sergkots Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 11:13 #2576 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 11:13 12 хвилин тому, Соромітник сказано: Можна передзвонити на гарячу лінію чи зайти в офіс напевно. Я щось не догнав якою інфою ділитися ? телефоном ? Саме так - номер телефона цікавить. Офіс знаю де а от номер лише з автовідповідачем знайшов.
Oli Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 11:16 #2577 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 11:16 2 хвилин тому, sergkots сказано: Саме так - номер телефона цікавить. Офіс знаю де а от номер лише з автовідповідачем знайшов. Туди додзвонитися, це в лотерею виграти!!!!
sergkots Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 11:20 #2578 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 11:20 3 хвилин тому, Oli сказано: Лише 5 оператор погодився повідомити адмінам в Луцьк!!!! А по якому номеру можна живого оператора знайти?
Oli Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 11:52 #2579 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 11:52 З мобільного 050 50 222 50 Тиснеш 2 2 1 0 і чекаєш оператора 2
Соромітник Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 20:06 #2580 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 20:06 Додзвонитися і поспілкуватися взагалі ніколи не було проблем. І вирішується в них все більш-менш адекватно. Ну але до останньої фішки я не був готовий На автовідповідачі обираєш типу інтернет, технічні питання, інтернет здох і не дише.... потім декілька хвилин слухаєш про комп, роутер і софт.... потім тиснеш кніпку для з'єднання з оператором. Терпіння головне терпіння 1
sergkots Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 20:27 #2581 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 20:27 18 хвилин тому, Соромітник сказано: потім декілька хвилин слухаєш про комп, роутер і софт.... Це було. 19 хвилин тому, Соромітник сказано: потім тиснеш кніпку для з'єднання з оператором. А цього мені не пропонували або не дотерпів.
vaz75 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 21:12 #2582 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 21:12 а в нас сьогодні з ранку до обіду не було інета по всьому будинку і я бомбив техпідтримку. Ітернет в будинку зникає регулярно не рідше 3- разів на тиждень. Вислухав рівень 1, хлопчика-консультанта, який стандартно, як заведений, включіть напряму, перезавантажте, пропінгуйте, в сейф режим, трасу Гугла (це все треба прослухати і зробити, бо рівня 2 не буде). Далі ріень 2 -техпідтримка, невперше потрапляю на Тетяну, злу і непохитну. Але сьогодні вона щось там перевіряла, діагностувала і видала чергове " у нас обладнання працює нормально" треба викликати майстра на завтра, послуга платна, якщо проблема в "мені" (а це зробити не складно), а якщо терміново на сьогодні, то безумовний виклик - 50 грн. На мої заклики, що мол у моїх сусідів теж відсутній інет монотонно -"заявок з вашого будинку не було. Оформляти заявку на завтра?". А на питання, мол що треба, щоб прийшли перевірили своє обладнання на дім, відповіла, що має бути більше 3-х заявок з будинку. Я напряг сусідів, проконтролював, щоб було більше 3-х звернень і знову на гарячу лінію. Ось тут я і застряг на першому рівні, бо консультант перевіривши що звернень більше 3-х, спокійно так: "ми відправимо вам сьогодні до вечора техніка, АЛЕ ЦЕ ВАМ НІЧОГО НЕ ДАСТЬ - ВІН ПРИЙДЕ, ПЕРЕВІРЕ, ЩО ОБЛАДНАННЯ ПРАЦЮЄ, І ПІДЕ. Оформити Вам платний виклик?" Я чуть не поперхнувся Він прийняв від мене на нього ж скаргу . Я відчув себе Дон Кіхотом. Але о 14-ій інет з'явився і прийшла СМС про "вибачте за незручності" 1
St@S_ Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 21:16 #2583 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 21:16 31/01/2018 закінчуються акція на інтернет від Волі, вже підключив Київстар, поки задоволений. питання, хто відключався від волі недавно, яка процедура?
uagav Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 22:53 #2584 Опубліковано 23 Листопада, 2017 в 22:53 Добре що ви можете дозвонитися. Останні спроби в мене не вдалися. Я постійно скандалю з ними бо якість лінії, хоча б до стану Аірбайтса, так і не довели. Коли іде до підключення оператора, то вибиває. Проте є можливість спілкуватися через клуб де і можна залишити заявку. В мене є запасна лінія - Укртелеком, а от в кого немає, то як залишити заявку? Да, якщо ви телефонуєте до волі вперше і Вас просять для зручності ввести номер договору, не робіть цього, бо більше не дозвонетеся. Я спочатку звонив з одного номера, дозванювався, після того як ввів номер договору, з цього номера дозвонитися не можу, спробував з іншого, після того як ввів номер договора - обрізало. Майте на увазі.
Соромітник Опубліковано 24 Листопада, 2017 в 06:20 #2585 Опубліковано 24 Листопада, 2017 в 06:20 9 hours ago, St@S_ said: 31/01/2018 закінчуються акція на інтернет від Волі, вже підключив Київстар, поки задоволений. питання, хто відключався від волі недавно, яка процедура? Полюбе треба йти в офіс і розривати договір. Процедура займає декілька хвилин. Оператор не допоможе. Якщо просто відключити в кабінеті послугу то продовжить жерти 25грн на місяць 1
vaz75 Опубліковано 24 Листопада, 2017 в 07:44 #2586 Опубліковано 24 Листопада, 2017 в 07:44 10 часов назад, Oli сказал: @vaz75 Тебе теж щоразу питають як звати? так
vaz75 Опубліковано 24 Листопада, 2017 в 07:47 #2587 Опубліковано 24 Листопада, 2017 в 07:47 10 часов назад, Oli сказал: Проблеми були по всьому місту... У всіх в той самий час включилося. Тим паче, дивна (дратуюча) політика - впарити непотрібну послугу. Багато ведеться і платить, навіть не розуміючи, що їх розводять як лохів.
Oli Опубліковано 24 Листопада, 2017 в 08:52 #2588 Опубліковано 24 Листопада, 2017 в 08:52 59 хвилин тому, vaz75 сказано: Тим паче, дивна (дратуюча) політика - впарити непотрібну послугу. Багато ведеться і платить, навіть не розуміючи, що їх розводять як лохів. я відразу на Київ дзвоню, залишаю номер договору, відповідь прошу на пошту. в квартирі їм робити нема що, в мене кабель а не модем від ТВ-кабеля
uagav Опубліковано 24 Листопада, 2017 в 08:52 #2589 Опубліковано 24 Листопада, 2017 в 08:52 56 минут назад, vaz75 сказал: Тим паче, дивна (дратуюча) політика - впарити непотрібну послугу. Багато ведеться і платить, навіть не розуміючи, що їх розводять як лохів. Дивна, не дивна, а заробіток регулярний. Я вже вище писав як поспілкувався з техпідтримкою, так що Ви, будучи навіть вискокласним спеціалістом з усім витікаючим не зможете довести що проблеми в них. Що заважає обмежити швидкість, змінити інші налаштування на порту? Перед приходом в двері "хлопчик" з'єднається з мобілки з комутатором, змінить налаштування і в двері, до конектора з своїм ноутом - "От, лінія працює чудово! О, і в Вас вже працює, мабуть Ваш порт окислився, треба було пару раз конектор висунути-всунути". Це як мінімум. Я так зрозумів що кабель від їх порта до мого теж мої проблеми, хоча раніше підтримка була до мого порта, включаючи кабель (те що вони його погано закріпили, це їх проблеми).
Oli Опубліковано 9 Вересня, 2021 в 13:30 #2590 Опубліковано 9 Вересня, 2021 в 13:30 Знайшов сьогодні в електро-щитку, ееехххх.... 2
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти