Zheny@ Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:17 Поділитися #1926 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:17 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
pomchik Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:23 Поділитися #1927 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:23 Скільк років користування даним провайдером і проблем ніяких. А тут як на зло почались проблеми. Швидкість скаче, сторінки загружаються довго. пробував пінгувати. один раз нормально все, потім вже пакети втрачаються. Напряму чи через роутер різниці немає. Позвонив, сказали чекайте чудо-майстра. Прийшов через два дні (сьогодні). Зайшов на мою сторінку глянув який тариф, перегрузив роутер, запустив спідтест (який показав до 30 Мб при тарифі 100). Сказав все добре бо ви через wifi. І пішов. Через 5 хв пропав інет взагалі((. Пишу супорту, щоб вернули його, кажуть звоніть і робіть заявку знову((. Брєд якийсь. Нафіг такі тестери потрібні, коли він нічого не потестив, лінію не перевірив. Спробуйте напряму без роутера, через WIFI не завжди буде видавати повну швидкість. Вже робив так. На вечір вроді як працює. Правда із заявлених 100 Мб тільки 40 спід тест показує. Але радує поки, що немає обривів, які були на протязі дня. Навіть айпіТв показувало без жодного глюку. можливо ноут трохи загружений процесами, давно проводилась програмна профілактика? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sergej Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:44 Поділитися #1928 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:44 (змінено) Скільк років користування даним провайдером і проблем ніяких. А тут як на зло почались проблеми. Швидкість скаче, сторінки загружаються довго. пробував пінгувати. один раз нормально все, потім вже пакети втрачаються. Напряму чи через роутер різниці немає. Позвонив, сказали чекайте чудо-майстра. Прийшов через два дні (сьогодні). Зайшов на мою сторінку глянув який тариф, перегрузив роутер, запустив спідтест (який показав до 30 Мб при тарифі 100). Сказав все добре бо ви через wifi. І пішов. Через 5 хв пропав інет взагалі((. Пишу супорту, щоб вернули його, кажуть звоніть і робіть заявку знову((. Брєд якийсь. Нафіг такі тестери потрібні, коли він нічого не потестив, лінію не перевірив. Спробуйте напряму без роутера, через WIFI не завжди буде видавати повну швидкість. Вже робив так. На вечір вроді як працює. Правда із заявлених 100 Мб тільки 40 спід тест показує. Але радує поки, що немає обривів, які були на протязі дня. Навіть айпіТв показувало без жодного глюку. можливо ноут трохи загружений процесами, давно проводилась програмна профілактика? Пробував на двох інших ноутах, така сама біда. Жень, це ти по кабелю чи по віфі тестив? Вот мій тест. В тебе клас стоїть А+, а в мене В+. що це значить? Змінено 29 Січня, 2015 в 20:52 користувачем sergej Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Factory Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:50 Поділитися #1929 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:50 (змінено) велика порада, взяти лів сд і по кабелю протестувати швидкість, я недавно парився в напрямку глючного віфі модуля, вияснилось шо той самий торент в убунті фігачить на повну, а віндовс не більш як 800кб, спід тест теж різний що 7 що убунта окловський тест із смарта, тариф 100мб, точка - wr741 рестарт + авторизація, поки залізо щоб беспосереднь протестувати відсутнє Змінено 29 Січня, 2015 в 21:01 користувачем Voronin10 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:52 Поділитися #1930 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:52 Інструкція:1. підключіть ноут напряму, минуючи роутер2. Зайдіть в особистий кабінет http://airbites.net.ua/lutsk/pryvatnyj3. Натисніть будь-яку вкладку: Зміна тарифуДодаткові можливостіАктиваціяSmart TV пристроїІнструкціяІнструкціяТарифи і налаштування...4. Натисніть вкладку зліва "Авторизуватися", а потім кнопку "Авторизуватися" справа.5. Коли прокрутиться колесико і вилізе напис "Ви авторизовані" спідтестом перевірте швидкість ще раз, і викладіть сюди. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:58 Поділитися #1931 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:58 Жень, це ти по кабелю чи по віфі тестив?Кабель.Через вафлю на нотіку (54мбіт) на всю.Шукай граблі у дровах до вафлі. АБо у модулі. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:59 Поділитися #1932 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 20:59 Жень, це ти по кабелю чи по віфі тестив?Кабель.Через вафлю на нотіку (54мбіт) на всю.Шукай граблі у дровах до вафлі. АБо у модулі.Ну які дрова? Інший ноут, як каже ТС, теж не фуричить. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:01 Поділитися #1933 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:01 Ну які дрова?Які? Ті, що в комплекті із усякими "драйвер паками" . Чи може, sergej, ти ставив чесні з офсайту? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:09 Поділитися #1934 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:09 Ну які дрова?Які? Ті, що в комплекті із усякими "драйвер паками" . Чи може, sergej, ти ставив чесні з офсайту?Пробував на двох інших ноутах, така сама біда.Якщо одні і ті ж наслідки на різних ноутах з різними дровами, то проблема не в ноутах=дровах, а в роутері\провайдері.Чи може я чогось не доганяю. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:11 Поділитися #1935 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:11 Якщо одні і ті ж наслідки на різних ноутах з різними дровами, то проблема не в ноутах=дровах, а в роутері\провайдері. Чи може я чогось не доганяю.автор, на скільки я зрозумів, не пробував нет по кабелю. Щоб виключити проблему провайдера.Якщо одні і ті ж наслідки на різних ноутах з різними дроваминоути різні, а дрова можуть бути із тих же драйверпаків. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Factory Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:12 Поділитися #1936 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:12 (змінено) Якщо одні і ті ж наслідки на різних ноутах з різними дровами, то проблема не в ноутах=дровах, а в роутері\провайдері. Чи може я чогось не доганяю.автор, на скільки я зрозумів, не пробував нет по кабелю. Щоб виключити проблему провайдера.не факт, можливо під 'міняв ноута', він мав на увазі що і на другому ноуті пиобував мережу(rg45)пост #один:"Напряму чи через роутер різниці немає."пост #два"шось там про тестерів згадує"1) роутер провіряв? паше як стаханов?2) вас такіх вумних багато розвелось, на всіх сил невистачаєПІСІ.найшли баг перевірте і тоді тикайте носом! Змінено 29 Січня, 2015 в 21:28 користувачем Voronin10 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:16 Поділитися #1937 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:16 Я впевнений, що ТС всі маніпуляції проводив лише через роутер, тому і написав інструкцію вище. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sergej Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:25 Поділитися #1938 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:25 (змінено) Інструкція: 1. підключіть ноут напряму, минуючи роутер 2. Зайдіть в особистий кабінет http://airbites.net.ua/lutsk/pryvatnyj 3. Натисніть будь-яку вкладку: Зміна тарифу Додаткові можливості Активація Smart TV пристрої Інструкція Інструкція Тарифи і налаштування ... 4. Натисніть вкладку зліва "Авторизуватися", а потім кнопку "Авторизуватися" справа. 5. Коли прокрутиться колесико і вилізе напис "Ви авторизовані" спідтестом перевірте швидкість ще раз, і викладіть сюди. Проробив як ви писали. Як то кажуть "друге" діло)). Але дивно, після вчора це робив коли телефонував в супорт їхній. Результату не було. Я впевнений, що ТС всі маніпуляції проводив лише через роутер, тому і написав інструкцію вище. Через 10 хв Змінено 29 Січня, 2015 в 21:37 користувачем sergej Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:42 Поділитися #1939 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:42 Через 10 хвВсе з роутером?Гм.. спробуй його вимкнути хвилин на 10. Між іншим - яка модель роутера? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sergej Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:52 Поділитися #1940 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:52 Через 10 хвВсе з роутером?Гм.. спробуй його вимкнути хвилин на 10. Між іншим - яка модель роутера?Все було без роутера.роутер dlink dir-300 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:56 Поділитися #1941 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 21:56 Все було без роутера.Тоді явно "просідання" десь у провайдера. Хоча й роутер - не фонтан.... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sergej Опубліковано 29 Січня, 2015 в 22:13 Поділитися #1942 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 22:13 Все було без роутера.Тоді явно "просідання" десь у провайдера. Хоча й роутер - не фонтан....Ну фонтан не фонтан "то таке (с)" ) Я вже писав вище, що пробував з кабелем коли тел. в супорт. На основі тих тестів вони і зробили заявку на виклик їхнього спеціаліста. Але що ж як він прийшов і пішов, тільки сказав що то нормально. Що ноут застарий в мене (леново 510.)) Зараз тести робив на lenovo g505. Чого ж він зі своїм не прийде? і не протестить як треба мережу.Коли займався ремонтом ПК, то щоб визначити проблему ставив завідомо робочу деталь, а тоді вже клієнту говорив що не працює. А не пальцем в небо.... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Quiet Опубліковано 29 Січня, 2015 в 22:29 Поділитися #1943 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 22:29 Тест по кабелю через роутер. Роутер:TP-LINK TL-WR1043ND (Прошивка: DD-WRT v24-sp2 (08/07/10) std) 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
charlie Опубліковано 29 Січня, 2015 в 23:11 Поділитися #1944 Опубліковано 29 Січня, 2015 в 23:11 те саме тільки роутер дешевий і один з найкращих Tenda W316R вже 3 роки Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 30 Січня, 2015 в 05:47 Поділитися #1945 Опубліковано 30 Січня, 2015 в 05:47 Викликай майстра знову, розповідай йому про проведені тобою маніпуляції і вимагай, щоб на їх свічу перемкнули на інший порт. Імхо. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ruslyk Опубліковано 30 Січня, 2015 в 07:38 Поділитися #1946 Опубліковано 30 Січня, 2015 в 07:38 Викликай майстра знову, розповідай йому про проведені тобою маніпуляції і вимагай, щоб на їх свічу перемкнули на інший порт. Імхо.Зміна порта нічого не дасть... Проблема гарантовано локальна... Яб на місці тс загрузився б в безпечному режимі з підтримкою мережевих драйверів і тоді щось тестив і не по wifi а на пряму і бажано без роутера. Вот тоді дійно можна говорити про якісь проведені тести.P.S. Роутер не фонтан це надзвичайно мягко сказано... ІМХО Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sergej Опубліковано 30 Січня, 2015 в 07:52 Поділитися #1947 Опубліковано 30 Січня, 2015 в 07:52 Викликай майстра знову, розповідай йому про проведені тобою маніпуляції і вимагай, щоб на їх свічу перемкнули на інший порт. Імхо. Зміна порта нічого не дасть... Проблема гарантовано локальна... Яб на місці тс загрузився б в безпечному режимі з підтримкою мережевих драйверів і тоді щось тестив і не по wifi а на пряму і бажано без роутера. Вот тоді дійно можна говорити про якісь проведені тести. P.S. Роутер не фонтан це надзвичайно мягко сказано... ІМХО Це тести напряму були. Ще напряму ставив торент і дивився по графіку там. Швидкість не постійна від 30 до 60 скакала постійно. Що і підтверджують тести вище. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ruslyk Опубліковано 30 Січня, 2015 в 08:34 Поділитися #1948 Опубліковано 30 Січня, 2015 в 08:34 Викликай майстра знову, розповідай йому про проведені тобою маніпуляції і вимагай, щоб на їх свічу перемкнули на інший порт. Імхо.Зміна порта нічого не дасть... Проблема гарантовано локальна... Яб на місці тс загрузився б в безпечному режимі з підтримкою мережевих драйверів і тоді щось тестив і не по wifi а на пряму і бажано без роутера. Вот тоді дійно можна говорити про якісь проведені тести.P.S. Роутер не фонтан це надзвичайно мягко сказано... ІМХОhttp://board.lutsk.u...entry1053231809Це тести напряму були. Ще напряму ставив торент і дивився по графіку там. Швидкість не постійна від 30 до 60 скакала постійно. Що і підтверджують тести вище.Ви не уважно читаєте! Я ж вам говорю перезагрузітся в безпечному режимі з підтримкою мережевих драйверів http://windows.microsoft.com/uk-ua/windows/start-computer-safe-mode#start-computer-safe-mode=windows-7. Звідки мені знати, що в вас там наустановлено.. можливо вірусні куча... чи антивірус жити помагає.... і тестити виключно по кабелю ніякого роутера чи wifi!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Quiet Опубліковано 30 Січня, 2015 в 14:27 Поділитися #1949 Опубліковано 30 Січня, 2015 в 14:27 Ви не уважно читаєте! Я ж вам говорю перезагрузітся в безпечному режимі з підтримкою мережевих драйверів http://windows.micro...-mode=windows-7. Звідки мені знати, що в вас там наустановлено.. можливо вірусні куча... чи антивірус жити помагає.... і тестити виключно по кабелю ніякого роутера чи wifi!!!В цьому є здоровий глузд. Треба виключити всі ланки які можуть напряму чи опосередковано впливати на зміну швидкості (антивіруси, віруси, фаєрфоли, встановлене програмне забезпечення). В ідеалі тільки чиста вінда, драйвер мережевої карти, кабель. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 4 Лютого, 2015 в 19:27 Поділитися #1950 Опубліковано 4 Лютого, 2015 в 19:27 парні в мене до вас питання скільки ви платите за нет? наприклад якщо у вас тарифний план 50 грн в міс.50 грн в місяць.З.І. Ваш КО! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти