Перейти до змісту

Інтернет від airbites


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Скільк років користування даним провайдером і проблем ніяких. А тут як на зло почались проблеми. Швидкість скаче, сторінки загружаються довго. пробував пінгувати. один раз нормально все, потім вже пакети втрачаються. Напряму чи через роутер різниці немає.

Позвонив, сказали чекайте чудо-майстра. Прийшов через два дні (сьогодні). Зайшов на мою сторінку глянув який тариф, перегрузив роутер, запустив спідтест (який показав до 30 Мб при тарифі 100). Сказав все добре бо ви через wifi. І пішов. Через 5 хв пропав інет взагалі((. Пишу супорту, щоб вернули його, кажуть звоніть і робіть заявку знову((. Брєд якийсь. Нафіг такі тестери потрібні, коли він нічого не потестив, лінію не перевірив.

Спробуйте напряму без роутера, через WIFI не завжди буде видавати повну швидкість.

Вже робив так.

На вечір вроді як працює. Правда із заявлених 100 Мб тільки 40 спід тест показує. Але радує поки, що немає обривів, які були на протязі дня. Навіть айпіТв показувало без жодного глюку. :)

можливо ноут трохи загружений процесами, давно проводилась програмна профілактика?

Опубліковано (змінено)

Скільк років користування даним провайдером і проблем ніяких. А тут як на зло почались проблеми. Швидкість скаче, сторінки загружаються довго. пробував пінгувати. один раз нормально все, потім вже пакети втрачаються. Напряму чи через роутер різниці немає.

Позвонив, сказали чекайте чудо-майстра. Прийшов через два дні (сьогодні). Зайшов на мою сторінку глянув який тариф, перегрузив роутер, запустив спідтест (який показав до 30 Мб при тарифі 100). Сказав все добре бо ви через wifi. І пішов. Через 5 хв пропав інет взагалі((. Пишу супорту, щоб вернули його, кажуть звоніть і робіть заявку знову((. Брєд якийсь. Нафіг такі тестери потрібні, коли він нічого не потестив, лінію не перевірив.

Спробуйте напряму без роутера, через WIFI не завжди буде видавати повну швидкість.

Вже робив так.

На вечір вроді як працює. Правда із заявлених 100 Мб тільки 40 спід тест показує. Але радує поки, що немає обривів, які були на протязі дня. Навіть айпіТв показувало без жодного глюку. :)

можливо ноут трохи загружений процесами, давно проводилась програмна профілактика?

Пробував на двох інших ноутах, така сама біда.

4100155330.png

Жень, це ти по кабелю чи по віфі тестив?

Вот мій тест. В тебе клас стоїть А+, а в мене В+. що це значить?

4100288990.png

Змінено користувачем sergej
Опубліковано (змінено)

велика порада, взяти лів сд і по кабелю протестувати швидкість,

я недавно парився в напрямку глючного віфі модуля,

вияснилось шо той самий торент в убунті фігачить на повну, а віндовс не більш як 800кб,

спід тест теж різний що 7 що убунта

окловський тест із смарта, тариф 100мб, точка - wr741

4100301683.png

рестарт + авторизація, поки залізо щоб беспосереднь протестувати відсутнє

4100315249.png

Змінено користувачем Voronin10
Опубліковано

Інструкція:

1. підключіть ноут напряму, минуючи роутер

2. Зайдіть в особистий кабінет http://airbites.net.ua/lutsk/pryvatnyj

3. Натисніть будь-яку вкладку: Зміна тарифу

Додаткові можливості

Активація

Smart TV пристрої

Інструкція

Інструкція

Тарифи і налаштування

...

4. Натисніть вкладку зліва "Авторизуватися", а потім кнопку "Авторизуватися" справа.

5. Коли прокрутиться колесико і вилізе напис "Ви авторизовані" спідтестом перевірте швидкість ще раз, і викладіть сюди.

Опубліковано

Жень, це ти по кабелю чи по віфі тестив?

Кабель.

Через вафлю на нотіку (54мбіт) на всю.

Шукай граблі у дровах до вафлі. АБо у модулі.

Опубліковано

Жень, це ти по кабелю чи по віфі тестив?

Кабель.

Через вафлю на нотіку (54мбіт) на всю.

Шукай граблі у дровах до вафлі. АБо у модулі.

Ну які дрова? Інший ноут, як каже ТС, теж не фуричить.

Опубліковано

Ну які дрова?

Які? Ті, що в комплекті із усякими "драйвер паками" . Чи може, sergej, ти ставив чесні з офсайту?

Пробував на двох інших ноутах, така сама біда.

Якщо одні і ті ж наслідки на різних ноутах з різними дровами, то проблема не в ноутах=дровах, а в роутері\провайдері.

Чи може я чогось не доганяю.

Опубліковано

Якщо одні і ті ж наслідки на різних ноутах з різними дровами, то проблема не в ноутах=дровах, а в роутері\провайдері. Чи може я чогось не доганяю.

автор, на скільки я зрозумів, не пробував нет по кабелю. Щоб виключити проблему провайдера.

Якщо одні і ті ж наслідки на різних ноутах з різними дровами

ноути різні, а дрова можуть бути із тих же драйверпаків.

Опубліковано (змінено)

Якщо одні і ті ж наслідки на різних ноутах з різними дровами, то проблема не в ноутах=дровах, а в роутері\провайдері. Чи може я чогось не доганяю.

автор, на скільки я зрозумів, не пробував нет по кабелю. Щоб виключити проблему провайдера.

не факт, можливо під 'міняв ноута', він мав на увазі що і на другому ноуті пиобував мережу(rg45)

пост #один:

"Напряму чи через роутер різниці немає."

