Перейти до змісту

Інтернет від airbites


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)

є в Луцьку шось схоже на airbites по співвідношенню ціна \ якість? альтернатива є?

Змінено користувачем foxx77
Опубліковано

лишній раз поповнив рахунок, а ми вже переїхали(

можу перекинути 50 грн. на Ваш рахунок в airbites зі знижкою 10 грн., тобто я Вам 50 на рахунок, Ви мені 40 грн. готівкою, або на карту Приват, терміново!

Опубліковано

лишній раз поповнив рахунок, а ми вже переїхали(

можу перекинути 50 грн. на Ваш рахунок в airbites зі знижкою 10 грн., тобто я Вам 50 на рахунок, Ви мені 40 грн. готівкою, або на карту Приват, терміново!

а як це можна зробити? Просвіти.

Опубліковано

Закінчилися кошти, захотів використати "кредит довіри", а фіг там:

"Ви відключені за борг. Ви можете скористатись послугою "Кредит" і тимчасово отримати доступ до послуг Airbites. Для повторного використання послуги "Кредит" в майбутньому, Вам необхідно буде поповнити рахунок на суму 86.75 грн (борг на сьогоднішній момент + сума місячної абонплати за Інтернет)."

Ну да ладно. Спробував на роботі поповнити карткою, отримав:

5fp7C.th.png

Сумно.

Опубліковано

Закінчилися кошти, захотів використати "кредит довіри", а фіг там:

"Ви відключені за борг. Ви можете скористатись послугою "Кредит" і тимчасово отримати доступ до послуг Airbites. Для повторного використання послуги "Кредит" в майбутньому, Вам необхідно буде поповнити рахунок на суму 86.75 грн (борг на сьогоднішній момент + сума місячної абонплати за Інтернет)."

Ну да ладно. Спробував на роботі поповнити карткою, отримав:

5fp7C.th.png

Сумно.

було таке вчора, після листа в тех-службу все запрацювало.

Опубліковано

було таке вчора, після листа в тех-службу все запрацювало.

Мені не відповіли, про телефон я промовчу...

Опубліковано

ÐÑÑÐ»Ñ Ð½ÑÑÐ½Ð¾Ñ Ð³Ñози пÑопав ÑнÑеÑÐ½ÐµÑ Ð² мене Ñ ÑÑÑÑдÑв на ÐÑдÑÐ¾Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ + на ÑобоÑÑ Ñеж намаÑ. ..😭

  • +1 1
Опубліковано

St@S_,

Після нічної грози пропав інтернет в мене і сусідів на Відродження + на роботі теж намає. ..í ½í¸­

Ого!

Опубліковано (змінено)

Пропав інтернет після нічної грози, вдома і на роботі теж. Писав з Опери міні - якісь глюки із шрифтами....

Змінено користувачем St@S_
Опубліковано (змінено)

у понеділок увечері в грозу полетіло кілька портів у будинку (по вул. Московській). Мій само собою також. В середу в обід все полагодили... Єдине - обіцяли передзвонити перед тим як прийти але не передзвонили.

Змінено користувачем adas
Опубліковано

лишній раз поповнив рахунок, а ми вже переїхали(

можу перекинути 50 грн. на Ваш рахунок в airbites зі знижкою 10 грн., тобто я Вам 50 на рахунок, Ви мені 40 грн. готівкою, або на карту Приват, терміново!

а як це можна зробити? Просвіти.

з переїздом трохи провтикав, це зробити просто, я можу з свого кабінету перекинути Вам на рахунок аірбайтс свої кошти, з вас візьму на 10 грн. менше.

Опубліковано (змінено)

Конченый airbites!!!!

После гроз 27.05.15 пропал интернет и дважды в этот день обращался к ним за помощью! НЕОПОЗНАННАЯ СЕТЬ БЕЗ ДОСТУПА В ИНТЕРНЕТ!

Техподдержка /77-27-72/отвечала, что могут быть проблемы с кабелем и т.д. Офис /77-27-77/, при заявлении о перерасчёте- нагло ответили что это ФАРС-МАЖОР(?!) и ни чего пересчитывать не собираются! В итоге мастер пришёл 28.05, предварительно не предупредили и ...чуть не разминулся с ним!

... он проверил мою сеть своим ноутбуком и уверенно заявил , что проблема в моей сетевой карте, подгорела, большие потери, НУЖНО МЕНЯТЬ!!!!

