Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

SaShurik, це я до того, що не варто нити розповідати про проблему ТУТ. На цьому форумі, який до провайдера не має відношення ніякого, окрім як згадки про нього.

І до того, що я кщо є проблема, то її вирішують. І якщо є проблема, то варто дзвонити на тех. підтримку, щоб питання вирішилося.

Почему?? я хочу видеть отзывы о этом провайдере , и хорошие и плохие... сам пользуюсь им, интересно слышать людей как решали проблемы... и сам буду писать если будут лаги... пока что все ок... не было проблем з сентября не разу не пропадал инет ...Или мы должны только писать грабли Дата Група и Киевстара?? а айрбайтс типа идеален??

Змінено користувачем R9 Fenomen
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

R9 Fenomen, типу майже ідеальний. Доведу:

За рік-2 користування УТК - граблів і падінь швидкості було ВАГОН.

За 2 роки користування ДГ - теж вистачало проблем, хоча й вирішувалися оперативно.

за 1 рік КС - танці з бубном були кілька місяців після підключення, допоки не купив роутер, проблем стало менше (вони не зникли).

За 1 рік користування АБ - ОДНА проблема була за рік, після грози. Тобі в мене згоріла мережева карта. (Сам винен - міг і дрота вийняти). Більше ніяких проблем. І ціна - більш, ніж конкурентна.

Вже говорили про це не один раз на форумі, якщо є проблема - писанина на заборі її не вирішить. Дзвоніть на службу підтримки, там оперативніше приймуть міри.

Коли у мене болить зуб, я не пишу про це на борді, а йду до лікарів лікувати, чи видаляти - їм краще знати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ты всё равно о своем =)) пусть будет так, может и не вырешать здесь проблему, но люди будут знать что такое может быть....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... скажу, що на техпідтримку видзвонив 3 дні (рахунок на телефон накрутив по повній) толку жодного. Як тільки

kozakOleg - мій брат відписав на борду, одразу відписали йому в ЛС, прийшли техніки подивились (правда вини не визнали), наступного дня зявився інет, передзвонили і сказали що змінили порт, запропонували допомогу в налаштуванні роутера. Як виявилось, поганий піар на найбільшому луцькому форумі нікому непотрібен.

Змінено користувачем SaShurik
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я, наприклад, саме завдяки цьому форуму взнав про airbites, а коли почалися трабли з КС благополучно змінив провайдера. І задоволений. Так само, коли тут пишуть про якісь проблеми ти вже готовий до них і коли, наприклад, вирубає нет, то хоч знаєш, що робити. Так що мені здається, що правильно коли тут лишають свої відгуки про проблеми і шукають допомогу. Так-то.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Народ, в мене одного швидкість інету впала?

Має бути до 20 Мбіт\с.

1997459654.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Таже фигня с вчерашнего вечера. Ночью вообще было 0,5 на вход, зато на выход - 40

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в якому районі дані глюки помічені? Бо в двох квартирах по вул. Кравчука, де підключав інтернет, в одній працює просто прекрасно, а на іншій втрати пакетів, від однієї до другої буквально декілька будинків різниці. Хоча ще місяць назад (на одній квартирі зараз ремонт, тому буваю там з ноутбуком рідко) все працювало прекрасно в обох квартирах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щосб сьогодні цілий день пропадав інтернет декілька разів на на тривалий час, вчора також паро разів пропадав, це в мене так трабли тільки чи якісь проблеми взагалі в провайдера?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а тим часом... "Airbites" пропонує низку тарифних планів, щоб Ви могли обрати найоптимальніший варіант:

Назва тарифного плану S

Швидкість в каналі, Mbps* до 10 mbit

Вартість послуги (грн. з ПДВ) за тиждень 15грн

Назва тарифного плану M

Швидкість в каналі, Mbps* до 50 mbit

Вартість послуги (грн. з ПДВ) за тиждень 20грн

Назва тарифного плану L

Швидкість в каналі, Mbps* до 100 mbit

Вартість послуги (грн. з ПДВ) за тиждень 30грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене також біля Лучеська сьогодні нет глючить. Періодично пропадає на декілька хвилин.

Зараз от IPTV зникло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щосб сьогодні цілий день пропадав інтернет декілька разів на на тривалий час, вчора також паро разів пропадав, це в мене так трабли тільки чи якісь проблеми взагалі в провайдера?

скоріш за все у провайдера

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щосб сьогодні цілий день пропадав інтернет декілька разів на на тривалий час, вчора також паро разів пропадав, це в мене так трабли тільки чи якісь проблеми взагалі в провайдера?

скоріш за все у провайдера

но провайдер чомусь це б;%ть приховує і каже шо в них все ОК!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

но провайдер чомусь це б;%ть приховує і каже шо в них все ОК!

А в моєму випадку на форумі Airbites визнали, що то в них глюки. Спочатку написали, правда, що в них все окей, але потім прийшло повідомлення:

Просимо вибачення, виявилось, що дійсно є складність на лінії. Постараємось виправити її якнайшвидше.

Так-то. І виправили.

Змінено користувачем Tum@n
оверквотинг
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Конякіна 14а під час проведення матчів Євро2012 ІР-тв дивитись не можливо - зависає через 2-3 сек.

зовнішні трансляції - теж не краще.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Конякіна 14а під час проведення матчів Євро2012 ІР-тв дивитись не можливо - зависає через 2-3 сек.

зовнішні трансляції - теж не краще.

Теж Конякіна, в мене поки все гуд. Пишіть в сапорт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я теж на конякіна. вчора були глюки

Змінено користувачем Nick85
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дата 08.06.2012

3 різні клієнта.

3 різні адреси.

Час ~22:00

post-791-0-37450700-1339264665_thumb.jpg

На скріні видно як у wan порт валить сміття на 19,5к пакетів за секунду.

Зеленим обведено витрати трафіку на локальну мережу, які є практично нульові.

Не уявляю як в такі моменти взагалі працюють роутери типу TP-Link WR340GD, якщо

на подолання такого шторму у Mikrotik RB750 йде до 30% його 400 мегагерцового процесора.

А потім бачимо картину, коли реальний розхід трафіку мізерний, а сміття навалює на сотні гіг.

post-791-0-25933300-1339265737_thumb.jpg

Проблема дуже активно проявляється вечорами.

Надлишковий трафік іноді доходить до об'єму в 30к пакетів на секунду, що робить навіть життя Mikrotik не дуже солодким.

Скоріш за все проблема у тому, що усі луцькі користувачі в одному дружньому vlan'і.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3тій день мордуюсь швидкість завантаження не стабільна а віддача норм здаеться .....телефонував на підтримку сказали шо виправили але по швидкості не видно того поправляння хіба що на трохи......(вул. Теремнівська 89) Саме головне що ніколи такого раніше не було(((((( Трохи розчарований

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в мене все норм, )) даже лагів не замітив,якщо вони були)) прямо зараз дивлюсь ір тв без проблем.... І вчора також дивився тв , взагалі не лагало, вул.конякіна

64342304.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1999856942.png

Якщо виключити антивірус буде трохи більше...

Змінено користувачем R9 Fenomen
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за два дні вже 3 рази (те що помітив) інет зникав. Допомагає реконект роутера.

муть якась

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...