Jump to content

У Луцьку штрафують за ходіння по залізничних коліях


Shraick

Recommended Posts

Posted

Протягом одного дня – 26 липня - на залізничній станції «Луцьк» в обласному центрі Волині залізничники зловили 26 чоловік, які переходили залізничні колії у невстановлених місцях.

Про це розповів виконувач обов’язків начальника оперативної групи воєнізованої охорони Львівської залізниці Ігор Сименюк, - пише ВІП.

На залізничній станції «Луцьк», за словами Ігоря Сименюка, залізничники за час рейду затримали за перехід колій у невстановлених місцях 26 чоловік.

«Серед них траплялися і батьки з дітьми. Гарний приклад показують», – сказав Сименюк. Із такими батьками залізничники провели виховні бесіди.

На підставі частини 3 статті 109 КУпАП оштрафували 18 чоловік. Їм штрафні квитанції виписали на місці порушення.

Люди ж нарікають, що немає змоги перейти від залізничного вокзалу до автостанції: надземний перехід не добудований, а міст із проспекту Перемоги на проспект Соборності – далеко.

Штраф за перехід колій у невстановлених місцях 8,5-17 гривень.

тут

Posted

Протягом одного дня – 26 липня - на залізничній станції «Луцьк» в обласному центрі Волині залізничники зловили 26 чоловік, які переходили залізничні колії у невстановлених місцях.

Про це розповів виконувач обов’язків начальника оперативної групи воєнізованої охорони Львівської залізниці Ігор Сименюк, - пише ВІП.

На залізничній станції «Луцьк», за словами Ігоря Сименюка, залізничники за час рейду затримали за перехід колій у невстановлених місцях 26 чоловік.

«Серед них траплялися і батьки з дітьми. Гарний приклад показують», – сказав Сименюк. Із такими батьками залізничники провели виховні бесіди.

На підставі частини 3 статті 109 КУпАП оштрафували 18 чоловік. Їм штрафні квитанції виписали на місці порушення.

Люди ж нарікають, що немає змоги перейти від залізничного вокзалу до автостанції: надземний перехід не добудований, а міст із проспекту Перемоги на проспект Соборності – далеко.

Штраф за перехід колій у невстановлених місцях 8,5-17 гривень.

тут

Якби перехід був і ходили по коліях - тоді інше питання. Може таким чином якраз збирають гроші на його добудову?

В студенські часи не тільки по коліях ходила, а й під поїздами перелазила. Раз було що тільки я вилізла з-під того вагона, як потяг рушив. Стало страшно. Під поїзди довго не лазила - обходила їх по коліях. А потім знову старим способом.

Так само і зараз, думаю, якби і заплатила штраф, то наступного разу йшла б по тих же коліях, єдине що роздивлялась би кругом, чи не чекають щоб оштрафувати.

Posted

100% підтримую введення штрафів!!

надземний перехід не добудований, а міст із проспекту Перемоги на проспект Соборності – далеко.

розумію, але краще обійти, і здоровіший будеш, і від прогулянки користь))))) а тим, хто дуже поспішає варто подумати, що може так статися, що вже ніколи і нікуди не встигнеш

Posted
Давно пора.

Давно и штрафовали уже :D

краще обійти, і здоровіший будеш, і від прогулянки користь)))))

Офигеннейшая польза от прогулки по загазованному мосту! Просто невероятная!

Ты попробуй там походи и подыши "свежим воздухом". Концентрация газов в нём намного выше, чем внизу.

Posted
Офигеннейшая польза от прогулки по загазованному мосту! Просто невероятная!

Неймовірні відчуття проїзджаючого по тобі локомотиву, просто кайф, ото вас двоє таких розумних - ви і Анна Кареніна

Posted

Перечитай классику, и обнаружишь, что там не было ни перехода, ни забора, ни автостанции ;)

Posted

Згоден, що порушення. Але біля їдучого потяга ніхто ходити не буде. А чути і видно його здалеку. Та й по мосту прогулятись ще те задоволення. Та й далеко. Так що будуть ходити, поки перехід не добудують.

Мені інше цікаво - з якого це часу працівники жд ловлять порушників і штрафують їх? Чи це особлива жд-міліція така?

Posted

Ага, ВОХРы какие-то железнодорожные :)

Год назад уже рейды устраивали. Ненадолго их хватило.

Несколько лет назад тоже попадались иногда - между вагонами прятались :)

Posted

Міст закінчувати треба, а влада чекає дозволи на будівництво торгівельного центру на іншій стороні моста, щоб скосити собі грошенят :mdr:

Чи може вони на тому мості дитячий майданчик зроблять з кахфе :)

Posted

Мені інше цікаво - з якого це часу працівники жд ловлять порушників і штрафують їх? Чи це особлива жд-міліція така?