Смирившись с этой мыслю, пользуясь чужими компами, искал выход ! Даже создал здесь темуи всё таки 30.05 купил карту PCI!

Но... подключив её возникли всё те же проблемы НЕОПОЗНАННАЯ СЕТЬ БЕЗ ДОСТУПА В ИНТЕРНЕТ!!!!!!!!! П...ц!!!

Начал шаманить с дровами и т.п. - не помогало!! Но попробовав снова вставить в гнездо встроеного адаптера и случайно нажимая на разные ссылки сайтов появилась страничка airbites : Увага!

Ви потрапили на цю сторінку, тому що Ваш комп’ютер не авторизований в мережі.

Ознайомтесь з інструкціями, як авторизувати Ваш комп’ютер!!!!

Созвонившись снова с ТЕХПОДДЕРЖКОЙ и подкоректировав параметры шлюза и другой байды- ВСЁ ЗАРАБОТАЛО!!!

КАК ТАК??????? мало того , что проблемно дозвониться к такой поддерже так ещё и долбо?бы такие работают! Неужели сразу нельзя устранить такую проблему? На?бали на 6 дней, создав массу неудобств!

P.S. Конченый airbites!!!!

Змінено користувачем PEPER
  • +1 3
  • -1 2
Опубліковано

НА жаль після грози 26.05 теж пропав інтернет, пише мережевий кабель не підключено. Вдома є ноут комп, і через роутер все. ПОробува напряму в комп, попробував в ноут - те ж саме. СЛужба пітримки сказала, так проблема в нас, чекайте спеціаліста. Прийшов в четвер спеціаліст (теж не попереджав, хоча телефон записували, добре що тесть дома постійно) (сцуко), подивився, каже якась проблема у нас, але щоб Її вирішити мені треба назбирати ще 5 таких як ви..???!!!. Прийду каже завтра чи в суботу... Фіг прийшли. і вже тиждень без інету. А гроші ясно що ніхто повертати за тиждень простою не буде.... ВРоді все добре задоволений інетом, але коли доходить діло до якось проблем..... то ну їх на...

Опубліковано

"ВРоді все добре задоволений інетом, але коли доходить діло до якось проблем..... то ну їх на..." - это точно!!!

А, при чём Вы к тем 5????

СПЛОШНОЕ НА?БАЛОВО!!! + тупой персонал!

Пойду во вторник ругаться к ним )))

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано

Я вже кілька років користуюся провайдером. Проблеми трапляються рідко! Тільки почалася гроза, відключив УСІ прилади з розеток, і ЛАН-кабель. В мене є розетка в коридорі, вийняв кабеля з розетки.

ПІсля грози включив - все працює. Нічого не згоріло.

Те, що техпідтримка кульгає - то да. Є таке. Власне, як і у всіх. В людей по сусідству Київстар - така сама трабла. Нета немає з тієї ж пори. І, походу, ніхто особо не поспішає.

при заявлении о перерасчёте- нагло ответили что это ФАРС-МАЖОР(?!) и ни чего пересчитывать не собираются!

Договір читав? Мабуть ні.

... он проверил мою сеть своим ноутбуком и уверенно заявил , что проблема в моей сетевой карте, подгорела, большие потери, НУЖНО МЕНЯТЬ!!!! Смирившись с этой мыслю, пользуясь чужими компами, искал выход ! Даже создал здесь темуи всё таки 30.05 купил карту PCI!

А те, що коли гроза і вийняти кабель з мамки нє? Не читали? Не чули? Вкантакті такого не пишуть?? Фізику шкільну ми не вчили?

Но попробовав снова вставить в гнездо встроеного адаптера и случайно нажимая на разные ссылки сайтов появилась страничка airbites : Увага! Ви потрапили на цю сторінку, тому що Ваш комп’ютер не авторизований в мережі. Ознайомтесь з інструкціями, як авторизувати Ваш комп’ютер!!!! Созвонившись снова с ТЕХПОДДЕРЖКОЙ и подкоректировав параметры шлюза и другой байды- ВСЁ ЗАРАБОТАЛО!!!

На фіналі - маєш не згорівшу мережеву, купу власноствореного геморою, і просте не знання того, що можна і треба робити.

Коли вийняти кабель з компа і вставити в інший комп - система провайдера читає МАК адресу і вимагає переавторизації. Все просто.

