Zheny@ Опубліковано 8 Травня, 2015 в 13:08 Поділитися #2051 Опубліковано 8 Травня, 2015 в 13:08 перед обідом щось плющив нет.РОутер не міг отримати ІР.Після обіду полегшало. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sergej Опубліковано 8 Травня, 2015 в 13:22 Поділитися #2052 Опубліковано 8 Травня, 2015 в 13:22 Соборності 9 політ нормальний. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
foxx77 Опубліковано 12 Травня, 2015 в 06:46 Поділитися #2053 Опубліковано 12 Травня, 2015 в 06:46 (змінено) є в Луцьку шось схоже на airbites по співвідношенню ціна \ якість? альтернатива є? Змінено 12 Травня, 2015 в 06:57 користувачем foxx77 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
saperavi Опубліковано 17 Травня, 2015 в 04:19 Поділитися #2054 Опубліковано 17 Травня, 2015 в 04:19 лишній раз поповнив рахунок, а ми вже переїхали( можу перекинути 50 грн. на Ваш рахунок в airbites зі знижкою 10 грн., тобто я Вам 50 на рахунок, Ви мені 40 грн. готівкою, або на карту Приват, терміново! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 17 Травня, 2015 в 05:58 Поділитися #2055 Опубліковано 17 Травня, 2015 в 05:58 лишній раз поповнив рахунок, а ми вже переїхали(можу перекинути 50 грн. на Ваш рахунок в airbites зі знижкою 10 грн., тобто я Вам 50 на рахунок, Ви мені 40 грн. готівкою, або на карту Приват, терміново!а як це можна зробити? Просвіти. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 21 Травня, 2015 в 19:11 Поділитися #2056 Опубліковано 21 Травня, 2015 в 19:11 Закінчилися кошти, захотів використати "кредит довіри", а фіг там: "Ви відключені за борг. Ви можете скористатись послугою "Кредит" і тимчасово отримати доступ до послуг Airbites. Для повторного використання послуги "Кредит" в майбутньому, Вам необхідно буде поповнити рахунок на суму 86.75 грн (борг на сьогоднішній момент + сума місячної абонплати за Інтернет)." Ну да ладно. Спробував на роботі поповнити карткою, отримав: Сумно. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AnimaNoir Опубліковано 21 Травня, 2015 в 19:16 Поділитися #2057 Опубліковано 21 Травня, 2015 в 19:16 Закінчилися кошти, захотів використати "кредит довіри", а фіг там: "Ви відключені за борг. Ви можете скористатись послугою "Кредит" і тимчасово отримати доступ до послуг Airbites. Для повторного використання послуги "Кредит" в майбутньому, Вам необхідно буде поповнити рахунок на суму 86.75 грн (борг на сьогоднішній момент + сума місячної абонплати за Інтернет)." Ну да ладно. Спробував на роботі поповнити карткою, отримав: Сумно. було таке вчора, після листа в тех-службу все запрацювало. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 21 Травня, 2015 в 20:10 Поділитися #2058 Опубліковано 21 Травня, 2015 в 20:10 було таке вчора, після листа в тех-службу все запрацювало.Мені не відповіли, про телефон я промовчу... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
St@S_ Опубліковано 26 Травня, 2015 в 10:06 Поділитися #2059 Опубліковано 26 Травня, 2015 в 10:06 ÐÑÑÐ»Ñ Ð½ÑÑÐ½Ð¾Ñ Ð³Ñози пÑопав ÑнÑеÑÐ½ÐµÑ Ð² мене Ñ ÑÑÑÑдÑв на ÐÑдÑÐ¾Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ + на ÑобоÑÑ Ñеж намаÑ. ..í ½í¸ 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 26 Травня, 2015 в 10:16 Поділитися #2060 Опубліковано 26 Травня, 2015 в 10:16 St@S_,ÐÑÑÐ»Ñ Ð½ÑÑÐ½Ð¾Ñ Ð³Ñози пÑопав ÑнÑеÑÐ½ÐµÑ Ð² мене Ñ ÑÑÑÑдÑв на ÐÑдÑÐ¾Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ + на ÑобоÑÑ Ñеж намаÑ. ..í ½í¸Ого! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
St@S_ Опубліковано 26 Травня, 2015 в 10:27 Поділитися #2061 Опубліковано 26 Травня, 2015 в 10:27 (змінено) Пропав інтернет після нічної грози, вдома і на роботі теж. Писав з Опери міні - якісь глюки із шрифтами.... Змінено 26 Травня, 2015 в 12:14 користувачем St@S_ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 26 Травня, 2015 в 10:50 Поділитися #2062 Опубліковано 26 Травня, 2015 в 10:50 в мене все гуд дома, Ейрбайтс. Зранку нет був. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
adas Опубліковано 28 Травня, 2015 в 08:17 Поділитися #2063 Опубліковано 28 Травня, 2015 в 08:17 (змінено) у понеділок увечері в грозу полетіло кілька портів у будинку (по вул. Московській). Мій само собою також. В середу в обід все полагодили... Єдине - обіцяли передзвонити перед тим як прийти але не передзвонили. Змінено 28 Травня, 2015 в 08:17 користувачем adas Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
saperavi Опубліковано 28 Травня, 2015 в 19:55 Поділитися #2064 Опубліковано 28 Травня, 2015 в 19:55 лишній раз поповнив рахунок, а ми вже переїхали(можу перекинути 50 грн. на Ваш рахунок в airbites зі знижкою 10 грн., тобто я Вам 50 на рахунок, Ви мені 40 грн. готівкою, або на карту Приват, терміново!а як це можна зробити? Просвіти.з переїздом трохи провтикав, це зробити просто, я можу з свого кабінету перекинути Вам на рахунок аірбайтс свої кошти, з вас візьму на 10 грн. менше. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
PEPER Опубліковано 1 Червня, 2015 в 10:43 Поділитися #2065 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 10:43 (змінено) Конченый airbites!!!!После гроз 27.05.15 пропал интернет и дважды в этот день обращался к ним за помощью! НЕОПОЗНАННАЯ СЕТЬ БЕЗ ДОСТУПА В ИНТЕРНЕТ!Техподдержка /77-27-72/отвечала, что могут быть проблемы с кабелем и т.д. Офис /77-27-77/, при заявлении о перерасчёте- нагло ответили что это ФАРС-МАЖОР(?!) и ни чего пересчитывать не собираются! В итоге мастер пришёл 28.05, предварительно не предупредили и ...чуть не разминулся с ним!... он проверил мою сеть своим ноутбуком и уверенно заявил , что проблема в моей сетевой карте, подгорела, большие потери, НУЖНО МЕНЯТЬ!!!!Смирившись с этой мыслю, пользуясь чужими компами, искал выход ! Даже создал здесь темуи всё таки 30.05 купил карту PCI!Но... подключив её возникли всё те же проблемы НЕОПОЗНАННАЯ СЕТЬ БЕЗ ДОСТУПА В ИНТЕРНЕТ!!!!!!!!! П...ц!!!Начал шаманить с дровами и т.п. - не помогало!! Но попробовав снова вставить в гнездо встроеного адаптера и случайно нажимая на разные ссылки сайтов появилась страничка airbites : Увага!Ви потрапили на цю сторінку, тому що Ваш комп’ютер не авторизований в мережі.Ознайомтесь з інструкціями, як авторизувати Ваш комп’ютер!!!!Созвонившись снова с ТЕХПОДДЕРЖКОЙ и подкоректировав параметры шлюза и другой байды- ВСЁ ЗАРАБОТАЛО!!!КАК ТАК??????? мало того , что проблемно дозвониться к такой поддерже так ещё и долбо?бы такие работают! Неужели сразу нельзя устранить такую проблему? На?бали на 6 дней, создав массу неудобств!P.S. Конченый airbites!!!! Змінено 1 Червня, 2015 в 10:59 користувачем PEPER 3 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikitamega Опубліковано 1 Червня, 2015 в 11:00 Поділитися #2066 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 11:00 НА жаль після грози 26.05 теж пропав інтернет, пише мережевий кабель не підключено. Вдома є ноут комп, і через роутер все. ПОробува напряму в комп, попробував в ноут - те ж саме. СЛужба пітримки сказала, так проблема в нас, чекайте спеціаліста. Прийшов в четвер спеціаліст (теж не попереджав, хоча телефон записували, добре що тесть дома постійно) (сцуко), подивився, каже якась проблема у нас, але щоб Її вирішити мені треба назбирати ще 5 таких як ви..???!!!. Прийду каже завтра чи в суботу... Фіг прийшли. і вже тиждень без інету. А гроші ясно що ніхто повертати за тиждень простою не буде.... ВРоді все добре задоволений інетом, але коли доходить діло до якось проблем..... то ну їх на... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
PEPER Опубліковано 1 Червня, 2015 в 14:18 Поділитися #2067 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 14:18 "ВРоді все добре задоволений інетом, але коли доходить діло до якось проблем..... то ну їх на..." - это точно!!!А, при чём Вы к тем 5????СПЛОШНОЕ НА?БАЛОВО!!! + тупой персонал!Пойду во вторник ругаться к ним ))) 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Maniko Опубліковано 1 Червня, 2015 в 16:06 Поділитися #2068 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 16:06 Пойду во вторник ругаться к ним )))Краще відключатись 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 1 Червня, 2015 в 17:20 Поділитися #2069 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 17:20 Я вже кілька років користуюся провайдером. Проблеми трапляються рідко! Тільки почалася гроза, відключив УСІ прилади з розеток, і ЛАН-кабель. В мене є розетка в коридорі, вийняв кабеля з розетки.ПІсля грози включив - все працює. Нічого не згоріло.Те, що техпідтримка кульгає - то да. Є таке. Власне, як і у всіх. В людей по сусідству Київстар - така сама трабла. Нета немає з тієї ж пори. І, походу, ніхто особо не поспішає.при заявлении о перерасчёте- нагло ответили что это ФАРС-МАЖОР(?!) и ни чего пересчитывать не собираются!Договір читав? Мабуть ні.... он проверил мою сеть своим ноутбуком и уверенно заявил , что проблема в моей сетевой карте, подгорела, большие потери, НУЖНО МЕНЯТЬ!!!! Смирившись с этой мыслю, пользуясь чужими компами, искал выход ! Даже создал здесь темуи всё таки 30.05 купил карту PCI!А те, що коли гроза і вийняти кабель з мамки нє? Не читали? Не чули? Вкантакті такого не пишуть?? Фізику шкільну ми не вчили?Но попробовав снова вставить в гнездо встроеного адаптера и случайно нажимая на разные ссылки сайтов появилась страничка airbites : Увага! Ви потрапили на цю сторінку, тому що Ваш комп’ютер не авторизований в мережі. Ознайомтесь з інструкціями, як авторизувати Ваш комп’ютер!!!! Созвонившись снова с ТЕХПОДДЕРЖКОЙ и подкоректировав параметры шлюза и другой байды- ВСЁ ЗАРАБОТАЛО!!!На фіналі - маєш не згорівшу мережеву, купу власноствореного геморою, і просте не знання того, що можна і треба робити.Коли вийняти кабель з компа і вставити в інший комп - система провайдера читає МАК адресу і вимагає переавторизації. Все просто. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
charlie Опубліковано 1 Червня, 2015 в 19:44 Поділитися #2070 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 19:44 в котре пишу, матюкаєтесь на провайдера - відключайтесь! Нам краще, тим что залишається Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Factory Опубліковано 1 Червня, 2015 в 19:47 Поділитися #2071 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 19:47 (змінено) В юзера проблема нема інтернету: Винні всі крім юзера Да було діло, вілвалився порт в провайдера, морозились, ваші пробоеми Окау взяв інший ноут перевірив на на 2х ос трабла таж, подзвонив пояснив, Чувак прийшов пінгував шось, по телефону з адміном переговорив, поміняв порт і всім добре Десь за 5хв на місці все вирішилось, правда чекати тре було вихідні бо конироль спеціаліста це нена*обаний клієнт Поки довольний, на відміну від кс все стабільно Змінено 1 Червня, 2015 в 20:43 користувачем MANJAK11 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
