Перейти до змісту

Інтернет від airbites


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 23.11.2017 в 10:59, Соромітник сказав:

 

Можна передзвонити на гарячу лінію чи зайти в офіс напевно. Я щось не догнав якою інфою ділитися ? :) телефоном ?

Показати  

Саме так - номер телефона цікавить. Офіс знаю де а от номер лише з автовідповідачем знайшов.

Опубліковано
  В 23.11.2017 в 11:13, sergkots сказав:

Саме так - номер телефона цікавить. Офіс знаю де а от номер лише з автовідповідачем знайшов.

Показати  

 

Туди додзвонитися, це в лотерею виграти!!!!

Опубліковано

Додзвонитися і поспілкуватися взагалі ніколи не було проблем. І вирішується в них все більш-менш адекватно.
Ну але до останньої фішки я не був готовий :)
На автовідповідачі обираєш типу інтернет, технічні питання, інтернет здох і не дише.... потім декілька хвилин слухаєш про комп, роутер і софт.... потім тиснеш кніпку для з'єднання з оператором.
Терпіння :) головне терпіння

  • Ха-ха 1
Опубліковано
  В 23.11.2017 в 20:06, Соромітник сказав:

потім декілька хвилин слухаєш про комп, роутер і софт....

Показати  

Це було.

  В 23.11.2017 в 20:06, Соромітник сказав:

потім тиснеш кніпку для з'єднання з оператором.

Показати  

А цього мені не пропонували або не дотерпів.

Опубліковано

а в нас сьогодні з ранку до обіду не було інета по всьому будинку і я бомбив техпідтримку. Ітернет в будинку зникає регулярно не рідше 3- разів на тиждень. Вислухав рівень 1, хлопчика-консультанта, який стандартно, як заведений, включіть напряму, перезавантажте, пропінгуйте, в сейф режим, трасу Гугла (це все треба прослухати і зробити, бо рівня 2 не буде). Далі ріень 2 -техпідтримка, невперше потрапляю на Тетяну, злу і непохитну. Але сьогодні вона щось там перевіряла, діагностувала і видала чергове " у нас обладнання працює нормально" треба викликати майстра на завтра, послуга платна, якщо проблема в "мені" (а це зробити не складно), а якщо терміново на сьогодні, то безумовний виклик - 50 грн. На мої заклики, що мол у моїх сусідів теж відсутній інет монотонно -"заявок з вашого будинку не було. Оформляти заявку на завтра?". А на питання, мол що треба, щоб прийшли перевірили своє обладнання на дім, відповіла, що має бути більше 3-х заявок з будинку. Я напряг сусідів, проконтролював, щоб було більше 3-х звернень і знову на гарячу лінію. Ось тут я і застряг на першому рівні, бо консультант перевіривши що звернень більше 3-х, спокійно так: "ми відправимо вам сьогодні до вечора техніка, АЛЕ ЦЕ ВАМ НІЧОГО НЕ ДАСТЬ - ВІН ПРИЙДЕ, ПЕРЕВІРЕ, ЩО ОБЛАДНАННЯ ПРАЦЮЄ, І ПІДЕ. Оформити Вам платний виклик?" Я чуть не поперхнувся :)

Він прийняв від мене на нього ж скаргу :D. Я відчув себе Дон Кіхотом.

Але о 14-ій інет з'явився і прийшла СМС про "вибачте за незручності" ;)

  • +1 1
Опубліковано

31/01/2018 закінчуються акція на інтернет від Волі, вже підключив Київстар, поки задоволений.

питання, хто відключався від волі недавно, яка процедура?

Опубліковано

Добре що ви можете дозвонитися. Останні спроби в мене не вдалися. Я постійно скандалю з ними бо якість лінії, хоча б до стану Аірбайтса, так і не довели. Коли іде до підключення оператора, то вибиває. Проте є можливість спілкуватися через клуб де і можна залишити заявку. В мене є запасна лінія - Укртелеком, а от в кого немає, то як залишити заявку? Да, якщо ви телефонуєте до волі вперше і Вас просять для зручності ввести номер договору, не робіть цього, бо більше не дозвонетеся. Я спочатку звонив з одного номера, дозванювався, після того як ввів номер договору, з цього номера дозвонитися не можу, спробував з іншого, після того як ввів номер договора - обрізало. Майте на увазі.

Опубліковано
  В 23.11.2017 в 21:16, St@S_ сказав:

31/01/2018 закінчуються акція на інтернет від Волі, вже підключив Київстар, поки задоволений.

питання, хто відключався від волі недавно, яка процедура?

Показати  

 

Полюбе треба йти в офіс і розривати договір. Процедура займає декілька хвилин.
Оператор не допоможе. Якщо просто відключити в кабінеті послугу то продовжить жерти 25грн на місяць

  • Дякую! 1
Опубліковано
  В 23.11.2017 в 21:23, Oli сказав:

Проблеми були по всьому місту... 

 

У всіх в той самий час включилося.

Показати  

Тим паче, дивна (дратуюча) політика - впарити непотрібну послугу. Багато ведеться і платить, навіть не розуміючи, що їх розводять як лохів.

 

Опубліковано
  В 24.11.2017 в 07:47, vaz75 сказав:

Тим паче, дивна (дратуюча) політика - впарити непотрібну послугу. Багато ведеться і платить, навіть не розуміючи, що їх розводять як лохів.

 

Показати  

 

я відразу на Київ дзвоню, залишаю номер договору, відповідь прошу на пошту.

 

в квартирі їм робити нема що, в мене кабель а не модем від ТВ-кабеля

 

image.png.a0b42cbdc33add356902a287081ebb17.png

Опубліковано
  В 24.11.2017 в 07:47, vaz75 сказав:

Тим паче, дивна (дратуюча) політика - впарити непотрібну послугу. Багато ведеться і платить, навіть не розуміючи, що їх розводять як лохів.

 

Показати  

Дивна, не дивна, а заробіток регулярний. Я вже вище писав як поспілкувався з техпідтримкою, так що Ви, будучи навіть вискокласним спеціалістом з усім витікаючим не зможете довести що проблеми в них. Що заважає обмежити швидкість, змінити інші налаштування на порту? Перед приходом в двері "хлопчик" з'єднається з мобілки з комутатором, змінить налаштування і в двері, до конектора з своїм ноутом - "От, лінія працює чудово! О, і в Вас вже працює, мабуть Ваш порт окислився, треба було пару раз конектор висунути-всунути". Це як мінімум. Я так зрозумів що кабель від їх порта до мого теж мої проблеми, хоча раніше підтримка була до мого порта, включаючи кабель (те що вони його погано закріпили, це їх проблеми).

  • 3 року потому...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...