пост #два

"шось там про тестерів згадує"

1) роутер провіряв? паше як стаханов?

2) вас такіх вумних багато розвелось, на всіх сил невистачає

ПІСІ.найшли баг перевірте і тоді тикайте носом!

Змінено користувачем Voronin10
Опубліковано (змінено)

Інструкція:

1. підключіть ноут напряму, минуючи роутер

2. Зайдіть в особистий кабінет http://airbites.net.ua/lutsk/pryvatnyj

3. Натисніть будь-яку вкладку: Зміна тарифу

Додаткові можливості

Активація

Smart TV пристрої

Інструкція

Інструкція

Тарифи і налаштування

...

4. Натисніть вкладку зліва "Авторизуватися", а потім кнопку "Авторизуватися" справа.

5. Коли прокрутиться колесико і вилізе напис "Ви авторизовані" спідтестом перевірте швидкість ще раз, і викладіть сюди.

Проробив як ви писали. Як то кажуть "друге" діло)). Але дивно, після вчора це робив коли телефонував в супорт їхній. Результату не було.

4100363660.png

Я впевнений, що ТС всі маніпуляції проводив лише через роутер, тому і написав інструкцію вище.

Через 10 хв

4100397766.png

Змінено користувачем sergej
Опубліковано

Через 10 хв

Все з роутером?

Гм.. спробуй його вимкнути хвилин на 10. Між іншим - яка модель роутера?

Все було без роутера.

роутер dlink dir-300

Опубліковано

Все було без роутера.

Тоді явно "просідання" десь у провайдера. Хоча й роутер - не фонтан....

Ну фонтан не фонтан "то таке (с)" )

Я вже писав вище, що пробував з кабелем коли тел. в супорт. На основі тих тестів вони і зробили заявку на виклик їхнього спеціаліста. Але що ж як він прийшов і пішов, тільки сказав що то нормально. Що ноут застарий в мене (леново 510.)) Зараз тести робив на lenovo g505.

Чого ж він зі своїм не прийде? і не протестить як треба мережу.

Коли займався ремонтом ПК, то щоб визначити проблему ставив завідомо робочу деталь, а тоді вже клієнту говорив що не працює. А не пальцем в небо....

Опубліковано

Викликай майстра знову, розповідай йому про проведені тобою маніпуляції і вимагай, щоб на їх свічу перемкнули на інший порт. Імхо.

Опубліковано

Викликай майстра знову, розповідай йому про проведені тобою маніпуляції і вимагай, щоб на їх свічу перемкнули на інший порт. Імхо.

Зміна порта нічого не дасть... Проблема гарантовано локальна... Яб на місці тс загрузився б в безпечному режимі з підтримкою мережевих драйверів і тоді щось тестив і не по wifi а на пряму і бажано без роутера. Вот тоді дійно можна говорити про якісь проведені тести.

P.S. Роутер не фонтан це надзвичайно мягко сказано... ІМХО

Опубліковано

Викликай майстра знову, розповідай йому про проведені тобою маніпуляції і вимагай, щоб на їх свічу перемкнули на інший порт. Імхо.

Зміна порта нічого не дасть... Проблема гарантовано локальна... Яб на місці тс загрузився б в безпечному режимі з підтримкою мережевих драйверів і тоді щось тестив і не по wifi а на пряму і бажано без роутера. Вот тоді дійно можна говорити про якісь проведені тести.

P.S. Роутер не фонтан це надзвичайно мягко сказано... ІМХО

Це тести напряму були. Ще напряму ставив торент і дивився по графіку там. Швидкість не постійна від 30 до 60 скакала постійно. Що і підтверджують тести вище.

Опубліковано

Викликай майстра знову, розповідай йому про проведені тобою маніпуляції і вимагай, щоб на їх свічу перемкнули на інший порт. Імхо.

Зміна порта нічого не дасть... Проблема гарантовано локальна... Яб на місці тс загрузився б в безпечному режимі з підтримкою мережевих драйверів і тоді щось тестив і не по wifi а на пряму і бажано без роутера. Вот тоді дійно можна говорити про якісь проведені тести.

P.S. Роутер не фонтан це надзвичайно мягко сказано... ІМХО

http://board.lutsk.u...entry1053231809

Це тести напряму були. Ще напряму ставив торент і дивився по графіку там. Швидкість не постійна від 30 до 60 скакала постійно. Що і підтверджують тести вище.

Ви не уважно читаєте! Я ж вам говорю перезагрузітся в безпечному режимі з підтримкою мережевих драйверів http://windows.microsoft.com/uk-ua/windows/start-computer-safe-mode#start-computer-safe-mode=windows-7. Звідки мені знати, що в вас там наустановлено.. можливо вірусні куча... чи антивірус жити помагає.... і тестити виключно по кабелю ніякого роутера чи wifi!!!

Опубліковано

Ви не уважно читаєте! Я ж вам говорю перезагрузітся в безпечному режимі з підтримкою мережевих драйверів http://windows.micro...-mode=windows-7. Звідки мені знати, що в вас там наустановлено.. можливо вірусні куча... чи антивірус жити помагає.... і тестити виключно по кабелю ніякого роутера чи wifi!!!

В цьому є здоровий глузд. Треба виключити всі ланки які можуть напряму чи опосередковано впливати на зміну швидкості (антивіруси, віруси, фаєрфоли, встановлене програмне забезпечення). В ідеалі тільки чиста вінда, драйвер мережевої карти, кабель.

Опубліковано

парні в мене до вас питання скільки ви платите за нет? наприклад якщо у вас тарифний план 50 грн в міс.

50 грн в місяць.

З.І. Ваш КО!

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...