pomchik Опубліковано 1 Червня, 2015 в 21:03 Поділитися #2072 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 21:03 Конченый airbites!!!!После гроз 27.05.15 пропал интернет и дважды в этот день обращался к ним за помощью! НЕОПОЗНАННАЯ СЕТЬ БЕЗ ДОСТУПА В ИНТЕРНЕТ!Техподдержка /77-27-72/отвечала, что могут быть проблемы с кабелем и т.д. Офис /77-27-77/, при заявлении о перерасчёте- нагло ответили что это ФАРС-МАЖОР(?!) и ни чего пересчитывать не собираются! В итоге мастер пришёл 28.05, предварительно не предупредили и ...чуть не разминулся с ним!... он проверил мою сеть своим ноутбуком и уверенно заявил , что проблема в моей сетевой карте, подгорела, большие потери, НУЖНО МЕНЯТЬ!!!!Смирившись с этой мыслю, пользуясь чужими компами, искал выход ! Даже создал здесь темуи всё таки 30.05 купил карту PCI!Но... подключив её возникли всё те же проблемы НЕОПОЗНАННАЯ СЕТЬ БЕЗ ДОСТУПА В ИНТЕРНЕТ!!!!!!!!! П...ц!!!Начал шаманить с дровами и т.п. - не помогало!! Но попробовав снова вставить в гнездо встроеного адаптера и случайно нажимая на разные ссылки сайтов появилась страничка airbites : Увага!Ви потрапили на цю сторінку, тому що Ваш комп’ютер не авторизований в мережі.Ознайомтесь з інструкціями, як авторизувати Ваш комп’ютер!!!!Созвонившись снова с ТЕХПОДДЕРЖКОЙ и подкоректировав параметры шлюза и другой байды- ВСЁ ЗАРАБОТАЛО!!!КАК ТАК??????? мало того , что проблемно дозвониться к такой поддерже так ещё и долбо?бы такие работают! Неужели сразу нельзя устранить такую проблему? На?бали на 6 дней, создав массу неудобств!P.S. Конченый airbites!!!!Мені цікаво, чи так само ти б матюкався, якби був на іншому провайдері? Можливо все таки на тій мережевій щось і підгоріло і з часом нет почне знов лагати і ти знов будеш гнути мати що провайдер га*но, техніки не знають нічого, а ти сис.адмін 90 .левела. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
pomchik Опубліковано 1 Червня, 2015 в 21:10 Поділитися #2073 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 21:10 Після грози проблеми абсолютно і всіх: від Інтернет провайдерів до працівників ЖЕКу і вирішитись за один день вони ніяк не можуть, так що не треба роздувати таку проблему шо в той самий день коли в вас пропав нет (не по вині провайдера, а через погодні умови) до вас не прийшли. Сам користуюсь даним провайдером і після грози теж були проблеми, але нічо прийшли відновили - результатом задоволений. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
PEPER Опубліковано 1 Червня, 2015 в 23:06 Поділитися #2074 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 23:06 во всём виноват ЮЗЕР?!!! 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikitamega Опубліковано 2 Червня, 2015 в 07:24 Поділитися #2075 Опубліковано 2 Червня, 2015 в 07:24 Я вже кілька років користуюся провайдером. Проблеми трапляються рідко! Тільки почалася гроза, відключив УСІ прилади з розеток, і ЛАН-кабель. В мене є розетка в коридорі, вийняв кабеля з розетки.НУ всі кабеля в мене вийняті були, один раз вже мережева горіла... А проблемка то ж у них на горищі. на розподільнику. І я думаю що багато часу не потрібно , щоб свого свіча поміняти. Тим більше вони ж навіть громозахисту самим собі поставити не можуть на вході. І я як юзер, винний???. Якби мали вони своїх постійних майстрів, які все це роблять, то було би все ок. А так підрядчики в основному все це роблять, а їм пох. І я не прошу вирішити мені проблему в один день, а на протязі трьох робочих днів. А прийти майстру і сказати, що таких поломок як у вас мені потрібно 5 , щоб усунути, я рахую, що це якось трошки дивно звучить.... ПІсля розмови в суботу з службою підтримки, пообіцяли що сьогодні в 15-00 ма1стер прийде і все зробить. А тиждень, пройшов, і гроші ніхто не верне, бо це ж форс-мажор. Ви почитайте договір їхній, там все, як і у всіх договорах, фігово, для юзера. ДЛя них нрм. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти