Maniko Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 10:12 #526 Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 10:12 Як вважаєте,це гарантійний випадок?Замінять чи поремонтують? Про грозу нічого не говорив гарантійникам.Як повезе, але простіше було б доставити мережеву в РСІ слот.
bidzyura Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 10:56 #527 Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 10:56 (змінено) Як вважаєте,це гарантійний випадок?Замінять чи поремонтують? Про грозу нічого не говорив гарантійникам.Як повезе, але простіше було б доставити мережеву в РСІ слот.можливо так і прийдеться зробити але ж материнка то була геть нова,та й дорога холєра, кілька днів як користувався, шкода блін... Змінено 3 Серпня, 2011 в 10:58 користувачем bidzyura
Maniko Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 14:50 #528 Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 14:50 (змінено) можливо так і прийдеться зробити але ж материнка то була геть нова,та й дорога холєра, кілька днів як користувався, шкода блін...Мережеві карти дорогих материнок нада захищати спец.пристроями від наших горе-провайдерів http://www.technotrade.com.ua/Products/grozozashita-mcwit-100.php Змінено 3 Серпня, 2011 в 14:50 користувачем Maniko
yuraa Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 16:14 #529 Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 16:14 bidzyura кабель провайдера яким способом в тебе прокладений?
bidzyura Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 16:48 #530 Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 16:48 (змінено) У під'їзді спускається через щитки з чердака на 8 поверх, теж здивувало,що таке могло трапитись.Але що це тепер змінить? Змінено 3 Серпня, 2011 в 16:51 користувачем bidzyura
SOAD Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 16:56 #531 Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 16:56 У під'їзді спускається через щитки з чердака на 8 поверх, теж здивувало,що таке могло трапитись.Але що це тепер змінить?якщо відмовлять в заміні я би попросив письмову відповідь, й бажано з СЦа потім з тіми бумагами пішов би айбайт.
fog Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 17:36 #532 Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 17:36 В договорі з провайдером останній захищає себе від таких ситуацій пунктом про відсутність відповідальності за прямі, або побічні збитки спричиненні наданням, або ненаданням послуги.Застерігаю бажаючих отримати від провайдера компенсацію від марної трати часу і паперу.90% гарантійних звернень після грози задовільняються у повному обсязі, за вийнятком випадків коли порт, або частина плати змінили свій колір, або початкову форму.Якщо до мене, як до продавця, прийде мій клієнт і скаже, що мережевий пристрій перестав працювати після грози я все одно відправлю товар в сервісний центр: якщо зремонтують - чудово, а ні - напишуть висновок.Якщо ж ви у поганих відносинах з продавцем, або продавець у поганих відносинах зі своїми обов'язками то дійсно єдиним виходом із ситуації буде покупка нових роутерів, або мережвих карт. Хоча бувають випадки, коли в домі один комп'ютер, а враховуючи 'пунктуальність' авторизованих сервісних центрів відремонтованого товару доводиться чекати довше законних 14ти днів, але якщо вже 14 днів пройшло то сервісний від ремонту, або списання вже нікуди не дінеться.
bidzyura Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 17:37 #533 Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 17:37 У під'їзді спускається через щитки з чердака на 8 поверх, теж здивувало,що таке могло трапитись.Але що це тепер змінить?якщо відмовлять в заміні я би попросив письмову відповідь, й бажано з СЦа потім з тіми бумагами пішов би айбайт.ну, сьогодні вже в Києві плату забрали до СЦ,й у випадку чого так і буду поступать.Печально це все..
swen1989 Опубліковано 4 Серпня, 2011 в 05:06 #534 Опубліковано 4 Серпня, 2011 в 05:06 краще кабель виймати під час грози... так буде безпечніше...
SOAD Опубліковано 4 Серпня, 2011 в 08:10 #535 Опубліковано 4 Серпня, 2011 в 08:10 В договорі з провайдером останній захищає себе від таких ситуацій пунктом про відсутність відповідальності за прямі, або побічні збитки спричиненні наданням, або ненаданням послуги.Застерігаю бажаючих отримати від провайдера компенсацію від марної трати часу і паперу.90% гарантійних звернень після грози задовільняються у повному обсязі, за вийнятком випадків коли порт, або частина плати змінили свій колір, або початкову форму.Якщо до мене, як до продавця, прийде мій клієнт і скаже, що мережевий пристрій перестав працювати після грози я все одно відправлю товар в сервісний центр: якщо зремонтують - чудово, а ні - напишуть висновок.Якщо ж ви у поганих відносинах з продавцем, або продавець у поганих відносинах зі своїми обов'язками то дійсно єдиним виходом із ситуації буде покупка нових роутерів, або мережвих карт. Хоча бувають випадки, коли в домі один комп'ютер, а враховуючи 'пунктуальність' авторизованих сервісних центрів відремонтованого товару доводиться чекати довше законних 14ти днів, але якщо вже 14 днів пройшло то сервісний від ремонту, або списання вже нікуди не дінеться.Як показує практика у нас навіть договір провайдер не може нормально заповнити)0
Scabiosa Опубліковано 4 Серпня, 2011 в 21:21 #536 Опубліковано 4 Серпня, 2011 в 21:21 так. Продовження (невеличке). Порт, як виявилося працює (у провайдера) не знаю, правда, який, можливо увімкнули в інший. Але мережева карта запрацювала в режимі повного дуплексу на 10 мбіт. Перевірив швидкість на speedtest.net = 10mbit Ввечері перевів мережеву карту у режим 100Мбіт напівдуплекс - запрацювала мережева і інет піднявся на заявленій швидкості у 35Мбіт. Дивина, та й годі... Краще поміняти. Бо неадекватно себе буде вести "залізо", РІЗНІ глюки можуть появлятись і пропадати, і їх важко буде локалізувати. Була така практика.
Kernel Опубліковано 5 Серпня, 2011 в 12:35 #537 Опубліковано 5 Серпня, 2011 в 12:35 Соборності 4, 6, 8, 10, 12, 14, 14a, 16Кравчука 2, 4, 8, 10, 12Гордіюк 37, 39, 41, 43, 45, 47 .... є можливість підключення до мережі airbites.net ....
Smith Опубліковано 5 Серпня, 2011 в 13:22 #538 Опубліковано 5 Серпня, 2011 в 13:22 А коли на Грушевського буде? Є хоча б в планах на цей рік?
Kernel Опубліковано 5 Серпня, 2011 в 14:52 #539 Опубліковано 5 Серпня, 2011 в 14:52 А коли на Грушевського буде? Є хоча б в планах на цей рік?.... поки в планах не бачу ....
Edelveys Опубліковано 5 Серпня, 2011 в 20:07 #540 Опубліковано 5 Серпня, 2011 в 20:07 ну раз Грушевського немає в планах, то і Гулака-Артемовського теж, наскільки я розумію??ех... чекаю вже 2 місяці, і ще може 2 почекаю((((
Kernel Опубліковано 6 Серпня, 2011 в 06:48 #541 Опубліковано 6 Серпня, 2011 в 06:48 ну раз Грушевського немає в планах, то і Гулака-Артемовського теж, наскільки я розумію?? ех... чекаю вже 2 місяці, і ще може 2 почекаю(((( .... буду мати інформацію по даних районах --- відпишусь ....
SPARQ Опубліковано 17 Серпня, 2011 в 17:57 #542 Опубліковано 17 Серпня, 2011 в 17:57 довольний як слон...
TUBORG Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 19:33 #543 Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 19:33 скажіть а буває така проблемма що не можна нормально зайти на деякі сайти?Наприклад зараз у мене київстар 10 мб і я на сайт dom.ria.ua більше хвилини захожу...ну і так само можна сказати по ньому пересуваюсьПланую перейти на airbites,який тариф порадите?(10 вистачає але можна і більше)
R9 Fenomen Опубліковано 24 Серпня, 2011 в 06:40 #544 Опубліковано 24 Серпня, 2011 в 06:40 Можна до вас підключитись, через Київстара кабель? Київстар в мене відключенний , а бажання новий кабель тянути немає...
Fagot Опубліковано 24 Серпня, 2011 в 07:15 #545 Опубліковано 24 Серпня, 2011 в 07:15 Можна до вас підключитись, через Київстара кабель? Київстар в мене відключенний , а бажання новий кабель тянути немає... За моїм проханням мені в щитку встановили розетку, таким чином новий кабель по хаті класти не пришлось, використав той що вже лежить, так що думаю не проблема
R9 Fenomen Опубліковано 24 Серпня, 2011 в 07:55 #546 Опубліковано 24 Серпня, 2011 в 07:55 Можна до вас підключитись, через Київстара кабель? Київстар в мене відключенний , а бажання новий кабель тянути немає... За моїм проханням мені в щитку встановили розетку, таким чином новий кабель по хаті класти не пришлось, використав той що вже лежить, так що думаю не проблема Я хочу ще на даху зробити розетку... щоб щитки не відкривати, вот тільки думаю, як опредилити де мій кабель Київстара там? так як Київстар вже відключенний ... і Wan не горить...
R9 Fenomen Опубліковано 24 Серпня, 2011 в 08:36 #547 Опубліковано 24 Серпня, 2011 в 08:36 довольний як слон... Який тариф? 50мбит. чи 80?
Kernel Опубліковано 25 Серпня, 2011 в 06:50 #548 Опубліковано 25 Серпня, 2011 в 06:50 Можна до вас підключитись, через Київстара кабель? Київстар в мене відключенний , а бажання новий кабель тянути немає... Я хочу ще на даху зробити розетку... щоб щитки не відкривати, вот тільки думаю, як опредилити де мій кабель Київстара там? так як Київстар вже відключенний ... і Wan не горить... .... кабель прокладаємо свій, щоб гарантувати якість зв'язку (хз який у вас кабель, хто його прокладав і який в нього стан).... За моїм проханням мені в щитку встановили розетку, таким чином новий кабель по хаті класти не пришлось, використав той що вже лежить, так що думаю не проблема .... з розумними людьми завжди можна знайти компроміс(домовитись) ...
R9 Fenomen Опубліковано 25 Серпня, 2011 в 07:01 #549 Опубліковано 25 Серпня, 2011 в 07:01 (змінено) .... кабель прокладаємо свій, щоб гарантувати якість зв'язку (хз який у вас кабель, хто його прокладав і який в нього стан)....Тодi значить не буду пiдключатись ((( Вчора подав заявку, вродi казали можна буде так зробити... якщо не зроблять значить не судьба! (Сьогоднi ви вже працюєте? а то вчора подав заявку, коли менi перезвонять? Змінено 25 Серпня, 2011 в 07:06 користувачем R9 Fenomen
Zheny@ Опубліковано 25 Серпня, 2011 в 07:50 #550 Опубліковано 25 Серпня, 2011 в 07:50 R9 Fenomen, Kernel правий. Крім того, кабель КС є їхньої власністю.. можуть і крадіжку приписати і псування майна і т.д. Хай просунуть свій кабель та й усе.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти