DooM4aK Опубліковано 4 Вересня, 2014 в 17:46 #1826 Опубліковано 4 Вересня, 2014 в 17:46 (змінено) Так.Інтернет пропав не на пів години і не на дві години. Хвилин 15 максимум 30 назад поладили. Пройшло сутки. Можливо для кого цей нічого а для людини яка досить довгий час працює в інтернеті відключення це втрата фінансова.Тепер.Пошукайте теми які я описував проблеми в роботі з даним провайдером близько року назад.Да, деякий час робота провайдера тільки радувала - ніяких проблем і тд. Но за останні три місяці це постійні перебої в роботі. І не раз і не два і не три....Я знаю що проблеми і бувають в інших операторів. Так ось порівнюючи роботу з Дата-Груп по АДСЛ каналу (близько 3 років) та роботу з Київстар (Білайн) (2 роки) - це у мене найгірший провайдер.Чому пішов я з Київстару.З київстару я пішов тому що після грози влітку згоріла в материнці мережева карта та монітор, та й ладнали досить довго (близько тижня). Тому роблю висновки з свого досвіду.І на останок.Для тих розумних людей які ждуть що при зміні мною провайдера і них зразу усі проблеми з даним провайдером пропадуть та щвидкість збільшиться НЕ ПИСАТИ ТАКИХ ДУРНИЦЬ. Я нікого не закликаю змінювати даного провайдера на іншого, у кожного є своя думка та висновки з роботи. Змінено 4 Вересня, 2014 в 17:56 користувачем DooM4aK 1
Liontiger Опубліковано 5 Вересня, 2014 в 05:59 #1827 Опубліковано 5 Вересня, 2014 в 05:59 Так.Інтернет пропав не на пів години і не на дві години. Хвилин 15 максимум 30 назад поладили. Пройшло сутки. Можливо для кого цей нічого а для людини яка досить довгий час працює в інтернеті відключення це втрата фінансова.Тепер.Пошукайте теми які я описував проблеми в роботі з даним провайдером близько року назад.Да, деякий час робота провайдера тільки радувала - ніяких проблем і тд. Но за останні три місяці це постійні перебої в роботі. І не раз і не два і не три....Я знаю що проблеми і бувають в інших операторів. Так ось порівнюючи роботу з Дата-Груп по АДСЛ каналу (близько 3 років) та роботу з Київстар (Білайн) (2 роки) - це у мене найгірший провайдер.Чому пішов я з Київстару.З київстару я пішов тому що після грози влітку згоріла в материнці мережева карта та монітор, та й ладнали досить довго (близько тижня). Тому роблю висновки з свого досвіду.І на останок.Для тих розумних людей які ждуть що при зміні мною провайдера і них зразу усі проблеми з даним провайдером пропадуть та щвидкість збільшиться НЕ ПИСАТИ ТАКИХ ДУРНИЦЬ. Я нікого не закликаю змінювати даного провайдера на іншого, у кожного є своя думка та висновки з роботи.Згідний з Вами, що коли є проблеми з нетом то це не просто дратує, а бувають ще й фінансові та моральні збиткі, але в мене складається враження, що хоть назва у наших провайдерів однакова, але нас з Вами обслуговують різні люди, коли в мене були проблеми після третього звертання у тех. підтримку у мене був майстер, який прийшов перевірив роботу компа, протестував інет на свому ноуті, перевірив обладнання в будинку, провозився з настройками мого компа тривалий час, але при першому тестуванні зазначив, що потрібно переустановити вінду і незважаючи на це все, він спокійно продовжував тестувати обладнання в будинку, а потім і возився з компом ...... Або Ви не дуже наполегливі з тех. підтримкою і думаєте що через даний форум само щось покращиться, або ......
DooM4aK Опубліковано 5 Вересня, 2014 в 06:45 #1828 Опубліковано 5 Вересня, 2014 в 06:45 З даного форуму нічого не чекаю, просто описую проблеми при роботі з даним провайдером.По роботі свого обладнення можу налаштувати та протестувати сам.Тех підтримку викликав напевно більше року а той півтора назад. Прийшли з своїм ноутом протестували, побачили проблеми, пережали коннектор, пробували змінити порт в свому ящику, але не було ключів то пообітцяли завтра змиінити. Змінював я також роутери... Довго помучив підтримку Zyxel (до цього був D-Link)... але нажаль проблеми так і залишились.