Опубліковано (змінено)

В юзера проблема нема інтернету:

Винні всі крім юзера ;)

Да було діло, вілвалився порт в провайдера, морозились, ваші пробоеми

Окау взяв інший ноут перевірив на на 2х ос трабла таж, подзвонив пояснив,

Чувак прийшов пінгував шось, по телефону з адміном переговорив, поміняв порт і всім добре

Десь за 5хв на місці все вирішилось, правда чекати тре було вихідні бо конироль спеціаліста це нена*обаний клієнт

Поки довольний, на відміну від кс все стабільно

Змінено користувачем MANJAK11
Опубліковано

Конченый airbites!!!!

После гроз 27.05.15 пропал интернет и дважды в этот день обращался к ним за помощью! НЕОПОЗНАННАЯ СЕТЬ БЕЗ ДОСТУПА В ИНТЕРНЕТ!

Техподдержка /77-27-72/отвечала, что могут быть проблемы с кабелем и т.д. Офис /77-27-77/, при заявлении о перерасчёте- нагло ответили что это ФАРС-МАЖОР(?!) и ни чего пересчитывать не собираются! В итоге мастер пришёл 28.05, предварительно не предупредили и ...чуть не разминулся с ним!

... он проверил мою сеть своим ноутбуком и уверенно заявил , что проблема в моей сетевой карте, подгорела, большие потери, НУЖНО МЕНЯТЬ!!!!

Смирившись с этой мыслю, пользуясь чужими компами, искал выход ! Даже создал здесь темуи всё таки 30.05 купил карту PCI!

Но... подключив её возникли всё те же проблемы НЕОПОЗНАННАЯ СЕТЬ БЕЗ ДОСТУПА В ИНТЕРНЕТ!!!!!!!!! П...ц!!!

Начал шаманить с дровами и т.п. - не помогало!! Но попробовав снова вставить в гнездо встроеного адаптера и случайно нажимая на разные ссылки сайтов появилась страничка airbites : Увага!

Ви потрапили на цю сторінку, тому що Ваш комп’ютер не авторизований в мережі.

Ознайомтесь з інструкціями, як авторизувати Ваш комп’ютер!!!!

Созвонившись снова с ТЕХПОДДЕРЖКОЙ и подкоректировав параметры шлюза и другой байды- ВСЁ ЗАРАБОТАЛО!!!

КАК ТАК??????? мало того , что проблемно дозвониться к такой поддерже так ещё и долбо?бы такие работают! Неужели сразу нельзя устранить такую проблему? На?бали на 6 дней, создав массу неудобств!

P.S. Конченый airbites!!!!

Мені цікаво, чи так само ти б матюкався, якби був на іншому провайдері? Можливо все таки на тій мережевій щось і підгоріло і з часом нет почне знов лагати і ти знов будеш гнути мати що провайдер га*но, техніки не знають нічого, а ти сис.адмін 90 .левела.

Опубліковано

Після грози проблеми абсолютно і всіх: від Інтернет провайдерів до працівників ЖЕКу і вирішитись за один день вони ніяк не можуть, так що не треба роздувати таку проблему шо в той самий день коли в вас пропав нет (не по вині провайдера, а через погодні умови) до вас не прийшли. Сам користуюсь даним провайдером і після грози теж були проблеми, але нічо прийшли відновили - результатом задоволений.

Опубліковано

Я вже кілька років користуюся провайдером. Проблеми трапляються рідко! Тільки почалася гроза, відключив УСІ прилади з розеток, і ЛАН-кабель. В мене є розетка в коридорі, вийняв кабеля з розетки.

НУ всі кабеля в мене вийняті були, один раз вже мережева горіла... А проблемка то ж у них на горищі. на розподільнику. І я думаю що багато часу не потрібно , щоб свого свіча поміняти. Тим більше вони ж навіть громозахисту самим собі поставити не можуть на вході. І я як юзер, винний???. Якби мали вони своїх постійних майстрів, які все це роблять, то було би все ок. А так підрядчики в основному все це роблять, а їм пох. І я не прошу вирішити мені проблему в один день, а на протязі трьох робочих днів. А прийти майстру і сказати, що таких поломок як у вас мені потрібно 5 , щоб усунути, я рахую, що це якось трошки дивно звучить.... ПІсля розмови в суботу з службою підтримки, пообіцяли що сьогодні в 15-00 ма1стер прийде і все зробить. А тиждень, пройшов, і гроші ніхто не верне, бо це ж форс-мажор. Ви почитайте договір їхній, там все, як і у всіх договорах, фігово, для юзера. ДЛя них нрм.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...