Ловлять та штрафують ще зі старих "совдепських" часів. Просто це відбувається напливами, з певною долею циклічності, і залежить мабуть від магнітних бурь, або натхнення чиновників. :)

Гадаю цю проблему одними штрафами не вдасться вирішити ніколи. Незалежно від їхнього розміру.  Завжди знайдеться людина яка попреться вперше, або взагалі у місті проїздом і ніколи раніше не була в подібній ситуації...

IMHO якби "законопатили" всі лазійки навпроти залізничного вокзалу, то і не було б сенсу нікому тинятись по коліям. Мало хто полізе через двометровий паркан... 

Posted

Це називається норму треба здати, бо кінець місяця вже близько!

А якщо по суті. А як ще людям на ту сторону потрапити? пертись хтозна-куди через міст біля там-таму

От нехай спочатку міст добудують або перехід якийсь нормальний зроблять, а потім нехай і штрафують

П.С. сам раніше під вагонами лазив, зараз потреби не маю

Posted

Ага, ВОХРы какие-то железнодорожные :)

Год назад уже рейды устраивали. Ненадолго их хватило.

Несколько лет назад тоже попадались иногда - между вагонами прятались :)

Краще б їх перевели на добудову переходу (моста) над коліями.

Posted
IMHO якби "законопатили" всі лазійки навпроти залізничного вокзалу, то і не було б сенсу нікому тинятись по коліям. Мало хто полізе через двометровий паркан... 

Сколько ни пытались закрывать "дырки", народ всё равно их делал. Даже забор недолго простоял - уже есть минимум один лаз через него :)

Posted

лет 10 назад я наблюдал как женщину практически разрезало пополам внезапно тронувшимся составом - она как раз под вагоном пролезала и вроде как зацепилось платье.. :dont: после того случая и сам не хожу через пути и другим не советую. несколько минут сэкономленного времени не стоят того

Posted

Не так уже й далеко до мосту, справа в іншому. Навіть при побудованому переході народ всеодно буде перти через колії, бо то ж треба ще підніматися (високо!) на перехід і потім спускатися, затрати часу і енергії колосальні. Я часто іду по Соборності і спостерігаю, як народ переходить де попало. До переходу буквально пару метрів, а "воно" всеодно там де виходить, там і пре через дорогу, навіть де перилами розділено. Штрафи за таке треба збільшувати однозначно, щоб хоч якось до людей доходило, що ПДР написані кров'ю.

Posted

Навіть при побудованому переході народ всеодно буде перти через колії, бо то ж треба ще підніматися (високо!) на перехід і потім спускатися, затрати часу і енергії колосальні.

Там за проектом ліфти мали бути.

Posted

А чого не ескалатори?

Треба в проектувальників питати. Добре, хоч не телепорти. :)

Posted
Аби не катапульти.

більше шансів що катапульти поставлять ніж міст добудують

Posted

Цікавий момент. Джулинський приліпив свій Караван акурат в кінець мосту зі сторони варшавки. 

Дивно, щось тепер вже щось не дуже бажає, щоб люди хлинули безкінечним потоком від вокзалу прямічком в той же Караван. 

Чи боїться що ТЦ перетвориться на прохідний двір, з якого люди тільки виходитимуть:smile3:.

Posted

Цікавий момент. Джулинський приліпив свій Караван акурат в кінець мосту зі сторони варшавки. 

Дивно, щось тепер вже щось не дуже бажає, щоб люди хлинули безкінечним потоком від вокзалу прямічком в той же Караван. 

Чи боїться що ТЦ перетвориться на прохідний двір, з якого люди тільки виходитимуть:smile3:.

Взагалі-то, розказували, що таких ТЦ як "Караван" повинно було бути 2 - по обидва боки мосту і якраз Джулинський мав виділити частину коштів на добудову переходу, бо у міста грошей не було. Але зі сторони ЗД вокзалу виникли непорозуміння - земля там належить не міськраді, а міністерству транспорту і залізничники "вперлись рогом" не бажаючи віддавати територію під забудову. От і стоїть будівництво, а люди швендяють по коліях, наражаючи себе на небезпеку.

Posted
Аби не катапульти.

більше шансів що катапульти поставлять ніж міст добудують

А ще більше шансів що "Телепорти". IMHO, науково-технічний прогрес швидший за будівництво мосту, і пов'язані з ним проблеми.  ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...