Liontiger Опубліковано 5 Вересня, 2014 в 07:33 #1829 Опубліковано 5 Вересня, 2014 в 07:33 З даного форуму нічого не чекаю, просто описую проблеми при роботі з даним провайдером. По роботі свого обладнення можу налаштувати та протестувати сам. Тех підтримку викликав напевно більше року а той півтора назад. Прийшли з своїм ноутом протестували, побачили проблеми, пережали коннектор, пробували змінити порт в свому ящику, але не було ключів то пообітцяли завтра змиінити. Змінював я також роутери... Довго помучив підтримку Zyxel (до цього був D-Link)... але нажаль проблеми так і залишились. Мабуть щось у Вас там пороблено 1
DooM4aK Опубліковано 7 Вересня, 2014 в 18:37 #1830 Опубліковано 7 Вересня, 2014 в 18:37 Щось у мене пороблено з інтернетом ..... :0157: Це неділю назад Це сьогодні Дзвонив на службу підтримки, жіночка приємним голосом сказала що є проблеми завтра полагодять... ШАНОВНИЙ ПРОВАЙДЕР!!!!!!!!!!!!!!! СКІЛЬКИ МОЖНА ВЖЕ ЛАГОДИТИ!!!!!!!!!!!!!! ВИ МЕНЕ ПРОСИЛИ НЕ ПИСАТИ НА ДАНИЙ ФОРУМ. А ЗВЕРТАТИСЬ В ТЕХ. ПІДТРИМКУ. СИТУАЦІЯ НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ НА КРАЩЕ.........
AnimaNoir Опубліковано 7 Вересня, 2014 в 18:52 #1831 Опубліковано 7 Вересня, 2014 в 18:52 Теж тупить замість заявлених 100 видає 3, але це тільки сьогодні в основному все норм. Думаю полагодять.
DooM4aK Опубліковано 7 Вересня, 2014 в 19:06 #1832 Опубліковано 7 Вересня, 2014 в 19:06 Був би дуже радий теж написати Провайдер супер За 3 роки користування майстра викликав 1раз - і то після грози - згоріло їхнє обладнання але нажаль це не так. В них є власний форум http://myairbites.net.ua/ на власному форумі теж проблеми не вирішать, я просто не розумію - за стільки часу не зробити нічого?
imp13 Опубліковано 7 Вересня, 2014 в 19:15 #1833 Опубліковано 7 Вересня, 2014 в 19:15 Айрбайтс, 40-й квартал. проблем немає
vaz75 Опубліковано 8 Вересня, 2014 в 09:55 #1834 Опубліковано 8 Вересня, 2014 в 09:55 Що останнім часом виводить з себеКоли заходиш на їхній сайт https://airbites.net.uaВискаує фігня - ЗМІНИТИ ТАРИФ(в мене тариф 75 грн за 100мбіт для постійних клієнтів такий колись був)Так вони пропонують перейти на 85 грн за 100мбіт))Ну і що, хіба так часто той сайт відвідуєш, натисни "продовжити" і продовжуй юзати. От як би це на Борді так кожен раз засвічувало, тоді так... 1
Songoku Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 11:43 #1835 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 11:43 (змінено) От так от почалось тижня 2 назад. Просто тоді в airmech, я чомусь подумав, що на тих 3 гри це в напарників пінг шалений. Зараз коли реально треба стабільний пінг не виходить добитись, кожних 3-5 сек, затримка аж на 2-4сек. Єдине можна грішити на модем, але взяв його на роботу і там все гуд. Дівча з тех. підтримки спочатку на торрент, а потім втикніть напряму. Вообщем пояснювати дівчинці, що до Них Я звоню коли впевнений що з своєї сторони все зробив, бесполезно. Да і модем після перезагрузки і з нульовою нагрузкою, одразу поводить себе так-само. Змінено 4 Жовтня, 2014 в 11:49 користувачем Songoku
vaz75 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 18:29 #1836 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 18:29 От так от почалось тижня 2 назад. Просто тоді в airmech, я чомусь подумав, що на тих 3 гри це в напарників пінг шалений. Зараз коли реально треба стабільний пінг не виходить добитись, кожних 3-5 сек, затримка аж на 2-4сек. Єдине можна грішити на модем, але взяв його на роботу і там все гуд. Дівча з тех. підтримки спочатку на торрент, а потім втикніть напряму. Вообщем пояснювати дівчинці, що до Них Я звоню коли впевнений що з своєї сторони все зробив, бесполезно. Да і модем після перезагрузки і з нульовою нагрузкою, одразу поводить себе так-само. Треба трасу зробити і з цим написати на офіційному форумі.
BARAKUDA Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 18:33 #1837 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 18:33 Сстанній тиждень щовечора якісь обриви нету... задовбався до них дзвонити...
Zheny@ Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 18:36 #1838 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 18:36 (змінено) Віруси??? стршаноспитатися?Ping statistics for 213.180.193.3: Packets: Sent = 613, Received = 613, Lost = 0 (0% loss),Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 25ms, Maximum = 27ms, Average = 25msControl-CPing statistics for 8.8.8.8: Packets: Sent = 77, Received = 77, Lost = 0 (0% loss),Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 58ms, Maximum = 58ms, Average = 58msControl-C Змінено 4 Жовтня, 2014 в 18:37 користувачем Zheny@
AndreViktorovi4 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 18:47 #1839 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 18:47 Сстанній тиждень щовечора якісь обриви нету... задовбався до них дзвонити...Аналогічна ситуація. На питання де можна вирішити питання, щоб замінили свій глючний свіч - кажуть звертайтесь на офіс...
Factory Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 18:53 #1840 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 18:53 Ping statistics for 213.180.193.3: Packets: Sent = 613, Received = 613, Lost = 0 (0% loss),Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 25ms, Maximum = 27ms, Average = 25msControl-CPing statistics for 8.8.8.8: Packets: Sent = 77, Received = 77, Lost = 0 (0% loss),Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 58ms, Maximum = 58ms, Average = 58msControl-Cюнікс подібна?
Zheny@ Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 19:00 #1841 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 19:00 вінда.тп лінк2 пк4 мобільних пристрої
yura2281 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 19:02 #1842 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 19:02 (змінено) та нормально працює як на тариф http://www.speedtest.net/my-result/3808736801 Змінено 4 Жовтня, 2014 в 19:03 користувачем yura2281
Songoku Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 13:07 #1843 Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 13:07 Блін перевірив на різних ноутах, різних модемах. Найкращий результат, все те саме тільки лейтенсі до секунди Доречі на андрюші. Tracing route to google.com [173.194.112.164] over a maximum of 20 hops 1 1ms 1ms 1ms 188.230.92.1 2 1ms 1ms 1ms 188.230.89.1 3 6ms 10ms 6ms 188.230.88.246 4 6ms 6ms 7ms 188.230.88.242 5 13ms 13ms 13ms 5.53.118.69 6 25ms 25ms 29ms 91.204.213.6 7 36ms 36ms 38ms 209.85.245.223 8 40ms 40ms 40ms 72.14.238.57 9 40ms 40ms 40ms 173.194.112.164
Songoku Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 13:21 #1844 Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 13:21 станом на зараз стало на порядок краще, тепер до 300.Надіюсь вернуть в норму.
Driver Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 18:23 #1845 Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 18:23 Другий вечір інет пропадає. 100 раз перезагрузиш роутер, шнури повитягуєш-повставляєш то появляється(
vaz75 Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 18:39 #1846 Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 18:39 Ви зрозумійте, хто стукає - тому відкривають. Стукайте частіше, не чекайте, що воно саме буде краще
pomchik Опубліковано 7 Жовтня, 2014 в 20:40 #1847 Опубліковано 7 Жовтня, 2014 в 20:40 Другий вечір інет пропадає. 100 раз перезагрузиш роутер, шнури повитягуєш-повставляєш то появляється(якщо таке шаманство допомагає, то проблема явно не в провайдера...
drap Опубліковано 1 Листопада, 2014 в 07:16 #1848 Опубліковано 1 Листопада, 2014 в 07:16 Чот совсем трагедия со скоростью с утра, только у меня?
Ha3aP Опубліковано 1 Листопада, 2014 в 07:52 #1849 Опубліковано 1 Листопада, 2014 в 07:52 Наче все норм.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти