приваті підпрацьовуєте у вільний від борди час :)

П.С. Комісія мною була згадана мною, щоб показати, що Приват має і якісь позитиви. Більшості, думаю, це було зрозуміло.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...